Karidesevi.com- tekrarlanan yanlış stok bildirimleri


darkauraÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 02/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 4240
darkauraÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 12 Ocak 2012 23:57
Şikayetin Nedeni:  Yanlış Stok Bildirimi

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap:  www.karidesevi.com:Bilgisayar sisteminin yanlış stok bildirmesi.

Olayın Detayları: Öncelikle bu olayın bir kere gerçekleşmediğini bellirtmek isterim. Bir kere olsa insan yada sistem hatasıdır kabul edilebilir ama aynı hafta içinde siparişi verildikden sonr aynı üründe iki kere tekrarlanması ve gönderilen ukalaca umursamaz cevaplar, bu firmanın tüketiciye verdiği önemi ve gösterdiği saygıyı açıkca ortaya koymaktadır. Bu siteden alışverişi düşünen arkadaşları görecekleri muamele konusunda uyarıyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

balnakÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/04/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 289
balnakÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2012 10:24
Merhaba;
Öncelikle geçmiş olsun.Belki biliyorsunuzdur ama ben yine de hatırlatmak isterim ki;Sitenin kurucusu ve sahibi olduğunu bildiğim kişi sitemize üyedir.İsterseniz bir de forum vasıtası ile Timur EKER Bey ile görüşün.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ÖzcanÖzkanÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 20/02/2009
İl: Içel
Mesaj: 1202
ÖzcanÖzkanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2012 10:47
Timur bey sizleri bilgilendirmek için 15 güne yakın, maddiyatı hiç düşünmeden ailesi ile birlikte bu site ile ilgilenemez oldu, acaba siz bu süreci, göz önüne aldınızmı? Yazmışınızki''''' aynı üründe iki kere tekrarlanması ve gönderilen ukalaca umursamaz cevaplar '''' Timur beyi tanımış olsanız bu tabirleri hak edecek bir insan olmadığını görürsünüz. bycan2012-01-13 10:51:04

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

timur ekerÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 01/11/2009
İl: Antalya
Mesaj: 1142
timur ekerÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2012 12:36
Mustafa Bey,
Öncelikle ben, Timur Eker olarak sizden özür diliyorum.
Sitenin teknik sorunları olduğu doğru, bu site oldukça yeni ve üzerinde hala çalışılıyor. Bu yüzden de az da olsa birtakım aksaklıklar yaşanabiliyor, üzgünüm.
İnanın bir kötü niyet yok, asla da olamaz. Şunu da samimiyetle söyleyeyim, stoklardaki kerevit sayısı şu an satışa sunulacak çoklukta değil; ama hobici bir dosttan hediye olarak kabul ederseniz size sipariş etmek istediğiniz kerevit ve yaprakları göndermek isterim. Görüşmek dileğiyle...


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

darkauraÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 02/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 4240
darkauraÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2012 18:50
Kimseyle polemige yada tartismaya girme gibi bir niyetim yok. Sadece yasadigim durumu ve sitenin davranisinin verdigi hissiyati yazdim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ozmetÇevrim Dışı

[B]3909,3[/B]
Kayıt: 25/02/2009
İl: Konya
Mesaj: 507
ozmetÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2012 18:57
[QUOTE=darkaura]Kimseyle polemige yada tartismaya girme gibi bir niyetim yok. Sadece yasadigim durumu ve sitenin davranisinin verdigi hissiyati yazdim. [/QUOTE]


Firmalarda aksaklıklar yaşanabilir, hepimiz insanız anlayışla karşılayabiliriz.

Ancak konu buraya açılmadan önceki ve açıldıktan sonra firmaların tavırlarının oldukça farklı olması düşündürücü.

Bu durumda iyiki varsın "akvaryum.com"

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

timur ekerÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 01/11/2009
İl: Antalya
Mesaj: 1142
timur ekerÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2012 20:15
Mehmet Bey,
Özür dilemek, erdemdir diye öğretildi bana. Olayın muhatabı arkadaştan da özür diledim. Size iyi akşamlar dilerim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ozmetÇevrim Dışı

[B]3909,3[/B]
Kayıt: 25/02/2009
İl: Konya
Mesaj: 507
ozmetÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2012 21:39
[QUOTE=timur eker]Mehmet Bey,
Özür dilemek, erdemdir diye öğretildi bana. Olayın muhatabı arkadaştan da özür diledim. Size iyi akşamlar dilerim.
[/QUOTE]

"Özür dilemek, erdemdir diye öğretildi bana."

Gerçekten tebrik ederim, bunu çoğu firma yapmaz, bu sizin olaya bakış açınızı ve hobici yaklaşımınızı gösteriyor.

"Olayın muhatabı arkadaştan da özür diledim."


Aslında bu forum başlığında (Şikayet Var!) sadece ilgili iki taraf mı yazmalı, bilmiyorum. Ancak konu hakkında olumlu yazanlar olduğu gibi benim gibi durum değerlendirmesi yapanlar da olacaktır. Bu konuya da saygı çerçevesinde yaklaşmanız  bence özür dilemekten daha büyük bir erdem olmaktadır.

"Size iyi akşamlar dilerim."

Ben de size iyi akşamlar dilerim, bu arada;
Bu sayede sitenizi inceledim, karides konusunda hobiye katkınız tartışılmaz, başarılarınızın devamını dilerim.
Mehmet.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

umutvecanÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 27/01/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 598
umutvecanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2012 23:08
Mustafa abi böyle aksaklıklar bazen malesef yaşanabiliyor.Teknolojinin getirdiği negatiflikler diyelim.Ama Timur abinin böyle bişey yapacağına bende katılmıyorum ve Timur abiyide tebrik ediyorum çünkü her firma özür dilemek gibi erdemli bir davranışta bulunmaz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SalemÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 13/12/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 1217
SalemÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2012 23:21
Konu tatlıya bağlandığı için konu kilitlenmiştir.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir