Nitrat Sorunu


beycanÇevrim Dışı

Kayıt: 29/06/2015
İl: Bursa
Mesaj: 37
beycanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Nisan 2016 17:09
Slm abilerim ve ablalarim ben 1 ay önce deniz akvaryumu kurdum su an içinde sadece 5 konç 3hermit 4 tanede Anemon var tuzluluk oranı normal 1024 te sabit ama  nitrat sürekli yükseliyor şuan 10 gösteriyor sebebi ne olabilir 100lt akvaryum askılı PS kullanıyorum toplama kabı çamur oluyor bütün askılı PS nin içinde sadece kalın sünger var kaba pislik toplasin diye

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2016 13:25
Beycan o süngeri gün aşırı yıka, kaba pislik su içinde kalmasın nitrata sebep olur. Daha sonra %10-20 su değişimi yap nitratın azalacaktır.

Beğenenler: [T]175524,beycan[/T]
Teşekkür Edenler: [T]175524,beycan[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

beycanÇevrim Dışı

Kayıt: 29/06/2015
İl: Bursa
Mesaj: 37
beycanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Nisan 2016 19:13
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175524/IMG_20160403_114918.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175524/IMG_20160403_114759.jpg[/IMG]bu diyotomu yok sasorunmu [:?]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Burakak123Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/01/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 1017
Burakak123Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 05 Nisan 2016 22:20
Evet bu diatom. Birde anemon için daha erken. Bende çok istiyorum ama daha var. Diatom da yeni başlamış. Verebilirseniz anemonları geri verin derim. Temizlik ekibiniz zaten varmış. Yani sadece temizlik ekibi kalmalıydı. Conchlar iyi temizlik yaparsa 2 haftada biter. Ondan sonra palyaço ve kolay mercan türleriyle devam edebilirsiniz. [EDIT]Burakak123,2016-04-16 14:42:34[/EDIT]

Beğenenler: [T]175524,beycan[/T]
Teşekkür Edenler: [T]175524,beycan[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

beycanÇevrim Dışı

Kayıt: 29/06/2015
İl: Bursa
Mesaj: 37
beycanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Nisan 2016 10:49
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175524/14960.jpg[/IMG] arkadaşlar bu askılı PS hakında bilgisi olan veya kullanan varmı su çıkışborusundan mikro hava kkabarcığı çıkıyor akvaryumun suyunu çamur gibi yapiyor[:?]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gokhanornekÇevrim Dışı

Kayıt: 13/07/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 172
gokhanornekÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2016 14:26
Süngeri çıkar kardeşim ben karşıyım sünger olayına nitratta çok fark ediyor. Anemon olayınada girmek çok erken acele etme derim

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ceo46Çevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2015
İl: Kahramanmaras
Mesaj: 807
ceo46Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2016 17:28
[QUOTE=gokhanornek]Süngeri çıkar kardeşim ben karşıyım sünger olayına nitratta çok fark ediyor. Anemon olayınada girmek çok erken acele etme derim [/QUOTE]

Nasıl yani akvaryumdaki sünger filtrenin nitratta etkisi nasıl oluyor [:?]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gokhanornekÇevrim Dışı

Kayıt: 13/07/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 172
gokhanornekÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2016 17:53
[QUOTE=ceo46]

Nasıl yani akvaryumdaki sünger filtrenin nitratta etkisi nasıl oluyor [:?][/QUOTE]

Yem artıkları özellikle canlı veya dondurulmuş yem sünger de kalıyor ps ye gelmediği için ps toplamıyor bu da nitratın artmasına sebep oluyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir