Cenk ve Fatih gezileri 1( Antalya-Denizli-Salihli)

Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2008 23:34
Arkadaşlar merhaba ,
Cumartesi günü Cenk kardeşimle beraber biraz gezelim dedik.Antalyadan yola çıktık.İlk durak Korkuteli ilçemizdi.Sabah sabah güzel bir kahvaltı yaptık, harika börek vardı.Börekçiye seni forumda yazıcaz deyince çay paralarını almadı:). Korkuteli Merkezde Köşe Börek Salonu.Antalya Korkuteli üzerinden gelip giderseniz vede sabahsa kaçırmamanızı tavsiye ederim.İkinci durağımız Denizli Cankurtaran Mevkii oldu.Neden durduğumuzu tahmin edersiniz, acıkmıştık:)Burda gerçekten mükemmel bir tandır yedik.İşletme bize ufak akvaryumunu tanıttı kısaca. Akvaryum arkadaşlar 13 tonluk ufak bişey.Yaklaşık 4 er tonluk 3 bölmeden ve bunları birleştiren kısımlardan oluşuyor.Sadece  büyük kısımların önünde cam kullanılmış.Taban ve diğer bölümler doğal kayalardan oluşuyor. Bir nevi arka fon:).Peki ne var bu tankın İçinde? Hatırladıklarımı sayıyorum
1.Japon
14.Paslı Çiklit
15.Mono
16.Argus
17.Vatoz (kolum kadarBig%20smile )
Cenkle beraber bu müthiş uyum tablosun karşısında yemeğimizi yedik. Acaba bir köşeden beta çıkarmı diye bekledik durduk açıkçası.Yola devam etmek için ayrıldık ama aklımız orda kaldı. Daha sonra kendimizi Manisanın şirin ilçelerinden Salihlide bulduk.İlçeyi baştan aşağı gezdik.İki adet akvaryumcu varmış, birini ziyaret ettik.Hala canlı doğuran çağındalar.Vakit geç olmuştu ya dönecektik yada önce Manisa sonra İzmir yapacaktık.Geri dönmeye karar verdik.Dönüş yolunda Denizli merkezde mola verdik.Tabi ki yemek için. Arabayı önüne  koyduğumuz dükkan tesadüfen bir akvaryumcunun deposu çıktı.İçeri girdik kısa bir sohbetten sonra satış yaptıkları dükkana geçtik.Denizli Amazon akvaryum.Sahibi Levent Bey sağolsun bizimle ilgilendi. Balıklar, Denizli, Antalya üzerine konuştuk ve Denizli ilimizide gezdik.Daha sonra tekrar Antalyamıza doğru yola çıktık.Sabah saat 9:00 da çıktığımız gezimizi gece saat 24:30 da tamamladık.Toplam 800 km kadar.Tamamen plansız bir gezi olduğu için kimse kusura bakmasın kimseye haber veremedik.Bundan sonrakilerde gideceğimiz şehirlerdeki arkadaşlarla tanışıp birer çay içmeyi isteriz. Şİmdi sıra fotoğraflarda:
 Yola çıkış, Cenk güzergah seçiyor:

Korkuteli Börekçi acıkmışız..
Yine acıkmışız öğle yemeği:)
Ve 13 tonluk akvaryum tek kareye sığmadı kareleri kafanızda birleştirin:)

Balıklar ve diğer fotolarda yarın:)
Saygılar..

İl: Ankara
Mesaj: 3135
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2008 23:46
Resimleri çok merak ettim..Gezi ,balıklar bir yana..Afiyet olsun..LOL

Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2008 00:04
[QUOTE=ocush]Fatih abi bu kış ayında çok güzel bir haftasonu gezisi olduğu kesin sizler için.Akvaryum mu desem havuz mu desem fotolarını sabırsızlıkla bekliyorum.Çok merak ettimLOL.Sağlıklı balıklar.
Saygılar...
[/QUOTE]

Fotoların devamı yarın Alicim, gezdik falan ama yorulmuşuz:)

[QUOTE=donut]Resimleri çok merak ettim..Gezi ,balıklar bir yana..Afiyet olsun..LOL[/QUOTE]

Teşekkürler Muammer, Ankaraya geldiğimizde beraber yeriz:))

baygul2008-01-21 00:05:38

Kayıt: 27/12/2006
İl: Ankara
Mesaj: 3135
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2008 00:07
İnşallah,bekleriz..Bu arada,allah aşkına bir bakın..Bukadar büyük akvaryumunuz olsa,böylemi dekore edersiniz?

Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2008 00:20

Dekoru boşver peki bu akvaryum nasıl filtre ediliyor sence?

Cevap: Bir adet dışfiltre.Şaka gibi ama gerçek.

Kayıt: 14/10/2006
Mesaj: 152
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2008 00:32
Selam arkadaşlar; burdan hepinizin aracılığıyla Fatih kardeşime bana yoldaşlık ettiği için teşşekkür ederim. Çok güzel bir gezi oldu benim açımdan. Ama 2 kg'da fazlayla döndüm :).
13 tonluk akvaryum bir harikaydı arka fon yapay taşlardan ve balıklar erişebilecekleri maximum boyutlara ulaşmıştı. Fatih mutlaka resim ekleyecetir fakat; kafa yapmış sarı prensesi eklemeden geçemeyeceğim. :)
Önümüzdeki haftalarda Denizli ve Manisa'daki akvarisit arkadaşlarlada tanışıp çaylarını içmek isteriz.

yunus07Çevrim Dışı

Kayıt: 10/10/2006
Mesaj: 12
yunus07Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2008 10:04
Üstadlarım resimlerin devamını bekliyorum.

Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2008 10:11
Sizin de dediğiniz gibi bu tür seyahatlerinizi önceden haber verirseniz, gittiğiniz yerlerdeki arkadaşlar size eşlik ederler. Sanırım böylesi daha iyi tanışmak, kaynaşmak için.

Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2008 17:43
Uğur Bey biz Denizliyi çok sevdik,15 gün sonra görüşmek üzere. Geliyoruz..

aLkIn41Çevrim Dışı

Kayıt: 09/08/2007
İl: Kocaeli
Mesaj: 1101
aLkIn41Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2008 17:48
Valla hep yemişiniz:D Afiyet olsun. O akvaryumun camı kaç mm?

Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2008 17:50
[QUOTE=baygul]Uğur Bey biz Denizliyi çok sevdik,15 gün sonra görüşmek üzere. Geliyoruz..[/QUOTE]

Buyrun gelin abi başımızın üstünde yeriniz var.

Kayıt: 14/10/2006
Mesaj: 152
Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2008 13:13
15 gün sonra geliyoruz arkadaşlar tekrar, Denizli- Salihli istikametinde yaşayan akvarisit arkadaşlarla tanışmak ve birer çaylarını içmek isteriz.
Antalya'dan bir şey isteyen varmı arkadaşlar ? :)

Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2008 13:18
Deniz suyu getirin abi bi yıkanalım şöyle güzelce. Tatile çıkamadık bu sene Big%20smile