Teleskopakvaryum.com güvenlimi?


mars_101Çevrim Dışı

Kayıt: 15/03/2009
İl: Gaziantep
Mesaj: 54
mars_101Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 20:51
Merhaba arkadaşlar
Ben yeni kuracagım akvaryumun malzemelerinin hepsini teleskop akvaryumdan almayı düşünüyorum.. Bana daha önce teleskopakvaryum.com dan sipariş verenlerin ne kadar güvenilir oldugunu merak ediyorum...
 
 
 
Teleskopakvaryum.com reklamını yapmak için yazmadım bu yazıyı sadece alışveriş yapan arkadaşlarımın fikirlerini almak istedim..
 
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim......

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

astronot07Çevrim Dışı

Kayıt: 11/06/2009
İl: Antalya
Mesaj: 330
astronot07Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 21:01
Bu siteye reklam veren bir sitenin güvenilir olduğunu düşünüyorum herhangi bir sorun olsa moderatörlerimiz sorunlu bir sitenin reklamını almazdı.Saygılar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

zipkinteamÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 21/03/2007
İl: Balikesir
Mesaj: 91
zipkinteamÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 21:17
Ben deniz akvaryumuma çeşitli ekipman,tuz vs.aldım.
 
Kargolamada ve ürünlerde hiçbir sıkıntı yaşamadım.
 
Saygılarımla..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sheldowÇevrim Dışı

Kayıt: 27/12/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 169
sheldowÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 21:19
[QUOTE=astronot07]Bu siteye reklam veren bir sitenin güvenilir olduğunu düşünüyorum herhangi bir sorun olsa moderatörlerimiz sorunlu bir sitenin reklamını almazdı.Saygılar...[/QUOTE]
 
Bencede bu siteye reklam verdiğine göre güvenilir olması gerek.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

redrainÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/09/2007
İl: Çanakkale
Mesaj: 1630
redrainÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 21:35
Ben siteden 2217-02 eheim filtre vs çok malzeme aldım.Hiç birinde sıkıntı yaşamadım.Fakat eheim filtrenin musluklarından birisi su sızdırdığını farkettim.Kendielrine söyledim.beni 30dk telefonda oyaladılar.Sonra garanti kapsamı dışında dediler.Nasıl oluyor dedim.
Efendim kovanın sadece elektrikle çalışana kapsamı garanti altındadır dediler.Dolayısıyla musluklar garanti kapsamındaymış ve beni mağduruyetim karşılanmadı.Hiç bir şekilde bana dönülmedi.Ya göndeririken kovasıda çatlak çıksaydı.Hemen söyleyim garanti dışıymış mal elinizde kullanmadan patlar.Böle bir mantıkla satış yapan firmada aynı firmadır.
 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ozmetÇevrim Dışı

[B]3909,3[/B]
Kayıt: 25/02/2009
İl: Konya
Mesaj: 507
ozmetÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 21:41
Bahsedilen siteden alışveriş yaptım ve bir aksilik yaşayacağım hiç aklıma gelmedi.

Ancak;
Bu siteye reklam veriyor olması güvenilir olduğunu garantilemez. Akvaryum.com için  bu şekilde bağlayıcı cümleler söylenmesi doğru değildir. Ticari hayatta ne olacağı belli olmaz.
Saygılar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

myıldız81Çevrim Dışı

Kayıt: 27/05/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 1926
myıldız81Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 21:49
Güvenilir....

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

FreakishÇevrim Dışı

Kayıt: 17/06/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 661
FreakishÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 21:50
Öncelikle ticaret'te bir gerçek vardır ki hiç bir tüccar dört dörtlük değildir.. Ya da hiç bir müşteri dört dörtlük değildir.. Koskoca ülkeleri yöneten insanlar bile bazen hatalar yaparken firmalarının kusursuz olmasını bekleyemeyiz..

Ama bir iki kişinin kötülemesine değil geneline bakmak gerekir böyle durumlarda.. Aşağıdaki linkte teleskopakvaryum.com.tr yetkilisinin açmış olduğu bir konuda herkes mağduriyetini ve menuniyetini açıkça belirtmiştir.. Biraz vaktinizi ayırıp konunun tamamını okuyarak kararınızı vermeniz en doğrusu olacaktır..

http://www.akvaryum.com/Forum/wwwteleskopakvaryumcomtr_k248692.asp

Okuduktan sonra en iyi kararı vereceğinize eminim..
Benim şahsi görüşüm bazı olumsuz durumlar haricinde genel olarak iyi hizmet verdikleri yönünde..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

doguguneyÇevrim Dışı

Kayıt: 24/01/2009
İl: Ankara
Mesaj: 53
doguguneyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 21:51
[QUOTE=mars_101]Merhaba arkadaşlar
Ben yeni kuracagım akvaryumun malzemelerinin hepsini teleskop akvaryumdan almayı düşünüyorum.. Bana daha önce teleskopakvaryum.com dan sipariş verenlerin ne kadar güvenilir oldugunu merak ediyorum...
 
 
 
Teleskopakvaryum.com reklamını yapmak için yazmadım bu yazıyı sadece alışveriş yapan arkadaşlarımın fikirlerini almak istedim..
 
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim......
[/QUOTE]
 
Ben nls yem ve Eheim otomatik yemleme makinası sipariş verdim. Ertesi gün elimdeydi bir sorun yaşamadım. Tavsiye ederim. Saygılar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mars_101Çevrim Dışı

Kayıt: 15/03/2009
İl: Gaziantep
Mesaj: 54
mars_101Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 22:08
hepinize yorumlarından dolayı teşekkür ederim..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Teleskop Akv.Çevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 08/02/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 210
Teleskop Akv.Çevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 22:35
[QUOTE=redrain]Ben siteden 2217-02 eheim filtre vs çok malzeme aldım.Hiç birinde sıkıntı yaşamadım.Fakat eheim filtrenin musluklarından birisi su sızdırdığını farkettim.Kendielrine söyledim.beni 30dk telefonda oyaladılar.Sonra garanti kapsamı dışında dediler.Nasıl oluyor dedim.
Efendim kovanın sadece elektrikle çalışana kapsamı garanti altındadır dediler.Dolayısıyla musluklar garanti kapsamındaymış ve beni mağduruyetim karşılanmadı.Hiç bir şekilde bana dönülmedi.Ya göndeririken kovasıda çatlak çıksaydı.Hemen söyleyim garanti dışıymış mal elinizde kullanmadan patlar.Böle bir mantıkla satış yapan firmada aynı firmadır.
 
[/QUOTE]
 
Merhabalar konu ile ilgili şikayetiniz yada mahduriyetinizle alakalı bir durumdan haberdar olmadığımı belirtmek isterim.
 
Ürününüzdeki musluk kısmının alımınızdan ne kadar sonra arızalandığını belirtirmisiniz?
 
Musluk ve Ekipmanların garanti kapsamı dışında olduğu herkesce bilinmektedir,3 yıılık garanti motor kısmını içermektedir.
 
Beni bilgilendirirseniz konu ile ilgili sizi aydınlatabilirim...
 
Saygılar..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mars_101Çevrim Dışı

Kayıt: 15/03/2009
İl: Gaziantep
Mesaj: 54
mars_101Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 23:06
Tamamdır teleskopakvaryum böyle takip ediyorsa.. söylenecek birşey kalmadı

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

redrainÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/09/2007
İl: Çanakkale
Mesaj: 1630
redrainÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2009 23:41
[QUOTE=Teleskop Akv.][QUOTE=redrain]Ben siteden 2217-02 eheim filtre vs çok malzeme aldım.Hiç birinde sıkıntı yaşamadım.Fakat eheim filtrenin musluklarından birisi su sızdırdığını farkettim.Kendielrine söyledim.beni 30dk telefonda oyaladılar.Sonra garanti kapsamı dışında dediler.Nasıl oluyor dedim.
Efendim kovanın sadece elektrikle çalışana kapsamı garanti altındadır dediler.Dolayısıyla musluklar garanti kapsamındaymış ve beni mağduruyetim karşılanmadı.Hiç bir şekilde bana dönülmedi.Ya göndeririken kovasıda çatlak çıksaydı.Hemen söyleyim garanti dışıymış mal elinizde kullanmadan patlar.Böle bir mantıkla satış yapan firmada aynı firmadır.
 
[/QUOTE]
 
Merhabalar konu ile ilgili şikayetiniz yada mahduriyetinizle alakalı bir durumdan haberdar olmadığımı belirtmek isterim.
 
Ürününüzdeki musluk kısmının alımınızdan ne kadar sonra arızalandığını belirtirmisiniz?
 
Musluk ve Ekipmanların garanti kapsamı dışında olduğu herkesce bilinmektedir,3 yıılık garanti motor kısmını içermektedir.
 
Beni bilgilendirirseniz konu ile ilgili sizi aydınlatabilirim...
 
Saygılar..
[/QUOTE]
Aldığım ilk günden beri sızdırıyormuş.Dolabın içinde olduğu için ben 1 ay sonra dolabın dışına su çıkmaya başladığında farkına vardım.Hemen tekrar tak çıkar denemelerinden sonra en son size ulaşdım.Şu anda aydınlatacak brişey kalmadı.O kadar en iyisi diye para verdiğimiz malda da sorun çıkınca ortada kalıyorsak problem bende demekki.Araştırmalarım sonucunda contadan kaçırdığını öğrendim.Size ilettiğimde siz oynamışsınız yıpranmış yanlış takmışsınız bundan kaynaklanabilir dediniz.Sıfır contadan problemi bana maletmeye çalıştınız.Görüştüğüm kişi Necati Bey'di.Tam olarak tarihini bilmiyorum ama yaklaşık 1 sene oldu.Bende para verip eksik musluğu aldım.Şu an yapılacak birşey varsa başkalarının mağdur olmasını engellemeniz beni çok daha mutlu eder.İlgilendiğiniz için teşekkürler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Teleskop Akv.Çevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 08/02/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 210
Teleskop Akv.Çevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 30 Haziran 2009 03:08
Tekrar Merhaba Ömer Bey;
 
Kayıtlarıma göre 29.04.2008 tarihinde yapmış olduğunuz 2. alışverişinizde almışsınız filtrenizi.
- 1 yıldan fazla olmuş sizinde dediğiniz gibi.
 
Öncelikle yapmış olduğum açıklamanın sizi haksız çıkarmak adına olmadığını belirtmek isterim.Sizde kendi açınızdan haklısınız,taraflar arasındaki anlaşmazlık arızayı 1 ay gibi uzun bir süre zaafında farketmiş olmanızdır.
 
Garanti şartları üretici firmaların kendi ürünlerine öngördükleri maddelerden ibarettir.
 
EHEİM: 3 yıl garanti kapsamındadır,garanti sartlarına göre conta,musluk ve diğer aparatlarda üretim hatası var ise hatalı parçanın yenisi ile değişimi ürün alındıktan 3 gün içerisinde gerçekleşmelidir.
Eğer ürünle ilgili bir arıza (motor kısmı hariç) ürün alımından sonra (sizin belirttiğiniz süre 1 ay) 3 günü geçen bir zamanda müsteri tarafından bildirilmesi sözkonusu olursa ;arızalı olan parça tüketici kullanım hatası olarak kabul edilir.
 
Bu şartlar Eheim ithalatçı firması tarafındanda teyid edilebilir.
 
Ömer Bey;
Sizin ürününüzde belki üretim hatası söz konusu olabilir fakat sizde takdir etmelisinizki tüm tüketiciler iyi niyetli olmamaktadır,Bizler 1 ayı geçen bir süre için musluk yada conta değişimi yapamamaktayız.İthalatcı firmadan fatura kesim tarihinden (kargo ulaşım süresi dahil) 6 gün içerisinde oluşabilicek arızalı yedek parça değişimini taleb edebilmekteyiz.
 
Tüm kullanıcı yada satın almayı düşünenler için lütfen;
-Kargonun size teslim edildiği anda , kargo görevlisi yanınızdan ayrılmadan önce ürünlerinizi kontrol ediniz.Ürününüzde herhangi bir kırılma yada hasar gözlemlerseniz,görevliye ilgili konu adına rapor yazdırınız.
-Kurulum yada kullanım konusunda klavuzun yeterli olmadığını düşünüyorsanız bizden destek alınız.
-Ürünlerinizi çalışır durumda ilk 2 gün gözlemleyin.
-Ürünlerinizde alımınızdan 3 güne kadar çıkabilicek yedek parça arızasını hemen bize bildiriniz.
-Bizlerde alışveriş kayıtlarınızın bulunmasının yanında fatura yada garanti belgenizi,garanti süresince mutlaka saklayınız.
 
Ömer Bey, size yardımcı olunamadığı için tekrar özürlerimizi sunarım.Sizin bizlere karşı oluşan güvensizliğinizin en yakın zamanda son bulması ve sizleri yeniden aramızda görmek dileğiyle...
 
Saygılar..
-

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir