• 60p Dutch Style


    Profil resmi
    alocello
    21:48
    9 beğeni
    Ölçüler:60x40x40
    Canlı Türleri:Neon Tetra,Sae,Nerite,Bloody Mary Karides
    Bitki Türleri:Rotala Wallichi,Rotala Blood Red,Rotala Macandra Mini Butterfly,Pogestemon Erectus,Monte Carlo
    Tankın Yaşı:1 gün
    Filtrasyon ve Işıklandırma: Netlea AT6S 6105 Wrgb Aydınlatma, Sunsun Hw302
    Tasarım ve Dekorasyon:Dutch Style
    [:nazar:]
    GÜNCEL HALİ

    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228074/240520261446301.jpg[/IMG]

    1. GÜN

    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228074/040520262144111.jpg[/IMG]

    Gelişmeleri paylaşacağım.

    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228074/120520261603221.jpg[/IMG][EDIT]alocello,2026-05-24 14:51:48[/EDIT]

    Profil resmi
    BalikAdam3099

    Hocam kaç L soil kullandınız acaba?
    Yakin zamanda bende boyle bir kurulum yapmayi düşünüyorum da acaba 12L yeter mi karar veremedim.

    (17) (5735)

    Sumbu Shell


    Profil resmi
    kocoglu

    Sumbu shell
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/280083/280620261723181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/280083/280620261723161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/280083/280620261723141.jpg[/IMG]

    (0) (48)

    160x60x60 Akvaryumum


    Profil resmi
    Tata
    21:38
    6 beğeni
    Ölçüler: 160x60x60
    Canlı Türleri: Tiger astronot, leopar vatoz
    Bitki Türleri: anubias, java moss
    Tankın Yaşı: 11.09.2025
    Filtrasyon ve Işıklandırma: dophin c1600, dophin 970F
    Tasarım ve Dekorasyon: kütükler, taşlar ve biraz bitki. El yapımı 10000K samsung soğuk beyaz ledle döşenmiş 2 armatür.


    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253994/011120251938091.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253994/011120251938071.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253994/011120252136311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253994/011120252136361.jpg[/IMG]
    [VID]https://youtu.be/fKIz3PGvsfM[/VID]
    Tasarımı hala tam oturtamadım, canlı türleri, tasarım vs. Her konuda tavsiye bekliyorum[:)][EDIT]Tata,2026-01-21 15:09:43[/EDIT]

    Profil resmi
    Tata

    [QUOTE=Ehtiyar]Sıcaklık düşerde, buharlaşma artacağından su seviyesi de düşer, arada su eklersin artık.[/QUOTE] 1 fanla sıcaklığı 26-27 arasında tutuyorum, teşekkürler.

    (42) (18825)

    Sessiz Şelale Filtre Önerisi


    Profil resmi
    0rnn
    21:54
    Merhabalar,

    45x30x30 boyutunda bir tank kurmayı planlıyorum ve buna uygun uyuyacağım odamda masamın üstünde duracak bir akvaryum olacak bundan dolayı ses sıfıra yakın olması gerekiyor. bir çok video izledim fakat her telden farklı ses çıkıyor sponsorluklarından dolayı mı bilmiyorum, bulduğum bir kaç alternatif var sizlere onları söylemek isterim: Aquael FZN Pro 400 - SEACHEM Tidal 35 - OASE BioStyle 75 şeklinde 3 filtre gözüme çarptı sizlerden de öneri gelirse cevap verirseniz sevinirim.

    Profil resmi
    darkaura

    Bir şelale filtre çalışma şekilnden ötürü asla sıfıra yakın seste olamaz. Keza suyu yukarıdan aşağı açık şekilde boşaltırıyor. Sıfıra yakın ses için suyun tamamen kapalı devre akması gerek, filtrenin giriş ve çıkışları su seviyesinin altında olmalı, o zaman sessiz bir motoru varsa duyulmayacak kadar sessiz çalışabilir. Zamanında yattığım yerdeki akvaryumda haqos expro 500 askı dış filtre vardı. Onun sesi hiç yoktu mesela. Kulağı üzerine dayamadan çalıştığını anlıyamıyordum. Şu an piyasada bulunan bir filtre değil. Benzeri model askı dış filtreler var. Sessiz motorla onlar istediğiniz sessizliği verebilir. Yada tank ufak, motorlı pipo filtre kullanabilirisiniz. Dolphin in motorlu piposu çok sessizdi. Tankın içinde biraz yer tutar ama çok sessizler ve dış filtreye nazaran ucuzlar.

    Oase sessizdir. En kaliteli filtre markalarından biri. Tabi ona görede fiyatı var.

    (7) (277)

    Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir


    Profil resmi
    Khatrom

    Merhabalar ilk bitkimi alacağım ve zeytin ile limnophila sessiliflora arasında kaldım ikiside kolay ama zeytinin stoğunu bir türlü bulamıyorum 1 ay kadardır. Sizce zeytin beklememe gerek var mı yoksa limnophila sessiliflora da gayet kolaymıdır? (Hagen kum var CO2 desteği veremeyeceğim sıcağa karşı toleranslı olması gerekiyor)

    Profil resmi
    darkaura

    1 beğeni
    En dayanıklı kolay bitkilerden biridir. Yaşamaması için ışık vermemek yada suyu bir şeyle zehirlemek gerekir.

    (2) (135)

    Beta Balığı Kuyruk Erimesi


    Profil resmi
    b3yzz44
    03:45
    Fotoğraf:
    Hastalık Belirtileri: kuyruk erimesi, yemek yememesi, dipte yatma
    Akvaryum Kapasitesi (litre): 6
    Akvaryumdaki Diğer Canlılar: yok
    Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
    Filitrasyon: pipo
    İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: mycopur, baktopur
    Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): su değişimi hergün %20

    beta balığım uzun suredır hasta önceden farkettim ve sera mycopur, baktopur aldım kuyruğu ilk erimeye başladığında crowntail geni olduğu için değişim gösteriyor sandım çünkü diken gibiydi şekli o şekilde eriyordu daha sonradan üçgen şeklinde bi erime görünce müdahale ettim ama yemesinde içmesinde hiçbir problem yoktu keyfi yerindeydi mycopur baktopur beraber damlattım akvaryum 6l 5 damla şeklınde damlattım ıkısındende kuyruğu erimiyodu ama ilerlemiyoduda sonra baktığımda kuyrugunda bi delik açılmış o delik büyümüyodu oldugu yerde duruyodu ama şuan ilerlemiş durumda ve ilaçlar işe yaramıyor hayvana eziyet etmek istemiyorum ilacı tamamen attım akvaryumdan hergün yuzde yirmi su değişimi yapıyorum çünkü akvaryum kucuk oldugu ıcın dip çekimi yapamıyorum büyük ihtimal amonyaktan dolayı. Cam pipetle elimden geldiğince cektim hep ama yaramıyor bende hergun su değişiyorum amonyak fazla zarar vermesın dıye ama yem yemiyor yemi görüyor tepki veriyor ama sersem gibi yani yiyemiyor ıskalıyor falan bikaç gündür yem vermedim ama ne yapmalıyım ne ilacı almalıyım iyileşmesini bekliyorum yenı akvaryuma geçırcem ama yenı akvaryumun hacmi büyük 130L orası yorar onu diye iyileşmesini bekliyorum ne yapmalıyım.

    Ayrıca biraz bilgisizdim baktopur ve mycopuru ana tanka damlattığım için bakterilerde gitti sanırım bende her su değişimden sonra 1ml falan seachem stability döküyorum[EDIT]b3yzz44,2026-06-27 03:48:32[/EDIT]

    Profil resmi
    b3yzz44

    130L akvaryumu şuan kuruyorum soil amonyak salınımı yaptığı içinde balığı içine 1 ay sonra koymam gerekiyor. İlaçlar mı ağır geldi bilmiyorum ama şuan durumu daha kötü yeme tepki vermiyor. Daha önce bir yerde okumuştum suyuna b vitamini damlatmak iyi gelirmiş bunu denemeli miyim

    (2) (185)

    Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz


    Profil resmi
    Salihsapkaa
    00:46
    Merhabalar , bugün astronot balığı aldım 2 adet yaklaşık 9-10 cm , 4 adette pacu . Bu balık hakkında pek bi bilgim yok uzun zamandır gözlemlediğim ve hakkında araştırma yaptım . Eğer aranızda besleyen ve bilgi sahibi olan arkadaşlar var ise ne yapmam gerektiği hakkında önerilere açığım

    Profil resmi
    Hsrt

    Bence akvaryum balıkları arasındaki en güzel balıklardan biri..Ben özellikle cüsseli olusunu ve davranişlarını seviyorum..Çok hızlı büyüyorlarmış..Büyük hacimli akvaryum istiyor..selam

    (2) (270)

    Low Tech Bitki Tavsiyesi


    Profil resmi
    EmiirKaan

    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/280620260015281.jpg[/IMG]

    Yeni kuracağım low tech akvaryuma bu bitkileri seçip yapay zekaya bu şekilde bir plan çizdirdim. Sizce nasıl? Verebileceğiniz tavsiyeler var mı?

    (0) (119)

    Üçgen Şekilli Yosun


    Profil resmi
    Fatihsm
    19:39
    Dağda gezerken birkaç gammarus ve üçgen şekilde bir moss buldum. Bulduğum yerde yaprakları üçgen şekildeydi. (Gammarusu ve yosunu aynı su yatağında buldum). Yosun da dibi suya gömülüydü. Sizce bu yosun akvaryumda kullanılabilir mi ve ismi nedir acaba.

    [IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/270620261937031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/270620261938151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/270620261938221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/270620261938301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/270620261938401.jpg[/IMG]

    Profil resmi
    Cyber_Scout

    [QUOTE=Fatihsm][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/280620260026421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/280620260026451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/280620260026481.jpg[/IMG]

    Bu willow moss değil mi ?[/QUOTE]
    Willow- Söğüt Yosunu [U]Değil[/U] bu resimdekiler.

    (3) (226)

    Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar


    Profil resmi
    Sekizo

    Selamın aleyküm Ne zaman veya ne şekilde olduğunu anlamadım hiç fark ettmedim ama sanırım bı anda çoğalmış bu şeyler nedir acaba ilk defa gördüm yapay zeka tarafında çamur boru solucanı olabilir dedi ama güvenemedim bilgili ve tecrübeli kişilerden bilgi almak istedim bunlar nedir ne yapmam gerek normal mi

    Beta besliyorum 1 adet elma ve 1 adet nerite saylangozu var küçük bir parça mangrow kökü ve 2 adet anubias var pipo flitre kullanıyorum pazartesi günleri dip çekimi ve su değişimi yapıyorum haftada 1 olacak şekilde

    Akvaryum 50x20x30


    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349211.jpg[/IMG][EDIT]Sekizo,2026-06-27 23:52:56[/EDIT]

    (0) (104)