Ana Sayfa Ana Sayfa
  Favorilerim Favorilerim   Cevapsız Konular Cevapsız Konular   Favori Forumlardaki Aktif Konular Favori Forumlarım
Yönetime Mesaj  Yardım Yardım  Bilgi Agaci Bilgi Ağacı
  Aktif Konular Aktif Konular  Arama   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
 Akvaryum.com Forum : Akvaryum Kurulum Teknikleri ve Sistemleri : Kendin Yap Sistemler (DIY)
Cam Fiyatları Ve Cam Bayileri
  Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Bu Forumdaki: Önceki Konu - Sonraki KonuSayfa  12>
Yazar
Mesaj
  Konuda Arama
Eski Üye
Ticari Üye

Akvaryumum Baliklarim Yorumlarim
Alıntı Eski Üye Alıntıbullet Konu: Cam Fiyatları Ve Cam Bayileri
    Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2007 18:29 IP
Selamlar,
 
Bende cam fiyatı araştırıyorum ve ucuz bir cam fiyatı örnek olarak;
 
Artaş Cam (Trakya Cam Bayii)
 
10 mm m2 Fiyatı 32.6 + KDV
 
8  mm m2 Fiyatı 28  + KDV
 
Adres: Dolum Tesisleri Yolu Şehit Piyade Er Yavuz , Bahar Sok. No:6 Avcılar/İstanbul
 
 
Şişecam Trakya Cam İstanbul Perakende satış yerlerinin telefon numaraları ve adresleri aşağıdaki gibidir.
 

AKTAŞ CAM SAN. VE TİC.A.Ş.

0 212 294 44 30
0 212 294 52 25
0 212 295 80 38/39

aktascam@yahoo.com

ANADOLU CAM SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ

0 216 595 32 22
0 216 595 32 23

anadolucam@mynet.com

ARMAĞAN CAM PAZ. SAN .VE TİC. KOLL.ŞTİ.

0 212 691 11 50

armagancam@armagancam.com.tr

ARTAŞ CAM SAN. VE TİC. A.Ş.

0 212 422 16 08 (8 Hat)
0 212 422 15 10 (3 Hat)

artascam@artascam.com

ÇAĞLAR CAM İNŞ. VE DOĞ. SAN. DIŞ TİC.
LTD. ŞTİ.
0 212 858 13 00 muratbektass@hotmail.com

DİNÇER CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ

0 212 548 48 46
0 212 548 18 05

dincerturkmen@dincercam.com

GÜNEYDOĞU CAM SAN. VE TİC.A.Ş.

0212 686 18 70 - 71

info@guneydogucam.com
aharatoglu@guneydogucam.com

İCAP İNŞ. CAM PAZ.TİC. KOLL.ŞTİ.

0 212 667 47 47-48

icapcam@hotmail.com

MALTEPE CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ.

0 216 383 22 44
0 216 352 49 31
0 216 383 59 82

tulay@maltepecam.com

ÖZEL CAM SAN. VE TİC. A.Ş.

0 212 582 82 47
0 212 547 26 56

ozelcam@hotmail.com

STAR GRUP HADIMKÖY CAM İŞL. ÜRÜNLERİ SAN. VE TİC. A.Ş.

0 212 771 38 18 (pbx)

star@stargrup.com.tr

TRAKYA CAM VE ALÜMİNYUM PLASTİK DOĞRAMA SAN. TİC.LTD.ŞTİ 0 212 690 61 91 (pbx) ahmet@trakyacam-aluminyumplastik.com.tr
YILDIZ CAM SAN VE TİC. A.Ş. 0 216 466 78 30 (pbx) yildiz@yildizcam.com.tr
YÖRE CAM SAN. VE TİC. A.Ş. 0 212 295 20 01 (pbx)
0 212 294 98 96
info
 
 
 
Buradan camları alıp Beta akvaryum ve çeşitli akvaryumcularda ucuza yapıştırtabiliriz ve çerçeve yaptırtma olanağımız var. % 40 bize daha ucuza akvaryum maliyeti düşüyor.

 Şimdiden herkese kolay gelsin. Big%20smile

Şişecam veya Trakya cam'ın tüm Türkiye'deki perakende yetkili satış yerleri; 

FİRMA

TELEFON

E-mail

ADANA

BAŞARAN CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ.

0 322 421 15 15
0 322 421 13 11
0 322 421 16 11

basarancam@basarancam.com

CEBEL CAM VE KAPI PENC. SİST. LTD.ŞTİ.

0 322 459 65 63
0 322 459 65 92-93
0 322 394 39 18 (3 Hat)
0 322 394 39 21

cebelcam@mynet.com

ERCİYES CAM ÜRÜNLERİ İNŞ.MÜT.VE MALZ.SAN.TİC.LTD.ŞTİ. 0 322 435 47 24
0 322 431 25 11
0 322 435 24 20
erciyescam@mynet.com
ADIYAMAN ADIYAMAN CAM TİC. 0 416 216 17 11
0 416 216 07 67
0 416 213 48 92
adiyamancamtic54@mynet.com
AFYON ÖZEN CAM KOLL.ŞTİ. 0 272 515 46 56  
AĞRI SEÇKİN İNŞ. YAPI MALZ. 0 472 215 50 43  
AKSARAY ALTINSOY CAM MOBİLYA İNŞ. OTOMOTİV TEKSTİL SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ. 0 382 215 55 17
0 382 215 95 53
bilgi@altinsoycam.com

ANKARA

ANKA CAM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.


0 312 815 50 90 (3 Hat)

ankacam@ankacam.com

ARDIÇ CAM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.

0 312 353 12 56 (pbx)
0 312 814 36 30 (pbx)

ardic@ardiccam.com.tr
GÜRSAN CAM SAN. VE TİC. A.Ş.

0 312 349 11 40 (5 Hat)
0 312 399 28 20 (2 Hat)
0 312 399 22 91/92
0 312 399 80 22

gursan@gursanglass.com.tr
gursanglass@yahoo.com

ANTAKYA

KAHRAMAN CAM PLASTİK VE ALÜMİNYUM SAN. TİC. LTD.ŞTİ.

0 326 213 44 79
0 326 451 25 31/32
0 326 451 25 30

info@kahramancam.com

ANTALYA

AKKAYA CAM PAZARLAMA LTD. ŞTİ.

0 242 258 13 09

akkayacam@antnet.com

ANT CAM PAZARLAMA A.Ş. 0 242 340 20 37
0 242 340 32 62-63-64
info@antcam.com.tr
KARGI CAM DEK. İNŞ. NAKL. TURİZM TİC. LTD. ŞTİ. 0 242 511 33 77 alanyakargicam@hotmail.com
TOPLAR CAM SAN.TUR.TİC.LTD.ŞTİ. 0 242 538 85 94 (3 Hat) toplarcam@superonline.com

AYDIN

ÇAĞDAŞ CAM SAN. VE TİC. A.Ş.

0 256 371 45 60 (2 Hat)
0 256 371 38 86

info@cagdascam.com.tr

BALIKESİR

EROL SOYLU CAM PVC DOĞ. SİST. NAKL. İNŞ. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. 0 266 721 42 01 soylu_ltd_sti@hotmail.com

GÜRPINAR CAM TİC. VE SAN.A.Ş.

0 266 221 27 00

gurpinar@hotmail.com

ÖZCAM CAM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. 0 266 221 48 00 (2 Hat) info@ozcam.com.tr
BARTIN KEMAL CAMCI& İLKER CAMCI İNŞ.MALZ. SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ. 0 378 227 10 73
0 378 227 22 37
k_ilkercamci@hotmail.com

BURSA

DUBLEKS OTOCAM SAN.NAK.İNŞ.ORM.ÜRÜNL.TEKS. OTO YEDEK PARÇA GIDA TİC. A.Ş.

