Sayın Anadolu Pet Yetkilisi,


Mümtaz SuatÇevrim Dışı

Kayıt: 14/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 117
Mümtaz SuatÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Temmuz 2015 19:28
Sayın Anadolu Pet Yetkilisi,
05/05/2015 Tarihli 83286 Seri numaralı Fatura ile Atakan Pet Shop'dan satın aldığım 30/Haziran/2015 Tarihinde kurulumunu yaptığım 2213-05 Model Eheim Marka dış filtrem kurulumdan 3 gün sonra çanak su giriş dirseğinden su sızıntısı yaptı.Atakan Pet Shop konuya çok hassas davrandı ve alakadar oldu hemen yedek parçayı hem ücretsiz hemde kargo dahi ödetmeden bana ulaştırdı.4 Gün önce artan bir ses problemi ile karşılaştım,bu seride olağan bir durum olduğunu internette okuduğum için pek fazla rahatsız olmadım .Ancak,bugün eve geldiğimde motorun çalıştığını ve fakat temiz suyun gelmediğini fark ettim yine Atakan Pet Shop 'dan teknik destek istedim ,''çok ilgililer buradan teşekkür ediyorum'',motoru açınca içindeki plastik milin kırılmış olduğunu anladım.
Bu ürünün İthalatçısı olarak sizin yardımınızı istemeyeceğim,bununla birlikte hemen yarın tüketici koruma derneğine dilekçe ile başvurup aracı kurum olan Atakan Pet Shop'u da üzmeyecek şekilde ve aradan çıkartarak, direkt sizden davacı olacağım.Ayıplı ürün satmak hukuki açıdan suçtur bile bile satmak cezayı arttıran bir sebeptir.Ürünüde size değil doğrudan Eheim GmbH&Co KG Deizsau Germany adresine göndereceğim .
Saygılarımla,
Avukat M.S.Matban

Beğenenler: [T]176810,Kromatit[/T][T]188949,eyuphan[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArturakÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/06/2011
İl: Trabzon
Mesaj: 393
ArturakÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Temmuz 2015 21:02
Merhabalar, bunun sonucunda ne olur veya siz ne olması için bunu yapıyorsunuz? Ürün değişimi falan mı olacak?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Mümtaz SuatÇevrim Dışı

Kayıt: 14/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 117
Mümtaz SuatÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Temmuz 2015 22:19
Sonuç olarak ben bu davayı en basit ifadeyle kazanır yazılı metni de buradan yayınlarım.Benden sonraki tüketicilerin zarar görmemesi için ithalatçıya bir ihtar ve uyarı vermiş olurum.Davayı kazanmak bir sonraki davaya zemin hazırlar ki ''yazdığım gibi ÜRETEN'' firmaya bu bilgi ve sonuçları ulaştıracağım,defolu malları Türkiye'ye sokmalarına bir engel oluşturabilir.
Ben Balkondan aşağı atar başka bir şey alırım da ,bir çok öğrenci harçlığından,yada benzeri kısıtlı bütçesinden arttırıp kaliteli mal almak arzusunda olan madurları korumuş olurum .
Suç tarifi ilgili madde ve metinlerde sabittir .Cezası da malumunuzdur,hakkınızı aramayıp geçici çözümler üreten davalıya herhangi bir yaptırım uygulamazsanız devam eder.
Not Olarak;Bunu üretici muhakkak biliyordur''Ayıplı Mal Olduğunu'' stoktaki ürünü pazarlayacak yer arıyordur ,bizim ithalatçı da kar maksatlı sorunları kabullenip ,pazara sürüyordur.
Durum bundan ibaret ,tüketici koruma derneğinden madur lehine sonuçlar % 99 olumlu çıkar bir üst mahkeme bunu referans alır ,
Takip edip sonuna kadar götüreceğim
Selamlar ,Saygılar

Beğenenler: [T]144546,budak_murat[/T][T]68402,Aguila Negra[/T][T]176114,Darius[/T][T]164353,tuncegemn[/T][T]176312,KaanKal[/T][T]136601,jbxtr[/T][T]138186,kralexxx[/T][T]61711,senior[/T][T]188949,eyuphan[/T][T]197164,ComoDAYI[/T][T]138400,Abdullah Özkaya[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

rouvaxÇevrim Dışı

Kayıt: 23/03/2014
İl: Ankara
Mesaj: 627
rouvaxÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Temmuz 2015 18:43
Kutusu acilmismiydi aldiginizda? Sanirim ilk defa acildigini gosteren bir etiken vardi eheim classic de. Ayrica zarariniz karsilanmadi mi ? Garanti boyle seyler icin var, hayir urunu iade etmek istediniz edemediniz mi? Kul yapimi herhalde arizalanir onemli olan iade veya garantisi surecinin duzgun isletilmesi[:iyi:]

Beğenenler: [T]176226,Selanikli[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KromatitÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 14/08/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 6624
KromatitÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2015 02:47
Avukat olarak siz daha iyi bilirsiniz de iade etmeyi denemeden niçin hemen tüketici hakem heyetine başvuruyorsunuz anlamadım.

Beğenenler: [T]176226,Selanikli[/T][T]193996,Sulajmido[/T]
+1: [T]193996,Sulajmido[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BabySoulÇevrim Dışı

Kayıt: 16/04/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 4186
BabySoulÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Eylül 2015 22:48
Bugün Fuarda Anadolu Pet'in Teknik Servisi Ali Bey ile uzun süre sohbet ettik, o sıra konu forumdaki şikayetlere geldiğinde bu sizin şikayetinizi kendisine okuttum , bana kendisine veya Anadolu Pet'e bu durumunuzla alakalı bir arıza veya şikayetin iletilmediğini söyledi. Bununla birlikte Eheim'in yetkili servisi herkesin bildiği gibi Anadolu Pet olduğunu ve durumu kendisine iletmiş olsaydınız size yardımcı olabileceğini söyledi.

Bunun haricinde sizin burada yazdığınız gibi, bu konuda sizin yetkili servis dışında, Atakan Akvaryumun Teknik Destek vermesi zaten sizin ürününüzü ilk olarak yetkisiz müdaheleye sokacaktır ve bu durum her ürünü garanti kapsamı dışına çıkartır.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Mümtaz SuatÇevrim Dışı

Kayıt: 14/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 117
Mümtaz SuatÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2015 21:11
Şimdi;
1) Ali beye sormak lazım beni cep telefonumdan aradımı aramadımı?Kırılmalar garanti kapsamında parçanın yenisini alacaksınız dedimi demedimi?
2) Bu da Eheim Almanya'ya göderdiği e-mail
Sehr geehrte Damen und Herren

Ich habe in der Türkei 2213-05 +media Set gekauft. 10 Tage nach derInstallation wurde der Kunststoffteil der Welle im Motor gebrochen. DerTechnical Service Manager Ali Bey von der Import Firma Anadolu Pet, hat mir mitgeteilt dass das brechen von Teilen ausserhalb der Garantie ist. Ihre Kundenberater in der Türkei zeigte eine sehr distanzierte Haltung und weit weg von Loyalität und Zufriedenheit. Ich habe trotzdem von Euch ein Eheim eccopro 200 gekauft und benutzt. Aber in der zwischhenzeit sind 1 männlicher und 3 weiblicher Appistogramma Norberty und 1 männl. und 2 weibl. LDA33 Fischarten gestorben.
Ich bitte Sie dass Notwendige zu Unternehmen

Mit freundlichen Grüssen

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Panter71Çevrim Dışı

Kayıt: 27/10/2015
İl: Ankara
Mesaj: 60
Panter71Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2015 18:27
Durum nedir ?

+1: [T]182762,cenx[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2016 16:13
Merhabalar,

Ben özetleyeyim, Suat bey'in ürününün şikayeti sadece mil kırılması değildi.

Gereken tüm parçalar orjinal ve yenileri ile değiştirilerek filtre kullanılabilir duruma getirildi ve Suat bey'e iletildi. Kargo sırasında kırılan sepet kısmı tekrar yenilendi.

Yetkili servisimize yapılan her başvuru sonucu ne olursa olsun kaydedilir. Her ürünün garanti kapsamında değerlendirilmeyeceği de doğrudur. Biz yasalar dışında insan ilişkilerini de gözönüne alarak ürünlerimizi kullanmayı tercih eden kişileri memnun etmeye çalışıyoruz. Bu sebeple şikayetlerin doğru şekilde bize iletilmesi çok önemli.

Saygılarımla,

Semih Turan

Beğenenler: [T]181830,bariskaraturk[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

by.catamakÇevrim Dışı

Kayıt: 06/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 48
by.catamakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 29 Kasım 2016 10:16
Merhaba.. birbuçuk ay önce aldığım eheim compact 2000 kafa motoru su basmamaya başladı bende teknik servisi aradım.sagolsunlar hemen ilgilenip motoru gondermemi istediler bende dün gönderdim .bakalım ne olacak gorucez... İlgi alaka bence gayet iyi...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir