3 günlük HAILEA su kaçırırsa ne yapmalıyız?


StardustÇevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2012
İl: Izmir
Mesaj: 27
StardustÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Aralık 2012 23:16
Merhaba,yeni akvaryum kuran arkadaşıma, dış filitre alması için TELESKOP akvaryum firmasını önerdim. Malzemeler İzmir'e geldi. Hailea dış filitre 3. günde  sesli çalışmaya ve su kaçırmaya başlamış. Akvaryumda 10 adet diskus var. Firmayı aradık bize sizin servis numaranızı verdiler. Bu gün saat 15:00-16 :00 civarı kimseye ulaşamadık..Firmayı tekrar geri aradığımızda bize söylenen şu:
''BALIKLARA DAHA AZ YEM ATIN FİLİTREYİ İSTANBUL'A TAMİRE YOLLAYIN İDARE EDERLER.''
Yetkli biri cevap verebilirse memnun olurum. SERKAN MAVİŞ 0532 4967074



Beğenenler: [T]179034,HalimBozkurt[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2012 11:13
Merhaba,
 
Firma doğru olanı yapmış yetkili servisimize yönlendirerek. Pazar günleri kapalı olduğu için ulaşamamışsınızdır, telefonla görüşerek sonucuna göre gerekirse yenisi ile değişeceğini belirtmek isterim.
 
İyi günler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

StardustÇevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2012
İl: Izmir
Mesaj: 27
StardustÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2012 12:30
Firma balıkları servis süresi boyunca filitresiz bırakın diyor.Sİz de doğru olanı yapmış diyorsunuz.Bence doğru olan 3 günde bozulan filitrenin yenilenmesi olmalıydı.KAbaracak parkeler de cabası...


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

StardustÇevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2012
İl: Izmir
Mesaj: 27
StardustÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Ocak 2013 13:14
Yarın arızalı filitreyi kargoluyoruz yetkili servise. Bakalım kaç günde geri gelecek,sonuç ne olacak.Bir ara Tetra alalım, kalitelidir, diye düşünmüştük ama, az önce yazılanları okuyunca  çok şaşırdım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cömert-istanbulÇevrim Dışı

Kayıt: 10/12/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 121
cömert-istanbulÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Ocak 2013 13:59
Satıcı firma size gönderdiği ekipmanı açıp denemez.denerse alıcı aldığı ürünün kullanılmış olduğunu iddia edebilir.Ayrıca nasıl bir teknik arızadan kaynakladığınıda bilmez. Bu yüzden satıcı firma , teknik servise yönlendirere ,doğrusunu yapmış.Eğer fabrikasyon bir hata varsa ,bunuda kendi anlaşmalı olduğu teknik servis onaylarsa değiştirir.

 Dıştan takılan filitrelerde kafa motorunun , filitre kovasına giren kısmında genelde su sızdırmaz bir conta olur. Filitre açılıp , filitre ekipmanları konulduktan sonra , kafa motoru kovaya sabitlenirken , her zaman bu conta ISLATILARAK montaj yapılması gerekir. Eğer ıslatmadan kuru kuru taktıysanız , buradan her zaman sızıntı yapması mümkündür. Eğer su bu bölgeden sızıyorsa, büyük ihtimalle bu contanın yerine tam otururmamasındandır.

 Filitrenizin içindeki suyu boşaltın.bu contayı musluğun altına tutun.tekrar takıp , su çekip tekrar çalıştırın. bu bölgeden kaçırıyorsa, artık kaçırmayacaktır.
cömert-istanbul2013-01-01 14:01:22

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

StardustÇevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2012
İl: Izmir
Mesaj: 27
StardustÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2013 20:29
Cevabınıza teşekkür ederim ama ne yazık ki sızıntı contadan değil,kesinlikle su gelmemesi gereken bir yerden. Bu nedenle  fabrikasyon hata olduğunu ve yenilenmesi gerektiğini düşünüyorum.Bu gün 30 tl. kargo ücreti ile  yola çıktı.Sayın yetkililer geri gönderirken de kargoyu  bize ödetirse,90 tl lik pompa 150 tl olacak.
İnternetten alış veriş yapacak olan arkadaşlara tavsiyem,15-20 tl fazla verin, yakınınızdan bir yerden alın.Kargo ücretini de size ödetmesinler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 07 Ocak 2013 10:11
[QUOTE=Stardust]Cevabınıza teşekkür ederim ama ne yazık ki sızıntı contadan değil,kesinlikle su gelmemesi gereken bir yerden. Bu nedenle  fabrikasyon hata olduğunu ve yenilenmesi gerektiğini düşünüyorum.Bu gün 30 tl. kargo ücreti ile  yola çıktı.Sayın yetkililer geri gönderirken de kargoyu  bize ödetirse,90 tl lik pompa 150 tl olacak.
İnternetten alış veriş yapacak olan arkadaşlara tavsiyem,15-20 tl fazla verin, yakınınızdan bir yerden alın.Kargo ücretini de size ödetmesinler.
[/QUOTE]
Merhaba,
 
Eğer gerçekten üründe hata varsa ürünün yenisi kargo bedeli karşılanarak size gönderilecektir. Lütfen gelişmeleri yazmaya devam edin.
 
İyi günler..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

StardustÇevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2012
İl: Izmir
Mesaj: 27
StardustÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Ocak 2013 22:16
Merhaba,bugün sabahtan, YENİ  hailea elimize ulaştı. ilk gelenin problemini arkadaşlar görmüşler.Paketi arkadaşıma açtırdım,kafayı açıp pervaneyi kontrol ettik. pervane ve mıknatısı  iki parça ve milin oturduğu lastik yuvalardan biri yok.resimlerini çekip size yolladık.Belki de telefonla da görüştüğümüz kişi sizdiniz,bilemiyorum. Arkadaşıma şöylenen, İzmir mümessiliniz BATI PET'e bu ikinciyi de  götürüp değiştirmemiz oldu. Gelen 2. pompaya da 6 tl kargo ödendi.
90 tl lik pompaya 36 tl kargo ödendi,ben kendi filitremi arkadaşıma verdim balıkları ölmesin diye. 
Yarın öğlen değişim için arkadaşım ALİAĞA'dan  IŞIKKENT'  e gidecek ve evine dönecek.Yapacağı kilometreyi ve masrafı düşünün.
90 tl. likl pompa  200 tl  yi bulacak. az kaldı..
.Hobiye yeni başlayacak birini de vazgeçirmenize  çok az kaldı.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2013 17:37
[QUOTE=Stardust]Merhaba,bugün sabahtan, YENİ  hailea elimize ulaştı. ilk gelenin problemini arkadaşlar görmüşler.Paketi arkadaşıma açtırdım,kafayı açıp pervaneyi kontrol ettik. pervane ve mıknatısı  iki parça ve milin oturduğu lastik yuvalardan biri yok.resimlerini çekip size yolladık.Belki de telefonla da görüştüğümüz kişi sizdiniz,bilemiyorum. Arkadaşıma şöylenen, İzmir mümessiliniz BATI PET'e bu ikinciyi de  götürüp değiştirmemiz oldu. Gelen 2. pompaya da 6 tl kargo ödendi.
90 tl lik pompaya 36 tl kargo ödendi,ben kendi filitremi arkadaşıma verdim balıkları ölmesin diye. 
Yarın öğlen değişim için arkadaşım ALİAĞA'dan  IŞIKKENT'  e gidecek ve evine dönecek.Yapacağı kilometreyi ve masrafı düşünün.
90 tl. likl pompa  200 tl  yi bulacak. az kaldı..
.Hobiye yeni başlayacak birini de vazgeçirmenize  çok az kaldı.
[/QUOTE]
Merhaba,
 
Öncelikle sanırım dün Yeni filtrenizi almışsınız. Umarım filtreyle ilgili sorun çözülmüştür.
 
Kargo ile ilgili olarak yetkili servisimiz garanti kapsamında değişim yapıldığı için MNG kargoya gönderim ücreti ödemiş ve kargonun size ücretsiz gönderimini sağlamıştır. Yeni gelen ürün için MNG sizden de ücret talep ettiysa lütfen biz bilgilendirin kargo ile görüşerek size geri dönüşünü sağlayalım.
 
İyi akşamlar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

StardustÇevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2012
İl: Izmir
Mesaj: 27
StardustÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2013 23:07
Merhaba,dün yeni (3. filitre) filitreyi 130 km yol katedip Batı pet 'den aldık.Filitreyi dün arkadaşım kurmadığı için cevap yazmamıştım.denedikten sonra yazacaktım. Şu an durumu bilmiyorum. Kargo firması 2. filitreyi getirdiğinde 6 tl ödendi. 1.filitre geri giderken 30 tl ödendi.130 km.lik benzin harcamasını ve iki kişinin işinden izin almasını hesaba katmıyoruz.İki filitrede de imalat hatası vardı.3.yü de bu nedenle orada açıp kontrol ettik .Bizden kaynaklanmayan sebeplerden dolayı nededeyse iki filitre parası ödendi.
Anadolu Pet olarak mağduriyetimizi nasıl giderebilirsiniz?


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir