Aquaform Pet - Eleştiri


erkanocakÇevrim Dışı

[B]10457,1[/B]
Kayıt: 12/06/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 243
erkanocakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 20 Mayıs 2015 13:41
Ludvigia Brevipes ilanı açıp bir dalı 3 tl'ye rotala gönderen, üstüne bir de telefonda saygısızca konuşup suçu müşteriye atan bir firma.

Gittigidiyor ilanında temsili brevipes resmi var. Bana whatsup'tan brevipes diyerek attığı küçük resmi ben de başta doğru sandım. Eve gelince rotala olduğu ortaya çıktı.

Kendi sattığı bitkinin türünden haberi olmayıp, bir de özür dilemek yerine üste çımaya çalışan bir arkadaş açıyor telefonları. Onur'du adı yanlış hatırlamıyorsam.

Benim suçum da ilk 5 gün geri dönmemem ve resme rağmen sipariş vermemmiş. Kendisi sattığı bitkinin türüyle ilgili sorumluluk alamıyor.

Birdaha asla alışveriş yapmayacağım bir firma.

Teşekkür Edenler: [T]180551,eakin[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

istinyeÇevrim Dışı

Kayıt: 28/04/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 139
istinyeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Mayıs 2015 02:17
Eğer yaşadıklarınız yazdıklarınız gibiyse ürünü her türlü geri vererek paranızı alabilirsiniz.
Ürünü hangi yolla temin ettiniz? Yani gittigidiyor mu kendi sitelerinden kredi kartı mı banka havalesi mi? Ürüne ait adınıza fatura düzenlendi mi?
Yardıma ihtiyacınız var ise özel mesajdan bana ulaşabilirsiniz.istinye2015-05-21 02:18:02

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erkanocakÇevrim Dışı

[B]10457,1[/B]
Kayıt: 12/06/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 243
erkanocakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Mayıs 2015 07:34
Teşekkür ederim.
Para iadesi yaptilar ama bu yanlışı veya telefondaki davranışlarını affettirmiyor.
Ben daha çok yaklaşıma bozuldum. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Mümtaz SuatÇevrim Dışı

Kayıt: 14/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 117
Mümtaz SuatÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2015 00:20
Merhaba,
Ben Bursa'da yaşıyorum.Aynı yerden yavrularım için bir yem almıştım(yerine giderek),evde internette fiyatını görünce(aynı ürün ve yine kendi fiyatları)yazı ile durumu bildirdim.Bana da para iadesi teklif edip internet fiyatı ile dükkan fiyatı farklı olabilir diye cevap verdiler.
Samimiyetle ifade ediyorum maddi değeri gerçekten önemli değil ama insanı, en hafif ifadeyle, aptal yerine koymak dokunmuştu.
Kalkıp bana maliyet hesabı vs den bahsettiler.Bir malın fiyatı normal şartlar altında dükkanda,internetten 2 kat fazla olmaz,olmamalı.
İnternet satışlarında mali açıdan belgelendirmek zorunda oldukları için zaten %18 lik bir fark da oradan kaynaklanıyor çünkü dükkandan yapılan alışverişe fiş de yok.Neyse uzatmayayım ben tepkimi,bir daha alışveriş yapmayarak göstereceğimi belirterek müşterleri olmaktan istifa ettim;)
İudünluınslu

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AquaformpetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
[B]11340,3[/B]
Kayıt: 01/10/2008
İl: Bursa
Mesaj: 68
AquaformpetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2015 22:01
Mümtaz Suat ; daha öncede size yine forumda verdiğim cevabın benerini vericem. İnternetten satışın maliyetleri ile dükkan giderinin yüksek olması sebebiyle dükkan satışının maliyetinin farklı olabileceğini en azından bu işi ticari olarak  yapan herkes bilir. Ayrıca gittigiiyordan 4 TL ye alacağınız bir ürün için 6 TL. kargo parası ödediğinzde o ürünün maliyeti 10 TL. olur fakat dükkandan 2 katınada alsanız yine maliyeti 10 TL. yi bulmaz. Buradan bu kadar eleştiri yapacağınıza internetten satınalıp sonrasında gelip dükkanda teslim alabilirdiniz. Yine daha önceki açıklamamda söylediğim gibi , bazı ürünlerin geliş fiyatları değiştiğinde gittigidiyor ve web sitesinde günceleme yapmak öyle izin hayal ettiğiniz gibi anlık olamıyor malesef.

Erkan Erocak ; öncelikle size bitkinin kendisinin fotoğrafını gönderdik ve siz '' tamam bu bitki benim istediğim '' dediniz ve gönderdik. Sırf ortadaki durumu düzeltebilmek adına aldığınız 10 TL. lik bitki için 18 TL  kargo parası ödedik. Siz istediğiniz bitkinin görselini onay verdiğiniz halde sonrasında forumda böyle bir eleştiri yapıyorsunuz ancak biz müşeri memnuniyeti için 10 tl lik ürün için 18 TL kargo parası ödüyoruz.
Sonuç olarak ; hedef %100 müşteri memnuniyeti olsada malesef satış yaptığımız binlerce kişi içinde mutlaka sizler gibi memnuniyet derecesi düşük olan kişilerde oluyor.
Biz hatasız olduğumuzu yada hiç hata yapmayacağımızı iddaa eden bir firma değiliz ancak ortada bir hata , eksiklik varsa bunu da para iadesi , yerine tekrar ürün gönderme , ekstra hediye ürün gönderme vb. şekilde tamamamaya çalışıyoruz.

Aquaformpet




Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erkanocakÇevrim Dışı

[B]10457,1[/B]
Kayıt: 12/06/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 243
erkanocakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2015 08:48
Daha benim siparişten de haberiniz yok. 9 kök brevipes için 27 tl ödedim size. Bunu iade ettiniz bana. 10 tl'yi nereden uydurdunuz anlamadım.

Hedef %100 müşteri memnuniyeti ama daha rotala ile ludwigia brevipesi ayırt edemiyorsunuz. Google'dan aratıp ilana brevipes resmi koymuşsunuz. 27 tl'ye rotala satıyorsunuz.

İlandaki resim doğruydu, ona bakıp sipariş verdim. Whatsup'taki küçücük resimde benzetmiş olabilirim. Ama elime geçince açıkça anlaşılıyordu ne olduğu. Siz gözünüzün önündeki bitkiyi mi ayıramadınız?

Siz ne sattığınız bitkiyi tanıyosunuz, ne hata yapınca kabul edip özür dilemeyi biliyorsunuz ne de telefonla arayan müşterinizle doğru düzgün konuşmayı becerebiliyorsunuz.

Hobicilerin birbirine bedava hediye ettiği rotalayı dalı 3 tl'den satıp bir de kargo parasından bahsetmişsiniz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Mümtaz SuatÇevrim Dışı

Kayıt: 14/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 117
Mümtaz SuatÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2015 21:15
Aquaform pet ;Cevabınızı okudum,üslubunuzu ve heyacanınızı gençliğiğinize veriyorum.Sizin ticari tutumunuz beni sadece o yaptığım alışverişe ve sizin o zaman verdiğiniz cevaba kadar ilgilendirir.Nasıl arzu ederseniz ,o şekilde devam edersiniz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

NeferÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]11797,1[/B]
Kayıt: 02/09/2013
İl: Ankara
Mesaj: 3824
NeferÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2015 19:38
Konu ile ilgisiz olacak ancak dayanamadım yazayım istedim.  1 adet kök Pistia için sitenizde 8 TL yazmışsınız.  Ben resimde ki gorsellerin iki katı kadar boyuta sahip olanın tanesini 1 TL'den veriyorum.  Fiyatlarınizi gözden geçirmeniz sevindirici olur. Hakikaten gözüme çok göründü.  
Ağaç tasarımlarınizin olduğunu facebookda görmüştüm lakin şu an fiyat sormaya korkuyorum.  
Umarım yanlış anlaşılmam, daha çok bir müşteri ve hobici olarak yazıyorum.  

Beğenenler: [T]160597,kaanyavuz[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mekkem571Çevrim Dışı

Kayıt: 01/08/2008
İl: Eskisehir
Mesaj: 161
mekkem571Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2015 14:00
Selamun aleyküm
Aynı firmadan bende gittigidiyor dan dev anabius aldım 90 tl para verdim su şartlarım bütün herşey normal ve kendi bitkilerimde akvaryum içerisinde varken bitkilerin hepsi 3 hafta içerisinde tek tek koptu ve öldü firmadaki arkadaşlar ile görüştüğümde benden kaynaklı olduğunu söylediler aynı şeyler bendeki kendi bitkilerime neden olmadı diye sorduğumda hep hatanın bende kaynaklı olduğu söylendi her memnun olmayan müşteriye bitki gönderirsek bu dükkan ayakta kalmaz ifadelerini kullandı kardeşim fark etmez 90 tl bizi zengin etmez firma kaybeder konu açıldı diye yazıyorum alacak arkadaşların düşünerek almasını tavsiye ederim bu arkadaşlarla hesap öbür tarafa kaldı

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Mümtaz SuatÇevrim Dışı

Kayıt: 14/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 117
Mümtaz SuatÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2015 19:38
Mehmet bey merhaba,
Bahsi geçen firma ,akvaryum bitkileri konusunda Bursa'da sayılı 4 yada 5 noktadan biridir.Ancak müşteri ilişkileri ve sorun çözme konularında kendilerini geliştirmeleri gerektiğini düşünüyorum.Bu başlık altında bende daha önce eleştirimi yapmıştım,her ne olursa olsun haklısınız.Dün yine şikayetler konusunda,bir forum üyesi gösterilen bitkiler ve gönderilen bitkiler diye şikayetini iletmişti (farklı firma)
Yapılacak en doğru şey ki ben böyle yapıyorum,alışverişi kesiyorum.
Yıllarca profesyonel yöneticilik yaptım,tek tek,ilmik ilmik,yıllar içinde oluşturulan müşteri portföylerinin,yanlış bir davranış sebebiyle nasıl kısa bir sürede yok olmaya yüz tuttuğunu tecrübe ettim.
Herkes işini doğru yapacak,iyi yapanlar hem sivrilecek hemde kalıcı olacak diğerleri de sonunda bunun farkına varacak.
Saygılarımla,

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mekkem571Çevrim Dışı

Kayıt: 01/08/2008
İl: Eskisehir
Mesaj: 161
mekkem571Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2015 12:30
İşyeri sahipleri herşeyin hep aynı olacağını sanıyor iyide yapsa aynı kötüde yapsa aynı süreceğini inanıyor ama zaman her şeyin ilacıdır işini iyi yapmayanlar muhakkak o işin ve paranın hayrını görmez Allahım işini iyi yapanlarla karşılaştır bizleri ...
selametle

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Muhammed AliÇevrim Dışı

Kayıt: 23/05/2015
İl: Bursa
Mesaj: 41
Muhammed AliÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2015 04:44
Bitki almak isteyenler Betta marketimi deneyebilir fiyatlar cok uygun degil ama bitkiler bakimli ayrica guzelde karides ve balik turleri var ben direk bayisinden alisveris yaptim memnun kaldim oneririm herkeze

Beğenenler: [T]60923,ÖĞRÜNÇ[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

diopsideÇevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 15/07/2015
İl: Mugla
Mesaj: 1
diopsideÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 16 Temmuz 2015 13:53
AGUAFORMPET SİTESİNDEN YAPILAN ALISVERİŞ
Sipariş verdigim bitkiler siparişimdeki şekilde gelmedi.
1.Tilki kuyrukları değil akvaryuma koymak elinize bile alamayacağınız kadar çürük kahve ve siyah renkte macun kıvamında geldi tutulacak yeri yok lime lime dökülüyor, daha dokunmadan cetvel ile fotosunu da çektim ,belirtilen gibi 30 cm değil 20 cm bile gelmiyor şaka gibi.
2.Bacopa monnieriler ise kök sipariş vermeme rağmen budama geldi.
Defalarca email atmama ve siteden yazmama rağmen hiçbir şekilde dönüş olmadı.
Bitkilerin elime geçiş anını fotoğraflayıp kendilerine email olarak gönderdim.
Bitkileri başka siteden cok daha uygun fiyata sipariş verdim. Ben burada maddi zarara uğradım, başka arkadaşlar uğramasınlar diye şimdi yazabildiğim her yere bu siteden alışverişlerin hüsranla sonuçlanacağından dolayı alış veriş yapmamaları gerektiği konusunda yazacağım.
AQUAFORMPET KESİNLİKLE ALIŞVERİŞ YAPMAYIN [:kotu:]
MEHTAP MUTLU

Beğenenler: [T]143725,akvaryumaşkı[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Mümtaz SuatÇevrim Dışı

Kayıt: 14/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 117
Mümtaz SuatÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 20 Temmuz 2015 21:45
Ümid ederim ki ,müşterilerini memnun edemeyen tedarikçiler kısa zamanda bir çöp bile satamayacak duruma düşerler ...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir