Anadolu Akvaryum Pet Ürünleri


DextranÇevrim Dışı

Kayıt: 18/01/2014
İl: Ankara
Mesaj: 41
DextranÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2022 01:24
İnternetten 2 adet heilea marka iç filtre siparişi verdim. Geldiklerinde sağlık sebeplerimden dolayı deneme fırsatım olmadı. Kullanmak istediğimde aşırı gürültülü çalıştıklarını, hatta bir tanesinin 2-3 kere fişe takıp çıkartınca zorla çalıştığını fark ettim. İthalatcısı olan Anadolu Akvaryum’u aradım yardımcı olmaları için aldığım yere göndermem gerektiğini, onların tekrar Anadolu Akvaryum’a yollamaları gerektiğini söylediler. Oyle yaptık.. kendileri bir kusur bulamadılar ama geldiğinde birtanesi daha da sesli çalışıyordu.. mil yatagını acıp baktıgımda lastik parçaları büküp yanına yuvasına oturtmadan yolladıklarını fark ettim… Nasıl böyle bir firmanin teknık servisi bu hatayı yapar. Daha dikkatli ve özenli davranmaları gerkir. Eksik vantuz yollamişlar, suya batırıp cıkardıkları gibi kutusuna koymuslar.. ıslak kutusu deforme olmuş halde bana ulaştırdılar yine kargo trafiğinin ardından.. Bir vantuz bir mil diyebilirsiniz ama bu firma eheim vb gibi pahalı markalarında ithalatını yapmakta ve arayıp bu yaptıklarını teknik servis çalışanına belirtince hoş görülü olmamakla, hakaret etmekle suçlanıyorsunuz… Demem o ki Anadolu Akvaryum Pet Ürünleri ithalatı herhangi bir malzeme alıp, bir problemle karşılaşmanız durumunda teknik servise yollamayın, üstüne kargo parası verip eksik urunle karşılaşıp. Yanlış montajlı bir ürün elinize ulaşırsa. Kargocuyla beraber filtrenizi akvaryumunuza takınız yoksa anında sizi suçlamaları çok kolay.. Bu kargo trafiğinin olma nedeni ise kendilerini istedikleri gibi sorumluluk almaktan kurtarmak.. Böyle bir teknik servis prosedürleri var.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir