Lapistes Yavruları


VaranusSalvatorÇevrim Dışı

Kayıt: 18/04/2026
İl: Balikesir
Mesaj: 18
VaranusSalvatorÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2026 21:07
17 adet yavrum var bunları 10 litrelik küçük bir akvaryuma alsam filtresiz 2 günde bir taze su değişimiyle sıkıntı yaşarlar mı?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

aquaticathearmiÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]5016,3[/B]
Kayıt: 16/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 321
aquaticathearmiÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: Dün 10:50
Merhaba...

Maalesef o şekilde yavrularınızı yaşatmanız zor... Tanktaki döngünün sağlanabilmesi için filitre şart , suyun mutlaka çalışır olmalı. Taşıma suyla değirmen dönmez , üzgünüm.

Keyifli hobiler.[EDIT]aquaticathearmi,2026-06-24 10:50:57[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

pitsemÇevrim Dışı

Kayıt: 19/10/2025
İl: Ankara
Mesaj: 15
pitsemÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: Dün 11:56
Günlük dip çekimi ve eksilen suyun dinlenmiş suyla takviyesi,
Elodao, bambu ve salvinia natans gibi bitki eklemesi yapılırsa olabilir..

Ama yorucu oluyor.. tecrübeyle sabit..



Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

scorpion26Çevrimiçi

Özel Üye
[B]1039,1[/B] [B]2873,2[/B] [B]2549,3[/B]
Kayıt: 04/07/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1999
scorpion26Çevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: Dün 12:26
5 6 gün yavrulukta sağlam besle, mümkünse canlı yem, sonra sal akvaryuma. En iyi yöntem bu. Bir süre sonra zaten yavru yiyen kalmıyor.

Beğenenler: [T]253160,İnci Kefali[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

VaranusSalvatorÇevrim Dışı

Kayıt: 18/04/2026
İl: Balikesir
Mesaj: 18
VaranusSalvatorÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Saat 28 Dakika önce
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...

Maalesef o şekilde yavrularınızı yaşatmanız zor... Tanktaki döngünün sağlanabilmesi için filitre şart , suyun mutlaka çalışır olmalı. Taşıma suyla değirmen dönmez , üzgünüm.

Keyifli hobiler.[/QUOTE]
İç filtrem var 150L/s ama malum kullanamıyorum yavru olduklarından mütevellit büyük olsalar bile tank küçük.Filtreyi elyafla doldurup akıntıyı çok aza indirmeyi planlıyorum

[QUOTE=scorpion26]5 6 gün yavrulukta sağlam besle, mümkünse canlı yem, sonra sal akvaryuma. En iyi yöntem bu. Bir süre sonra zaten yavru yiyen kalmıyor. [/QUOTE]
Hocam yavrular 2 haftadır falan yavrulukta 1-1.5 cm oldular yapay zekaya sordum salabilirsin dedi ne olur ne olmaz rafya sarkıtıp salayım mı?
https://hizliresim.com/5chca35

Beğenenler: [T]20518,aquaticathearmi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

scorpion26Çevrimiçi

Özel Üye
[B]1039,1[/B] [B]2873,2[/B] [B]2549,3[/B]
Kayıt: 04/07/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1999
scorpion26Çevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 1 saat 40 dakika önce
Sal gitsin.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir