shadow23Çevrim Disi

Kayit: 22/03/2010
Mesaj: 22
shadow23Çevrim Disi
Gönderim Zamani: 13 Mayıs 2010 18:41

Öncelikle selamlar.Bende 220 litrelik bir akvaryum var.110x40x50(h) ölçüleri.Buna size demir profil sehpamı yaptırmalıyım yoksa mobilya sehpamı.Demirciye gittiğimde bana dediği mobilya yaptırmam.Çünkü mobilya daha ucuzmuş.Fiyat araştırdım profil sehpa 200 tl civarı mobilya sehpa ise 150 tl.Unutmadan bide 70 tl ye 2. el bir akvaryum sehpası buldum biraz eski ama ilerde bi sorun yaratırmı.220 litre suyun bi anda eve boşalması korkunç olurTebessümNağapmalıyım öneri ve görüşlerinizi bekliyorum.


Anıl Akçelikli

devrim78Çevrim Disi

Kayit: 05/12/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 202
devrim78Çevrim Disi
Gönderim Zamani: 13 Mayıs 2010 18:56
Tanıdığınız kaynak ustası var ise 30x30 2mm profilin 1 boyu 18 tl size iki boy tahminen yeterli gelecektir. Ustaya vereceğiniz para 70-80 tl tutması lazım bunun üstündeki fiyatlar biraz yüksek olur. Konuştuğunuz demirici bence biraz uçmuş tabi mobilyası ile birlikte 200-250 tl yi bulacaktır. Mobilyada sağlam olur fakat kullanılan ağaç önemli, ikici el sehpa için yorum yapabilmemiz için bir resimini yükleminiz lazım saygılarımla devrim782010-05-13 18:57:37


180x70x60 Red Reinbow Kasanga

Ufuk DenizÇevrim Disi

Özel Üye
Kayit: 17/04/2010
İl: Trabzon
Mesaj: 1702
Ufuk DenizÇevrim Disi
Özel Üye
Gönderim Zamani: 13 Mayıs 2010 18:56
Hemen hemen aynı ölçülerde bir tank kuruyorum bende 110x45x55(h). 270 litre. Bende sehpa aşamasındayım.Tebessüm 

Açıkçası ben öncelikle profil sehpa düşünüyorum. Daha sonra durumum müsait olunca mobilya ile kaplarım etrafını diye planladım. Ve bu sabah profil fiyatı aldım. 

40x40 3mm = 25 TL 
30x40 2mm = 16 TL

bu fiyatlar 6m lik çubuklar için geçerli. Yaptığım dizaynda yaklaşık 18m gidiyor. Buda 50 - 75 tl gibi bir şey tutuyor. Kalıyor işin işçiliği. Onu araştırmadım henüz :)

Ama bana kalırsa sende öncelikle profil düşün. Önce sağlamlık, sonra görsellik :)

Ufuk DENİZ


shadow23Çevrim Disi

Kayit: 22/03/2010
Mesaj: 22
shadow23Çevrim Disi
Gönderim Zamani: 13 Mayıs 2010 19:25
Valla iki yerede sordum ikiside 200 dedi profile.Dediki sadece profil 100 tl işçiliğide 100 tl istiyo.Sehpa ölçüsü 115 uzunluk 45 derinlik 60 yükseklik.40x40 kullancakmış demiride.

Anıl Akçelikli

devrim78Çevrim Disi

Kayit: 05/12/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 202
devrim78Çevrim Disi
Gönderim Zamani: 13 Mayıs 2010 19:28
[QUOTE=shadow23]Valla iki yerede sordum ikiside 200 dedi profile.Dediki sadece profil 100 tl işçiliğide 100 tl istiyo.Sehpa ölçüsü 115 uzunluk 45 derinlik 60 yükseklik.40x40 kullancakmış demiride.[/QUOTE]
Nerede ikamet ettiğinizi bilemediğim için kesin bir şey yazamam ama fiyatlar çoooook uçuk burası kesin artı bu öçüdeki bir akvaryum için 40x40 profil gereksiz 30x30 hayli hayli yeterli gelecektir.


180x70x60 Red Reinbow Kasanga

shadow23Çevrim Disi

Kayit: 22/03/2010
Mesaj: 22
shadow23Çevrim Disi
Gönderim Zamani: 13 Mayıs 2010 19:53
İstanbul Kadıköy.Çok lüks bir semt değil yani. İSTAVRİT2010-05-14 00:15:42

Anıl Akçelikli

semihberatÇevrim Disi

Kayit: 25/08/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 258
semihberatÇevrim Disi
Gönderim Zamani: 13 Mayıs 2010 20:00
İmesi bilirsiniz sanırım.İmes in yanınsda des var demirciler sitesi orada çok çok ucuza yaptırabilrisinz adamlar işcilik için 10-15 lira para alır ayrıca o tarafa gelırsenız yol ustunde gozde metal var ben 100*50*70 lik 30*30 2 lik profil 2 boy giiyor 80 tl fiyat almıstım işcilik dahil.

Semih Berat Çopar Brh (-)

shadow23Çevrim Disi

Kayit: 22/03/2010
Mesaj: 22
shadow23Çevrim Disi
Gönderim Zamani: 13 Mayıs 2010 22:19
Evet imesi biliyorum.Bu hafta sonu bakarım bi.Çok sağolun. İSTAVRİT2010-05-14 00:16:08

Anıl Akçelikli