Hepsiburada.com'dan uzak durun!


SahinnÇevrimiçi

Kayıt: 10/07/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 152
SahinnÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2011 11:43
Ümit bey, sanırım bana gelen ürünü de tedarikçinin stoğundan değil, arızalı ürün kısmından temin ettiler. Pompanın yarısı yok çünkü. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

madstormÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/08/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 2843
madstormÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2011 12:10
Bu sorunu bu kadar zamanda hala çözmediler mi?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SahinnÇevrimiçi

Kayıt: 10/07/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 152
SahinnÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2011 13:05
Sanıyorum böyle bir politikaları var. Yani çözümü zor bir sorun var diyelim. Çözemiyoruz demiyorlar kesinlikle. Her mesajınıza gayet nazikçe cevap veriyorlar fakat sürekli çözümü erteliyorlar. 2 ay geçince de lanet olsun diyorsunuz. Onlar açısından güzel bir taktik.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

madstormÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/08/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 2843
madstormÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2011 13:22
Bu kadar sürede çözülmesi gerekir. Bu gidişle Kanuni olarak belirtilen azami zamanı bile aşacaksınız.
 
 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

rastlantısalÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/04/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 4979
rastlantısalÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2011 22:52
Tek ihtimal var bu tutumlarını açıklayan. Her halükarda parayı değerlendiriyorlar. O yüzden ne kadar çok onların ellerinde kalırsa o kadar kazanmış oluyorlar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SahinnÇevrimiçi

Kayıt: 10/07/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 152
SahinnÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 13:32
Evet arkadaşlar son durumu iletiyorum. Mail ile aylarca süren yazışmalarımızın ardından bir de telefonla şansımı deneyeyim dedim. Telefonla konuşunca durum çözüldü. Tekrar kargo ile ürünü HB.com'a yolladım ve yolladıktan 1 ay sonra ürünü iade aldılar ve parayı kredi kartıma geri yatırdılar. Yani siparişimden 4 ay sonra sorun çözülmüş oldu.  Sahinn2011-09-09 13:33:14

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SckNÇevrim Dışı

Kayıt: 31/05/2009
İl: Tekirdag
Mesaj: 96
SckNÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 14:56
Böyle durumlarda alışveriş yaptığınız taraf ile anlaşmazlık veya satıcının ilgilenmemesi gibi durumlarda www.sikayetvar.com a şikayetinizi yazın. Büyük çaptaki veya kurumsal firmalar buna çok dikkat ediyor. Şikayetinizi yazdıktan sonra onlar sizi arıyor ve çözüm üretiyorlar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MertMuratÇevrim Dışı

Kayıt: 16/08/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 672
MertMuratÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 15:03
Bazı şeyleri görmeden araştırmadan almamak lazım ben oraya akvaryum ürünlerine baktım aşırı pahalı

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ilef2008Çevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2008
İl: Ankara
Mesaj: 242
ilef2008Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Eylül 2011 13:32
Ben de şikayetçiyim bir filtre aldım oradan reklamı olduğu kadar iyi değildi ve işe yaramaz görünüyordu. İade ettim ben de. 1 ay geçti halen paramı iade etmediler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GÜVENÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]4250,1[/B] [C]2,2,23556[/C]
Kayıt: 06/03/2007
İl: Ankara
Mesaj: 2190
GÜVENÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 21 Eylül 2011 13:42
Arkadaşlar bu siteyi genelde elektronik eşyalar ve cep telefonu gibi şeyler için kullanın bence. Akvaryum malzemelerini sadece akvaryumla ilgili satış yapan sitelerden temin edin. Sorun yaşamazsınız. Ben hepsiburada.comdan en az 5 tane cep telefonu almışımdır bir sorun yaşamadım. GÜVEN2011-09-21 14:39:11

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ilef2008Çevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2008
İl: Ankara
Mesaj: 242
ilef2008Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Eylül 2011 14:34
Sorun yaşamak için ürünü iade etmeyi deneyin yada ürününüzün bozuk olduğunu ve almaları gerektiğini söyleyin. İşte sorun orada başlıyor. Satarken parayı cuk diye güzelce almasını biliyorlar. Ama satış sonrası destek sıfır. 
Benim size tavsiye edebileceğim siteler: webdenal.com, hiperucuz.com, teknobiyotik.com  bu sitelerin müsteri hizmetlerini olumlu buldum.

 Düzenleme: 5 gün önce paramı yatırdılar. ilef20082011-09-30 21:38:35

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Street ParrotÇevrim Dışı

Yönetici
[C]3,1,12491[/C] [C]2,2,12491[/C] [B]1414,3[/B]
Kayıt: 05/07/2006
İl: Adana
Mesaj: 4508
Street ParrotÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 05 Ekim 2011 19:23
Şahin Bey siz baya şanslıymışsınız. Ben tam 11 aydır uğraşıyorum. Ürün geldi arızalı çıktı iadeye gönderdim 1 ay sonra bana olduğu gibi gönderip arıza bölümüne yada doğrudan arıza servisine gönder dediler ürünü kullanmak istediğim için arıza bölümüne gönderdim (satış sayfasında verdikleri distribütörün Adana'da servisi var ama Hepsiburada.comdan satılanlara bakmıyorlarmış). Bir ay sonra bana ürünle birlikte gelen servis tutanağında yazanları aynen aktarıyorum " Ürünüzün garanti süresi dolmuştur. Eğer arızayı tamir ettirmek istiyorsanız ...... bankasına ..... hesap numarasına 90 TL yatırdıktan sonra dekontla birlikte adresimize gönderiniz" Tekrar hepsiburadaya başvurdum kendilerini ilgilendirmediğini sorunu servisle çözmemi söylediler (bu dediğimi telefonda söylediler). Tüketici hakem heyetine başvurdum kazandım sonuçla birlikte tekrar hesiburadaya başvurdum ama maalesef yine iade almadılar. Şimdi mecburen onları icraya vereceğim .
Maalesef Ben Şahin Bey kadar şanslı değilim. Lütfen hepsiburadayı savunanlar bu yazıyı okusun ve karar versinler.
omardaing2011-10-05 23:29:24

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SahinnÇevrimiçi

Kayıt: 10/07/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 152
SahinnÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 05 Kasım 2011 00:12
Ömer bey umarım halledersiniz. Parası bir yana insanın siniri bozuluyor doğrusu. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

NY753Çevrim Dışı

Kayıt: 18/12/2009
İl: Kocaeli
Mesaj: 379
NY753Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Kasım 2011 12:30
[QUOTE=omardaing] Şahin Bey siz baya şanslıymışsınız. Ben tam 11 aydır uğraşıyorum. Ürün geldi arızalı çıktı iadeye gönderdim 1 ay sonra bana olduğu gibi gönderip arıza bölümüne yada doğrudan arıza servisine gönder dediler ürünü kullanmak istediğim için arıza bölümüne gönderdim (satış sayfasında verdikleri distribütörün Adana'da servisi var ama Hepsiburada.comdan satılanlara bakmıyorlarmış). Bir ay sonra bana ürünle birlikte gelen servis tutanağında yazanları aynen aktarıyorum " Ürünüzün garanti süresi dolmuştur. Eğer arızayı tamir ettirmek istiyorsanız ...... bankasına ..... hesap numarasına 90 TL yatırdıktan sonra dekontla birlikte adresimize gönderiniz" Tekrar hepsiburadaya başvurdum kendilerini ilgilendirmediğini sorunu servisle çözmemi söylediler (bu dediğimi telefonda söylediler). Tüketici hakem heyetine başvurdum kazandım sonuçla birlikte tekrar hesiburadaya başvurdum ama maalesef yine iade almadılar. Şimdi mecburen onları icraya vereceğim .
Maalesef Ben Şahin Bey kadar şanslı değilim. Lütfen hepsiburadayı savunanlar bu yazıyı okusun ve karar versinler.
[/QUOTE]


Bende benzer sorunu site olarak değil ama marka olarak samsung r580 laptopla yaşadım. Aldığım yer servis arıza tutanağını yazsın bizde iade alıp yenisini gönderelim dedi. pc 1 yılı aşkın servise git gel yapmasına rağmen o kadar uğraşılarım sonuçsuz kaldı , tek değişen parçası HDD i oldu.Şimdi problem çıkarınca format atıp silbaştan uğraşıyorum.Ne müşteri hizmetleri ne servisi yaramaz , nacizane tavsiyem samsungtan uzak durun,saygılar.
NY7532011-11-05 12:33:47

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir