L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk.
Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2020 07:47
Merhabalar, yeni bir set kurdum yaklaşık 12 takım longfin mavi göz sahibiyim. Yavaş yavaş yumurtlamaya başladılar. Fakat yavru ölümleri kaçınılmaz oluyor. Bir anlam veremedim. Net 2 ay yavruluk gibi bir yerde tutup artemia ve protein yemi ile takviyeli bir şekildemi beslemek gerek bilemedim. Üstadlardan fikir ve öneri rica ediyorum.
Yorum yapacak yada tecrübe kazanmış kimse yokmudur acaba ?
Yorum yapacak yada tecrübe kazanmış kimse yokmudur acaba ?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: Dün 09:43
[QUOTE=sinan1166] Merhabalar, yeni bir set kurdum yaklaşık 12 takım longfin mavi göz sahibiyim. Yavaş yavaş yumurtlamaya başladılar. Fakat yavru ölümleri kaçınılmaz oluyor. Bir anlam veremedim. Net 2 ay yavruluk gibi bir yerde tutup artemia ve protein yemi ile takviyeli bir şekildemi beslemek gerek bilemedim. Üstadlardan fikir ve öneri rica ediyorum.
Yorum yapacak yada tecrübe kazanmış kimse yokmudur acaba ?[/QUOTE][QUOTE=sinan1166] Merhabalar, yeni bir set kurdum yaklaşık 12 takım longfin mavi göz sahibiyim. Yavaş yavaş yumurtlamaya başladılar. Fakat yavru ölümleri kaçınılmaz oluyor. Bir anlam veremedim. Net 2 ay yavruluk gibi bir yerde tutup artemia ve protein yemi ile takviyeli bir şekildemi beslemek gerek bilemedim. Üstadlardan fikir ve öneri rica ediyorum.
Yorum yapacak yada tecrübe kazanmış kimse yokmudur acaba ?[/QUOTE]
WhatsApp grupları var abi öm den yaz istersen vereyim
Yorum yapacak yada tecrübe kazanmış kimse yokmudur acaba ?[/QUOTE][QUOTE=sinan1166] Merhabalar, yeni bir set kurdum yaklaşık 12 takım longfin mavi göz sahibiyim. Yavaş yavaş yumurtlamaya başladılar. Fakat yavru ölümleri kaçınılmaz oluyor. Bir anlam veremedim. Net 2 ay yavruluk gibi bir yerde tutup artemia ve protein yemi ile takviyeli bir şekildemi beslemek gerek bilemedim. Üstadlardan fikir ve öneri rica ediyorum.
Yorum yapacak yada tecrübe kazanmış kimse yokmudur acaba ?[/QUOTE]
WhatsApp grupları var abi öm den yaz istersen vereyim
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
