ysnköseoğlu


acemibalıkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/10/2008
İl: Bolu
Mesaj: 2623
acemibalıkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2011 14:48

Bundan sonra elden yapılan takas yada alışverişlerde görerek aldım diye bir tutanak imzalamak en iyisi sanırım. Böylelikle kimse madur olmaz. Bu olay inanıyorum kısa sürede kapanacaktır, çünkü iki tarafta ılımlı.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

YENERDEMİRERÇevrim Dışı

Kayıt: 09/10/2009
İl: Ankara
Mesaj: 48
YENERDEMİRERÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2011 15:24

Meraba; Yasin bey dedigini yaptı forumda hakkınızda öyle şyler yazarım ki noldunuzu şaşarsınız demişti helal olsun dedini yaptı. Defalarca aradım cepten ama açmadı hatta telefonu kapadı bu bölüme yazıp maduriyetimi dile getirince aradı konuştuk (kurdurmadım çünkü çocugum kayın validemdeydi onu almaya çıkcaktım acelem vardı,gitcegim yerede kendisi beni bıraktı hattakendisine vatozda verdim sat dedi çok küçüklerdi ölen kalan olur diye satmadım verdim helal olsun çatlagı söyledi kaçırmıyo kaçırırsa tamir ederim hatta istemezsen iade alırım dedi samimiyetine güvendim,fakat bilemedim iyi bi edebiyatcı oldugunu hata bende tam incelemedim aldım. Bu motordan daha önce kullanmadım ve bilmiyorum neresinde ne var musluktan motora baglanan kısımdaki pilastik vidalar yok yasin bey aldıgındada yok muş muhtamelen bu yüzden kırılmış herneyse şimdi hortumu her oynattıgımda çatlak büyüyo nurmalde burda vidalar olması lazım ki çatlamasın normali böyleymiş ve bu konuda bişey bildirmedi onca zaman kullandı hiçmi farketmedi farkettiyse neden belirtmedi)iyi kötü telefonda kendisiyle konuştuk benim vijdanım rahat dedim,kendisine sordum senin vijdanında rahatmı diye rahatsa sorunyok ugraşamıycam allaha havale ediyorum dedim kapadım telefonu. Mevzuyu kapatmaktı pilanım ikimizinde kişiliginin zarar görmemesi adına fakat arkadaş ben telefonu kaparken tehditte bulundu öyleşeyler yazarım ki agzın açık kalır diye sözünün eriymiş dedigini yapmış,benim amacım forumda ticaret degil o yüzden ne yazdıgı çokda önemli degil beni bilen bilir tanımak isteyen varsa tanışırız kapım açık. Ben artık bişey demiyorum telefonda söyledigim gibi allaha havale ediyorumkendisini.

not:yazdıklarımda en ufak yalanda yoktur şerefim üstüne yeminde ederim. ..İnsan karalamak kolay. ..Silemiyosan karalarsın baktı silemiyo başladı karalamaya. ..

hatta konuşmada şöyle bişey geçti;1 ad dişi maswa veriyim sus lanet olsun,buraya yazmamdaki amaç başkaları madur olmasın diye yada arkadaş hatasını telafi etsin diyeydi bişeyler koparmak degildi amacım. Degil bi dişi koloni versen senle işim olmaz!.

MiSoSiKiaN2011-04-16 15:44:54

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

NİSAÇevrim Dışı

Kayıt: 01/06/2009
İl: Ankara
Mesaj: 2
NİSAÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2011 15:43

yener bey banada özel mesajla ulaştı karalama kampanyası konusunda haklısın sanırım.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZiyaretçiÇevrim Dışı

Ziyaretçi
Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
ZiyaretçiÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2011 16:00
Neden böyle şeyler oluyor aramızda anlamıyorum balıklar duruyomu arkadaşın elinde ?? duruyorsa getirsin iade etsin bence bu konu uzar gider.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ysnköseoğluÇevrim Dışı

Kayıt: 28/01/2009
İl: Ankara
Mesaj: 48
ysnköseoğluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2011 20:03
[QUOTE=bjk06]Yener bey'le bir kere alış veriş yaptım. Şunu samimiyetle söyleyebilibirm Yener bey foruma fazla girmeyen burdaki yazışmalara hakim olmayan ve forumda pek kimseyi tanımayan ,alış verişimizde sözünde duran birisi olarak tanıdım ve tam bir beyfendi birisiydi hani her zaman evine gidip bir çayını içebilceğim birisi olarak tanıdım. Tutup bu olay için kimseyi karalayacak bir insan değil bence. En başta da yazmıştım Yasin bey'i de dinlemek gerek diye ama Yener bey de başka şeyler söylüyor .
Artık olay uzatılmasın bence. 2 tarafta kendince birşeyler diyecek ve uzayacak gibi duruyor.
[/QUOTE]
 

Buğra bey yorumunuzu şu şekilde yanıtlamak isterim. Doğrudur Yener beyle bende bu takas olayı vesilesi ile tanıdım. Ama olayı karalama kampanyasına dönüştürmüş. keşke benide tanısaydınız, ozaman olayın nasılda bu hale getirildiğini anlardınız. Başta da söyledim ağzı olan konuşuyor. bende foruma hakim olmadığımı söyledim . Uzatmaya gerek yok diyorsunuz, Avukatmış gibi her yoruma bir cevap yazıyorsunuz. Benim Hakkımda ne biliyorsunuz ki ?. Uzasın bence mahsuru yok ben hakkımı savunuyorum. Benide tanıyan ve Sizin Yener bey hakkındaki düşüncelerinizin  aynısını benim hakkımda düşünen çok kişi var. Sinek küçük ama miğde bulandırıyor. Peki Buğra bey yener bey size şunu söyledimi ? kendisi ile en son yapmış olduğum telefon görüşmemizde  elimde bulunan dişi bir duboisi var onu vereyim  veya yavrular var daha yeni kusturduğum bekleyin onları vereyim dedim kabul etmedi. ne diyeceksiniz? Lütfen Buğra bey olayı benim üzerime yıkmaya çalışmayın. Beni tanıyın ondan sonra hakkımda yorum yapın. Teşekkür ederim Saygılarımla...


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erdotrÇevrim Dışı

Kayıt: 29/03/2008
İl: Izmir
Mesaj: 197
erdotrÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2011 20:16
Arkadaşlar kapatalım mı artık bu konuyu? Olan olmuş, 75TL gibi bir kar/zarar için bu kadar anlatımlar, konular, düşünceler, savunmalar. İlk defa mı başınıza geliyor? Benim hobide zararımın haddi hesabı yok. Seviyorum ve zevkle devam ediyorum. Eşini boşayanlar dahi var bu hobi uğruna, siz ufacık bir konuyu uzatıyorsunuz hala. Tabi ki kimse kendini karalatmak istemez, yalancı çıkmayı hiç istemez. Lütfen atın şu filtreyi çöpe de kurtulun. Diğer taraf da madem ılımlı yaklaşıyor çözüm için bir teklifi olacaktır düşüncesindeyim. Saygılar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

statistician06Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/08/2010
İl: Ankara
Mesaj: 4293
statistician06Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2011 21:19
Yasin bey ben sizi karalamadım öyle dememek için dikkat ederek yazdım Yasin beyi tanımıyorum dedim lütfen öyle anlaşılmasın , zaten Yener beyde cevap olarak aranızda geçenleri yazmış tekrardan artık aranızda olsun bitsin dedim ben.
[QUOTE=erdotr]Arkadaşlar kapatalım mı artık bu konuyu? Olan olmuş, 75TL gibi bir kar/zarar için bu kadar anlatımlar, konular, düşünceler, savunmalar. İlk defa mı başınıza geliyor? Benim hobide zararımın haddi hesabı yok. Seviyorum ve zevkle devam ediyorum. Eşini boşayanlar dahi var bu hobi uğruna, siz ufacık bir konuyu uzatıyorsunuz hala. Tabi ki kimse kendini karalatmak istemez, yalancı çıkmayı hiç istemez. Lütfen atın şu filtreyi çöpe de kurtulun. Diğer taraf da madem ılımlı yaklaşıyor çözüm için bir teklifi olacaktır düşüncesindeyim. Saygılar.[/QUOTE]
Erdoğan bey tamamen size katılıyorum ben ilk mesajım da da yazdım bu ispatlanmaz bir durum uzatmanız faydalı olmaz demek istemiştim.
 
bjk062011-04-16 21:27:02

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ysnköseoğluÇevrim Dışı

Kayıt: 28/01/2009
İl: Ankara
Mesaj: 48
ysnköseoğluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Nisan 2011 10:03
[QUOTE=YENERDEMİRER]

Meraba; Yasin bey dedigini yaptı forumda hakkınızda öyle şyler yazarım ki noldunuzu şaşarsınız demişti helal olsun dedini yaptı. Defalarca aradım cepten ama açmadı hatta telefonu kapadı bu bölüme yazıp maduriyetimi dile getirince aradı konuştuk (kurdurmadım çünkü çocugum kayın validemdeydi onu almaya çıkcaktım acelem vardı,gitcegim yerede kendisi beni bıraktı hattakendisine vatozda verdim sat dedi çok küçüklerdi ölen kalan olur diye satmadım verdim helal olsun çatlagı söyledi kaçırmıyo kaçırırsa tamir ederim hatta istemezsen iade alırım dedi samimiyetine güvendim,fakat bilemedim iyi bi edebiyatcı oldugunu hata bende tam incelemedim aldım. Bu motordan daha önce kullanmadım ve bilmiyorum neresinde ne var musluktan motora baglanan kısımdaki pilastik vidalar yok yasin bey aldıgındada yok muş muhtamelen bu yüzden kırılmış herneyse şimdi hortumu her oynattıgımda çatlak büyüyo nurmalde burda vidalar olması lazım ki çatlamasın normali böyleymiş ve bu konuda bişey bildirmedi onca zaman kullandı hiçmi farketmedi farkettiyse neden belirtmedi)iyi kötü telefonda kendisiyle konuştuk benim vijdanım rahat dedim,kendisine sordum senin vijdanında rahatmı diye rahatsa sorunyok ugraşamıycam allaha havale ediyorum dedim kapadım telefonu. Mevzuyu kapatmaktı pilanım ikimizinde kişiliginin zarar görmemesi adına fakat arkadaş ben telefonu kaparken tehditte bulundu öyleşeyler yazarım ki agzın açık kalır diye sözünün eriymiş dedigini yapmış,benim amacım forumda ticaret degil o yüzden ne yazdıgı çokda önemli degil beni bilen bilir tanımak isteyen varsa tanışırız kapım açık. Ben artık bişey demiyorum telefonda söyledigim gibi allaha havale ediyorumkendisini.

not:yazdıklarımda en ufak yalanda yoktur şerefim üstüne yeminde ederim. ..İnsan karalamak kolay. ..Silemiyosan karalarsın baktı silemiyo başladı karalamaya. ..

hatta konuşmada şöyle bişey geçti;1 ad dişi maswa veriyim sus lanet olsun,buraya yazmamdaki amaç başkaları madur olmasın diye yada arkadaş hatasını telafi etsin diyeydi bişeyler koparmak degildi amacım. Degil bi dişi koloni versen senle işim olmaz!.

[/QUOTE]
Yener bey; Dediğini yapmış diye yazmışsınız... ama sizinle telefonla görüştükten sonra ilk defa yazıyorum. Ortada bir şey yokken bu konuyu açan sizsiniz. ben size "sus lanet olsun"  falan demedim, aynı günümüz medyası gibi bir video veya ses kaydını kesip birleştirip öyle yayınlamayın . kusura bakmayın ama tarzım sizin tarzınız değil. Benim yaptığım edebiyatsa sizin ki tamamıyla hikaye!!! realiteye geçin biraz bence hayallere dalmayın, gece gördüğünüz rüyayı burada anlatmayın.  
Acelem vardı diyor ama Filitreyi götürdüğümde arkadaşlar tam yarım saat evinde balıkları yakalamak için uğraştık.  Ben kendisine filitreyi verdikten 1 hafta sonraydı sanırım bana ö.m göndermiş, Yasin bey çocuk mu kastırdı bilemiyorum çatlak büyüdü su kaçırıyor diye (demekki kuramadı arkadaşımız çatlağıda büyüttü, yani kullanıcı hatası). Kendisini telefonla arayarak aynen şöyle söyledim. "Getir tamir edeyim üzerime düşen neyse onu yaparım, (eğer tamir olmazsa) olmadı geri alırım" diye. Ama işin uyanıklığına kaçarak tamiri bende yaparım iade almamı mana etmeye başladı. Sıfır malzeme bile alsanız teknik servise gidiyor 30 iş gününde tamir olmazsa tekrardan sıfırı veriliyor, her neyse . Şanssızlık bu ara şantiyeye gittim. Yener bey bana ulaşamadığını söylüyo ama Şantiyeden geldiğim gün bu şikayet olayından haberim oldu bir arkadaş vasıtasıyla, ve hemen konuya dahil oldum. Şimdi de acitasyon yapıyor kendini masummuş gibi göstermeye çalışıyor.
 
Son olarak şunu demek istiyorum. Yaşını gösteren insanlarla alış veriş yapmanızdır. Yoksa bu şekilde çocuk oyununa döner, yaptığınız alışveriş. Maksat ticaret olsa  bu siteye başka nick le girersin bir şekilde ticaretini yaparsın. kimse kimseyi yüzyüze tanımıyor ama sıkıntı bu değil kendimi hiç affetmeyeceğim bu hataya düştüğüm için. Saygılarımla...
ysnköseoğlu2011-04-19 10:04:27

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir