Aras Kargo'nun Beceriksizliği


KILIÇÇevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 21/10/2009
İl: Ankara
Mesaj: 2109
KILIÇÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2010 14:52
Kargo firmaları, kalita politikaları ve rekabet gereği olarak Türkiye içinde özellikle merkezi bölgelere 24 saat içerisinde teslimat taahhütü vermektedirler. Firmaların Genel Müdürlükleri ve Bölge Müdürlükleri, firmanın prestiji, markanın yüceltilmesi ve piyasada daha büyük pay kapabilmek adına tüketici memnuniyeti, kalite politikası, vb. konularda denetim görevini de yapmaktadırlar.
Ancak şube/acentelerin yöneticileri, maliyet düşürmek dolayısıyla kar marjını artırmak için yetersiz eleman istihdam etmekte, özellikle büyük bir alandan sorumlularsa dağıtımlarını kısım kısım yapmakta, dolayısıyla bazen gelen kargolar lüzumsuz yere ertesi güne kadar şubede bekletilmektedir.
Bu nedenle kargonuzun şubeye geldiğini öğrendikten sonra, kesinlikle baskı yapın ve gelmiyorsa Bölge Müdürlüğü veya Genel Müdürlük kanalıyla sorununuzu çözün.
Tabi bu firmaların tamamını değil, şubeleri kapsıyor. Örneğin Sürat Kargo Esat Şubesi ile bu sorunu yaşamazken, Tandoğan Şubesi üzerinden her kargo işim Genel Müdürlük kanalıyla çözülüyor. En son gelen kuryeye; "Şubenizi sabahtan beri arıyorum telefon açan yok" dediğimde, verdiği cevap:
"Müdür dağıtımda daha gelmemiştir" olmuştu!
Gerisini siz düşünün.
Hakkınızı mutlaka arayın.
Saygılar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir