Yönetici ve şikayette bulunan üyelerden şikayetim var


okyokyÇevrim Dışı

Kayıt: 14/07/2012
İl: Kocaeli
Mesaj: 588
okyokyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2013 11:14
Şikayetin Nedeni: Yanlış açılan başlıklar

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Forum yöneticileri,ve üyeler(tamamı değil kesinlikle bir kaç kişi)

Olayın Detayları:İşim gereği ve hobiye merak sardığımdan dolayı sürekli forumdayım.Günde en az 4 saat dolaşıyorum forumda hemen her yerini okudum ve meraktan şikayetler bölümüne bakmaya başladım.Benim şikayet sebebim şudur;
Herhangi bir ürün hakkında ya da bir şahıs hakkında şikayet yazılmış ve başlık olarak 'örnek olarak yazıyorum' FALANCA AKVARYUMDAN BALIK ALACAKLAR DİKKAT ETSİN ya da BİLMEMNE ŞAHIS BALIKLARI GÖNDERMEDİ gibi çoğaltılabilir.
Başlığı görünce allah allah diyorum koskoca firmanın yaptığına bak,hiç mi utanmıyorlar.Sonra başlıyorum okumaya ve ne göreyim şikayet edilen firma PARA İADESİ YAPMAK YA DA YENİ CANLI GÖNDERMEK İÇİN UĞRAŞIYOR RESMEN ÜYE ARKADAŞIMIZ GEREK YOK DİYOR.
Başka bir ilana bakıyorum FİRMA VE ÜYE ARKADAŞIMIZ SORUNU HALLETMİŞLER HELALLEŞMİŞLER HATTA TEKRAR ALIŞVERİŞ YAPACAKLAR.
Çoğu ilanda üye arkadaşlarım haklılar hatta tamamında haklılar ama nadiren de olsa çözüm için uğraşan şikayet konusu olan insanlarda var.
SONUÇ OLARAK:ben üşensem ve başlığa ilk sayfadaki yorumlara baksam forumun en kaliteli ya da en güvenilir insanlarından alışveriş yapmayacağım,çünkü başlık beni olumsuza yönlendiriyor.Zamanım olduğu için okuyorum ve diyorum ki iyi ki şikayet etmiş bu arkadaşımız bende satıcının müşterisine saygısını gördüm sayesinde ve buradan alışveriş yapılabilir diyorum.Başlığı okuyup gerisini okuyamayanlar,zamanı olmayanlar içinse ilk anda ki izlenim netice olarak kalıyor güvensizlik..Yöneticiler neden dahil oldu derseniz;
ÇÖZÜME KAVUŞAN ŞİKAYETLERİN BAŞLIĞINDA ÇÖZÜME ULAŞILDIĞI BELİRTİLMELİ,ÜYE YAPMIYORSA YÖNETİCİ ARKADAŞIMIZ BU BAŞLIĞI DÜZENLEMELİ VEYA BAŞKA BİR BÖLÜME TAŞIMALI (mesela çözülen sorunlar vb bir alt konuya)
Şikayetlerin amacı bizi daha iyiye ve doğruya yönlendirmek olduğunu düşünüyorum.Başlıklarda çözüm ya da çözümsüzlük belirtilmediği sürece her görenin olumsuz fikre kapılacağı aşikardır.Buradan sürekli olumsuz fikirlere kapılan tüketicide gidecek gene mahallesindeki akvaryumcudan alışveriş yapacaktır.Fazla vereyim ama yüzünü gördüğüm birinden alayım diyerek.Ayrıca art niyete açık bir konudur,sevmediğim bir yer hakkında üst üste bir kaç konu açıp karalayabilirim,1 sayfa şikayetten sonrasını herkesin okuyacağını sanmıyorum benim yalanım ortaya çıkana kadar en azından yüzde 30 luk bir kesimi yanlış bilgilendirebilirim.
Bunlar benim nacizane fikirlerimdir.Ticaret yapmıyorum yapan kimseyi tanımam,kimse ile fikir dışında bir alışverişim olmamıştır.Hobi konusunda uzman değilim acemiyim hiç bilmiyor bile sayılırım ama insan psikolojisini az da olsa anlarım.Bahsettiğim başlıklara örnek verebilirim ama başkalarını karıştırmak istemiyorum konuları sonuna kadar takip ettiğinizde şikayet edilen firma için helal olsun böyle firmaya diyebileceğiniz en az 2 firmayı kesin şekilde göreceksiniz.
Başlığı böyle keskin bir dille yazmamın sebebi ayrıca bir örnek teşkil etmesi içindi.Yönetici ve üye arkadaşlarımız bile okurken acaba gene kime ne yapıldı diye düşündüğüne eminim.Bu konu en basit örnektir aslında bahsettiğim şikayetime.
Kimseyi kırmak ya da suçlamak için değil tamamen art niyetsiz olarak fikrimi yazıyorum hepsi budur.Yanlış anlaşıldıysam şimdiden özür dilerim.Tek isteğim konularda olumlu sonuçların başlıkta belirtilmesi.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BeZGiNÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 10/11/2011
İl: Ankara
Mesaj: 1167
BeZGiNÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2013 11:25
[QUOTE]
5- Alışveriş yapılmamışsa veya herhangi bir mağduriyet yoksa şikayet konusu açılamaz.

Saygılar,
[/QUOTE]

Ayrıca bu tarz istekleriniz için Forum ve Site Hakkında bölümü mevcuttur.

Konu kilitlenmiştir.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir