Akvaryum Aydınlatması


Ram_aquascapeÇevrim Dışı

Kayıt: 26/12/2020
İl: Isparta
Mesaj: 38
Ram_aquascapeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 26 Ekim 2021 14:18
Merhabalar herkese,
Arkadaşlar biliyorsunuz piyasada türlü çeşitli aydınlatma yapan insanlar var bayaadır maaruz kaldığım bir görüntüyü size sorucam.

Işığı direkt akvaryuma vermek yerine önüne beyaz bir difüzör ekliyorlar ve renkler homojen karışıyor(90 derece açıyla akvaryuma verilen powerled pavyon gibi gösteriyor misal) o materyalin ismi nedir acaba bilen varsa söyleyebilirmi. Işık difüzörü yazdım 150 200 tl ışık zaten 300 tl, dediğim gibi bilen varsa bekliyorum[:?]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AbakvaryumÇevrim Dışı

Kayıt: 02/03/2021
İl: Istanbul
Mesaj: 109
AbakvaryumÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 26 Ekim 2021 16:13
Şimdi rahatsız olduğunuz şey le sırasındaki kırmızı lambaların direk aşağı gelip tek renk göstermesi sanırım.

Buzlu camlarla bunu engelliyorlar AMA bu ışığın gücünü azaltır.

Akvaryum derinliği ve bitki türüne göre bu iyi yada kötü diyebiliriz.

Beğenenler: [T]228663,CorvusBigfish[/T]
Teşekkür Edenler: [T]228663,CorvusBigfish[/T]
+1: [T]228663,CorvusBigfish[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SelçuksÇevrimiçi

Kayıt: 05/03/2018
İl: Ankara
Mesaj: 236
SelçuksÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 26 Ekim 2021 16:15
Power led lens olmasın hocam bahsettiğin?
https://www.google.com/search?q=power+led+lens&sxsrf=AOaemvKgogiGT-9hGG9VKAqoDL0zmFdIvQ:1635254074444&source=lnms&tbm=shop&sa=X&ved=2ahUKEwiKyuWRlOjzAhVQtIsKHVg7BJkQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1536&bih=722&dpr=1.25

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Ram_aquascapeÇevrim Dışı

Kayıt: 26/12/2020
İl: Isparta
Mesaj: 38
Ram_aquascapeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 26 Ekim 2021 16:57
[QUOTE=Selçuks]Power led lens olmasın hocam bahsettiğin?
https://www.google.com/search?q=power+led+lens&sxsrf=AOaemvKgogiGT-9hGG9VKAqoDL0zmFdIvQ:1635254074444&source=lnms&tbm=shop&sa=X&ved=2ahUKEwiKyuWRlOjzAhVQtIsKHVg7BJkQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1536&bih=722&dpr=1.25[/QUOTE]

Hayır hayır lensle bir ilgisi yok akvaryuma renkleri iyi dağıtan bi malzeme

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir