👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Gönderim Zamanı: 31 Mart 2026 13:10
Faydalanılması için kurduk efenim burayı biz. [;)] Esas biz teşekkür ederiz, tüm üyelerimiz adına.. Hoş geldiniz. [:)] [:iyi:]
Beğenenler: [T]273142,Xarpet[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2026 09:25
Merhabalar selamlar bu zor ama çok keyifli hobiye bende başlıyorum..
40x40x40 clear akvaryum.
Sunsun 603b dış filtre.
100 w ısıtıcı.
Ista Sprey Karbondioksit Set 550 CC
Şimdilik elimdekiler bunlar. Bitkili bir akvaryum olacak ve içerisinde seiryu taşları ile bir dekor yapacağım. Taşları bulamadığım için beklemedeyim..
Ayrıyeten eklemeyi unuttuğum kendim yaptığım bir ışığım var. 13 adet 10000K Soğuk Beyaz, 2 adet Deep Red 650-670nm, 2 adet Royal Blue 430-450nm, 1 adet UV 395-400nm ledlerden oluşmakta. Tüm ledler 1 Watt 350mA Power Led.[EDIT]seiryuhare,2026-04-13 09:31:46[/EDIT]
40x40x40 clear akvaryum.
Sunsun 603b dış filtre.
100 w ısıtıcı.
Ista Sprey Karbondioksit Set 550 CC
Şimdilik elimdekiler bunlar. Bitkili bir akvaryum olacak ve içerisinde seiryu taşları ile bir dekor yapacağım. Taşları bulamadığım için beklemedeyim..
Ayrıyeten eklemeyi unuttuğum kendim yaptığım bir ışığım var. 13 adet 10000K Soğuk Beyaz, 2 adet Deep Red 650-670nm, 2 adet Royal Blue 430-450nm, 1 adet UV 395-400nm ledlerden oluşmakta. Tüm ledler 1 Watt 350mA Power Led.[EDIT]seiryuhare,2026-04-13 09:31:46[/EDIT]
Beğenenler: [T]231847,MasterChiefHakan[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Nisan 2026 13:30
Herkese merhabalar, bir süredir takip ettiğim hobiye fiziki olarak dahil olmaya fırsat buldum sonunda. Bitkili nano tankla başlamak istiyorum. Nano balıklar; walstad, düşük teknolojili kurulumlara devam edicem inşallah. Herkese keyifli hobiler. Bütçe çok kısıtlı olduğundan Ankara içi bitki paylaşmak isteyenlere açığım.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2026 17:51
Herkese selamlar🙌
Forumu bir süredir dışarıdan takip ediyordum, sonunda üyelik açtım. Hem buradaki tecrübelerden öğrenmek hem de ilerleyen süreçte kendi gözlemlerimi paylaşmak niyetindeyim. İyi forumlar.
Forumu bir süredir dışarıdan takip ediyordum, sonunda üyelik açtım. Hem buradaki tecrübelerden öğrenmek hem de ilerleyen süreçte kendi gözlemlerimi paylaşmak niyetindeyim. İyi forumlar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2026 00:44
Merhaba.[EDIT]TonyMcLegend,2026-05-08 02:02:41[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2026 13:22
Merhaba,
Ben Erdi. Hepimize hayat veren su ve içindeki tüm canlılara merak saldığım bu dönemlerde, bilgilerinizden ve sohbetinizden faydalanmak memnun edici olacak. Ayrıca çok heyecanlıyım. Saygılarımla.
Ben Erdi. Hepimize hayat veren su ve içindeki tüm canlılara merak saldığım bu dönemlerde, bilgilerinizden ve sohbetinizden faydalanmak memnun edici olacak. Ayrıca çok heyecanlıyım. Saygılarımla.
Beğenenler: [T]236290,TuRKeR[/T][T]204586,Selçuks[/T][T]12491,Street Parrot[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2026 23:07
Merhaba,
70/40/40 ölçülerinde akvaryumum ile aranıza katıldım. Sobo 901F UV 800L/H filtre aldım. 9 kilo toprak ve 5 kilo da kumum var. Henüz kurulum yapmadım.
Neon tetra, lepistes, karides ve salyangoz olacak içerisinde.
70/40/40 ölçülerinde akvaryumum ile aranıza katıldım. Sobo 901F UV 800L/H filtre aldım. 9 kilo toprak ve 5 kilo da kumum var. Henüz kurulum yapmadım.
Neon tetra, lepistes, karides ve salyangoz olacak içerisinde.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Mayıs 2026 06:53
Merhabalar,
Henüz bir akvaryumum yok, girişi tuzlu su akvaryumundan yapıyorum, herkese iyi forumlar.
Henüz bir akvaryumum yok, girişi tuzlu su akvaryumundan yapıyorum, herkese iyi forumlar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir



