Akvaryuma Söğüt Kavak Dikilirmi


ibrahim43Çevrim Dışı

Kayıt: 13/09/2016
İl: Kütahya
Mesaj: 212
ibrahim43Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2016 18:10
Arkadaşlar hani söğüt vb. ağaçların dalı kesilip sulak bir alana dikilince kökleniyor ya biz bunu ucu suya deyecek şekilde akvaryuma soksak o kök salsa bir süre sonra kökler zemine ulaşır o zamanda akvaryumda saklanma alanı oluşturacaktır ama bunun su değerlerine vs. sakıncası olurmu fazla büyüyünce bahçeye falan diker yenisini buluruz ne dersiniz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KınayuÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]14703,1[/B]
Kayıt: 02/10/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 21489
KınayuÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2016 18:27
Selamlar İbrahim bey sizinki akvaryumdan çok Terrarium modeli olacaktır düşünceniz.Akvaryumda kullanılacak kök ve dal listesinde varsa kullana bilirsiniz.
Kavak ağacı listede var [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][EDIT]Kınayu,2016-09-22 18:28:26[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ibrahim43Çevrim Dışı

Kayıt: 13/09/2016
İl: Kütahya
Mesaj: 212
ibrahim43Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2016 18:33
Teşekkürler kınayu bey.GERÇEK İSMİNİZ NEDİR?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KınayuÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]14703,1[/B]
Kayıt: 02/10/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 21489
KınayuÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 22 Eylül 2016 21:33
İmzamda ismim soy ismim yazıyor ya İbrahim43 bey [:geek:] Formumuzda zorunluluktur imzanızda.isim ve soy isminizin yazması [;)][EDIT]Kınayu,2016-09-22 21:36:01[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir