Canlıpetshop Küfür / Hakaret / Tehdit


FlexaÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/06/2018
İl: Izmir
Mesaj: 777
FlexaÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 00:55
Biz sizin iyi niyetiniz adına sizi naçizane bir biçimde uyarıyoruz, siz hasta mısınız diye yanıt veriyorsunuz. Yaptığınız şey çok ayıp.

Kaldı ki gelin buraya kayıt koyun demedim. Mahkemeye gidersiniz, sonuç alırsınız. Mahkeme sonucunu paylaşırsınız. Kimse o noktada sizden kayıt falan istemez zaten. İlla bunları biz mi açıklayalım?

Hukuktan anlayan bir sizseniz, hakkınızı usülüne uygun bir biçimde aramayı da biliyor olmalısınız. Takdir edersiniz ki burası adalet sarayı değil. Olsaydı da yine haksız duruma düşerdiniz, çünkü "bir kanıtınız yok". Sadece cümleler var. Bunun güvenle falan da zerre alakası yok. Hakim karşısına geçtiğinizde de mi acaba güvenim sarsıldı deyip size inanmasını bekleyeceksiniz öylece? Gerçekten ilginç.

Şahsen mağdur olup olmadığınız konusunda ne fikrim var ne de ilgim var. Burada dikkat çekmeye çalıştığım şey yaptığınız etik dışı davranış ve bu konudan tamamen bağımsız bir durum.

Beğenenler: [T]41897,astronot31[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AmazonDreamÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 10/01/2018
İl: Sivas
Mesaj: 1846
AmazonDreamÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 00:58
[QUOTE=Jean leCroix]

7. mesajı okuyun.



Kargoyla ilgili sorundan bahsetmiyorum, ürünlerin 3. günde kargoda olması sorunu onlara ait değil.

Çok sevinirim lütfen kendilerini 0505'li numaradan arayıp 1 haziran sabahı saat 8'de arayıp ürünlerini iade etmek isteyen "kimseyle küfürleştin mi abi?" diye sorunuz. Ama öncesinde tamam yardımcı olurlar deyip geçiştirdin mi abi diye de sorunuz. Sonra deyiniz ki müşteri sizden hangi bankayı kullanıyorsanız iadeyi bugün yapabilir misiniz diye sorunca ulan sabah sabah belanı mı arıyorsun aaa. ko... cocu... dedin mi abi diye sorun. Sonra da "bak mahkemelik oluruz" dediğimde istediğin yere şikayet et lan dedin mi ABİ diye sorunuz.. En azından burada şizofren muamelesi yapan arkadaşlar biraz duraksarlar. Ayrıca kendisine lütfen suratıma telefon kapatıp kapatmadığını ve tekrar aradığımda da bu küfürlere devam edip etmediğini sorarsanız çok sevinirim. Buraya yazarsanız da hepimiz aydınlanmış oluruz.. Gerekli kişiler de benden özür dilerler.

Ayrıca bu telefon görüşmesinin kaydını alıp da size atmak ayrı bir suç. Çünkü mahkeme karşısında kişilerin haberi olmadan telefon ses kaydı yapıyor olmak onların gizliliğini ifşaya girdiğinden bir işe yaramaz. Allah rızası için "itham, delil, ses kaydı, suçlama" gibi kelimelerin hakkaten anlamlarını iyice özümseyin, ülkedeki hukuk sistemiyle ilgili gram bilginiz olmaması çok üzücü.

Ne yani ? Adamları sabah arayıp ses kaydı başlatıp sonra da kavgaya mı yönlendireceğim ?


Siz hasta mısınız ?

Tüm bu cevaplara ek olarak; güvensizliğiniz aklımı başımdan aldı gerçekten. Teşekkür ederim.[/QUOTE]

Yukarıda bir arkadaş 505li numarayı açan kişinin öğretmen olduğunu söylemiş. Ben sizin yerinizde olsam hakaret davasıyla falan hiç uğraşmam soluğu milli eğitimde alır eş zamanlı cimere yazar "bir kamu görevlisinin başka bir iş ile uğraşıp bundan kazanç sağlayamayacağını ve kanunen yasak olduğunu" hatırlatırdım[;)]

Canlıpetshop konusunda ise hiçbir şey söylemeye gerek yok. Rezil bir firma kargo ile balık gönderen firmadan ne bekliyor insanlar hala anlamış değilim.

Beğenenler: [T]215085,Exluded[/T][T]153851,Mystii[/T]
Teşekkür Edenler: [T]215085,Exluded[/T]
+1: [T]215085,Exluded[/T][T]151628,Mete Duru[/T][T]6691,MertA[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Jean leCroixÇevrim Dışı

Kayıt: 21/06/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 48
Jean leCroixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 00:59
[QUOTE=Flexa]Biz sizin iyi niyetiniz adına sizi naçizane bir biçimde uyarıyoruz, siz hasta mısınız diye yanıt veriyorsunuz. Yaptığınız şey çok ayıp.

Kaldı ki gelin buraya kayıt koyun demedim. Mahkemeye gidersiniz, sonuç alırsınız. Mahkeme sonucunu paylaşırsınız. Kimse o noktada sizden kayıt falan istemez zaten. İlla bunları biz mi açıklayalım?

Hukuktan anlayan bir sizseniz, hakkınızı usülüne uygun bir biçimde aramayı da biliyor olmalısınız. Takdir edersiniz ki burası adalet sarayı değil. Olsaydı da yine haksız duruma düşerdiniz, çünkü "bir kanıtınız yok". Sadece cümleler var. Bunun güvenle falan da zerre alakası yok. Hakim karşısına geçtiğinizde de mi acaba güvenim sarsıldı deyip size inanmasını bekleyeceksiniz öylece? Gerçekten ilginç.

Şahsen mağdur olup olmadığınız konusunda ne fikrim var ne de ilgim var. Burada dikkat çekmeye çalıştığım şey yaptığınız etik dışı davranış ve bu konudan tamamen bağımsız bir durum.[/QUOTE]

1v1 tartışmalardan hiç haz etmiyorum bu sebeple insanlara tek tek cevap vermek istemiyorum fakat gerçekten aşırı şekilde üstüme geliniyor. Gerçekliğim sorgulanıyor. Siz tahrik edip beni tam tersi hareketlerle itham ettikten sonra artık hasta mısınız demek bana çok normal geliyor çünkü arayıştasınız. Benim işim gücüm yok gerçekten gelip buraya marka kötüleyeceğim öyle mi ? Bence bu düşünce gerçekten hasta bir düşünce. Önceki yazılanları tek tek okumadığınız o kadar belli ki, sadece gelip fikir belirtmişsiniz. Ben bu konu hakkında buraya son kez cevap yazıyorum. Amacını aşan konuşmalar gerçekleşmeye başladı.

Beğenenler: [T]215085,Exluded[/T]
Teşekkür Edenler: [T]215085,Exluded[/T]
+1: [T]215085,Exluded[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

FlexaÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/06/2018
İl: Izmir
Mesaj: 777
FlexaÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:01
[QUOTE=Jean leCroix]

1v1 tartışmalardan hiç haz etmiyorum bu sebeple insanlara tek tek cevap vermek istemiyorum fakat gerçekten aşırı şekilde üstüme geliniyor. Gerçekliğim sorgulanıyor. Siz tahrik edip beni tam tersi hareketlerle itham ettikten sonra artık hasta mısınız demek bana çok normal geliyor çünkü arayıştasınız. Benim işim gücüm yok gerçekten gelip buraya marka kötüleyeceğim öyle mi ? Bence bu düşünce gerçekten hasta bir düşünce. Önceki yazılanları tek tek okumadığınız o kadar belli ki, sadece gelip fikir belirtmişsiniz. Ben bu konu hakkında buraya son kez cevap yazıyorum. Amacını aşan konuşmalar gerçekleşmeye başladı. [/QUOTE]

Kendim bir platform yönetiyorum ve durduk yere hiçbir şey olmadan kurgusal bir biçimde aynı sizin yaptığınız gibi bizi itham eden sayısız kişi oldu. Esas hasta olanlar bu insanlardır.

Kaldı ki hiçbir durum, sizi tahrik ediyor olsa dahi, yaptığınız negatif davranışı haklı kılmaz. Ne yani beni kızdırdı ben de onu öldürdüm diyenleri, evet çok tahrik olmuşsunuz sizi suçlayamayız diye yollayalım mı?

Birebir tartışmaya girmek istemiyorsanız bu tür paylaşımlardan da kaçınmanızı öneririm. Çünkü olacak olan şey bu. Neticede burası bir forum ve insanlar fikirlerini belirtiyor. Geri kalan yorumları okuduğumu da belirtmek isterim.[EDIT]Flexa,2019-06-04 01:03:18[/EDIT]

Beğenenler: [T]41897,astronot31[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Jean leCroixÇevrim Dışı

Kayıt: 21/06/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 48
Jean leCroixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:02
[QUOTE=AmazonDream]

Yukarıda bir arkadaş 505li numarayı açan kişinin öğretmen olduğunu söylemiş. Ben sizin yerinizde olsam hakaret davasıyla falan hiç uğraşmam soluğu milli eğitimde alır eş zamanlı cimere yazar "bir kamu görevlisinin başka bir iş ile uğraşıp bundan kazanç sağlayamayacağını ve kanunen yasak olduğunu" hatırlatırdım[;)]

Canlıpetshop konusunda ise hiçbir şey söylemeye gerek yok. Rezil bir firma kargo ile balık gönderen firmadan ne bekliyor insanlar hala anlamış değilim. [/QUOTE]

İlk sayfalarda zaten anında CİMER'e yazıp durumu anlattım. Arkadaşlar hala bana kalkıp burada "gerçek mi ? İnanmıyorum ya.. çok ağır bi itham" falan diyorlar.. Şöyle ekleyeyim ama yine kimse görmeyecek bunu.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175261/010620190813291.jpg[/IMG]

Beğenenler: [T]215085,Exluded[/T]
Teşekkür Edenler: [T]215085,Exluded[/T]
+1: [T]215085,Exluded[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AmazonDreamÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 10/01/2018
İl: Sivas
Mesaj: 1846
AmazonDreamÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:05
[QUOTE=Jean leCroix]

İlk sayfalarda zaten anında CİMER'e yazıp durumu anlattım. Arkadaşlar hala bana kalkıp burada "gerçek mi ? İnanmıyorum ya.. çok ağır bi itham" falan diyorlar.. Şöyle ekleyeyim ama yine kimse görmeyecek bunu.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175261/010620190813291.jpg[/IMG][/QUOTE]

Siz benim dediğimin üzerine gidin boşverin saçma salak bir firmayı savunan insanları, diyaloğa girmenize bile gerek yok. O firma içerisinde kamu görevlisi var ise muhakkak ağızları yanacaktır. 3 kuruşa 5 köfte mantığında liyakatsiz insanlara anladığı dilden karşılık vermek lazım.

Beğenenler: [T]215085,Exluded[/T][T]153851,Mystii[/T]
Teşekkür Edenler: [T]215085,Exluded[/T]
+1: [T]215085,Exluded[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Jean leCroixÇevrim Dışı

Kayıt: 21/06/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 48
Jean leCroixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:05
[QUOTE=Flexa]

Kendi bir platform yönetiyorum ve durduk yere hiçbir şey olmadan kurgusal bir biçimde aynı sizin yaptığınız gibi bizi itham eden sayısız kişi oldu. Esas hasta olanlar bu insanlardır.

Kaldı ki hiçbir durum, sizi tahrik ediyor olsa dahi, yaptığınız negatif davranışı haklı kılmaz. Ne yani beni kızdırdı ben de onu öldürdüm diyenleri, evet çok tahrik olmuşsunuz sizi suçlayamayız diye yollayalım mı?

Birebir tartışmaya girmek istemiyorsanız bu tür paylaşımlardan da kaçınmanızı öneririm. Çünkü olacak olan şey bu. Neticede burası bir forum ve insanlar fikirlerini belirtiyor. Geri kalan yorumları okuduğumu da belirtmek isterim.[/QUOTE]

Evet kurgusal biçimde tüm yaşananları kurguladım. Adamları itham ettim. İlgi çekmeye ve ünlü olmaya çalışıyorum. Forumda itibar kazanmaya da şikayet konusunda liderlik taşıyan bir firmadan başladım ki inandırıcılığım artsın. Rakiplerden de parayı elden teslim aldım bunları yazmak için.

Allahım sabır.

Beğenenler: [T]215085,Exluded[/T]
Teşekkür Edenler: [T]215085,Exluded[/T]
+1: [T]215085,Exluded[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

FlexaÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/06/2018
İl: Izmir
Mesaj: 777
FlexaÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:09
[QUOTE=Jean leCroix]

Evet kurgusal biçimde tüm yaşananları kurguladım. Adamları itham ettim. İlgi çekmeye ve ünlü olmaya çalışıyorum. Forumda itibar kazanmaya da şikayet konusunda liderlik taşıyan bir firmadan başladım ki inandırıcılığım artsın. Rakiplerden de parayı elden teslim aldım bunları yazmak için.

Allahım sabır. [/QUOTE]

Söylenenleri öfkeniz sebebiyle anlamakta zorlanıyorsunuz. Öncelikle sizi sakinliğe davet ediyorum.

Eğer okursanız sizi hiçbir şeyle itham etmediğim gibi, size olabilecek olası bir zarar konusunda uyardığımı ve sizin iyiliğinizi düşündüğümü belirtmek isterim. Firmayı da bir kere dahi savunmadım. İnsanlarımız okuduğunu anlamakta gerçekten zorlanıyor gördüğüm kadarıyla.

Ona rağmen gelip bana hasta mısınız diyorsunuz ve ben buna zerre karşılık vermiyorum. Davranışlarınız size olan inancın kaybolmasına neden oluyor, bilmenizi isterim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Jean leCroixÇevrim Dışı

Kayıt: 21/06/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 48
Jean leCroixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:09
[QUOTE=AmazonDream]

Siz benim dediğimin üzerine gidin boşverin saçma salak bir firmayı savunan insanları, diyaloğa girmenize bile gerek yok. O firma içerisinde kamu görevlisi var ise muhakkak ağızları yanacaktır. 3 kuruşa 5 köfte mantığında liyakatsiz insanlara anladığı dilden karşılık vermek lazım. [/QUOTE]

Ben bu tartışmadan sonra sosyal medya üzerinden araştırma yaptığımda sadece canlı balık değil papağan ve kuş türlerinin de ticaretini yaptıklarını gördüm. Hatta bunun için özel bir ruhsat gerektiğini hatırlıyorum. Cimer'e yazarken bu konuya da değindim. Egzotik kuş türlerinin ticaretinin yapılması konusunda da üzerine basa basa şikayetimde yazdım.

Ne yazık ki insanlar fikir belirtmeyi matah bir şey zannediyorlar. Bu onlara entelektüel bir hava katıyor sanıyorlar. Gerçekten cevap vermekten hoşlanmıyorum ama arka arkaya benim gerçekliğim sorgulandığı zaman forumun birbirine olan saygısı da sorgulanmalı. Ben 10 yaşında çocuk değilim ki "abi camı bu kırdı" diye iftira atayım. İnsanlar çok garip. Konuşmak için konuşuyor hakkaten.

Beğenenler: [T]215085,Exluded[/T]
Teşekkür Edenler: [T]215085,Exluded[/T]
+1: [T]215085,Exluded[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

YeniBalikcinizÇevrim Dışı

Kayıt: 19/10/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 323
YeniBalikcinizÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:09
Burası beyaz showa dönmüş Herkes komedyen herkes aksiyon herkes James Bond olmuş adam sonuna kadar haklı ne yapıyor oluşun ne yaptığın bizene soran olmuş mu bu adam haklı senden birşey almış bizde esnafız

[QUOTE=Flexa]

Söylenenleri öfkeniz sebebiyle anlamakta zorlanıyorsunuz. Öncelikle sizi sakinliğe davet ediyorum.

Eğer okursanız sizi hiçbir şeyle itham etmediğim gibi, size olabilecek olası bir zarar konusunda uyardığımı ve sizin iyiliğinizi düşündüğümü belirtmek isterim. Firmayı da bir kere dahi savunmadım. İnsanlarımız okuduğunu anlamakta gerçekten zorlanıyor gördüğüm kadarıyla.

Ona rağmen gelip bana hasta mısınız diyorsunuz ve ben buna zerre karşılık vermiyorum. Davranışlarınız size olan inancın kaybolmasına neden oluyor, bilmenizi isterim.[/QUOTE]

Kaç paraysa vereyim sus

Beğenenler: [T]215085,Exluded[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

FlexaÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/06/2018
İl: Izmir
Mesaj: 777
FlexaÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:11
[QUOTE=YeniBalikciniz]Burası beyaz showa dönmüş Herkes komedyen herkes aksiyon herkes James Bond olmuş adam sonuna kadar haklı ne yapıyor oluşun ne yaptığın bizene soran olmuş mu bu adam haklı senden birşey almış bizde esnafız



Kaç paraysa vereyim sus[/QUOTE]

Terbiyesizliğin lüzumu yok.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

YeniBalikcinizÇevrim Dışı

Kayıt: 19/10/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 323
YeniBalikcinizÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:12
[QUOTE=Flexa]

Terbiyesizliğin lüzumu yok.[/QUOTE]

sizin savunduğunuz olay etik bir şey mi hocam onu söyleyin esnafın bir cizgisi olması lazım müşteriye mal veriliyor diye de esnaf esnaftır bizde esnafız

Beğenenler: [T]215085,Exluded[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

FlexaÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/06/2018
İl: Izmir
Mesaj: 777
FlexaÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:13
[QUOTE=Jean leCroix]

Ben bu tartışmadan sonra sosyal medya üzerinden araştırma yaptığımda sadece canlı balık değil papağan ve kuş türlerinin de ticaretini yaptıklarını gördüm. Hatta bunun için özel bir ruhsat gerektiğini hatırlıyorum. Cimer'e yazarken bu konuya da değindim. Egzotik kuş türlerinin ticaretinin yapılması konusunda da üzerine basa basa şikayetimde yazdım.

Ne yazık ki insanlar fikir belirtmeyi matah bir şey zannediyorlar. Bu onlara entelektüel bir hava katıyor sanıyorlar. Gerçekten cevap vermekten hoşlanmıyorum ama arka arkaya benim gerçekliğim sorgulandığı zaman forumun birbirine olan saygısı da sorgulanmalı. Ben 10 yaşında çocuk değilim ki "abi camı bu kırdı" diye iftira atayım. İnsanlar çok garip. Konuşmak için konuşuyor hakkaten.[/QUOTE]

Bakın ne güzel usülüne uygun bir biçimde hakkınızı aramışsınız. Bu konuda sonuna kadar arkanızdayım. Eğer ruhsat gerekiyor ve sahibi değillerse, kapatılmalarına ben de bizzat destek olurum. Demek istediğim tek şey bu tür hukuki usüllere önem vermek gerektiği. Kimseyi zerre itham etmememe rağmen, hala hakarete maruz kalıyorum. Sonra size inanmamı bekliyorsunuz. Siz size hakaret eden insanlara inanıyor musunuz gerçekten?

[QUOTE=YeniBalikciniz]

sizin savunduğunuz olay etik bir şey mi hocam onu söyleyin esnafın bir cizgisi olması lazım müşteriye mal veriliyor diye de esnaf esnaftır bizde esnafız[/QUOTE]

1) Hukuki bir biçimde hakkın aranması gerektiğini dile getirdim.
2) Yapılan ithamın "haklı olduğunu düşündüğüm" müşteriye zarar vereceği konusunda onu uyardım.
3) İtham dahi etmedim, hakaret işittim.
4) Ve etik olan ben değilim. Anlıyorum sizleri gerçekten. [EDIT]Flexa,2019-06-04 01:16:57[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Jean leCroixÇevrim Dışı

Kayıt: 21/06/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 48
Jean leCroixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2019 01:17
[QUOTE=Flexa]

Söylenenleri öfkeniz sebebiyle anlamakta zorlanıyorsunuz. Öncelikle sizi sakinliğe davet ediyorum.

Eğer okursanız sizi hiçbir şeyle itham etmediğim gibi, size olabilecek olası bir zarar konusunda uyardığımı ve sizin iyiliğinizi düşündüğümü belirtmek isterim. Firmayı da bir kere dahi savunmadım. İnsanlarımız okuduğunu anlamakta gerçekten zorlanıyor gördüğüm kadarıyla.

Ona rağmen gelip bana hasta mısınız diyorsunuz ve ben buna zerre karşılık vermiyorum. Davranışlarınız size olan inancın kaybolmasına neden oluyor, bilmenizi isterim.[/QUOTE]

Arkadaşım

"İspatlanamayan ithamlar suç teşkil eder. Haklısınız veya haksızsınız bilemiyorum, lakin elinizde hiçbir ispat yokken bir markayı karalamak hukuki olarak suçtur. "

"Yazar: omercldr Eğer asılsız bir durum varsa kurum mahkemeye verir davayı açar durum ispatlanabilirse zaten mahkemede ispatlanacaktır telefon kayıtlarından falan bir şekilde ispatlanır burda yaşanan bir maduriyet forum kapsamında dile getiriliyor diğer hobici arkadaşların mağdur olmaması için. siz neden bu kadar karşı çıkıyorsunuz anlamış değilim. "

"Çünkü mağduriyetin gerçek olup olmadığını bilme şansımız olmadığı için. Eğer böyle bir durum varsa ispatıyla gelirsiniz, kimse de artık oradan almaz. Ama burada delil diye bir şey yok. Birisi bir şeyler yazmış, neyine dayanarak güvenmemiz gerekiyor? "

Şu tırnak içindeki 1 ve 3. cümlelerin sahibi sensin değil mi ?

Şimdi tekrar soruyorum; ispatıyla gelmek nedir ?

Hasta mısınız siz diyorum çünkü bence gerçekten adamları tekrar tahrik edip de ses kaydı alıp ne gibi bir ispat bekliyorsunuz anlamıyorum ???

O an yaşandığında aklıma ispat kaygısı mı geliyor ? Para kaptırdığım mı ?

Hasta mısınız diye soruyorum çünkü gerçekten şu yazdıklarınızda bana iyi niyet gösterseniz de kuru gürültü yapıyorsunuz. Allah aşkına neyin ispatı ?

NE yapsam sizi tatmin ederim söyleyin şansımı deneyeyim.

Yukarıda bir arkadaş 0505'li numarayı tanıdığını söylemiş, işimiz şu an o adamı araması ve sormasına kaldı. Şaka gibi gerçekten yazdığıma yazacağıma bu 1v1 sonrası pişman oldum.

Beğenenler: [T]215085,Exluded[/T]
Teşekkür Edenler: [T]215085,Exluded[/T]
+1: [T]215085,Exluded[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir