İstanbuldaki Kastamonulular nerede..


Hanönlü37Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]8811,1[/B]
Kayıt: 19/11/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 1161
Hanönlü37Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Şubat 2015 12:57
Selamın Aleyküm cümleten herkese.

Beğenenler: [T]60056,kastinbjk[/T][T]112366,312d0-37[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kastinbjkÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]10945,2[/B]
Kayıt: 30/10/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 1357
kastinbjkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Şubat 2015 13:46
Aleykümselam Mesutum

Beğenenler: [T]137689,Hanönlü37[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tuzlanılÇevrim Dışı

Kayıt: 20/01/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 142
tuzlanılÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Şubat 2015 19:34
[QUOTE=AHMET][QUOTE=tuzlanıl]Cide'nin köylerinden misin yoksa merkezinden mi Ahmet abi ?[/QUOTE]


Kumluca mahallesindeyiz (eski adı mağza) ama aslen  köken güren...
[/QUOTE]

Bende aydos tarafındanım abi memnun oldum :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tuzlanılÇevrim Dışı

Kayıt: 20/01/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 142
tuzlanılÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Şubat 2015 20:35
http://www.akvaryum.com/Forum/cama_cam_akvaryum_k824783.asp arkadaşlar şu linkteki  konuya bi bakar mısınız lütfen yardıma ihtiyacım var

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Hanönlü37Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]8811,1[/B]
Kayıt: 19/11/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 1161
Hanönlü37Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 11 Şubat 2015 12:47
Anıl merhaba tuzlanın neresindesin bende tuzladanım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tuzlanılÇevrim Dışı

Kayıt: 20/01/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 142
tuzlanılÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Şubat 2015 13:21
[QUOTE=Hanönlü37]Anıl merhaba tuzlanın neresindesin bende tuzladanım.[/QUOTE]

Merhaba abi ben sana ÖM atmıştım tanışmak için ama heralde görmedin. Tuzla/Aydınlıdanım abi sende yanlış hatırlamıyosam içmelerde oturuyosun.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AHMETÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/09/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1891
AHMETÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Şubat 2015 16:26
Değerli hemşerilerim,

Forumdaki konumuzu mümkün olduğunca kullanmayacağımdan ötürü konuldaki gelişmeleride takip şansım kalmayacağından bana sadece telden ulaşmaya çalışınız.   544 442 73 09

Takdir edersinizki konumuz zaten eski aktifliğinde değildir sebebide forumdaki arkadaşlarımızın çoğu artık girmemektedir... Onlara bende eklendim

Sebebini merak eden dostlarım için aşağıda yönetim e atmış olduğum mesaj açıklık getirebilir.

Salıcakla kalın...

Sayın yönetim,
Cep telefonumda giriş yaptığımdan dolayı detaylı işlem yapamadığımdan sadece içeriğini silmiş olduğumdan konumumdaki mesajımdan dolayı tarafıma uyarı vermişsiniz... Teşekkür ederim. Forumdan kaçan yüzlerce üyeye rağmen ben hala forumdayım demekki ısrarla gitmemizi istiyorsunuz.
İlanlara ve forum içeriklerine bir bakın insanlar neler yazmış ne yanlışlıklar var ondan sonra mesajımı dolduramadığımdan uayrı veriniz.... ilginize tekar teşekkür ederim, demekki bizde istenmiyoruz 2006 yılından beri ben bu forumdayım bakın nerdeyse 10 yıla yakın süre demek kaç üye kalmış aktif listelerinden bakınız, sizlere kolay gelsin.



Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sinanyavuzzÇevrim Dışı

Kayıt: 23/12/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 44
sinanyavuzzÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Mart 2015 23:30
Cümleten Hayırlı akşamlar.. Bu sayfada baya bir hemşerim varmış sanırım bende Kastamonu bozkurtluyum :)

+1: [T]112366,312d0-37[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

jacobsen__Çevrim Dışı

Özel Üye
[C]2,1,33377[/C] [C]4,2,33377[/C] [B]2813,3[/B]
Kayıt: 16/09/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 7157
jacobsen__Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2015 18:40
[EDIT]jacobsen__,2017-01-03 01:03:17[/EDIT]

Beğenenler: [T]112366,312d0-37[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

jacobsen__Çevrim Dışı

Özel Üye
[C]2,1,33377[/C] [C]4,2,33377[/C] [B]2813,3[/B]
Kayıt: 16/09/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 7157
jacobsen__Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2017 01:03
En son ben yazmışım ve konu 2 seneye yaklaşmış. Yazık olmuş...

+1: [T]112366,312d0-37[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tosyalıÇevrim Dışı

Kayıt: 01/07/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 3372
tosyalıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2017 09:14
[QUOTE=jacobsen__]En son ben yazmışım ve konu 2 seneye yaklaşmış. Yazık olmuş...[/QUOTE]

Doğan yüz yüze tanışamadık nasip olmadı ama bizim oturmuş bir kemik kadromuz oldu senide en kısa zamanda aramızda görmek isteriz. Ahmet abi, Dursun, Eşref, Ben, Muhittin, Mesut bize arada sırada eşlik eden bir kaç arkadaşımız daha oluyor ama bu 7-8 kişilik kemik kadromuz sürekli irtibat halindeyiz yakın bir zamanda istersen bir yemek organizasyonu yapalım.

Bir çok arkadaşımız forumdan uzaklaştı özelliklede Reis Ümit abi ayrıldıktan sonra forumun gerçekten çok iyi bir durumda olmadığını düşünüyoruz.

Beğenenler: [T]14327,AHMET[/T]
Teşekkür Edenler: [T]14327,AHMET[/T]
+1: [T]112366,312d0-37[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ilkerdiyebiriÇevrim Dışı

Kayıt: 11/04/2015
İl: Kirikkale
Mesaj: 11
ilkerdiyebiriÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2017 09:17
Konuyu görünce atladım. İstanbul'da değilim ama memleket Taşköprü.

Beğenenler: [T]77392,tosyalı[/T][T]14327,AHMET[/T]
Teşekkür Edenler: [T]77392,tosyalı[/T][T]14327,AHMET[/T]
+1: [T]112366,312d0-37[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

312d0-37Çevrim Dışı

Kayıt: 09/06/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 558
312d0-37Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2017 01:38
[:nazar:]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

jacobsen__Çevrim Dışı

Özel Üye
[C]2,1,33377[/C] [C]4,2,33377[/C] [B]2813,3[/B]
Kayıt: 16/09/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 7157
jacobsen__Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Şubat 2017 23:14
[QUOTE=tosyalı]

Doğan yüz yüze tanışamadık nasip olmadı ama bizim oturmuş bir kemik kadromuz oldu senide en kısa zamanda aramızda görmek isteriz. Ahmet abi, Dursun, Eşref, Ben, Muhittin, Mesut bize arada sırada eşlik eden bir kaç arkadaşımız daha oluyor ama bu 7-8 kişilik kemik kadromuz sürekli irtibat halindeyiz yakın bir zamanda istersen bir yemek organizasyonu yapalım.

Bir çok arkadaşımız forumdan uzaklaştı özelliklede Reis Ümit abi ayrıldıktan sonra forumun gerçekten çok iyi bir durumda olmadığını düşünüyoruz. [/QUOTE]

Yine geç gördüm :) forum yada herhangi bir şey tek kişi ile sınırlı kalamaz bence, herkes forumdan kaçtı nedenini aramak lazım. Valla sevinirim hatta burdan konu açarız :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir