60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci
Gönderim Zamanı: 11 Saat 44 Dakika önce
Ben hiç bir test kitini önermem boşuna para. Su piresi yaşıyorsa sorun yoktur sis akıntıdan mekanik filtrasyondan kaynaklı olabilir. Bakteri bulutu olabilir fakat zaten su piresi için olmak zorunda aksi taktirde bir süre sonra ölüyorlar çok temiz akvaryumda yaşamıyor meretler. Bitkilerin renkleri falan harika ben çınar önermem bu arada çok yayılıyor ve gerçekten büyük bir bitki sisteminizi boğabilir. Balık olarak ufak tetraların hiç biri çok elleşmez yavruları yeselerde yeterince bitki varken bitiremezler. Galaxy rasborada agzı çok ufak öneririm izlemesi keyifli bir balık. Ayrıca çok barışçıl neredeyse hiç saldırganlığını görmedim tetralar gruplaşınca bir tık daha agresif olabiliyorlar.
Beğenenler: [T]174365,syerli[/T]
Teşekkür Edenler: [T]174365,syerli[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 9 Saat 14 Dakika önce
[QUOTE=CoryCory]Ben hiç bir test kitini önermem boşuna para. Su piresi yaşıyorsa sorun yoktur sis akıntıdan mekanik filtrasyondan kaynaklı olabilir. Bakteri bulutu olabilir fakat zaten su piresi için olmak zorunda aksi taktirde bir süre sonra ölüyorlar çok temiz akvaryumda yaşamıyor meretler.[/QUOTE]
Canlıların yaşaması, hareketli olması sonucu ben de sizin gibi düşünüyorum aslında ama diğer taraftan da bilimsel yaklaşımdan yanayım.
[QUOTE=CoryCory]Bitkilerin renkleri falan harika ben çınar önermem bu arada çok yayılıyor ve gerçekten büyük bir bitki sisteminizi boğabilir[/QUOTE]
Çınar konusunda ben de tam bu yüzden emin olamıyorum ama arka plan için de aklıma başka bir fikir gelmiyor. Hygrophila Polysperma Ceylonlar çok hızlı uzayıp yaprakları arasındaki mesafe artıyor ve cılız bir görüntü oluşuyor.
[QUOTE=CoryCory]. Balık olarak ufak tetraların hiç biri çok elleşmez yavruları yeselerde yeterince bitki varken bitiremezler. Galaxy rasborada agzı çok ufak öneririm izlemesi keyifli bir balık. Ayrıca çok barışçıl neredeyse hiç saldırganlığını görmedim tetralar gruplaşınca bir tık daha agresif olabiliyorlar.[/QUOTE] Bir grup tetra ile bir grup rasbora bir arada olur mu acaba?
Canlıların yaşaması, hareketli olması sonucu ben de sizin gibi düşünüyorum aslında ama diğer taraftan da bilimsel yaklaşımdan yanayım.
[QUOTE=CoryCory]Bitkilerin renkleri falan harika ben çınar önermem bu arada çok yayılıyor ve gerçekten büyük bir bitki sisteminizi boğabilir[/QUOTE]
Çınar konusunda ben de tam bu yüzden emin olamıyorum ama arka plan için de aklıma başka bir fikir gelmiyor. Hygrophila Polysperma Ceylonlar çok hızlı uzayıp yaprakları arasındaki mesafe artıyor ve cılız bir görüntü oluşuyor.
[QUOTE=CoryCory]. Balık olarak ufak tetraların hiç biri çok elleşmez yavruları yeselerde yeterince bitki varken bitiremezler. Galaxy rasborada agzı çok ufak öneririm izlemesi keyifli bir balık. Ayrıca çok barışçıl neredeyse hiç saldırganlığını görmedim tetralar gruplaşınca bir tık daha agresif olabiliyorlar.[/QUOTE] Bir grup tetra ile bir grup rasbora bir arada olur mu acaba?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
