Canpet Paramı Geri Vermiyor


EchoeÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/10/2005
İl: Bursa
Mesaj: 1829
EchoeÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Şubat 2013 13:44
Şikayetin Nedeni: Canpet siparişlerimi göndermediği gibi parasını da iade etmiyor. 

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Canpet / Paranız iade edilecek (22 Şubat)

Olayın Detayları: 14 Şubat'ta siparişi verip EFT yoluyla ödemesini yaptım. Kargo 4 gün boyunca gelmeyince 18 Şubat'ta aradım, üründe sıkıntı olduğunu, ertesi gün yollayacaklarını söylediler. Ertesi gün gelmeyince 20 Şubat'ta tekrar aradım. Ürünü tedarik edemediklerini, yerine başka ürün göndermeyi teklif ettiler. Kabul etmedim. Ertesi gün tekrar durumla ilgileneceklerini söylediler. Tabi Her seferinde beni durumla ilgili arayacakları yalanını da söylemeyi ihmal etmediler. Zaten zar zor ulaşıyorum ve her aradığımda ilgilenip geri arayacaklarını söylediler, 1 defa bile aranmadım. En son 22 Şubat'ta Para iadesi istedim, hemen muhasebeye bildirip parayı iade edeceklerini söylediler. Bugün ayın 26'sı, iki defa daha görüştük, en sopn gidip kendim çıkaracağım paranızı dedi fakat para halen hesabıma yatmış değil. 

Canpet'ten ilk alışverişim değil, ucuz olduğu için tercih ettim fakat her seferinde büyük mağduriyetler yaşadım. 

12 gündür beni resmen kıvrandırıyorlar. 

Suç duyurusunda mı bulunmalıyım?

EDİT: Bu konuyu açtıktan sonra EFT'nin geri çekilmesi talimatı için bankayı aradım, paranın hesabıma geçmiş olduğunu söylediler. Konuyu açmadan hemen önce hesabımı kontrol etmiştim para henüz hesabımda değildi. 
Echoe2013-02-26 13:55:35

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

teskereÇevrim Dışı

Kayıt: 18/01/2011
İl: Ankara
Mesaj: 332
teskereÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Şubat 2013 08:16
Akvaryum.com a o yüzden çok teşekkür etmek lazım inanın.Çok etkili bir caydırma yöntemi oluyor.
Burayı iyi kullanırsak cidden firmalara karşı elimizde büyük bir koz var.
Geçmiş olsun tekrardan Mustafa Bey...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Gökhan GÖKÇEÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 26/08/2008
İl: Ankara
Mesaj: 1012
Gökhan GÖKÇEÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Şubat 2013 08:34
Değerli hobiciler; nedendir bilinmez akvaryum sektöründeki esnaflar biraz daha rahat ve sorgusuz sualsiz ticaret yapıyorlar.Tabii bahsettiklerim genel bağlamda söylenebileceği düşünülen fikirler. İstisnalar kaideyi elbette bozmaz ancak bir düşünelim; şimdiye değin kaç akvaryumcudan canlı alış verişi yaptık %90'ından fazlası fiş-fatura kesmiyor değil mi?Hele ki biraz hobisel bağlamda genç iken (tecrübesiz) kaç canlıyı akvaryumcuların yetersiz ortamlarından alıp gerekli şekilde çabalasak da kaybettik ve karşımızda muhatap bulamadık değil mi? İşte bulunmaz bir fırsat. Gerektiğince seviyeli ve her iki tarafa yeterince mesafeli ve hoş görülü bir ortamdayız.Karşılıklı dertler, sıkıntılar paylaşılırsa hep beraber sonuca ulaşabiliriz.Elbette tüccarlardan bazıları ''yok işim kalmadı interneti sizi mi takip edeceğim?'' diyebilir.Evet kusura bakmasın ama 24 saat olmasa da çoğunlukla takip etmeli. Çünkü artık teknoloji ve iletişimin temeli sosyal medya ve internet olmuştur.Bunun sonuçlarına hep beraber katlanıyor yararlarından gene hep beraber faydalanıyoruz.

Gelelim sizin konuya.Yaşananlardan dolayı üzülmenize gerek yok.Ne demişler ''yanlış hesap bağdattan döner''.Ülkemizde çok yavaş ilerleyen bir adalet sistemi var ama sonuçta var! Firmayla bir kez daha bu konuştuklarımıza dikkat çeker nitelikte iletişim kurmanızı ve hatta bu konunun bir linkini kendilerine verip bu diyaloga müdahil olmalarını rica edin.Eğer sonuca ulaşamazsanız, bölgeniz kaymakamlığı bünyesinde bulunan ''Tüetici Hakem Heyeti'' ne başvurarak konuyla ilgili bir dilekçe yazıp para iadesi talebinde bulunabilir ve yaklaşık (bölge ve yoğunlupa göre değişmekle beraber) 1-1.5 ay içerisinde sonuca ulaşırsınız.

Umarım kısa zamanda sonuca ulaşırsınız.BAhsi geçen firmanın forumda üyeliği var.Buradan bizleri konu ile ilgili bilgilendirirlerse seviniriz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

EchoeÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/10/2005
İl: Bursa
Mesaj: 1829
EchoeÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Şubat 2013 11:37
İlk mesajıma editlemiştim ama buraya da yazmak lazım sanırım. Mevzu bahis para hesabıma yatmıştır ama beni fena yıprattılar. Anlamıyorum, telefonları sürekli meşgul ve sürekli yalan konuşuyorlar. Kardeşim, madem işleriniz bu kadar yoğun, bir kişi daha çalıştırın aynı pozisyonda. Bir hat daha alın, bu kadar iş yapan bir firmayı sarsmaz ki bu durum. Hatta bir kişi de sürekli sitedeki stok durumunu güncellesin. Aylardır mağdur olan olana ama iyileşelim demiyorlar, çözüm aramıyorlar. Empati de kurmuyorlar hiç tüketiciyle. Ayıp.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

YavuzmakÇevrim Dışı

Kayıt: 06/12/2011
İl: Ankara
Mesaj: 44
YavuzmakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Şubat 2013 17:04
Geçmiş olsun bende kova yem siparişi vermeyi düşünüyordum.İnanın kararsız kaldım.Bu şikayetleri görünce bizzat gidip alabileceğim yerlere bakmaya başladım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

LooostÇevrim Dışı

Kayıt: 06/05/2009
İl: Eskisehir
Mesaj: 131
LooostÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Şubat 2013 20:11
Bende jeabo 625 aldım 12.02.12 de işim dolayısıyla bir hafta sonra kurdum akvayumu ve filtreyi malzemelri ve filtreyi güzelce kurulumunu ve montajı gercekleştirdim çalıştırdım kafa kısmındfan su sızdırma problemi yaşadım hemen aradım canpetle görüştüm bayan kurulum hatasıdır deyip şikayet almadını bir çok marka filtre kullandım durumu güzelce anlatım ve işe cıktım 3-4 gün iş dolayısıyla ılgılenemedım ızınlı gunumde kurdum tekradan sokup taktım  bıraz basında durdum ve bır sıkıntı yok gıbıydı 3-4 saat sonra tesadüfen cocugumun ayakları ıslanmıs gelınce aklıma gelen ılk fıltre hemen kapatım ve can petle goustum gonderın dedıler gonderdım bugun eleıne ulaşmış ve maıl atmama ma ragmen gerı donu olmadı bende aradım urunu almışlar hafta sonuna kadar deneyıp kullanıcı hatasımı yoksa fabrıka hatası oldunu tespıt edıp karar verecekjlermıs  bende urunu ıade edıp ha ust model fıltre almak ıstedıgımı belırtım urun ıncelenmeden hıc bırsey yapamıyorlarmıs ne dıyelım ılk ve son alıs verısım olur 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cae_sarÇevrim Dışı

Kayıt: 26/02/2007
Mesaj: 26
cae_sarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Şubat 2013 23:48
Bardağa resmini basıyoruz diye saçma kampanyalar yapana kadar daha düzenli ve sistemli hizmet vermeye çalışsalar daha iyi olacak, son alışverişlerim de ben de çok sorun yaşamıştım, geçmiş olsun

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tufan1986Çevrim Dışı

Kayıt: 31/03/2006
İl: Bursa
Mesaj: 64
tufan1986Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2013 00:36
Ben de bu firmadan 6 ay önce 416 liralık bir ürün aldım, 20-25 günde ürünü tedarik edemediler. Ben de siraşi iptal edip para iadesi istedim. Söylediklerine göre onlar hemen iptal etmiş, garanti bankası paramı iade etmiyormuş. Halbu ki böyle bişey yok hızlıal'dan ve hepsiburada'dan da ürün alıp iptal ediyorum hemen para + olarak hesabım da görünüyor. Garanti'ye harcama itirazında bulundum 4 ay önce dün cevabı geldi, haklı bulundunuz paranızı kredi kartınıza yükledik diye. 6 taksitle almıştım ürünü 5 taksidini ödemiş oldum parayı geri alıncaya kadar. Bir daha bu firmadan hiç bir şekilde ürün almayı düşünmüyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

donutÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 27/12/2006
İl: Ankara
Mesaj: 3135
donutÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2013 08:07
Ben bildim bileli bu firma ile ilgili şikayetlerin ardı arkası kesilmiyor.Yetkili her seferinde suçu insanlara atıp çalışma şeklinde hiçbir iyileştirmeye gitmiyor ama nedense inatla para kazandırıyoruz.. Artık bu firmadan alışveriş bile bile lades demektir..


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

LooostÇevrim Dışı

Kayıt: 06/05/2009
İl: Eskisehir
Mesaj: 131
LooostÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2013 14:39
[QUOTE=cae_sar]Bardağa resmini basıyoruz diye saçma kampanyalar yapana kadar daha düzenli ve sistemli hizmet vermeye çalışsalar daha iyi olacak, son alışverişlerim de ben de çok sorun yaşamıştım, geçmiş olsun[/QUOTE]

Dün canpet kendılerı erturul bey aradı kendılerıne durumuda anlatım ama şuna cok üzüldüm aldığım ürün sağlıklı çalışır durumdaymış su kacırmıyormuş dediklerine göre işim yok aldığım ürün için saatlerce telefon görüşmesi yapacagım bakalım para iadesi yapmışlarmı 2 içinde yapılacak dendi neyse bana geçmiş olsun teleskop akv. fluval 105 aldım artık bugun gelir kurarım gözü kapalı 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mahmut1106Çevrim Dışı

Kayıt: 18/08/2011
İl: Ankara
Mesaj: 122
mahmut1106Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Mart 2013 03:15
Canpetten bende e jet marka dış filtre aldım,teknik serviste çalışan her kimse oflayarak puflayarak sorulara cevap veriyor,ağzından cımbızla laf alıyoruz .sanırım bu arkadaslar paraya doymuşlar .Birdaha canpetmi tövbe

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kaelthasÇevrim Dışı

Kayıt: 18/11/2005
İl: Istanbul
Mesaj: 97
kaelthasÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2013 11:37
[QUOTE=Echoe]İlk mesajıma editlemiştim ama buraya da yazmak lazım sanırım. Mevzu bahis para hesabıma yatmıştır ama beni fena yıprattılar. Anlamıyorum, telefonları sürekli meşgul ve sürekli yalan konuşuyorlar. Kardeşim, madem işleriniz bu kadar yoğun, bir kişi daha çalıştırın aynı pozisyonda. Bir hat daha alın, bu kadar iş yapan bir firmayı sarsmaz ki bu durum. Hatta bir kişi de sürekli sitedeki stok durumunu güncellesin. Aylardır mağdur olan olana ama iyileşelim demiyorlar, çözüm aramıyorlar. Empati de kurmuyorlar hiç tüketiciyle. Ayıp.[/QUOTE]

 Siz paranızı kurtarmışsınız, darısı benim başıma ..ben kum gelicekte akvaryum kurucam, herşey kumu bekliyor. Resmen acz ettiler beni. İnsan insana böyle birşey yapmamalı. Hiç birşey yapamıyorum, beni hobiden nefret ettirdiler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BakıŞÇevrim Dışı

[B]8928,2[/B]
Kayıt: 11/03/2007
İl: Antalya
Mesaj: 1197
BakıŞÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Nisan 2013 16:26
Bende kendilerinden 600 tl lik ürün aldım ürünler gelene kadar 1 ay geçti hergün 10 defa aradım ulaşamadım ulaştığımdada Mustafa beyin yazdığı gibi biz bakıp hemen size dönelim dediler ama arayan soran yok 1 ayın sonunda telefonda birbirimize girdik sonra hemen parayı hesabıma aktardılar.

Bence böyle ticaret olmaz arkadaşlarımızında yazdığı gibi madem silkilasyonun fazla stok durumu güncellemesini sürekli yapıp ayrıca call centerini güçlendirebilirsin. Anlamıyorum bukadar şikayet oluyor ama bu firma hala bukadar güçlü iş yapabiliyor ilginç.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir