Plastik akvaryum


saskin88Çevrim Dışı

Kayıt: 27/12/2009
İl: Bursa
Mesaj: 194
saskin88Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Kasım 2010 20:30
Merhaba arkadaşlar bunun gibi plastik kova alacağım ön tarafını kesip cam koyacağım sizce nasıl olur? Yorumlarınızı beklİyorum... KaPTaN2010-11-11 21:10:30

abdullah kafaf

Bob MarleyÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/09/2010
İl: Balikesir
Mesaj: 740
Bob MarleyÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 11 Kasım 2010 20:33
Bence hiç kesmeyin.Çünkü silikonlama biraz zor olur.Zaten en fazla %30 bulanıklık olur.

Küçük bol bitkili karides akvaryumu hazırlığı...

emre.k10Çevrim Dışı

Kayıt: 14/08/2010
İl: Bursa
Mesaj: 474
emre.k10Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Kasım 2010 21:08
   20-30 lt'lik plastik kaplar 20 lira civarı aynı paraya bir 30 cm akvaryum alabilirsiniz.


uozgulÇevrim Dışı

Kayıt: 02/09/2010
İl: Afyon
Mesaj: 250
uozgulÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Kasım 2010 21:20
Dün bu boylarda bir plastik kap buldum Koçtaş'ta 28 tl ben burada 30 tl ye 80x50x30 akvaryum yaptırabiliyorum 8 mm camdan yani hiç mantıklı değil böyle bir plastikvaryum. onurdemirbala2010-11-11 23:34:07


Ümit ÖZGÜL - Çeşitli boylarda 25 Akvaryum malavi ve bol yavru

abdullah07Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/11/2008
İl: Antalya
Mesaj: 915
abdullah07Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Kasım 2010 09:08
Arkadaşlar isim vermemekle birlikte anlayacağınızı umduğum büyük hırdavat dükkanlarında söz konusu ürünler çok çok pahalı.
 
Dün başka bişey almak ,için gezdiğim bir mağzada güya kampanyaya soktukları 70 lt lik saklama kabını 59 tl ye satıyolardı bende ahanda ne oluya dedim hemen aklıma bir giyim firmasının reklamı geldi. 30 liraya satmak için 100 liraya çıkarıyolar.
 
Ama 1-2 ay önce aynı ürünü ben mahallemin herşey bir milyon tarzındaki ucuzlukçusundan 22.50 tl ye aldım
 
onurdemirbala2010-11-12 09:21:47



120*45*60h

Msobo Magunga - Mpanga - Yellow Head - Jalo Reef

SerhannÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 22/11/2009
İl: Kocaeli
Mesaj: 2165
SerhannÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2011 22:01
Bizim burada mı ucuz bilemem ama. Yaklaşık 70*40*40 boyutlarında ki plastik kabı 20 TL ye satıyorlar inşallah yarın alacağım.

[img]http://img820.imageshack.us/img820/5559/96416869.png[/img] [url=https://www.akvaryum.com/forum/100x50x40_afra_cobueveamp;saulosi_cr_k371951_sn50.asp]Herşeyi ile Malawi Akvaryumum[/url]

zerkolÇevrim Dışı

Kayıt: 09/01/2013
İl: Usak
Mesaj: 181
zerkolÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2013 22:01
Burada 50 litre leğen 7 tl

ziya erkol
50 litre kılıçkuyruk

sancar_71@hotmaÇevrim Dışı

Kayıt: 27/03/2009
İl: Ankara
Mesaj: 38
sancar_71@hotmaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Şubat 2013 12:59
Bende 10 litrelik plastık seffaf bir kap aldım ama caresız kaldıgım zamanlarda kullanıyorum....fıyat olarak cok paraya aldım galiba :)) 3,50 tl :))

Yusuf SANCAR
Arh+

Mehmet-0680Çevrim Dışı

Kayıt: 24/01/2013
İl: Ankara
Mesaj: 107
Mehmet-0680Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Şubat 2013 17:26
[QUOTE=uozgul]Dün bu boylarda bir plastik kap buldum Koçtaş'ta 28 tl ben burada 30 tl ye 80x50x30 akvaryum yaptırabiliyorum 8 mm camdan yani hiç mantıklı değil böyle bir plastikvaryum. [/QUOTE]

Bedava lan nereymiş ora

Mehmet Ferhat Öztürk

kenan1996Çevrim Dışı

Kayıt: 03/02/2013
İl: Izmir
Mesaj: 100
kenan1996Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Şubat 2013 19:39
[QUOTE=Mehmet-0680] [QUOTE=uozgul]Dün bu boylarda bir plastik kap buldum Koçtaş'ta 28 tl ben burada 30 tl ye 80x50x30 akvaryum yaptırabiliyorum 8 mm camdan yani hiç mantıklı değil böyle bir plastikvaryum. [/QUOTE]

Bedava lan nereymiş ora
[/QUOTE]


O fiyata o ölçülerde imkansız gibi geliyo bana hemde 8mm camdan 

Kenan Öztürk / İzmir

Sarı Prenses & Yunus & Mpanga
Malawi :) İZMİR

tahahasanÇevrim Dışı

Kayıt: 05/02/2013
İl: Tokat
Mesaj: 84
tahahasanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2013 08:14
Evet ama plastik kaplardan akvaryum yapabilir miyim?

Hasan Taha