Bursa Tropicana Akvaryuma yakışmadı


radoxÇevrim Dışı

Kayıt: 11/11/2010
İl: Antalya
Mesaj: 79
radoxÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2014 01:06
Benim site uzerinden bircok alisverisim oldu bahsi gecen yerle ben sorun yasamadim ancak yuz yuze ikili ticaretde tavirlari anlatildigi gibi ise bu konunun acilen irdelenmesi gerek Ankara da ulusta balikcilar carsivsindan bu gibi olaylar yuzunden yillar once alisverisi kestim ve butun hobici esime dostumada tebihledim. Bunlar sevilmeyen ve ticaretde musteri kaybettiren olaylar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

aluzilÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/04/2006
İl: Bursa
Mesaj: 548
aluzilÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2014 17:42
Ben yakın bir zamanda tropicana pet shop a gidip alışveriş yaptım çalışanlar gayet ilgili her konuda yardımcı olmaya çalıştılar.
Piyasada ve internette araştırdığım bir ürünü buradan daha uygun bir fiyata satın aldım.
Şahsen alışveriş esnasında hiç bir sıkıntıyla karşılaşmadım gayet güler yüzlü insanlar buradan hepsine teşekkür ederim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

metin1634Çevrim Dışı

Kayıt: 02/01/2014
İl: Bursa
Mesaj: 160
metin1634Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Nisan 2014 11:37
Alakanız için teşekkür ederim sami bey.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mkr42Çevrim Dışı

Kayıt: 27/12/2011
İl: Konya
Mesaj: 346
mkr42Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 25 Nisan 2014 15:20
11.04.2014 tarihinde gittigidiyor vasıtasıyla kendilerinden 100gr sera flora 100gr tetra provegatable ve 150gr da jbl novo tanganyika yem aldım. Fazla fazla yemleri kargo yapıp bir gün sonrasına elime ulaştırdılar. Şu anda yemlerinden de hızlı hizmetlerinden de memnunum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ilkerimrakÇevrim Dışı

Kayıt: 11/11/2013
İl: Bursa
Mesaj: 112
ilkerimrakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2014 13:07
Sizin adınıza üzüldüm böyle durumlar insanı çok sinir ediyor. Bir kişi bir müşteriye kötü davranarak bir firmanın bütün emeklerini çöpe atabiliyor. Ben de sürekli, bizzat gidip alışveriş yapıyorum, ilk gittiğim günden beri dediğiniz gibi bir şeyle karşılaşmadım, fiyat sorduğumda çoğu zaman siteden bakıp söylüyorlar, ilgileri de gayet iyi. Yalnız tahtakale'de bir tropicana daha var şube mi bağımsız mı bilmiyorum oraya hiç gitmedim orayla ilgili bir şey diyemeyeceğim. Bursa da zaten malzeme anlamında 2-3 firma var denildiği gibi.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tropicanaÇevrim Dışı

Kayıt: 05/09/2012
İl: Bursa
Mesaj: 12
tropicanaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2014 22:00
merhaba metin bey bahsi geçen arkadaşla yollarımız uzun süre önce ayrıldı tekrar alışveriş için bekleriz

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

metin1634Çevrim Dışı

Kayıt: 02/01/2014
İl: Bursa
Mesaj: 160
metin1634Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Eylül 2014 11:18
Hakkında hayırlısı olması dileği ile amacım arkadaşın işi değil. sadece oradaki tavırları beni çok sinirlendirdi ve üzdü heleki bayanların yanında yapması hiç hoş olmadı. Umarım bu tür konularda daha dikkatli ve seçici olursunuz. Kısmetse tekrar uğrarım dükkanınıza. Hayırlı işler dilerim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ozgurceeÇevrim Dışı

Kayıt: 20/01/2014
İl: Mugla
Mesaj: 192
ozgurceeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Eylül 2014 14:11
Dün Ali Kuştepesi'nden akvaryum tropicanadan da dış filtre aldım. İkisi de şu anda şikayet bölümünde alt altalar :D

(Neyse ki iki tarafta hataları düzeltmiş ve iyi esnaflıklarını sürdürmeye devam ediyorlarda başımı vuracak taş aramaktan kurtuldum..)
ozgurcee2014-09-30 14:19:51

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

metin1634Çevrim Dışı

Kayıt: 02/01/2014
İl: Bursa
Mesaj: 160
metin1634Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Kasım 2014 19:28
googlede tropicana akvaryumu ararken geçen sene açtığım bu başlık denk geldi. Bende görünce birşeyler yazmak istedim. Geçen sene malumunuz can sıkan bir olay başıma gelmişti bu firma hakkında. Üstelik 2. alışverişimde. İlk alışverişimde ilk beyefendinin gayet iyi davrandığını daha öncede belirtmiştim. Tanımıyordum meğer Sami bey kendisi imiş. İş yeri sahibi olabileceğini mütevazi davranışından çıkartamadım işin şakası. Velhasıl durum düzeltildi. Kendisinden yem ve malzeme alışverişim oldu. Gayet memnun kaldım. Kendisi ilede yüz yüze konuyu konuştuk. Kendi hatası olmamsına rağmen özrünü tekrarladı. Bende kendisinin kusura bakmamasını diliyorum. Ancak burada yazılmasaydı. Sıkıntı farkedilmeyecek tavır tekrar sergilenecek ve müşteri kaybetmeye devam edecekti. Üstelik nasıl bir esnaf olduğu kendisini şikayet eden kişi tarafından bukadar olumlu tasfir edilmeyecekti. Kendisine teşekkürü bir borç bilirim. Hayırlı işler ve hayırlı kazançlar dilerim. Alışverişimin devamının olacağını belirtmek isterim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ARESÇevrim Dışı

Kayıt: 22/11/2014
İl: Ankara
Mesaj: 5
ARESÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2014 21:58
Sami bey.
Bende gitti gidiyor üzerinden akvaryum ısıtıcı aldım. Istıcının kablosunda temassızlık var.
Size gitti gidiyor üzerinden mesaj attım bir elektrikçiye gösterin dediniz. Değiştirebileceğinizide söylediniz fakat sonrasında birçok mesaj yazdım, mesajlara cevap vermiyorsunuz. Müşteri bizim için önemli diyorsunuz ancak mesajlara dahi cevap vermiyorsunuz. Size ısıtıcıyı göndersem yeni ısıtıcıyı ne zaman göndereceğiniz muamma. Balıklar ne olacak!
Açıkcası sizin müşteri odaklı olduğunuzu düşünemiyorum. Ben sizden alışveriş yaptım bir daha asla yapmam.
Önemli değil 30-40 TL Zararla nereden alışveriş yapmayacağımızı öğrenmiş olduk.


Bende internet üzerinden (gittigidiyor) Tropicana petshoptan akvaryum ısıtıcı aldım ürün arızalı. Hiç oralı değiller. Gittigidiyor üzerinden mesaj yazıyorum. Mesajlarıma dahi cevap vermiyorlar.
Internet üzerinden birçok ayrı firmadan alışveriş yaptım ama en ilgisiz ve duyarsız olan Tropicana petshop!
Bence fiyat uygun olsa dahi 3-5 lira fazla verilip başka firmalar tercih edilebilir.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tropicanaÇevrim Dışı

Kayıt: 05/09/2012
İl: Bursa
Mesaj: 12
tropicanaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2014 20:54
ürün size faturalı olorak gönderilmiştir şunu unutmayın biz satıcıyız ithalatçı yada üreticisi değiliz dış filtresi arıza yapan ısıtıcısı arıza yapan hemen değişim yada iade istiyor cep telefonu alıyorsunuz arıza yapıyor servise gönderiyorsunuz ısıtıcı arıza yapıyor hemen değiştir servisinin adresi  İletişim Adresi: 


Samsun yolu üzeri Turgut Özal Bulvarı No:124 Siteler / ANKARA


Telefon : 0 312 350 30 00 (Pbx) 

Faks : 0 312 350 30 60 

orijinpet 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ARESÇevrim Dışı

Kayıt: 22/11/2014
İl: Ankara
Mesaj: 5
ARESÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Aralık 2014 18:11
[QUOTE=tropicana]ürün size faturalı olorak gönderilmiştir şunu unutmayın biz satıcıyız ithalatçı yada üreticisi değiliz dış filtresi arıza yapan ısıtıcısı arıza yapan hemen değişim yada iade istiyor cep telefonu alıyorsunuz arıza yapıyor servise gönderiyorsunuz ısıtıcı arıza yapıyor hemen değiştir servisinin adresi  İletişim Adresi: 


Samsun yolu üzeri Turgut Özal Bulvarı No:124 Siteler / ANKARA


Telefon : 0 312 350 30 00 (Pbx) 

Faks : 0 312 350 30 60 

orijinpet 




gittigidiyordan tropicana pet e yazmış olduğum mesaj; (copy paste)

'iyi günler sizden Ribao 200 Watt Çelik Gövdeli Akvaryum Isıtıcısı satınalmıştım. ısıtıcı çalışıyor ama bazen ısı cok düşüyor sonra tekrar yükseliyordu. bugün etrafrıca incelediğimde fişinde sorun olduğunu fişiyle oynayınca tekrar ışığın yandığını gözlemledim. Ankara'dayım garanti için nereyle görüşebilirim.
iyi günler.' 

ben sizden ürünün servisi ve distribitörünü istedim vermediniz.
ben Ankarada'yım biliyorsunuz. Söyleseydiniz ürünü götürürdüm.
Ama hala ürünün çok büyük ihtamalle kaçak olacağını düşünüyorum.
Konuyla ilgili  gerekli yazışmaları yaptım zaten.
Sizden bir talebim yok bundan sonra da olmaz da.
Sizler mesajlara cevap dahi vermediniz.
Burada yazmışsınız yok elemanda sıkıntı vardı vs diye bence sizin esnaflığınızda
ve yaklaşımınızda problem var.
6-7 kez mesaj yazdım gittigidiyordan OKUDUNUZ neden yanıtlamadınız!!!

Kesmiş olduğunuz faturayla bahsettiğiniz adrese gitmiş olsam o faturada ne aldığım görünüyor mu?
Kestiğiniz faturanın usulsuz olduğunu ilettim. Düzeltmek istediniz mi? Hayır.

Umarım setbaşı vergidaireside sizinle aynı fikirdedir.
faturada satmış olduğunuz ürünleri belirtmeniz gerekmemektedir.

Vergi usulsuzluğu olmuşsa eğer onuda forumda paylaşacağım.  isteyen herkese gittigidiyordan yazışmalarımızı 
kestiğiniz faturayı vs herşeyi gönderebilirim.

Sonuç olarak ben bir akvaryum ısıtıcısını çöpe atmış oldum giden sadece 40 TL civarında bir para yanlış kişilerden alışveriş yapmış olmamın cezası belkide. 
ama gerekirse 4000 TL harcayıp bu konuyla uğraşıcağım.
İyi günler demek istiyorum ama içimden gelmiyor.
Lütfen biraz dürüst olun ve insanları yalan, yanlış yönlendirmeyin!







ARES2014-12-08 18:30:20

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MurathanMÇevrim Dışı

Özel Üye
[C]3,1,144185[/C] [C]2,2,144185[/C]
Kayıt: 12/03/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 2786
MurathanMÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2015 16:13
Geçen yıl ve bu yıl bir kaç kez alışverişim oldu. Kargo sıkıntısız bir şekilde ulaştı. Ancak son alışverişimde kargo paketinde yemler delinmiş birbirine karışmış geldi. Ben 2 adet 250 ML ürün almama rağmen 1 tane 500 ML göndermişler. (2 farklı yerde kullanılacaktı, buradan yenisini almak zorunda kaldım) Bunlar basit olaylar ancak almış olduğum son Haqos Expro500 askı filtrenin kapağı kırıktı. Bu yüzden su sızıntısı yapıyor. Ürünü aldığım gün ve sonrasında takip eden süreçte ne zaman arasam ya "döneceğiz az sonra" diyorlar ya da "firmadan haber bekliyoruz" cevapları oluyor. Çok basit bir işlem aslında, uzun zamandır bekletiyorlar.

Ankara'ya taşınmışlar, şu an ne alan kodlu numarayı, ne de Esra Hanımın vermiş olduğu cep telefonuna çağrı kabul edilmiyor. Durumda bir gelişme olursa olumlu ya da olumsuz yazarım.

Şunu da belirtmek isterim, orada çalışan arkadaşlar bu olaya kadar hep güleryüzlü davranmışlardır. Gerekli şekilde yardımcı olmuşlardır. Ancak son olaylardan sonra bu durumun tersi oluştu. Sanırım taşınmadan dolayı personel değişikliği de meydana geldi telefonlara bakan dahi yok... Umarım eski kalite ve alakasına tez zamanda kavuşur.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir