Apisto Üretim Seti Kurulum


kmuratÇevrim Dışı

Kayıt: 23/09/2022
İl: Istanbul
Mesaj: 39
kmuratÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mart 2023 16:45
Ölçüler:40x40x40
Canlı Türleri: Apistogramma Türleri
Bitki Türleri: Anubias
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: Pipo Filtre, Creaqua Firefly Lite
Tasarım ve Dekorasyon: Silis Kum , Yati Kökü, Kokonat Yuvalık, Belki Taş

Kurulumun ortasında konuyu açtım ama aşama aşama en baştan her şeyi anlatıcam.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236561/170320231639281.jpg[/IMG]


Beğenenler: [T]89903,berk[/T][T]236810,UrasArt[/T][T]228351,thracian1923[/T][T]120008,TTuna[/T][T]234361,Furkanx[/T][T]178252,emirkagan[/T][T]148843,Tolga Arslan[/T][T]223347,Mhmett[/T][T]183889,ÇaĞRı[/T][T]180094,HarunYILDIRIM[/T][T]215228,ezc06[/T][T]235480,√olkaπ[/T][T]118994,gakkus[/T][T]224126,Samoo[/T]
Teşekkür Edenler: [T]228351,thracian1923[/T][T]118994,gakkus[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anıl ATANÇevrim Dışı

Kayıt: 07/02/2010
İl: Bursa
Mesaj: 103
Anıl ATANÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mart 2023 17:16
Eline sağlık muratcım. Güzel set olmuş.

Beğenenler: [T]236561,kmurat[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

muricy93Çevrim Dışı

Kayıt: 17/03/2023
İl: Istanbul
Mesaj: 1
muricy93Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mart 2023 17:33
Merhabalar, 40x40x40 akvaryumda 4mm cam kalınlığı ideal midir? Yeni yaptırdım sıkıntı olmaz değil mi?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

TTunaÇevrim Dışı

Kayıt: 08/12/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 699
TTunaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mart 2023 18:11
[QUOTE=muricy93]Merhabalar, 40x40x40 akvaryumda 4mm cam kalınlığı ideal midir? Yeni yaptırdım sıkıntı olmaz değil mi?[/QUOTE]

Kaliteli silikonla güzel bir işçilik sonucu yapıldıysa sorun olmaz

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

thracian1923Çevrim Dışı

Kayıt: 13/12/2020
İl: Istanbul
Mesaj: 45
thracian1923Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mart 2023 21:29
Güzel olmuş Murat bey gelişmeleri merakla takip edeceğim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kmuratÇevrim Dışı

Kayıt: 23/09/2022
İl: Istanbul
Mesaj: 39
kmuratÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mart 2023 22:17
İlk sehpa ile başlayayım. Keresteleri kendim birleştirdim, rafların üstüne de denk gelecek şekilde plakalar yerleştirdim. Sonra da eskitme cilası ile komple kapladım. Bir gün kuruttuktan sonra ana tankımın yanına aldım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236561/170320232215241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236561/170320232215321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236561/170320232215351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236561/170320232215401.jpg[/IMG]

Beğenenler: [T]208569,BeyzPl[/T][T]228351,thracian1923[/T][T]180094,HarunYILDIRIM[/T][T]205902,ArifhbsAquatics[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kmuratÇevrim Dışı

Kayıt: 23/09/2022
İl: Istanbul
Mesaj: 39
kmuratÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Mart 2023 12:58
Akvaryumları, yaptırıp kenarda bekleten kurulumdan baz geçen bi abiden aldım. Kullanılmamış 6mm camdan. İşçilik fena değildi . Eve çıkarırken iyi spor oldu bana da. Beraberinde bir kaç kök ve pipo filtre de varmış kendisinde. Onları da aldım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236561/180320231258271.jpg[/IMG]

Beğenenler: [T]228351,thracian1923[/T][T]238815,bahaguldas[/T][T]178252,emirkagan[/T][T]148843,Tolga Arslan[/T][T]17533,egedin[/T][T]180094,HarunYILDIRIM[/T]
Teşekkür Edenler: [T]228454,Yusuf77777[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tolga ArslanÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 24/06/2013
İl: Ankara
Mesaj: 1129
Tolga ArslanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Mart 2023 17:40
Hayırlı olsun hocam gayet şık duruyor. Türler belli mi ?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kmuratÇevrim Dışı

Kayıt: 23/09/2022
İl: Istanbul
Mesaj: 39
kmuratÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Mart 2023 18:11
[QUOTE=Tolga Arslan]Hayırlı olsun hocam gayet şık duruyor. Türler belli mi ?[/QUOTE]

Net olmamakla beraber bi çift triple red garanti gibi ama diğerlerine daha karar vermedim. Harun abiden alıcam bende ama acele de etmek istemiyorum. Bu arada sizin seti de gördüm çok hoşuma gitti elinize sağlık.

Beğenenler: [T]148843,Tolga Arslan[/T][T]180094,HarunYILDIRIM[/T]
Teşekkür Edenler: [T]148843,Tolga Arslan[/T][T]180094,HarunYILDIRIM[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tolga ArslanÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 24/06/2013
İl: Ankara
Mesaj: 1129
Tolga ArslanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Mart 2023 18:12
Teşekkür ederim. Harun abi gayet doğru tercih merakla bekliyorum takipçisiyim kurulumun. Bu tarz kurulumların daha da artmasi dileğiyle

Beğenenler: [T]180094,HarunYILDIRIM[/T]
Teşekkür Edenler: [T]180094,HarunYILDIRIM[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tank48Çevrim Dışı

Kayıt: 22/01/2023
İl: Mugla
Mesaj: 32
Tank48Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Mart 2023 21:54
[8)][8)][8)]Her şey çok şık! Umarım dilediğiniz her şey gerçek olur... Apisto üreticilerinin ticari kaygıdan uzaklaştığı zaman her şey daha güzel olacak (Off be çok pis sosyal mesaj verdim!) Yaşasın hobici ruhu! [8)]

Beğenenler: [T]223347,Mhmett[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kmuratÇevrim Dışı

Kayıt: 23/09/2022
İl: Istanbul
Mesaj: 39
kmuratÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Mart 2023 10:07
Bi izin günümde biraz İstanbul içi turladım. İkinci el sitelerinden bulduğum ama kullanılmamış ekipmanları akmaktı amacım. Sera 4 çıkışlı hava motoru, atman çift çıkışlı hava motoru,4 adet tetra ht100 ısıtıcı, hortum çekvalf vs almak için 50 km falan gezdim. Ama eksik şeyler hala vardı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236561/190320231005381.jpg[/IMG]

Beğenenler: [T]178252,emirkagan[/T][T]180094,HarunYILDIRIM[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kmuratÇevrim Dışı

Kayıt: 23/09/2022
İl: Istanbul
Mesaj: 39
kmuratÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Mart 2023 10:12
[QUOTE=Anıl ATAN]Eline sağlık muratcım. Güzel set olmuş.[/QUOTE] sağol abi tavsiyelerinde deniyoruz bişeyler 🙏

[QUOTE=muricy93]Merhabalar, 40x40x40 akvaryumda 4mm cam kalınlığı ideal midir? Yeni yaptırdım sıkıntı olmaz değil mi?[/QUOTE] 6 olursa daha iyi daha güvenli olur diye düşünüyorum riske girmeye bence gerek yok

[QUOTE=thracian1923]Güzel olmuş Murat bey gelişmeleri merakla takip edeceğim.[/QUOTE] yorumunuz için teşekkürler ata bey biz de sizi takipteyiz 😃

[QUOTE=Tank48][8)][8)][8)]Her şey çok şık! Umarım dilediğiniz her şey gerçek olur... Apisto üreticilerinin ticari kaygıdan uzaklaştığı zaman her şey daha güzel olacak (Off be çok pis sosyal mesaj verdim!) Yaşasın hobici ruhu! [8)][/QUOTE] çok teşekkür ederim, umarım daha iyileri sizin de olur. Sosyal mesaj biraz acı oldu ama 🤣

Beğenenler: [T]87910,Anıl ATAN[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ÇaĞRıÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/03/2016
İl: Içel
Mesaj: 962
ÇaĞRıÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 19 Mart 2023 10:29
Hayırlı olsun masa muazzam çok hoşuma gitti emek olduğu belli.
Umarım sağlıklı ve sıkıntısız bir kurulum olur bol yavrulu günler dilerim takipteyim[:)]

Keyifli hobiler.

Beğenenler: [T]236561,kmurat[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir