Akvaryum Yapımında Silikon Payı
Gönderim Zamanı: 14 Saat 27 Dakika önce
Selamlar. İki adet akvaryum yapmayı düşünüyorum,daha önceden küçük bir akvaryum yapma deneyimim olmuştu. Birinci akvaryum 60x43x45 ölçülerinde, ikinci akvaryum ise 40x35x20 ölçülerinde. Cam kalınlığımı 8 mm olarak ve silikon payımı da 1 mm bırakarak hesapladım. Sıkıntı şu ki silikon boşluğunu 1mm ye nasıl tam ayarlayacağımı bulamadım. Forumlarda ve konularda buna dair birşey bulamadım, yapay zeka ise araya kürdan sıkıştır 30-40 dakika sonra kürdanı çıkart boşluklara da silikon bas dedi. Bu 1mm lik boşluğu nasıl ayarlayabilirim?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 5 Saat 11 Dakika önce
[QUOTE=Fatihsm]Selamlar. İki adet akvaryum yapmayı düşünüyorum,daha önceden küçük bir akvaryum yapma deneyimim olmuştu. Birinci akvaryum 60x43x45 ölçülerinde, ikinci akvaryum ise 40x35x20 ölçülerinde. Cam kalınlığımı 8 mm olarak ve silikon payımı da 1 mm bırakarak hesapladım. Sıkıntı şu ki silikon boşluğunu 1mm ye nasıl tam ayarlayacağımı bulamadım. Forumlarda ve konularda buna dair birşey bulamadım, yapay zeka ise araya kürdan sıkıştır 30-40 dakika sonra kürdanı çıkart boşluklara da silikon bas dedi. Bu 1mm lik boşluğu nasıl ayarlayabilirim?[/QUOTE]
Selamlar Akvaryum yapımında böyle bir uygulama hatırlamıyorum ben 50 üzerinde akvaryum yaptım .
Öpüşen yüzeyleri bir birine gelen temas eden camlar arasında Silikon ne kadar az kalırsa tutunma mukavemet o kadar fazla olur. Ama Silikon olacak iki cam arasında genel kural kaidedir bu yani camlar arasında 1 mm Silikon kalsın olayı diye bir durum yok sadece iki cam arasına bir ayar yoğunluk ta Silikon sürüp iki camı bir birine doğru bastıracaksınız eşit olarak o dağılır iki cam arasında kalır .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/01.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/02.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/03.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/05.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/06.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/09.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/10.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/11.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/12.jpg[/IMG]
Selamlar Akvaryum yapımında böyle bir uygulama hatırlamıyorum ben 50 üzerinde akvaryum yaptım .
Öpüşen yüzeyleri bir birine gelen temas eden camlar arasında Silikon ne kadar az kalırsa tutunma mukavemet o kadar fazla olur. Ama Silikon olacak iki cam arasında genel kural kaidedir bu yani camlar arasında 1 mm Silikon kalsın olayı diye bir durum yok sadece iki cam arasına bir ayar yoğunluk ta Silikon sürüp iki camı bir birine doğru bastıracaksınız eşit olarak o dağılır iki cam arasında kalır .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/01.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/02.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/03.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/05.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/06.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/09.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/10.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/11.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/12.jpg[/IMG]
Beğenenler: [T]240932,Ehtiyar[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