0 224 243 13 24-25

mail@dubleksglass.com

KARAGÜLLE CAM 0 224 233 60 83 (pbx) karagullecam@karagullecam.com
ORTAKÇI CAM TİC. VE SAN.A.Ş. 0 224 714 80 65 ortakcicam@ortakcicam.com.tr
YENİ YILMAZ CAM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. 0 224 363 45 78 (3 Hat) info@yeniyilmaz.com
ÇANAKKALE ÇAVUŞKÖYLÜ CAM 0 286 316 12 65 sedat017@hotmail.com
ÇORUM ERGANİ CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ. 0 364 213 10 96
0 364 213 42 84
erganicam@mynet.com

DENİZLİ

CAMPET CAM PET. MOT. SAN. VE TİC. A.Ş.

0 258 269 10 57 (2 Hat)
0 258 251 52 52
0 258 251 53 53

campet@campet.com.tr

REN CAM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. 0 258 268 01 32 cennetcoban@rencam.com.tr

DİYARBAKIR

DİYARBAKIR CAM

0 412 221 04 35
0 412 221 28 53
0 412 238 03 08

diyarbakir_cam.tic@mynet.com

EDİRNE ŞABAN AÇIKGÖZ İNŞ. MLZ. SAN. VE TİC. A.Ş.

0 284 212 14 82
0 284 213 88 37
0 284 226 01 18

acikgoz@acikgoz.com
ELAZIĞ ÇİPLİOĞULLARI CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ. 0 424 218 12 66
0 424 212 18 38
 

ERZİNCAN

ÖZCAM KOLL.ŞTİ.H. ÖZYILDIRIM VE ORT.

0 446 214 22 75
0 466 251 11 06

ozcam24@mynet.com.tr

ERZURUM

ADİL CAM PEN. İNŞ. TAAH. VE NAK. SAN. TİC. LTD. ŞTİ.

0 442 213 65 40
0 442 218 35 51

adilcam@adilcam.com

PALANDÖKEN CAM PAZ.NAK. SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ. 0 442 243 26 26
0 442 243 27 27
 
SAĞLAM MÜESSESESİ 0 442 213 34 59
0 442 213 34 43
 
ESKİŞEHİR DOĞAN CAM A.Ş. 0 222 236 11 20 (4 Hat) dogancam@eso.org.tr
HATİPOĞLU CAM SAN. VE TİC. A.Ş. 0 222 378 02 30 info@hatipoglucam.com

GAZİANTEP

GAZİ CAM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.

0 342 329 55 11
0 342 329 63 83

gazicamltd@mynet.com

GÜNEYDOĞU CAM SAN. VE TİC. A.Ş.

0 342 235 56 56 (3 Hat)
0 342 220 20 45
0 342 235 50 50
0 342 235 35 01

info@guneydogucam.com
aharatoglu@guneydogucam.com
mehmet@guneydogucam.com

İSTANBUL

AKTAŞ CAM SAN. VE TİC.A.Ş.

0 212 294 44 30
0 212 294 52 25
0 212 295 80 38/39

aktascam@yahoo.com

ANADOLU CAM SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ

0 216 595 32 22
0 216 595 32 23

anadolucam@mynet.com

ARMAĞAN CAM PAZ. SAN .VE TİC. KOLL.ŞTİ.

0 212 691 11 50

armagancam@armagancam.com.tr

ARTAŞ CAM SAN. VE TİC. A.Ş.

0 212 422 16 08 (8 Hat)
0 212 422 15 10 (3 Hat)

artascam@artascam.com

ÇAĞLAR CAM İNŞ. VE DOĞ. SAN. DIŞ TİC.
LTD. ŞTİ.
0 212 858 13 00 muratbektass@hotmail.com

DİNÇER CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ

0 212 548 48 46
0 212 548 18 05

dincerturkmen@dincercam.com

GÜNEYDOĞU CAM SAN. VE TİC.A.Ş.

0212 686 18 70 - 71

info@guneydogucam.com
aharatoglu@guneydogucam.com

İCAP İNŞ. CAM PAZ.TİC. KOLL.ŞTİ.

0 212 667 47 47-48

icapcam@hotmail.com

MALTEPE CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ.

0 216 383 22 44
0 216 352 49 31
0 216 383 59 82

tulay@maltepecam.com

ÖZEL CAM SAN. VE TİC. A.Ş.

0 212 582 82 47
0 212 547 26 56

ozelcam@hotmail.com

STAR GRUP HADIMKÖY CAM İŞL. ÜRÜNLERİ SAN. VE TİC. A.Ş.

0 212 771 38 18 (pbx)

star@stargrup.com.tr

TRAKYA CAM VE ALÜMİNYUM PLASTİK DOĞRAMA SAN. TİC.LTD.ŞTİ 0 212 690 61 91 (pbx) ahmet@trakyacam-aluminyumplastik.com.tr
YILDIZ CAM SAN VE TİC. A.Ş. 0 216 466 78 30 (pbx) yildiz@yildizcam.com.tr
YÖRE CAM SAN. VE TİC. A.Ş. 0 212 295 20 01 (pbx)
0 212 294 98 96
info@yorecam.com

İZMİR

GAYRET CAM SAN. VE TİC. A.Ş.

0 232 478 12 12

info@gayretcam.com

K.MARAŞ

KAHRAMANMARAŞ CAM PAZ. LTD.ŞTİ.

0 344 235 06 46
0 344 235 28 55

kmarascam@yahoo.com

KASTAMONU YAŞASAN CAM SAN. A.Ş. 0 366 314 13 50 yasasan@isbank.net.tr

KAYSERİ

OKANDAN CAM SAN VE TİC. A.Ş.

0 352 231 28 95
0 352 231 81 99
0 352 321 11 46 (4Hat)

nuretdin@okandanglass.com

KIRKLARELİ GÜLER CAM VE PETR. ÜRÜN. PAZ. TiİC. SAN. A.Ş. 0 288 426 46 90
0 288 426 46 85
duygudagci1980@yahoo.com.tr
KIRŞEHİR EMNİYET CAM NAK. HAYVAN. VE TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. 0 386 252 66 16
0 386 252 73 78
senel_celit40@hotmail.com
KOCAELİ ULUSOY CAM TİC.A .Ş. 0 262 321 10 03
0 262 321 57 68
 
YILDIZ CAM SAN VE TİC. A.Ş. 0 262 335 12 54
0 262 335 57 31/32
yildiz@yildizcam.com.tr

KONYA

ÇIRAYLAR CAM İNŞAAT MALZ. SAN. TİC. A.Ş.

0 332 345 12 63 (pbx)

ciraylar@ttnet.net.tr

KATRANCI CAM SAN. İNŞ. TAAH. VE TİC.
LTD. ŞTİ.
0 332 345 11 03  
KIYICI CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ. 0 332 813 49 22
0 332 813 86 89
info@kiyicicam.com
kiyicicam@hotmail.com
MALATYA CEBEL CAM VE KAPI PENCERE SİST.LTD.ŞTİ. 0 422 336 36 21 cebelcam@mynet.com
TÜM ANADOLU CAM TİC. VE SAN.LTD.ŞTİ. 0 422 321 16 18
0 422 322 17 76
Depo: 0 422 336 63 92
anadolucam_malatya@mynet.com
MANİSA ÖZVARDAR CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ. 0 236 213 02 07
0 236 213 02 51
0 236 213 03 15
info@ozvardarcam.com
MARDİN ANADOLU CAM İNŞ. TAAH. VE TİC. LTD. ŞTİ. 0 482 212 12 30 sedat47@hotmail.com

MERSİN

MER-CAM CAM PAZ. İNŞ. SAN.TİC. LTD. ŞTİ.

0 324 320 21 41
0 324 320 21 42
0 324 321 70 90

abdulkadir_kahraman@hotmail.com

SALT CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ.


0 324 324 39 39
0 324 324 20 80
0 324 324 39 99

saltcam@saltcam.com
MUŞ AYTUNÇLAR DOĞR. İNŞ.GIDA SAN. TİC. LTD.ŞTİ. 0 436 231 21 00 aytunclardograma@mynet.com
NEVŞEHİR ÇÖLYEN CAM TİC. VE SAN.LTD.ŞTİ. 0 384 213 14 64
0 384 212 69 42
colyenler@mynet.com

NİĞDE

NİĞ-CAM SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ.

0 388 225 01 40
0 388 225 01 66

ysm_nigcam@hotmail.com

ORDU ŞİMŞEK CAM

0 454 214 28 61
0 452 230 01 33

orducam@ttnet.net
SAKARYA SAKARYA CAM VE NAKLİYE SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ. 0 264 378 02 27
0 264 378 02 29
0 264 378 02 30
sakaryacam@sakaryacam.com

SAMSUN

RESMAN CAM PVC ALM. SAN. VE TİC. A.Ş.

0 362 431 22 35
0 362 431 15 07
0 362 266 92 92
0 362 266 01 70

resman@resman.com.tr

SİVAS CAM TİC. VE SAN. LTD. ŞTİ. 0 346 221 36 00 Kadir58400@hotmail.com
TEKİRDAĞ ÇORLU CAM İNŞ. NAK. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. 0 282 686 20 13
0 282 686 30 05
0 282 686 29 71
orhancertel@hotmail.com
ÖZGÜR TİC. KOLL.ŞTİ. 0 282 653 44 18
0 282 652 77 75
ozgurcam@ozgurcam.com

TRABZON

 

ANADOLU CAM PAZARLAMA A.Ş.

0 462 326 85 46
0 462 711 24 57 (3Hat)

anadolucam@anadolucam.com

YAVUZ CAM TİC. LTD. ŞTİ.

0 462 321 46 67
0 462 326 06 36
0 462 711 22 29

yavuzcam@yavuzcam.com

URFA URFA CAM TİC. 0 414 315 58 20 urfacamtic@msn.com
VAN ÇAKIRLAR VAN CAM PAZ. TİC. VE SAN. LTD.ŞTİ. 0 432 216 23 58
0 432 223 16 28
 
ZONGULDAK ORAL CAM VE DOĞR. SAN. TİC. LTD. ŞTİ.

0 372 615 48 00
0 372 615 15 41
0 372 638 53 68
0 372 638 61 89

oralinsaat@oralinsaatmynet.com
YÜCE CAM YALITIMLI CAM SAN. VE TİC. A.Ş. 0 372 268 34 00 yuce_cam@hotmail.com
 




Düzenleyen SİLİVRİLİ - 13 Ağustos 2007 18:39

Teşekkür Edenler: GokselSunar,
 
Yukarı Dön
Akvaryum.Com
Reklam
Simge

Alıntı MiSoSiKiaNbullet Akvaryum.Com Reklam
    Gönderim Zamanı: 21/04/2014 07:37:56
Akvaryum.Com Reklam
Reklamı Kaldır
 
Yukarı Dön
lafayette
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 12 Ekim 2006
Konum: Istanbul
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı lafayette Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2007 18:33 IP
 Mehmet Bey cam ihtiyacı olanlara gerekli adresleri ve telefon bilgilerini vermiş.İhtiyacı olanlar bu konudan ulaşabilir.
 
 
 
Saygılar... 


Düzenleyen lafayette - 13 Ağustos 2007 18:43
 
Yukarı Dön
oguzhan
Forum Özel Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 13 Eylül 2005
Konum: Denizli
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı oguzhan Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2007 11:44 IP
Paylaşımınız için teşekkürler.
Oğuzhan Yöndem,DENİZLİ
 
Yukarı Dön
wolverine3892
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2007
Konum: Kayseri
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı wolverine3892 Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2007 12:58 IP

Kesinlikle çok yararlı bir paylaşım olmuş teşekkürler.Bence iğnelenmesinde fayda var.



Düzenleyen lafayette - 16 Ağustos 2007 17:35
Derviş Aydın
 
Yukarı Dön
yeniay
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 17 Temmuz 2007
Konum: Istanbul
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı yeniay Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 16 Ağustos 2007 17:34 IP
Teşekkürler, acaba istediğimiz ölçülerde kesim de yapıyorlarmı ?
 
Yukarı Dön
lafayette
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 12 Ekim 2006
Konum: Istanbul
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı lafayette Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 16 Ağustos 2007 17:39 IP
 Belli bir süre iğneli konu yapıyorum.Gerekli telefonlardan da bilgi alabiliyorsunuz.
 
Saygılar...
 
Yukarı Dön
Shadow777
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 02 Ekim 2006
Konum: Izmir
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı Shadow777 Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2007 20:02 IP
Gercekten tam aradığım şey. 2. bir akvaryumu planladığım şu günlerde cok iyi geldi. Çok teşekkürler.
Emrah Öztürk
 
Yukarı Dön
erdoganv
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 04 Temmuz 2007
Konum: Bursa
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı erdoganv Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ağustos 2007 14:30 IP

Mehmet bey çok teşekür ederim. Sizin bu bilgilerinizden faydalanıp tam yeni 3 adet akvaryum yaptırdım 100x45x50 h 6 mm den. 100ytl camlar mal oldu. Yaptırmakta 60 ytl. 160ytl 3 adet 225lt akvaryuma sahip oldum. .

Erdoğan...3x225lt,1x135lt, 1x93lt, 2x70lt, 1x60lt ve 700lt deniz
 
Yukarı Dön
emreercan
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2007
Konum: Istanbul
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı emreercan Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ağustos 2007 15:17 IP
 
Cam (KDV Hariç) YTL/m2
Düz Cam  
2 mm 4,01
3 mm 4,56
4 mm 5,77
5 mm 8,13
6 mm 9,68
8 mm 13,44
10 mm 17,42
emre ercan
 
Yukarı Dön
dj_mercan_06
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2007
Konum: Ankara
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı dj_mercan_06 Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2007 16:28 IP
Mehmet ve Emrecan bey verdiğiniz paylaşım için teşekkür ederim.
 
 
Saygılar....
 
Yukarı Dön
Tuncay
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 16 Haziran 2005
Konum: Izmir
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı Tuncay Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2007 15:21 IP

Emrecan bey bu fiyatlardan almamız çok zor.

Tuncay ÖZTÜRK
İZMİR
 
Yukarı Dön
selcukkck
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2007
Konum: Istanbul
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı selcukkck Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 02 Ekim 2007 08:40 IP
Orjinalini yazan: Tuncay

Emrecan bey bu fiyatlardan almamız çok zor.

 
Sebebi nedir acaba ?

Selçuk Koçak / istanbul
 
Yukarı Dön
PESCATORE
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 25 Mayıs 2006
Konum: Istanbul
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı PESCATORE Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 02 Ekim 2007 09:27 IP
Bunlar tabaka fiyatlarıdır.
Faruk Albayrak
 
Yukarı Dön
suskunn
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2007
Konum: Istanbul
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı suskunn Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 02 Ekim 2007 09:33 IP
İstanbul'da buradan perakende bulabilirsiniz;
 

ARTAŞ CAM SAN. VE TİC. A.Ş.

0 212 422 16 08 (8 Hat)
0 212 422 15 10 (3 Hat)

artascam@artascam.com


Yunus, Sarıprenses, calvus,
 
Yukarı Dön

-   Konuyu Paylas    Sayfa  12>