Hidra Mı?
Gönderim Zamanı: Dün 12:49
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248571.jpg[/IMG]
Detritus solucanı sorunum var birde camlarda böyle şeyler oluşmaya başladı. Nedir bunlar
Detritus solucanı sorunum var birde camlarda böyle şeyler oluşmaya başladı. Nedir bunlar
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: Dün 14:39
Hydra!
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: Dün 15:58
5 damla Andazol şurup çay bardağında eritip dökün tanka.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Saat 39 Dakika önce
[QUOTE=alp3r]
Salyangozda oldugu icin rid planarya kullansam olur mu[/QUOTE]
Salyangoz ne var? (Nerite?apple?)
Salyangozda oldugu icin rid planarya kullansam olur mu[/QUOTE]
Salyangoz ne var? (Nerite?apple?)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Saat 35 Dakika önce
[QUOTE=alp3r] helena[/QUOTE]
Zarar vermez andazol 5 damla kullanabilirsin.
Zarar vermez andazol 5 damla kullanabilirsin.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
