Ben Yandım Siz Yanmayın Teleskop Akvaryum


ceyhÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/06/2017
İl: Istanbul
Mesaj: 10313
ceyhÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 22:27
EHEIM a da direkt sikayet gönderin bence, hem satıcı hem servis hakkında. Kahve makinası termosunun iç tüpü patlayınca Türkiye'de tek muhatap bulamamıştım, Siemens genel merkezine (Almanya) yazdım, bir hafta içerisinde arayıp geldiler, yeni tüp taktılar.

Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
+1: [T]71002,Emre Zaim[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AbacusÇevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 28/11/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 989
AbacusÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 22:30
Ayıplı ürün satmışlar sanırım dolayısı ile iade almak zorundalar.
Kesin bir bilgim yok ama tüketici hattını arayıp yasal hakkını öğren derim.

herşey hariç yapılan esnaflığa sığmaz o ayrı hikaye [:kotu:]

Eminönündeki Teleskop beni amatör sanıp karides kazığı atacaktı ama yemedi.[EDIT]Abacus,2017-08-29 22:33:29[/EDIT]

Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cengi7Çevrim Dışı

Kayıt: 12/05/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 26
cengi7Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 22:57
[QUOTE=Jumbokılıç]

geçmiş olsun, hobinizi zehir etmişler, bu çatlağı bildikleri halde bu ürünü size satmış olabilirler ! aynı ürünü fiyatı bazen piyasanın dikkat çekecek şekilde altında tutan firmalarla karşılaşıyoruz bu tip reklamlardan uzak durun unutmayın ! unutmayın hiç kimse piyasada geçerliliği olan revaçta bir ürünü zararı pahasına satmaz, satıyor ise vardır bir bit yeniği,

size istanbulda juen peti tavsiye ederim, yıllardır akvaryum ekipmanı ,dekor ve yem alışverişi yaparım, son derece ahlaklı ve profosyonel bir yaklaşımları var, aklım gözüm hiç arkada kalmıyor telefonlara her dakika muhatap buluyor sorunu stressiz çözüyorsunuz, güven veriyorlar açıkçası

bunu bir tecrübe olarak görün hobiden soğumayın bunlar hepimizin başına gelen şeyler, gülü seven dikenine katlanır, her meslekte ahlaksız insanlar vardır ama gerçekten dürüst insanlar daha fazla.[;)]

iyi bayramlar[/QUOTE]

Çok sağol kardeşim, bu hobi benim damarlarıma işlemiş asla bırakmam ölene kadar devam.Saatlerimi dakikalarımı bir sürü yorum ve makale okuyarak geçiriyor.Balıklarımı daha nasıl rahat ve sağlıklı yaşatırım diye debelenen biriyim.Bunlarda bana dediğiniz gibi tecrübe oldu ama param kalmadı mahkeme sonucuna göre pipo filtre ve dip çekimi ile yavrularıma satılana kadar gözüm gibi bakmaya devam edeceğim.Ama gerçekten büyük hayal kırıklığı yaşadım.Çok üzgünüm doğrusu.

Yorum ve desteklerini eksik etmeyen her arkadaşıma tşk ederim.Gerekli Kanuni haklarımı biliyorum.Olaylar sonrası ilk zaten Şikayetvara yazarak dilekçemide hazırladım.Mahkeme sonucu ile umarım ürünü iade edebilirim acayip tiksinti geldi bu üründen.Bundan sonra dış filtre olarak ne alacağımı şaşırdım.Çok bütçemde yok şimdilik gücüm ancak buna yetmişti.Korkuma hangi dış filtre alacağımı şaşırdım.

Bayram öncesi biraz içim buruk girdi ama ne yapalım vardır bundada bir hayır.

Herkese mutlu kazasız belasız iyi bayramlar dilerim.Yarınki Zafer bayramımız milletimize büyük zafer ve başarılar getirsin.

Beğenenler: [T]197989,ceyh[/T][T]99219,alonesmaug[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

globalordÇevrim Dışı

Kayıt: 03/12/2016
İl: Izmir
Mesaj: 180
globalordÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Ekim 2017 15:17
[:nazar:]Zaten kredi kartınla yapılan taksitlendirme belli bi zaman ekside görünmüyorBekleyen işlemlerde duruyor kaldıki post makinasından iptal oluyor.Asıl kusur yetkili servis te Petshop da zan altında bırakıyor.Hatalı ürünlerde böyle bi tutum olmaması gerekiyor kaldıki o ürünün kalıp hatasından öndeki 5 üretim yada sonrası da aynı sorun çıkma ihtimali yüksek bu demek sonraki ürünü sattığında aynı muhataba maruz kalacak Petshop larda ana toptancılar dan alıyor yapacağı oda iade etmek hem böyle karşılıklı memnuniyetle işler tıkanmıyacak şunu sormak lazım kendileri bir ürün hiç mi almıyolarmış ana toptancılar bozuk çıkan malları ithalatçı firmaya bildirmiyolarmımış ürünü kendilerini üretiyolarmımış ta kestirip atıyolarmımış ana toptancılar onlara bozuk mal verdiklerinde alıyolarmımış .Her kez ekmek derdinde böle hatalar yapmamaları lazım ki sistem durmasın çarklar durmasın[:nazar:]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cengi7Çevrim Dışı

Kayıt: 12/05/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 26
cengi7Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Kasım 2017 17:35
Arkadaşlar Merhaba,

Tüketici haklarından bugün mahkeme raporum PTT ile bana geldi.Mahkeme beni haklı buldu ve iadem kabul edildi.Yarın Allahın izniyle ürünü iade ediyorum.

Beğenenler: [T]121610,ekcinar[/T][T]201072,MertHusmenler[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

koagulantÇevrim Dışı

Özel Üye
[C]2,1,200788[/C]
Kayıt: 21/10/2017
İl: Gaziantep
Mesaj: 269
koagulantÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Kasım 2017 18:32
Forumda bu tip konular oldukça faydalı diye düşünüyorum. İşi layığı ile yapmayan firmaları öğrenip ona göre hareket ederiz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir