Ölçüler:60x40x40 Canlı Türleri:Neon Tetra,Sae,Nerite,Bloody Mary Karides Bitki Türleri:Rotala Wallichi,Rotala Blood Red,Rotala Macandra Mini Butterfly,Pogestemon Erectus,Monte Carlo Tankın Yaşı:1 gün Filtrasyon ve Işıklandırma: Netlea AT6S 6105 Wrgb Aydınlatma, Sunsun Hw302 Tasarım ve Dekorasyon:Dutch Style [:nazar:] GÜNCEL HALİ
Ölçüler: 160x60x60 Canlı Türleri: Tiger astronot, leopar vatoz Bitki Türleri: anubias, java moss Tankın Yaşı: 11.09.2025 Filtrasyon ve Işıklandırma: dophin c1600, dophin 970F Tasarım ve Dekorasyon: kütükler, taşlar ve biraz bitki. El yapımı 10000K samsung soğuk beyaz ledle döşenmiş 2 armatür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253994/011120251938091.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253994/011120251938071.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253994/011120252136311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253994/011120252136361.jpg[/IMG] [VID]https://youtu.be/fKIz3PGvsfM[/VID] Tasarımı hala tam oturtamadım, canlı türleri, tasarım vs. Her konuda tavsiye bekliyorum[:)][EDIT]Tata,2026-01-21 15:09:43[/EDIT]
[QUOTE=Ehtiyar]Sıcaklık düşerde, buharlaşma artacağından su seviyesi de düşer, arada su eklersin artık.[/QUOTE] 1 fanla sıcaklığı 26-27 arasında tutuyorum, teşekkürler.
45x30x30 boyutunda bir tank kurmayı planlıyorum ve buna uygun uyuyacağım odamda masamın üstünde duracak bir akvaryum olacak bundan dolayı ses sıfıra yakın olması gerekiyor. bir çok video izledim fakat her telden farklı ses çıkıyor sponsorluklarından dolayı mı bilmiyorum, bulduğum bir kaç alternatif var sizlere onları söylemek isterim: Aquael FZN Pro 400 - SEACHEM Tidal 35 - OASE BioStyle 75 şeklinde 3 filtre gözüme çarptı sizlerden de öneri gelirse cevap verirseniz sevinirim.
Bir şelale filtre çalışma şekilnden ötürü asla sıfıra yakın seste olamaz. Keza suyu yukarıdan aşağı açık şekilde boşaltırıyor. Sıfıra yakın ses için suyun tamamen kapalı devre akması gerek, filtrenin giriş ve çıkışları su seviyesinin altında olmalı, o zaman sessiz bir motoru varsa duyulmayacak kadar sessiz çalışabilir. Zamanında yattığım yerdeki akvaryumda haqos expro 500 askı dış filtre vardı. Onun sesi hiç yoktu mesela. Kulağı üzerine dayamadan çalıştığını anlıyamıyordum. Şu an piyasada bulunan bir filtre değil. Benzeri model askı dış filtreler var. Sessiz motorla onlar istediğiniz sessizliği verebilir. Yada tank ufak, motorlı pipo filtre kullanabilirisiniz. Dolphin in motorlu piposu çok sessizdi. Tankın içinde biraz yer tutar ama çok sessizler ve dış filtreye nazaran ucuzlar.
Oase sessizdir. En kaliteli filtre markalarından biri. Tabi ona görede fiyatı var.
Merhabalar ilk bitkimi alacağım ve zeytin ile limnophila sessiliflora arasında kaldım ikiside kolay ama zeytinin stoğunu bir türlü bulamıyorum 1 ay kadardır. Sizce zeytin beklememe gerek var mı yoksa limnophila sessiliflora da gayet kolaymıdır? (Hagen kum var CO2 desteği veremeyeceğim sıcağa karşı toleranslı olması gerekiyor)
Fotoğraf: Hastalık Belirtileri: kuyruk erimesi, yemek yememesi, dipte yatma Akvaryum Kapasitesi (litre): 6 Akvaryumdaki Diğer Canlılar: yok Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Filitrasyon: pipo İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: mycopur, baktopur Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): su değişimi hergün %20
beta balığım uzun suredır hasta önceden farkettim ve sera mycopur, baktopur aldım kuyruğu ilk erimeye başladığında crowntail geni olduğu için değişim gösteriyor sandım çünkü diken gibiydi şekli o şekilde eriyordu daha sonradan üçgen şeklinde bi erime görünce müdahale ettim ama yemesinde içmesinde hiçbir problem yoktu keyfi yerindeydi mycopur baktopur beraber damlattım akvaryum 6l 5 damla şeklınde damlattım ıkısındende kuyruğu erimiyodu ama ilerlemiyoduda sonra baktığımda kuyrugunda bi delik açılmış o delik büyümüyodu oldugu yerde duruyodu ama şuan ilerlemiş durumda ve ilaçlar işe yaramıyor hayvana eziyet etmek istemiyorum ilacı tamamen attım akvaryumdan hergün yuzde yirmi su değişimi yapıyorum çünkü akvaryum kucuk oldugu ıcın dip çekimi yapamıyorum büyük ihtimal amonyaktan dolayı. Cam pipetle elimden geldiğince cektim hep ama yaramıyor bende hergun su değişiyorum amonyak fazla zarar vermesın dıye ama yem yemiyor yemi görüyor tepki veriyor ama sersem gibi yani yiyemiyor ıskalıyor falan bikaç gündür yem vermedim ama ne yapmalıyım ne ilacı almalıyım iyileşmesini bekliyorum yenı akvaryuma geçırcem ama yenı akvaryumun hacmi büyük 130L orası yorar onu diye iyileşmesini bekliyorum ne yapmalıyım.
Ayrıca biraz bilgisizdim baktopur ve mycopuru ana tanka damlattığım için bakterilerde gitti sanırım bende her su değişimden sonra 1ml falan seachem stability döküyorum[EDIT]b3yzz44,2026-06-27 03:48:32[/EDIT]
130L akvaryumu şuan kuruyorum soil amonyak salınımı yaptığı içinde balığı içine 1 ay sonra koymam gerekiyor. İlaçlar mı ağır geldi bilmiyorum ama şuan durumu daha kötü yeme tepki vermiyor. Daha önce bir yerde okumuştum suyuna b vitamini damlatmak iyi gelirmiş bunu denemeli miyim
Merhabalar , bugün astronot balığı aldım 2 adet yaklaşık 9-10 cm , 4 adette pacu . Bu balık hakkında pek bi bilgim yok uzun zamandır gözlemlediğim ve hakkında araştırma yaptım . Eğer aranızda besleyen ve bilgi sahibi olan arkadaşlar var ise ne yapmam gerektiği hakkında önerilere açığım
Bence akvaryum balıkları arasındaki en güzel balıklardan biri..Ben özellikle cüsseli olusunu ve davranişlarını seviyorum..Çok hızlı büyüyorlarmış..Büyük hacimli akvaryum istiyor..selam
Dağda gezerken birkaç gammarus ve üçgen şekilde bir moss buldum. Bulduğum yerde yaprakları üçgen şekildeydi. (Gammarusu ve yosunu aynı su yatağında buldum). Yosun da dibi suya gömülüydü. Sizce bu yosun akvaryumda kullanılabilir mi ve ismi nedir acaba.
Selamın aleyküm Ne zaman veya ne şekilde olduğunu anlamadım hiç fark ettmedim ama sanırım bı anda çoğalmış bu şeyler nedir acaba ilk defa gördüm yapay zeka tarafında çamur boru solucanı olabilir dedi ama güvenemedim bilgili ve tecrübeli kişilerden bilgi almak istedim bunlar nedir ne yapmam gerek normal mi
Beta besliyorum 1 adet elma ve 1 adet nerite saylangozu var küçük bir parça mangrow kökü ve 2 adet anubias var pipo flitre kullanıyorum pazartesi günleri dip çekimi ve su değişimi yapıyorum haftada 1 olacak şekilde
04 Mayıs 2026 21:48
9 beğeni
Canlı Türleri:Neon Tetra,Sae,Nerite,Bloody Mary Karides
Bitki Türleri:Rotala Wallichi,Rotala Blood Red,Rotala Macandra Mini Butterfly,Pogestemon Erectus,Monte Carlo
Tankın Yaşı:1 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Netlea AT6S 6105 Wrgb Aydınlatma, Sunsun Hw302
Tasarım ve Dekorasyon:Dutch Style
[:nazar:]
GÜNCEL HALİ
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228074/240520261446301.jpg[/IMG]
1. GÜN
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228074/040520262144111.jpg[/IMG]
Gelişmeleri paylaşacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228074/120520261603221.jpg[/IMG][EDIT]alocello,2026-05-24 14:51:48[/EDIT]