Ana Sayfa Ana Sayfa
  Favorilerim Favorilerim   Cevapsız Konular Cevapsız Konular   Favori Forumlardaki Aktif Konular Favori Forumlarım
Yönetime Mesaj  Yardım Yardım  Bilgi Agaci Bilgi Ağacı
  Aktif Konular Aktif Konular  Arama   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
 Akvaryum.com Forum : Balık Forumları : Hastalıklar ve İlaçlar
Erkek Lepistesim Motorun Üstünden Ayrılmıyor
Bu Forumdaki: Önceki Konu - Sonraki Konu
  Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
  Konuda Arama
aLLeSaNDRo
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2009
Konum: Bolu
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı aLLeSaNDRo Alıntıbullet Konu: Erkek Lepistesim Motorun Üstünden Ayrılmıyor
    Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2009 02:39 IP
Fotoğraf:

Canlıdaki Belirtiler: Hareketsizlik ve intihar

Akvaryum Kapasitesi (litre): 50 lt

Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 dişi lepistes(öldü) 1 çaöpcü 1 cüce vatos 1 pangesius

Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):-

Filitrasyon:iç filitre

İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: 2 haftada 1 su değişimlerinde kaya tuzu ve metilen mavisi

Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Arkadaşlar her hafta akvaryumun suyunu değiştirim ve 2 haftada 1 dip çekimi yapıyorum. Dip çekiminden sonra kaya tuzu ve 1 kaç damla metilen mavisi döküyorum. Bu gün sabahtan beri gözlüyorum ve erkek lepistesim anormal davranıyor. Kendini motorun üstüne atıyor ve orda hareketsiz duruyor. Dürtüyorum cama vuruyorum 1 tur atıyor gene oraya gidiyor ve hareketsiz duruyor. Hayvan bile bile kendini öldürecek. motoru dibe batırıyorum üstünde ölmesin diye bu seferde dipte kendini kuma vurup hareketsiz duruyo. Ne yapıcağımı şaşırdım. Yardımlarınızı bekliyorum.

Saygılarımla.
ALİ ORHUN YAZAR
50 LİTRE LEPİSTES PLATİ MOLİ CORYDORAS CÜCE VATOZ
12 LİTRE 1 VT BETA 12 LİTRE 1 CT BETA 12 LİTRE 1 DT BETA 12 LİTRE YAVRU AKVARYUMU 200 LT 1 OSCAR
 
Yukarı Dön
Akvaryum.Com
Reklam
Simge

Alıntı MiSoSiKiaNbullet Akvaryum.Com Reklam
    Gönderim Zamanı: 25/10/2014 20:27:06
Akvaryum.Com Reklam
Reklamı Kaldır
 
Yukarı Dön
ufukcoskun
Forum Özel Üyesi
Simge
Akvaryumum Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2004
Konum: Istanbul
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı ufukcoskun Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2009 02:51 IP
Haftalık akvaryum temizliğinde ne kadar su değişimi yapıyorsunuz? Yem atıncabalığın tepkisi nasıl oluyor,yeme atılıyor mu yoksa hiç tepki vermiyor mu? Birde size bir tavsiyede bulunmak istiyorum.Metilen mavisi kullanmamanızı öneririm.

Saygılar...


Düzenleyen ufuk179 - 31 Ekim 2009 02:51


Orfoz, lagos kurtuldu / lüfer için kara göründü / şimdi eyleme katıl / göster gücünü http://bit.ly/p2OMEn
 
Yukarı Dön
aLLeSaNDRo
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2009
Konum: Bolu
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı aLLeSaNDRo Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2009 02:58 IP
Valla ufuk bey yem attım yanlız tenezzül bile etmiyo motorun üstünde öyle durdu. Dürrtüm biraz. Akvaryumu turladı gene oraya gitti. :( Yemlerin yanından geçti ama yemedi bişey.

Bu gün suyu çok bulanmıştı diye %30 luk bi su değişimi yaptım. Bide dip temizliği. Sanırım %40 felan gitti yani biraz fazla kaçırdım.

Bi çay kaşığı kaya tuzuyla bi kaç damla metilen mavisi de attım. Akvaryumun suyu kendine geldi ama bu seferde balık kendini sığ yere atmaya çalışıyo motourun üstünden ayrılmıyo. Yatıcam birazdan. Sabaha kadar orda durusa ölebeilir
ALİ ORHUN YAZAR
50 LİTRE LEPİSTES PLATİ MOLİ CORYDORAS CÜCE VATOZ
12 LİTRE 1 VT BETA 12 LİTRE 1 CT BETA 12 LİTRE 1 DT BETA 12 LİTRE YAVRU AKVARYUMU 200 LT 1 OSCAR
 
Yukarı Dön
evo01
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2009
Konum: Adana
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı evo01 Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2009 03:31 IP
Balığınız hastalanmıs. benimde aynı şekilde bir balığım (lepistes) bir köşeye gecip bekliyordu.ayrı akvaryuma aldım yemler verdim ne yaptıysam olmadı. formunda da gözle görülür düşüş varsa  yapacak pek fazla bisey yok lepistesler kolay kolay hastalanmaz ama hastalanıncada yapacak pek fazla birşey kalmamıstır. :(
 
Yukarı Dön
aLLeSaNDRo
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2009
Konum: Bolu
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı aLLeSaNDRo Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2009 03:40 IP
Ya ısıtıcım yok bu arada. 1 tane vardı camı kırıldı yeni aldım oda çalışmıyo :( yarın götürüm geri vericem ısıtıcı alıcam.

ALİ ORHUN YAZAR
50 LİTRE LEPİSTES PLATİ MOLİ CORYDORAS CÜCE VATOZ
12 LİTRE 1 VT BETA 12 LİTRE 1 CT BETA 12 LİTRE 1 DT BETA 12 LİTRE YAVRU AKVARYUMU 200 LT 1 OSCAR
 
Yukarı Dön
evo01
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 11 Ekim 2009
Konum: Adana
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı evo01 Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2009 04:05 IP
Bastan söylesen daha iyi olurdu. o zaman motorun ısısından faydalanmaya çalısıyordur.
 
Yukarı Dön
aLLeSaNDRo
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2009
Konum: Bolu
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı aLLeSaNDRo Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2009 14:30 IP
Demek hayvan üşüyo. Hiç akıl edemedim. Yazık ya bende neden böyle yapıyo diyodum. Yavru akvaryumuma aldım onda ısıtıcı var.

İnş düzelir.
ALİ ORHUN YAZAR
50 LİTRE LEPİSTES PLATİ MOLİ CORYDORAS CÜCE VATOZ
12 LİTRE 1 VT BETA 12 LİTRE 1 CT BETA 12 LİTRE 1 DT BETA 12 LİTRE YAVRU AKVARYUMU 200 LT 1 OSCAR
 
Yukarı Dön

Alıntı 58Güven Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2009 14:37 IP
Isıtıcı işini en kısa sürede çözmelisin.Malum havalar soğudu..
Engelli Üye 
Yukarı Dön
aLLeSaNDRo
Forum Üyesi
Simge
Yorumlarim
Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2009
Konum: Bolu
Durumu: Çevrim Dışı


Alıntı aLLeSaNDRo Alıntıbullet Gönderim Zamanı: 31 Ekim 2009 14:47 IP
Yavru akvaryumunda varda 50 ltrede yok. Zaten 50 litrede japon beslemeyi düşündüğüm için gerek görmedim.

200 lt lik akvaryumumda bitmek üzereymiş. Pazartesi gidip alcam. İç filtresini,dış filtresini herşeyinide.

Pazartesiye kadar yavru akvaryumda idare edicek artık.
Kendi çocuklarının içinde sıcak sıcak :D
ALİ ORHUN YAZAR
50 LİTRE LEPİSTES PLATİ MOLİ CORYDORAS CÜCE VATOZ
12 LİTRE 1 VT BETA 12 LİTRE 1 CT BETA 12 LİTRE 1 DT BETA 12 LİTRE YAVRU AKVARYUMU 200 LT 1 OSCAR
 
Yukarı Dön

-   Konuyu Paylas