Neocardina Toplu Ölümler


ncmberkÇevrim Dışı

Kayıt: 11/03/2026
İl: Bursa
Mesaj: 17
ncmberkÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Saat 35 Dakika önce
Merhabalar bir süredir neocardina karides bakıyorum yaz sıcakları başladı diye ufak bir fan aldım ve 7-24 çalışsın dedim 17 litrede 25 karides vardı fanı çalıştırdım sabahına tüm karidesler ölmüştü bir kaçı yaşıyordu ama felç kalmış gibiydiler aynı dönemde mineral vb katkılar kullandığım için ilk katkılardan şüphelendim sonra denemek için 5 karides koydum 1hafta sonra tankta ısı 29 derecelere çıkınca fanı tekrar çalıştırayım dedim ve ertesi gün 3 ü ölü 2 si felç olmuştu bu ufacık fandan mı şüphelenmeliyim yoksa sorun başka bir yerde mi tds ve ph ı düzenli olarak ölçüyorum sorun onlarda değil. saygılarımla...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

scorpion26Çevrimiçi

Özel Üye
[B]1039,1[/B] [B]2873,2[/B] [B]2549,3[/B]
Kayıt: 04/07/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1992
scorpion26Çevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 2 Saat 2 Dakika önce
Fazla üstlerine düşüyorsun. Dayanıklı canlılar. Kışın terasta açıkta yaşayan bloody Mary karideslerim vardı. Su 10.5 dereceydi. Yeterli oksijeni sağlıyorsan, su aşırı kirli değilse sorun yaşamaman lazım.

Beğenenler: [T]240101,NightWist[/T]
+1: [T]240101,NightWist[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

NightWistÇevrimiçi

Kayıt: 28/06/2023
İl: Izmir
Mesaj: 837
NightWistÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 56 dakika önce
Sakınan göze çöp batar misali olmuş sizin. Karidesler su kimyasındaki değişimlerden çok etkilenirler. Özellikle aldığınız katkıların içinde bakır varsa ertesi gün topluca toplarsınız ölülerini. Takviye olarak ne aldınız ne kullandınız bu süreçte?

[QUOTE=scorpion26]Fazla üstlerine düşüyorsun. Dayanıklı canlılar. Kışın terasta açıkta yaşayan bloody Mary karideslerim vardı. Su 10.5 dereceydi. Yeterli oksijeni sağlıyorsan, su aşırı kirli değilse sorun yaşamaman lazım.[/QUOTE]
Katılıyorum. Neocardinalar çeşme suyuyla bile yaşıyor sorunsuz şekilde.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir