30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁


MeryemmmÇevrim Dışı

Kayıt: 22/09/2024
İl: Mardin
Mesaj: 69
MeryemmmÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2026 14:56
Ölçüler:
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 2 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma:sunsun 603b chihiros c2rgb
Tasarım ve Dekorasyon:drift wood,keitir stone.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/100520261447501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/100520261448241.jpg[/IMG]
Yeni gelmedik diye hava attım ama 2 yıldır yapıyorum bu hobiyi agshshaha.eksiklerim varsa önerilere açığım:) bitki yerleştirmeyi tank kurmayı öğrenmeye çalışıyorum.ön tarafta toprağım arkadan meyilli olduğu için biraz aktı aşağı.soili temizleyebilirim umarım.Arka tarafta rotala bonsai ve rotala blood red var.önde de kırmızı bıtkinin adını unuttum şimdi[:D] konsepte uymuyordur belki bıtkiler ama (konseptimi sormayın bilmiyorum ben de ahahah)ben kırmızı bitki yapmak istiyorum geçen tankta başaramadım umarım bunda başarırım.

Beğenenler: [T]224737,Hsrt[/T][T]246675,efkango[/T][T]218662,capitano[/T][T]275880,Atankofnature[/T][T]19769,ogurcay[/T][T]228074,alocello[/T][T]263238,NotEvenBeginner[/T][T]70376,pianoƒish[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MeryemmmÇevrim Dışı

Kayıt: 22/09/2024
İl: Mardin
Mesaj: 69
MeryemmmÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2026 15:01
Yazmayı unuttum biraz dere taşı eklicem bej kuma ve soil bej kum arası geçişe falan.gravel diye geçiyo sanırım,onlardan baktım yoktu hangi sitede nerden bulurum?1-2 avuç yeter zaten.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

HsrtÇevrim Dışı

Kayıt: 01/07/2020
İl: Istanbul
Mesaj: 385
HsrtÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2026 16:58
Hoş bi akvaryum olmuş.Dere taşı arıyorsanız atakan petshop,evcilal.com,juen pet market..gibi yerlere bakabilirsiniz.

Teşekkür Edenler: [T]250675,Meryemmm[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MeryemmmÇevrim Dışı

Kayıt: 22/09/2024
İl: Mardin
Mesaj: 69
MeryemmmÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2026 22:55
Merhaba herkese.Akvaryumda son durumları paylaşmak istedim.arka plandaki rotala blood red ve rotala bonsai türü gelişim iyi şimdilik.su değişimi yaptım bugün %50.Bugün biraz hair alg geliştiğini gördüm tankta ama minimum düzeyde.ışığım %60 oranda çalışıyordu alg leri farkedince %50 ye düşürdüm😄 balık aldım galaksy rasbora ama yolda gelirken ve geldikten sonra sadece 1 tane kaldı hepsi öldüler.3-4 tane bloody mary karides var.Rasbora şu an tek takılıyor garibim.1 tane de nerite var.sizce ağacıma biraz daha moss eklemeli miyim?aslında başlangıçta koydum ama gelişmediler kötü oldular kahverengiye döndü yani renkleri.biraz buce türü daha mı alsam?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/230520262258091.jpg[/IMG][EDIT]Meryemmm,2026-05-23 23:00:23[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MeryemmmÇevrim Dışı

Kayıt: 22/09/2024
İl: Mardin
Mesaj: 69
MeryemmmÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2026 22:46
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/240520262226181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/240520262225061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/240520262240261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/240520262241301.jpg[/IMG]
İnci tanelerim[:3]

Beğenenler: [T]263238,NotEvenBeginner[/T][T]237041,MCY4[/T][T]70376,pianoƒish[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir