160x60x60 Akvaryumum


TataÇevrim Dışı

Kayıt: 06/01/2025
İl: Kocaeli
Mesaj: 1204
TataÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 2 Saat 27 Dakika önce
[QUOTE=Ehtiyar]Sıcaklık düşerde, buharlaşma artacağından su seviyesi de düşer, arada su eklersin artık.[/QUOTE] 1 fanla sıcaklığı 26-27 arasında tutuyorum, teşekkürler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir