Dış filtre geri iade hakkında?


CATBALCAÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]4719,3[/B]
Kayıt: 03/03/2009
İl: Ankara
Mesaj: 830
CATBALCAÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2009 20:26
İyi günler.Dün akşam kendime Fluval 305 dış filtre aldım fakat makina gürültülü çıktı.daha önce dış filtreler kullandığım için hava yapma sallama gibi çareleri denedim .Ses azalır sabredeyim diye bekledim ama 8 saattir çalışmasına rağmen hiç bir azalma olmadı.10 kere açıp mile pervaneye baktım  , kontrol ettim.Şu anda debisi çok iyi olmasına rağmen tarrrr diye baya ses yapıyor.
       Şimdi ben bu filtrenin iç malzemelerinin bağzılarını normal olarak poşetinden çıkarıp kullandım .Borusu tek parça halinde geldiği için borusunuda kestim .
 
       Acaba ben bu ürünü geri iade edip Eheim pro modellerinden biri ile değişim yapabilirmiyim ?
 
    Bilgisi olan varsa ve acil yarcımcı olabilirse çok sevinirim...
 
   Saygılar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ali876Çevrim Dışı

Kayıt: 02/10/2009
İl: Ankara
Mesaj: 1075
ali876Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2009 21:00
Valla eğer filtre sorunluysa garantiden aynısıysa değiştirirler sanırım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CATBALCAÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]4719,3[/B]
Kayıt: 03/03/2009
İl: Ankara
Mesaj: 830
CATBALCAÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2009 21:11
 
 
      Peki geri iade etmek istesem .Sonuçta mal sorunlu ! .Bu durumda para iadesi yapmazlarmı?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

iahmetgunayÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/10/2009
İl: Izmir
Mesaj: 325
iahmetgunayÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2009 21:35
Sorunlu malın sorunu giderilir.Yasa gereği bir yıl içerisinde aynı sorunu 3 ya da farklı problemleri 5 kereden fazla yaparsa,ya da tamir süresi 30 işgününü aşarsa fatura bedelinin iadesi talep edilebilir.
Aldığınız yerle bir görüşün.Bu gibi sorunlar genellikle yüzyüze görüşmelerle daha çabuk ve kolay çözülebilir.
Saygılar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emreurÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/09/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 437
emreurÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2009 21:36
[QUOTE=CATBALCA]
 
 
      Peki geri iade etmek istesem .Sonuçta mal sorunlu ! .Bu durumda para iadesi yapmazlarmı?
[/QUOTE]

Bunu aldığınız yerle konuşun bence.Zaten garantiden yenisi alacakları için fluvalı başka birine satarlar sizde istediğiniz modeli alırsınız.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CATBALCAÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]4719,3[/B]
Kayıt: 03/03/2009
İl: Ankara
Mesaj: 830
CATBALCAÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2009 22:30
Çok teşekkrü ederim .Bayramdan sonra götüreceğim..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

OLODesignÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/09/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 244
OLODesignÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2009 23:19
Hakan bey iyi günler,
öncelikle söylemeliyimki eğer mal ayıplı ise firmanın izleyeceği iki yol vardır.Eğer söylediğiniz ses problemi o modellerin tamamında oluyorsa ve firma bunun farkında ise direk olarak ürünüz başka bir modelle değiştirilir.Elinizde ki modele yakın başka bir model yok ise paranız iade edilir.Bunların dışında tüketici hakkınız olarak 7 gün içerisinde üründen memnun değilseniz ürünü iade etmek gibi bir hakkınız vardır.Bazı firmalar kendi opsiyonları olarak bu süreyi 15 güne çıkarmışlardır.Ancak verdikleri faturada bununla ilgili bir ibare koyduysalar bunu gerçekleştirme zorunluluğundadırlar.Sizin probleminiz çerçevisinde bunlardan biri gerçekleştirilebilinir, fakat tüm işlemlerde ürün, faturası, kutusu ve eksiksiz tüm parçaları ile iade edilmelidir aksi taktir ürün garanti kapsamında sayılmaz (değiştirme yada iade ile ilgili).Siz ise içinden çıkan boruyu kestiğinizi söylüyorsunuz.Bu gibi durumlarda genelde firmalar eksik parça yada üründe çizik,kesik gibi problemlerle karşılaşırsalar bu gibi yükümlülüklerini yerine getirme gibi zorunlulukları yoktur.Bir nevi firmanın insafına kalmış olursunuz.

Saygılar... 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

veysel demirÇevrim Dışı

Kayıt: 23/12/2007
İl: Kocaeli
Mesaj: 156
veysel demirÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2009 23:33

Eğer arkadaşımız böyle bir sorunla karşılaşmışsa ürünün garanti kapsamında sorun giderilmesse bizde bu ürün hakkında sitede ona göre arkadaşları bilgilendiririz buda iyi bir reklam değil satıcı bunuda göz önüne alacağını düşünüyorum


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CATBALCAÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]4719,3[/B]
Kayıt: 03/03/2009
İl: Ankara
Mesaj: 830
CATBALCAÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2009 00:16
İlginiz için çok teşkkür ederim .
 
      Umarım sorunum halledilir.Aletin gürültüsü baya fazla .Değiştirsinler ona bile rağzı olurum artık..
 
 
  Forumda Fluval 305 kullananlar var. Normalde sesini anca yaklaşınca duymamız lazım .Benim bir önceki Tetra 600 çok sessizdi ,neredeyse çalışmıyor diye merak ediyordum bağzen...
  
   İçinden çıkan boruyu kestim evet ama zaten içinden bir tane boru çıkıyor ve onu ortadan ikiye kesmek durumundasınız... 
  
 
       

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ayhanbolÇevrim Dışı

Kayıt: 22/11/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 41
ayhanbolÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2009 22:18
Bendede tetra 700 aldım fakat memnun değilim debisi yanından geçen pislikleri tortuları dahi çekemiyor 200 lt akvaryumum var .. bunu iade etmek istiyorum 4 gun oldu olabilirmi parçaları eksiksiz fakat poşetleri yırtık haliyle . aldıgım yere soledim bu şekilde alamayız ıslanmış iç parçaları deniyor .. ne yapmam lazım

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CATBALCAÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]4719,3[/B]
Kayıt: 03/03/2009
İl: Ankara
Mesaj: 830
CATBALCAÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2009 23:13
   Benim bildiğim aletin bir kusuru olmasa bile iade etme hakkınızın olmasıdır ama yorumları iszde gördünüz.Sanırım satıcının insafına bakıyor bu durum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

brk_tuncerÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 01/02/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 1968
brk_tuncerÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2009 23:37
Değiştirme konusunda bir problem olacağını sanmıyorum ama para iadesi çok çok zor olur...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hkntllÇevrim Dışı

Kayıt: 06/12/2008
İl: Kayseri
Mesaj: 539
hkntllÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2009 23:51
Bence cayma hakkını kullanabilirsiniz. Gerekirse tüketici hakem heyetine başvurun ama sakın ha sakın bıkıp peşini bırakmayın. Tüketicinin korunması hakkındaki kanundan cayma hakkını okuyun.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CATBALCAÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]4719,3[/B]
Kayıt: 03/03/2009
İl: Ankara
Mesaj: 830
CATBALCAÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 29 Kasım 2009 02:44
 
 
  Ben para iadesi istemiyorum zaten. Bu gürültülü malı geri iade edip üzerine 2226 almak niyetim. Tabi farkını ödeyerek.
  Şimdi derlerse servise gidecek diye , iste o zaman ne yaparım onu düşünüyorum çünkü biliyorumki en az bir ay bekleyeceğim.
   Pazartesi gününe kadar sabredeceğim artık.  Hadi hayırlısı...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir