TETRA'NIN BÜYÜK AYIBI


hasanyazkanÇevrim Dışı

Kayıt: 20/07/2006
İl: Ankara
Mesaj: 189
hasanyazkanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 21:43
Yaklaşık olarak birbuçuk yıl önce Ankara Batıkent semtinde bulunan Şelale Akvaryumdan almış olduğum Tetra EX-600 marka dış filtre anlaşılmaz bi nedenle su kaçırmaya başladı kutunun üstünde üç yıl garantilidir yazması münasebetiyle konuyu aldığım yere aktardım, Şelale akvaryumdaki yetkili konuyla ilgilenerek dış filtreyi inceledi ve filtrenin su kaçırmasının sebebini anlayamadığını ve  ürünü toptancısına götürmesi gerekteğini oradanda istanbula ithalatçısına gideceğini söyledi, ürünü oraya bıraktım. Yaklaşık iki aylık bi sürenin ardından hakkında sadece istanbuldaki tetra markanın ithalatcısı olduğunu öğrendiğim şahısların ürünü değiştirmediklerini öğrenmiş bulundum, ürün herhangi bir fiziki darbeye maruz kalmadığı halde su kaçırmaktadır. Tamir edilemiyor çünkü ürünün tam olarak sorununun nerden olduğu bilinmiyor. Peki soruyorum sayın TETRA bu ürünü neye dayanarak 3 yıl garanti veriyor neye dayanarak bu ürüne herhangi bir müdahale yapmadan geri gönderebiliyor. 3 yıl garanti bu ürünü değiştiremeyiz yenisinide veremeyiz anlamına mı geliyor. Gerçekten TETRA'ya olan güvenim, bütün ürünlerinde hiç düşünmeden aldığım, alırken en ufak bir şekilde acaba demediğim, pahalı ama garantili dediğim  TETRA gerçekten beni bu davranışıyla çok üzdü ve bir dahaki sefere Tetra gördügümde aklımda büyük bir soru işareti olcak ve hem pahalı hemde garanti masalı ile  biz hobicileri kandırdığı açıkca ortadadır. Yani arkadaşlar TETRA 3 yıl garanti  koca bir yalan aklınızda olsun.  hasanyazkan2008-01-18 21:45:23

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erciyesÇevrim Dışı

Kayıt: 10/10/2005
İl: Kayseri
Mesaj: 2545
erciyesÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 21:51
Bence bu tetra nın suçu değil.Suçlu tüketiciyi tam anlamıyla korumayan kurum ve kanunlarda !

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

maliÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/10/2006
İl: Izmir
Mesaj: 76
maliÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 21:53
Uyarı için teşekkürler. Gerçekten insan o kadar para verilip de sözünde durulmayınca kendini aldatılmış hisseder. Bence durumu Tetra'nın ana üreticisine de yazarak bildirin. Onların duyarlılık göstereceğini umuyorum.
Saygılar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hacilarÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 13/11/2007
İl: Ankara
Mesaj: 1608
hacilarÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 21:55

Tüketici hakları dernegine ugrayıp bilgi alabilirsiniz,yada tüketici il hakem heyetine dilekçe ile başvurarak hakkınızı arayın, metrodan atatürk kültür merkezinde inin orda sorarsınız il hakem heyetini, bu işler artık eskisi gibi degil,firmaya güvenim kalmadı demekle yetinmeyecegiz,dilekçenizde paranızın iadesini isteyin,akvaryumcudan teslim kagıdı,iade kağıdı aldınızmı?tamire gittiğine dair. Onlarıda dilekçeye ekleyin, 500 ytl ye kadar olan anlaşmazlıklarda il hakem heyeti yetkilidir,500ytl üzerinde direkt tüketici mahkemesine başvurup mahkeme masrafları,avukat ücreti ile birlikte okkalı bir para ödettirirsiniz bu firmaya.

hacilar2008-01-18 21:55:43

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hacilarÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 13/11/2007
İl: Ankara
Mesaj: 1608
hacilarÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 21:58
[QUOTE=mali]Uyarı için teşekkürler. Gerçekten insan o kadar para verilip de sözünde durulmayınca kendini aldatılmış hisseder. Bence durumu Tetra'nın ana üreticisine de yazarak bildirin. Onların duyarlılık göstereceğini umuyorum.
Saygılar
[/QUOTE]
 
Kimsenin hassasiyet göstermesine gerek yok,hakkımızı kendimiz arayacagız,kanunlar tüketicinin yanında yeterki peşine düşün,
bir yakınım cep telefonu almıştı,1 yıl önce kavga ederek dükkandan çıktı,arızalı telefonu geri almaadılar,verdiği 500ytl yi masrafları ile birlikte icra yolu ile yaklaşık firmaya 1000 ytl ödeterek aldı.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hasanyazkanÇevrim Dışı

Kayıt: 20/07/2006
İl: Ankara
Mesaj: 189
hasanyazkanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 22:06

Ya arkadaşlar bunu bi kenar mahalle markası yapmıyo beni en çok üzen bu hiç düşünmeden aldığımız tetra, güvendiğimiz tetra ya ben tüketici hakem heyetleri mahkemeler icralarla uğraştıktan sonra bir daha bu markadan alırmıyım yakınlarıma bunu övermiyim ya bunlara hiç düşünmez mi bu insanlar halen böyle bir zihniyetdeki ticaret anlayışımız nereye kadar gitcek bilmiyorum. Tansel kardeş ilginden dolayı teşekkür ediyorum bir kaç yere internet yoluyla ulaştım bu konuda çözümlenmezse dediğin yol aklımda teşekkür ederim.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

maliÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/10/2006
İl: Izmir
Mesaj: 76
maliÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 22:17
[QUOTE=hacilar][QUOTE=mali]Uyarı için teşekkürler. Gerçekten insan o kadar para verilip de sözünde durulmayınca kendini aldatılmış hisseder. Bence durumu Tetra'nın ana üreticisine de yazarak bildirin. Onların duyarlılık göstereceğini umuyorum.
Saygılar
[/QUOTE]
 
Kimsenin hassasiyet göstermesine gerek yok,hakkımızı kendimiz arayacagız,kanunlar tüketicinin yanında yeterki peşine düşün,
bir yakınım cep telefonu almıştı,1 yıl önce kavga ederek dükkandan çıktı,arızalı telefonu geri almaadılar,verdiği 500ytl yi masrafları ile birlikte icra yolu ile yaklaşık firmaya 1000 ytl ödeterek aldı.
[/QUOTE]
 
Haklısınız Clap görüşünüzü yürekten destekliyorum ancak yabancı üreticiler de haberdar edilirse sattıkları firmaların distribütörlüklerini dahi iptal edebiliyorlar. Ayrıca tüketiciye de yardımcı olabilecek pratik bilgiler verebiliyorlar O nedenle söyledim..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kuntakinteÇevrim Dışı

Kayıt: 25/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1026
kuntakinteÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 22:31
    Merhaba Hasan bey geçmiş olsun.
    Bu ve benzeri durumlarda direk ana distirbütöre e-mail atın. Aynen olanları iletin. Benimde başıma benzer bir olay geldi ancak dijital fotograf makinasıyla ilgiliydi. Aldığım yer ve servis tarafından mağdur bırakıldığımı e-mail ile türkiye genel bayisine bildirdim. Ertesi gün defalarca tel açıp özür dilediler ve yapılması gereken neyse  yaptılar. Daha sonrada sorun hala var mı diyede defalarca arandım. O da olmadı artık yasal yollara başvurun.
     Siz gene de bir e-mail ile gerekli yerlere ulaşın. Faydasını göreceksinizdir. Saygılar. 
kuntakinte2008-01-18 22:33:33

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZiyaretçiÇevrim Dışı

Ziyaretçi
Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
ZiyaretçiÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 22:37
Size böyle bir hak verilmiş.Bence kullanmamak ayıp olur.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ANILÇevrim Dışı

Kayıt: 20/10/2006
İl: Ankara
Mesaj: 359
ANILÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 22:54
Hasan Bey belki ben size yardımcı olabilirim. Acaba filtreniz ne zaman su kaçırmaya başladı pompasını kullandığınız an başlıyorsa pompa arızası vardır cihazın. Aynı olay bende de oldu pompayı kullanmazsam su kaçırmıyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hacilarÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 13/11/2007
İl: Ankara
Mesaj: 1608
hacilarÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2008 23:23
[QUOTE=mali][QUOTE=hacilar][QUOTE=mali]Uyarı için teşekkürler. Gerçekten insan o kadar para verilip de sözünde durulmayınca kendini aldatılmış hisseder. Bence durumu Tetra'nın ana üreticisine de yazarak bildirin. Onların duyarlılık göstereceğini umuyorum.
Saygılar
[/QUOTE]
 
Kimsenin hassasiyet göstermesine gerek yok,hakkımızı kendimiz arayacagız,kanunlar tüketicinin yanında yeterki peşine düşün,
bir yakınım cep telefonu almıştı,1 yıl önce kavga ederek dükkandan çıktı,arızalı telefonu geri almaadılar,verdiği 500ytl yi masrafları ile birlikte icra yolu ile yaklaşık firmaya 1000 ytl ödeterek aldı.
[/QUOTE]
 
Haklısınız Clap görüşünüzü yürekten destekliyorum ancak yabancı üreticiler de haberdar edilirse sattıkları firmaların distribütörlüklerini dahi iptal edebiliyorlar. Ayrıca tüketiciye de yardımcı olabilecek pratik bilgiler verebiliyorlar O nedenle söyledim..
[/QUOTE]
Elbette o yolda denenmeli ama tüketici hakem heyetinin elinde çok yetki var inanın,
malın yenisi ile değiştirilmesini yada para iadesini isteyin,
500 ytl ye kadar olan sorunları  icra yoluyla çözüyorlar,
hacilar2008-01-18 23:26:09

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kafkas KartalıÇevrim Dışı

Kayıt: 26/09/2007
İl: Ankara
Mesaj: 69
Kafkas KartalıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2008 02:11
Selamlar,
 
Bende de yeni aldığım eheim 2217'de ses problemi vardı. Sizin gibi aldığım akvaryumcuya gittim. O da toptancısı olan Has  Akvaryuma yönlendirdi. Sonuç: hiç! Ses normal deyip, gönderdiler!  Ne yazık ki aldığım satış fişini kaybetmiştim. Bu yüzden, hiçbir yere şikayette bulunamadım. Şimdi akvaryumun yanına yaklaştığımda içime hiç sinmiyor. Benim de ağzım yandığı için sizi anlıyorum.  Ama bu olay benim açımdan bir bakıma iyi oldu. artık kapıda ödeme seçeneği olan sitelerden alışveriş yapıyorum. Ürüne bakıp öyle alıyorsunuz. Hemde inanın çok daha ucuz! Artık akvaryumculara güvenmiyorum! Eğer fiş, fatura gibi oradan aldığınızı kanıtlayabileceğiniz belge varsa arkadaşların dediği gibi hemen tüketici hakları'na başvurun. Eğer faturanızı benim gibi kaybettiyseniz, satıcıların insafına kaldınız.
 
Saygılar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hasanyazkanÇevrim Dışı

Kayıt: 20/07/2006
İl: Ankara
Mesaj: 189
hasanyazkanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2008 12:56
[QUOTE=ANIL]Hasan Bey belki ben size yardımcı olabilirim. Acaba filtreniz ne zaman su kaçırmaya başladı pompasını kullandığınız an başlıyorsa pompa arızası vardır cihazın. Aynı olay bende de oldu pompayı kullanmazsam su kaçırmıyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir.[/QUOTE]
 
 
Anıl bey zannetmiyorum  hiç bir şeyi kullanmıyorum filtrenin giriş bölümünü takıp içinin su dolmasını sağlıyorum diğer çıkışı takıp fişe  taktığımda beş dakikaya kalmadan kaçırmaya başlıyo. (görenin ilk önce contadan kaçırıyo bu dediği kafa bölümünden su kaçırmaya başlıyo e tabi kapağı açınca contanın yepyeni olduğunu gören kafa yormaya başlıyo nereden kaçırıyo ki diye böyle enteresan bi durum )
 
 
Konuyu buraya da ilettim.
 
 
 
 
 
 
Yoğun çabalarım sonuc verdi ve filtrem değiştirildi. Fakat Sorun tamamen Anadolu akvaryumun değil sanırım görüşmelerimde filtrenin onlara gelmediğini geldiğinde kesin olarak filtrenin tamir edileceğini yada değiştirileceğini bildirdiler muhakkak filtrem oraya gitmeden bana gitti fakat değiştirmiyolar dediler.
Arkadaşlar böyle durumlarda direkt dağıtıcıyla kendiniz muhatap olursanız kesin sonuç alabiliyorsunuz diğer türlü satıcıların çeşitli üçkağıtçılıklarından bıkan toptancılar değiştirme yapmıyolar.
hasanyazkan2008-04-05 09:59:36

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir