Anadolu Pet Ve Kargo Rezaleti


enginceÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2009
İl: Ankara
Mesaj: 253
enginceÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 13:05
22.12.2014 tarihinde 'info@anadolupet.com.tr' mail adresine şikayet maili. Bu metin ayrıca "şikayet" iletişiminden de ayrıca gönderildi.

Merhabalar,

30 senelik akvaryom hobisiyle uğraşan bir hobisever olarak sizin gibi bu işi ciddi yapan bir firmanın teknik hizmet rezaleti beni oldukça üzmüştür. Öncelikle sizin destek sağladığınız tetratec 1200 dış filitre almak gibi bir gaflete düştüm. Çünkü 1 sene içinde cihazda acaip bir ses sorunu, daha sonrada elektrik kesildiğinde sızdırma problemiyle karşılaştım. Teknik destek ekibiniz Ali bey isminde biriyle iletişime geçtim. Sorunun büyük ihtimalle gövde contasında olduğunu bunu da yeni bir conta ile çözebileceğimiz söyledi. Garantisi hala devam eden ürün için 10 tl birşey gidip dışarıdan da alabilirsiniz. Cevabı ile şok oldum. Cihaz garantili Ali bey dediğimde diğer türlü cihazı bize göndermeniz gerek böyle olduğunda da kargo size ait dedi. Her neyse siz contayı benim adına karşı taraf göndermeli gönderin dedim. Neyse 10 tl falan kargo bedeli ile contayı aldım. Sorun ortadan kalktı.

Fakat cihazdaki ses sorunu hala devam ediyor ki cihaz pancar motoru gibi çalışıyor. Tekrar Ali beyi aradım. Söylediğiniz her şeyi yaptığım halde ses sorunu devam ediyor dedim. (Çözümü de cihaz havasının tamamen alınması) Cevabını madde madde yazıyorum.

1. Cihazı bize göndereceksiniz
2. Kargo gönderim bedeli size ait (cihaz garantili olduğu halde)
3. Eğer sorun bizden kaynaklı ise geri gönderim ve parça değişim bedeli bize ait
4. Cihaz kullanıcı hatası ses tüm masraflar bana ait.

Tüm bunlara rağmen ürünü göndermek için yurtiçi kargosuna gittim. Bana tam 42 tl fiyat çıkardılar. Dönüşte bu kadar olsa dedim. 84 tl biraz daha üstüne koysa sıfır filitre alabilecek duruma geliyor resmen.

Oysa ki 6052 tüketici yasasına göre Garantili üründe tüm kargo ücreti servise yada üreticiye aittir. Bu bağlamda Sizin gibi bir dev firmanın beni bu denli mağdur etmesi akıl almaz bir durum. Mağduriyetimin giderilmesi için neler yapabilirsiniz. Gerçekten prosedürünüz bu şekilde mi?

İyi Çalışmalar

Engin Badem

Not: hala beklemekteyim...
[EDIT]engince,2015-12-23 13:07:02[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

onur_0606Çevrimiçi

Özel Üye
[C]3,1,114398[/C] [B]8028,2[/B] [C]2,3,114398[/C]
Kayıt: 06/08/2011
İl: Ankara
Mesaj: 886
onur_0606Çevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 14:46
Engin Bey geçmiş olsun öncelikle.
Garantisi devam eden mal için arıza, bozulma durumlarında sizden kargo ücreti talep etmeleri bir kere yasal değil. Bu servis ücretini kendileri karşılamaları yasal bir zorunluluk. Sizin sorumluluğunuz kutu içeriğini eksiksiz olarak servis veren firmaya göndermek.
Avukat arkadaşlar konuya denk gelirse daha ayrıntılı bilgi verirler umarım ama mantık olarak zaten filtrenin parasını verip almışsınız. Filtrenin arızalanması sizden kaynaklı değil ise sizin suçunuz nedir ki kargo ücretiniz siz ödeyesiniz.

Teşekkür Edenler: [T]74493,engince[/T]
+1: [T]145634,VedatKAZAK[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

enginceÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2009
İl: Ankara
Mesaj: 253
enginceÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 15:04
Onur bey çok teşekkür ederim inanın kutulu halde kargolanmaya hazır şirkette bekletiyorum. önce mail attım anadolu pet'e, sonra şikayet mesajı, hala en ufak bir dönüş yok. En son buraya yazdım. Bunlar bizi ne sanıyor anlamadım inanın.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74493/IMG_20151223_145826.jpg[/IMG]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SinanAY87Çevrim Dışı

Kayıt: 17/10/2015
İl: Kocaeli
Mesaj: 1447
SinanAY87Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 15:51
Siz gönderimi yapın fişleri kaybetmeyin. Kutu içeriği alındığı gibi tümü eksiksiz olsun. Ürün 21 iş gününde yapılıp size teslim edilmez ve ücret iadeside yapmazlar ise avukata gidip dava açın. %100 haklılıkla davayı kazanın o saatten sonra o arkadaşlar düşünsün.

Teşekkür Edenler: [T]74493,engince[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

enginceÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2009
İl: Ankara
Mesaj: 253
enginceÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 16:34
Hortumlar hariç kutu içeriği tam. Hortumları çıkartmak zor olduğu için onları koymadım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SinanAY87Çevrim Dışı

Kayıt: 17/10/2015
İl: Kocaeli
Mesaj: 1447
SinanAY87Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 16:38
Hortumları koymazsanız ve konu hakkında ciddiyseniz üşenmeyin. Yoksa karşı tarafa bahane doğar. Ürün eksik gibisinden.

Teşekkür Edenler: [T]74493,engince[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

enginceÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2009
İl: Ankara
Mesaj: 253
enginceÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 16:44
Hortumlarıda koyacağım ok. Sinan bey direk tetra firmasınada mail atsam diyorum ama kararsız kaldım.

Beğenenler: [T]180551,eakin[/T][T]162688,Va_sil[/T]
+1: [T]162688,Va_sil[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

leitzcellÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/05/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 871
leitzcellÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 16:58
aldığınız firmaya rica edin onlar yollasınlar tamire, toptancı vasıtasıyla
emin olun en hızlı ve en sağlam tamir yolu budur.
tabi ben istanbulda oldugum için durum böyle, farklı illerde olurmu bu yöntem bilemiyorum.

Teşekkür Edenler: [T]74493,engince[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SinanAY87Çevrim Dışı

Kayıt: 17/10/2015
İl: Kocaeli
Mesaj: 1447
SinanAY87Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 17:02
[QUOTE=leitzcell] aldığınız firmaya rica edin onlar yollasınlar tamire, toptancı vasıtasıyla
emin olun en hızlı ve en sağlam tamir yolu budur.
tabi ben istanbulda oldugum için durum böyle, farklı illerde olurmu bu yöntem bilemiyorum.[/QUOTE]

Ömer hocam sorun zaten aldığı firma...


Bence tetra firmasıylada irtibata geçin belki direk onlar halledebilir yada direk onlara kargo yaparsınız.

Ama bir şekilde topu birine şutlayın ve gün saymaya bakın bırakın yapmasınlar yeter ki iş günü dolsun. Her türlü isterse sıfırını versinler parasını bile alma hakkınız var.[EDIT]Sinan87,2015-12-23 17:03:49[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

enginceÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2009
İl: Ankara
Mesaj: 253
enginceÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 17:15
Ben ürünü gittigidiyordan BETA PET MARKET ünvanlı bir akvaryumcudan aldım. Ürünü direk anadolu pet karkolayacak dedi. Tamam dedik. Ürün bir geldi muslukları çatlak. Kargo gerçekten Anadolu pet! Direk iletişim kurdum. Ya anadolu pet bunu nasıl yapar mapar bir sürü terane. Ürünü kabul etmedim. Anadolu pet ürünü sıfırıyla değiştirdi. 1 sene güzel çalıştı lakin sonra işler tersine dönüyor. Kırık çatlak vs. yok. Şimdi bunlar yok kullanıcı hatası matası diyecek diyede düşünüyorum.Daha 2016 mayıs ayına kadar garantisi var. Ben mail, ya da buraya dönüş yapacak kadar büyük bir firma olduklarını düşünüyorum.

İşin komik yanı: sitelerinde servis formu var yedek parça falan kaç kere oraya yazdım ona bile dönüş yok. İlla Ali beyi arayacaz. Hem maden bakmıyorsunuz ne di
ye bu formu kullanıyoruz görünümü vermeye çalışıyorsunuz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

onur_0606Çevrimiçi

Özel Üye
[C]3,1,114398[/C] [B]8028,2[/B] [C]2,3,114398[/C]
Kayıt: 06/08/2011
İl: Ankara
Mesaj: 886
onur_0606Çevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2015 19:02
Engin Bey, siz kargoyu eksiksiz, alıcı ödemeli kargolayın kargo fişini de saklayın. Mağduriyetiniz giderilmez ise hiç üşenmeyin Tüketici hakem heyetine başvurun. Bu firmaların böyle olmasında büyük etken maalesef bizleriz. Kimi zaman parasını önemsemiyoruz kimi zaman üşeniyoruz ve hakkımızı almak için uğraşmıyoruz. Biz böyle yaptıkça bu firmalar bizi daha çok mağdur eder. Siz şikayetinizi yapın en geç 3 ay içerisinde karara bağlanır durum. Mailleri de saklayın biz de öğrenelim bu kargo parasını hangi yasal dayağana dayanarak sizden talep ediyorlar.

Teşekkür Edenler: [T]74493,engince[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

enginceÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2009
İl: Ankara
Mesaj: 253
enginceÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2015 10:21
Onur bey alıcı ödemeli diyorsunuz da. Kargoyu kabul etmezse geri bana dönecek kargo. Ki kabul edecek gibi de durmuyorlar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

APISTOHALUKÇevrim Dışı

Kayıt: 22/12/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 75
APISTOHALUKÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2015 10:37
[QUOTE=engince]Onur bey alıcı ödemeli diyorsunuz da. Kargoyu kabul etmezse geri bana dönecek kargo. Ki kabul edecek gibi de durmuyorlar.[/QUOTE]

Konuyu merak ile takip ediyorum. Umarım muvaffak olursunuz.

Teşekkür Edenler: [T]74493,engince[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

enginceÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2009
İl: Ankara
Mesaj: 253
enginceÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2015 10:41
Şu an itibariyle www.sikayetvar.com web sitesinede kayıt bıraktım. Şimdi birde sanayi bakanlığına şikayet edicem.

Beğenenler: [T]180936,APISTOHALUK[/T][T]130008,celalabay[/T][T]141265,fatihkadal[/T]
+1: [T]180936,APISTOHALUK[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir