Malavi Gölü Gezisi!

Mesaj: 170
ultimatomÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2011 04:17

Aslın konudaki soru geziye düzenlense rağbet göreceğini sanmıyorum ...

diecastmetalÇevrim Dışı

Kayıt: 12/12/2010
Mesaj: 71
diecastmetalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2011 08:36
[QUOTE=ultimatom]Diyelimki gittik balıkları nasıl göreceğiz düzenekleri hazırlayıp gölemi dalacagız diyelimki daldık hepimiz balık besleyen ve bi çok şeyi bilen kişileri bu yüzden daldık diyelim chilidler bizi görünce anınca kaçarlar [/QUOTE]

Ön yargılı olmamak lazım. Göz%20Kirpma

diecastmetal2011-01-13 08:57:56

Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2011 12:22
[QUOTE=ultimatom]Diyelimki gittik balıkları nasıl göreceğiz düzenekleri hazırlayıp gölemi dalacagız diyelimki daldık hepimiz balık besleyen ve bi çok şeyi bilen kişileri bu yüzden daldık diyelim chilidler bizi görünce anınca kaçarlar bizimde belki türlerin yavaş haraket eden korkmayan balıkları yada o gölde bilmediğimiz türlere bakmak kalır bi çok üye arkadaş evimdeki malawiye bakarım daha iyi demiş bencede en iyisi bu ...

Aslın konudaki soru geziye düzenlense rağbet göreceğini sanmıyorum ...
[/QUOTE]

Göle ziyaret elbet olacaktır,hatta göle dalma durumuda olabilir ama balıklara bakma konusunda oradaki toptancı şirketlere geziler düzenlenir ve balıkların toplanışı,oradaki düzenleri,dağıtım şekillerini ve görmek fırsatı bulamadığımız tüm türlerin f0 larını görme imkanımız olacaktır.

Saygılar...

Tayfun-A.Çevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 01/01/2011
İl: Tekirdag
Mesaj: 702
Tayfun-A.Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2011 12:48
Bi tur şirketiyle görüştüm malawiye çok az hatta hiç tur düzenlenmiyormuş, nedeni türkiyeden direk uçak seferin olmaması. Türkiyeden malawiye gidebilmek için 3 havayolu değiştirmen gerekiyor buda epey bi para demek. Fiyatları sordum Adis Ababa şehrine bir kişilik uçak bileti 1.360 TL ardından tekrar başka havayoluyla Adis Ababa şehrinden Harare'ye bir kişilik bilet 1600 TL oradan tekrar Harare şehrinden Lilongwe şehrine ya Jiplerle konvoy halinde araç kiralanacak yada tekrar başka havayoluyla 300 TLye bir kişilik bilet, etti 3.260 TL ve ardından Lilongwe (Malavinin başkenti) şehrinden jiplerle Malawi Gölüne.

Kayıt: 18/11/2005
Mesaj: 1769
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2011 14:17

Örnek bir program buldum bu nasıl olacağı hakkında bir bilgi verebilir.8-9  günlük bir gezi tabi neredeyse yarısı yollarda geçiyor.

1. GÜN : İSTANBUL - JOHANNESBURG
TĞRK HAVAYOLLARI´ NIN, TK 080 SEFER SAYILI UÇAĞI İLE 23:55´ DE JOHANNESBURG´ A UÇUYORUZ. YOLCULUĞUMUZ 9 SAAT SÜRECEK VE YENİ GÜNÜ AFRİKA´ DA KARŞILAYACAĞIZ.
2. GÜN : JOHANNESBURG - LILONGWE - LIWONDE NATIONAL PARK
08:10´ DA, JOHANNESBURG´ DAYIZ. UÇAK DEĞİŞTİREREK, YEREL HAVAYOLLARI İLE LILONGWE´ YE DEVAM EDİYORUZ. VARIŞIMIZDA, GÜNEY AFRİKA BÖLGESİ´ NİN EN ÖNEMLİ KUŞ CENNTELERİNDEN BİRİ OLAN LIWONE MİLLİ PARKI´ NA ÖZEL ARACIMIZ İLE HAREKET EDİYORUZ. İKİ GECE KONAKLAYACAĞIMIZ OTELİMİZE YERLEŞMENİN VE DİNLENMEMİZ İÇİN AYRILAN SAATLERİN ARDINDAN, AKŞAM " HOŞGELDİNİZ YEMEĞİ " NDE BULUŞUYORUZ.
3. GÜN : LIWONDE NATIONAL PARK
SABAH ERKEN VE AKŞAM, 4x4 JEEPLERLE YAPACAĞIMIZ SAFARİ İLE, ANTİLOP, İMPALA, YABAN DOMUZU, SU AYGIRI GİBİ VAHŞİ HAYVANLAR İLE DOĞAL YAŞAM ALANLARINI GÖZLEMLEYECEK, TEKNE GEZİSİ VE DOĞA YÜRÜYÜŞLERİ İLE GÜNÜMÜZÜ RENKLENDİRECEĞİZ.
4. GÜN : LIWONDE - LAKE MALAWI NATIONAL PARK
AFRİKA´ NIN 3. BÜYÜK GÖLÜ MALAWI GÖLÜ´ NÜN BULUNDUĞU, LAKE MALAWI MİLLİ PARKI´ NA DOĞRU HAREKET EDİYORUZ. YAKLAŞIK 3 SAATLİK YOLCULUĞUN ARDINDAN, VARIŞIMIZDA OTELİMİZE YERLEŞİYORUZ. DÜNYANIN EN ESKİ SU BİRİKİNTİSİ OLAN GÖL, SU ALTI DÜNYASI İLE OLDUKÇA CEZBEDİCİ. 20 MİLYON YILLIK BİOLOJİK ÇEŞİTLİLİĞE SAHİP MALAWI GÖLÜ, " DARWIN´ İN OYUNBAHÇESİ " OLARAK ANILIYOR.
5. GÜN : LAKE MALAWI NATIONAL PARK
DOĞA HARİKASI PARKI YÜRÜYEREK GEZECEK, GÖL ÜZERİNDE TEKNE İLE GEZİNTİ YAPACAĞIZ. DİLESENİZ, ŞNORKEL YA DA SCUBA DALIŞ DENEYEBİLİRSİNİZ.
6. GÜN : LAKE MALAWI - LIKOMA ISLAND
LIKOMA ADASI´ NA OLAN UÇUŞUMUZ İÇİ LILONGWE´ YE GERİ DÖNÜYORUZ. YOLCULUĞUMUZ YAKLAŞIK OLARAK 5 SAAT SÜRECEK. HALKININ BALIKÇILIK VE PİRİNÇ YETİŞTİRİCİLİĞİ İLE GEÇİNDİĞİ ADANIN BAMBU AĞAÇLARI İLE ÇEVRİLİ SAHİLLERİNDE, DENİZ, KUM VE GÜNEŞİN KEYFİNİ ÇIKARIYORUZ.
7. - 8. GÜN : LIKOMA ISLAND
DENİZ, KUM VE GÜNEŞİN KEYFİNİ ÇIKARACAĞIMIZ GÜNÜMÜZDE, BİSİKLET GEZİNTİLERİ, SCUBA YA DA ŞNORKEL İLE DALIŞ İMKANLARINDAN FAYDALANABİLİR, TEKNE GEZİLERİNE KATILARAK FARKLI DENEYİMLER YAŞAYABİLİRSİNİZ.
9. GÜN : LIKOMA ISLAND - JOHANNESBURG - İSTANBUL
JOHANNESBURG´ DAN AKTARMALI OLARAK YAPACAĞIMIZ DÖNÜŞ YOLCULUĞUMUZ İÇİN LILONGWE´ YE HAREKET EDİYORUZ. JOHANNESBURG´ A VARIŞIMIZDA, TÜRK HAVAYOLLARI´ NIN TK 081 SAYILI UÇUŞU İLE 19:25´ TE İSTANBUL´ A HAREKET EDİYORUZ.
10. GÜN : İSTANBUL
YEREL SAAT İLE 09:00´ DA İSTANBUL´ A HOŞGELDİNİZ...

Arkadaşlar vaktim ve naktim olsa ben bu fotoğrafları çekmek ve orayı görmek için bir saniye bile beklemezdim.

CenK2011-01-13 14:23:18

Mesaj: 1769
Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2011 00:19
[QUOTE=kulbinli]Fiyat ne acaba?[/QUOTE]

Mehmet Bey,sanırım bu isteğe bağlı yapılan fiyatıda o anda belirlenen turlardan.Yani bu turlar öğrendiğim kadarıyla acentaların planlı olarak yaptığı turlar değil.Örneğin biz 30 kişi toplanıyoruz Malavi Gezisi istiyoruz diyoruz adamlar bize bir program yapıyor ona göre kararlaştırılıp gidiliyor.

[QUOTE=arren]Bence gayet güzel bir tur bulmuşsunuz Cenk bey.Fiyatı nedir?Tabi ben bu öğrencilikle bir kaç sene sonra giderim ama ilgilenen arkadaşlarımız çıkacaktır.[/QUOTE]

Eren Bey Mehmet Beye verdiğim cevap sanırım sizide aydınlatır.

Saygılar..

Bjk.merveÇevrim Dışı

Kayıt: 27/12/2010
İl: Ankara
Mesaj: 966
Bjk.merveÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2011 14:30
Herhalde anca okul bitince gidebilirim. yani yaklaşık 8 yıl sonra.

Burak DenizÇevrim Dışı

Kayıt: 03/03/2010
İl: Ankara
Mesaj: 2467
Burak DenizÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2011 18:18
Öğrenci için hayal bence tabii herkes bu güzel göle gitmek ister ama...