Teleskop Akvaryum


imranedisanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 519
imranedisanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Mart 2014 10:58
Şikayetin Nedeni: Haber vermeden iptal edilen sipariş.

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Ürün yok sitemiz güncellenmedi.

Olayın Detayları: Selamlar. Yaklaşık bir ay önce sunsun 303a siparişi verdim. Bekledim dört beş gün sonra ürün gelmeyince telefon ettim. Ürün ellerinde olmadığı için iptal ettiklerini beni başka bir müşteri ile karıştırdıklarından aramayı ihmal ettiklerini söylediler. Sitelerini de akşam güncelleyeceklerini ifade ettiler. Olabilir dedim önemsemedim.
Akvaryumum hazır fakat filtre eksik olduğu için başka bir ürün aldım. Üründen pek memnun kalmadığım için satmak zorunda kaldım. İdareten iki adet iç filtre aldım. Ürünün tekrar satışa çıkmasını bekledim.
Dün akşam (05.03.2014) internet sitelerinde ürünü görünce kaçırmak istemedim tekrar sipariş verdim. Bu gün emin olmak için telefon ettiğimde tekrar hayal kırıklığı yaşadım.
Ürünün ellerinde olmadığını sitenin güncellenmediğini söylediler. Bana neden haber vermedikleri sorduğumda zaten paranızı iade ediyoruz dediler. 
Bu siteden sipariş veren arkadaşların sipariş vermeden önce stok durumunu teyit ettirmelerini tavsiye ediyorum. Yoksa boş yere bekleyip gereksiz yere hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz.

Borçlar kanununa göre teleskopakvaryum.com.tr'nin internet sitesindeki ürünlerin fiyatları ile teşhir edilmesi icaba davettir. Ben paralarını ödeyerek kabul etmiş oluyorum. Takiben teleskopakvaryum.com.tr'nin edimin ifasını yerine getirmesi gerekir. 

Maduriyetimden ötürü kızgın ve kırgınım. Aşkolsun.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

volkantr34Çevrim Dışı

Kayıt: 12/05/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 399
volkantr34Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Mart 2014 11:42
Online alış verişlerde bu sıkıntı çoğu sitede yaşanıyor. Sitelere gereken önem gösterilmiyor. Geçmiş olsun..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akarsanÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]1069,3[/B]
Kayıt: 26/05/2006
İl: Bursa
Mesaj: 1436
akarsanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 06 Mart 2014 11:56
Online alışverişlerde hangi firma olursa olsun öncelikle firmalar hakkında  şayet mevcutsa şikayet var bölümünü araştırmak gerekiyor.Sitemizde gerek memnuniyet gerekse şikayetler konusunda  hemen hemen tüm bilgiler mevcut. Kimi şikayetler aynı firmalar hakkında sürekli oluyor bunu göz önünde bulundurarak alış veriş yapıldığında sorunlar ortadan kalkar.Malesef firmalar bu bulunduğumuz platformun büyüklüğünü sanırım kavrayamamışlar.Saygılar akarsan2014-03-06 11:57:52

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

imranedisanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 519
imranedisanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Mart 2014 13:51
Sikayet var bolumunde benimki ile ayni konudan magdur olan arkadaslarin yazilarini okuyunca adamlari aradim. akvaryum.com sitesinde sizinle ilgili yorumlar var haberiniz var mi dedim. Bilmiyoruz oyle bir siteyi dediler. Nasil olur sponsor olmussunuz sitenin ana sayfasinda kocaman linkiniz var dedim. Sonra biliyoruz her sikayeti okuyoruz dediler. Ciddiyetsiz tavirlari cok rahatsiz etti beni.

Tovbe ettim bir daha bes kurusluk mal almam.imranedisan2014-03-06 13:52:19

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

volkantr34Çevrim Dışı

Kayıt: 12/05/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 399
volkantr34Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mart 2014 15:24
İşte böyle müşteri kaybediyorlar. 1001 hevesle tank kurmaya başlayıp hele ki filtrede sorun yaşandığında insanın tüm şevki gidiyor. Eminönü'ndeki akvaryumcularda bazen çok güzel çeşitler oluyor ama çalışanların öyle tavırları oluyor ki balık almaktan soğuyorsun. Hadi biran önce alda git der gibi..
 
Forumu iyice araştırır iseniz emin olun müdavimi olacağınız akvaryumcuları ordan bulabilirsiniz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mustafakısacıkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/11/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 2661
mustafakısacıkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Mart 2014 17:06
Bu bir tek akvaryumcu için geçerli degil maglesef ki,çalışanlardan kaynaklı problem diye düşünüyorum.Tutarsız isteksiz çalışan o kadar çok ki.Ölü balıkları toplamaya bile üşenenler var patronları ile sıkıntı yaşayanlar arasında.

Bu işi yapanda çalışanda işinden zevk almalı diye düşünüyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

imranedisanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 519
imranedisanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mart 2014 19:58
Davutpasada lale akvaryum var bilirsiniz. Cok güzel bol cesit var. Zevk aldığım bir yerdi. Dediğiniz gibi çalışanlarda müşteri memnuniyeti algisi sıfır. Bir gün arkadaslarimla gene alış veriş yapmaya gittik. Saat sekizde kapatiyorlardi. Henuz bir kac dakika varken elimde bir ufak akvaryum bir kac kilo hagen kum yati kökü ile kasaya doğru yonelmistim ışıkları kapattılar. Ben de yaptıklarının yanlış olduğunu kızdığımı ve bir daha gelmeyeceğimi söyledim. Öncesinde bir çok arkadaşıma tavsiye etmiştim baya alışveriş yapmıştım. Bir keresinde de yaptığım alışveriş 61 lira tuttuğunda 60 lira olur mu dedim gönül almadilar 100 lirayı bozdular. Yeni favorim atakan akvaryum. Güler yüz dürüstlük samimiyet güven. Hobi yapıyoruz strese gerek yokimranedisan2014-03-07 20:05:03

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Fatih YalçınkayaÇevrim Dışı

Kayıt: 16/05/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 13
Fatih YalçınkayaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2014 22:13
Ben de 2215 istedim 2213 gönderdiler... Neler olacak göreceğiz bakalım....

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir