Goko's Reefs / İki Resif Güncel Foto S.12-14


gokberkgonencÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1506
gokberkgonencÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2019 14:12
Yine güncelleme hem iyi hem kötü haber var,

İyi haber akvaryuma bubble alg mevzusunun akabinde s boy foxface ekledim ve 2 gün sürdü sürmedi hepsini temizledi velet. Tabi bunun yanında yaklaşık 2 haftadır akvaryumda ve dolayısıyla oodinium belasını da atlatmışız gibi görünüyor. Artık akvaryuma balık eklemeyi düşünüyorum yavaştan.

Kötü haber ve beklenen haber, RW8 motor bloğu arızalandı. ( Bu cihazlarda kronik bir sorun ). Sonuç olarak kendisi çöp oldu. 2 Gün Sobo 3000 motorla idare edip, salı günü bir süredir araştırdığım Coral Box Rn1 model dalga motorunu ekledim. Bana bu dalga motorunun maliyeti 800 lira oldu. He sobo motorla olmaz mıydı ? Olurdu tabiki ama akvaryumumda yine bölünen anemonumu ve 2 senedir benimle olan echinatayı elden çıkartarak motoru aldım. Yani haydan gelen huya gitti...

Elimde dozaj pompası var.. Aquaforest Component 1-2-3 var... Ama sump içini bir türlü vakit ayırıp düzenleyemediğim için kullanamıyorum..

Durumlar böyle. Bakalım zaman neler göstericek. E

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

rccolÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 17/08/2010
İl: Bursa
Mesaj: 1249
rccolÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2019 14:15
[QUOTE=gokberkgonenc]Yine güncelleme hem iyi hem kötü haber var,

İyi haber akvaryuma bubble alg mevzusunun akabinde s boy foxface ekledim ve 2 gün sürdü sürmedi hepsini temizledi velet. Tabi bunun yanında yaklaşık 2 haftadır akvaryumda ve dolayısıyla oodinium belasını da atlatmışız gibi görünüyor. Artık akvaryuma balık eklemeyi düşünüyorum yavaştan.

Kötü haber ve beklenen haber, RW8 motor bloğu arızalandı. ( Bu cihazlarda kronik bir sorun ). Sonuç olarak kendisi çöp oldu. 2 Gün Sobo 3000 motorla idare edip, salı günü bir süredir araştırdığım Coral Box Rn1 model dalga motorunu ekledim. Bana bu dalga motorunun maliyeti 800 lira oldu. He sobo motorla olmaz mıydı ? Olurdu tabiki ama akvaryumumda yine bölünen anemonumu ve 2 senedir benimle olan echinatayı elden çıkartarak motoru aldım. Yani haydan gelen huya gitti...

Elimde dozaj pompası var.. Aquaforest Component 1-2-3 var... Ama sump içini bir türlü vakit ayırıp düzenleyemediğim için kullanamıyorum..

Durumlar böyle. Bakalım zaman neler göstericek. E[/QUOTE]

Hocam bir kurşunmu döktürsek ne yapsak [:?]
Maşallah diyorum her baktığımda ama kem gözlü var aramızda demekki [:cik:]

Beğenenler: [T]15655,gokberkgonenc[/T]
Teşekkür Edenler: [T]15655,gokberkgonenc[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gokberkgonencÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1506
gokberkgonencÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2019 16:08
[QUOTE=rccol]

Hocam bir kurşunmu döktürsek ne yapsak [:?]
Maşallah diyorum her baktığımda ama kem gözlü var aramızda demekki [:cik:][/QUOTE]

Güzel bir nazar boncuğu eklemeyi düşünüyorum akvaryumun içine. Valla ne var ne yok bilmiyorum aramızda ama herşey yolunda gidince de keyfi çıkmıyor ki bu hobinin. Sağlık olsun, motivasyon olsun gerisi gelir zaten.

Beğenenler: [T]97359,rccol[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Baran KoçÇevrim Dışı

Kayıt: 09/05/2019
İl: Ankara
Mesaj: 106
Baran KoçÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Ocak 2020 23:53
[QUOTE=gokberkgonenc]

Güzel bir nazar boncuğu eklemeyi düşünüyorum akvaryumun içine. Valla ne var ne yok bilmiyorum aramızda ama herşey yolunda gidince de keyfi çıkmıyor ki bu hobinin. Sağlık olsun, motivasyon olsun gerisi gelir zaten. [/QUOTE]
Merhabalar hocam tuzlu suya yeni giriş yapacak birisi olarak konuzunuzu hiç sıkılmadan baştan sona okudum benim tankımda sizin ofis tankınız kadar olacak alttan sump kullanacağım merak ettiğim siz ne yaptınız akvaryum ne durumda 2 3 haftadır güncelleme yapmamışsınız geri dönerseniz sevinirim güncellemeleri bekliyoruz [:)]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gokberkgonencÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1506
gokberkgonencÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2020 09:38
[QUOTE=Baran Koç]
Merhabalar hocam tuzlu suya yeni giriş yapacak birisi olarak konuzunuzu hiç sıkılmadan baştan sona okudum benim tankımda sizin ofis tankınız kadar olacak alttan sump kullanacağım merak ettiğim siz ne yaptınız akvaryum ne durumda 2 3 haftadır güncelleme yapmamışsınız geri dönerseniz sevinirim güncellemeleri bekliyoruz [:)][/QUOTE]

Ofisteki akvarymu bozdum, şu an sadece akvaryumu duruyor. Ekipmanları dağıttım canlılar da zaten evdeki akvaryum büyüyünce oraya aktarıldı.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Baran KoçÇevrim Dışı

Kayıt: 09/05/2019
İl: Ankara
Mesaj: 106
Baran KoçÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2020 11:40
[^_^][QUOTE=gokberkgonenc]

Ofisteki akvarymu bozdum, şu an sadece akvaryumu duruyor. Ekipmanları dağıttım canlılar da zaten evdeki akvaryum büyüyünce oraya aktarıldı.
[/QUOTE] ofisteki akvaryumu bozduğunuzdan haberdarım hocam don açtığım konuya bakıp yardımcı olabilirseniz sevinirim sürdürülebilir bir hobi diliyorum size [:)]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gokberkgonencÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1506
gokberkgonencÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Ocak 2020 17:17
[QUOTE=Baran Koç][^_^] ofisteki akvaryumu bozduğunuzdan haberdarım hocam don açtığım konuya bakıp yardımcı olabilirseniz sevinirim sürdürülebilir bir hobi diliyorum size [:)][/QUOTE]

Teşekkür ederim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gokberkgonencÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1506
gokberkgonencÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Ocak 2020 17:21
Hah hah hah

Bilin bakalım ne oldu ??? nazar boncuğu ekledim. Her şey çok güzel dedim artık bir tane blue tang alayım. Tanıdık birinden tam istediğim canavar gibi sağlıklı bir blue tang buldum. Balığı getirdim 1 saat alıştırdım. Kepçeyle akvaryuma koydum. 2 sn sabit kaldı ve birden kayalara doğru pike yaptı ve ne oldu dersiniz...

Güzeller güzeli blue tang bir o kadar güzeller güzeli carpet anemonun kucağına yapıştı... Çırpınma akabinde ortalık toz duman. Evde çığlık kıyamet, hemen maşa ile dürte dürte sanki cam yüzeyden selobant ayırır gibi balığı anemondan ayırdım. Ama tabiki balığın cildi komple yanık oldu. Yem yiyordu bir sorun yok gibiydi ama sanırım zehir baya etkili ve ertesi gün malesef öldü.. Ölüsünü carpet a verdim ama yemedi şerefsiz. Bunu da yaşamış olduk, bir bu kalmıştı..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Baran KoçÇevrim Dışı

Kayıt: 09/05/2019
İl: Ankara
Mesaj: 106
Baran KoçÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Ocak 2020 23:32
[QUOTE=gokberkgonenc]Hah hah hah

Bilin bakalım ne oldu ??? nazar boncuğu ekledim. Her şey çok güzel dedim artık bir tane blue tang alayım. Tanıdık birinden tam istediğim canavar gibi sağlıklı bir blue tang buldum. Balığı getirdim 1 saat alıştırdım. Kepçeyle akvaryuma koydum. 2 sn sabit kaldı ve birden kayalara doğru pike yaptı ve ne oldu dersiniz...

Güzeller güzeli blue tang bir o kadar güzeller güzeli carpet anemonun kucağına yapıştı... Çırpınma akabinde ortalık toz duman. Evde çığlık kıyamet, hemen maşa ile dürte dürte sanki cam yüzeyden selobant ayırır gibi balığı anemondan ayırdım. Ama tabiki balığın cildi komple yanık oldu. Yem yiyordu bir sorun yok gibiydi ama sanırım zehir baya etkili ve ertesi gün malesef öldü.. Ölüsünü carpet a verdim ama yemedi şerefsiz. Bunu da yaşamış olduk, bir bu kalmıştı..[/QUOTE] hocam yazık olmuş ya 😕 siz bu tanka balık ekliyemiyecekmisiniz ne olacak [:?]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2020 09:53
[QUOTE=gokberkgonenc]Hah hah hah

Bilin bakalım ne oldu ??? nazar boncuğu ekledim. Her şey çok güzel dedim artık bir tane blue tang alayım. Tanıdık birinden tam istediğim canavar gibi sağlıklı bir blue tang buldum. Balığı getirdim 1 saat alıştırdım. Kepçeyle akvaryuma koydum. 2 sn sabit kaldı ve birden kayalara doğru pike yaptı ve ne oldu dersiniz...

Güzeller güzeli blue tang bir o kadar güzeller güzeli carpet anemonun kucağına yapıştı... Çırpınma akabinde ortalık toz duman. Evde çığlık kıyamet, hemen maşa ile dürte dürte sanki cam yüzeyden selobant ayırır gibi balığı anemondan ayırdım. Ama tabiki balığın cildi komple yanık oldu. Yem yiyordu bir sorun yok gibiydi ama sanırım zehir baya etkili ve ertesi gün malesef öldü.. Ölüsünü carpet a verdim ama yemedi şerefsiz. Bunu da yaşamış olduk, bir bu kalmıştı..[/QUOTE]

Geçmiş olsun Gökberk, kendi tankımda görmek isteyeceğim son canlı anemondur [:devil:]

Gerek yer değiştirmesi gerek zehri ve gerekse dalga motoruna kapılabilmesi(bu Onur'un başına gelmişti komple sistemi çökmüştü)...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gokberkgonencÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1506
gokberkgonencÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2020 10:06
[QUOTE=sorceres]

Geçmiş olsun Gökberk, kendi tankımda görmek isteyeceğim son canlı anemondur [:devil:]

Gerek yer değiştirmesi gerek zehri ve gerekse dalga motoruna kapılabilmesi(bu Onur'un başına gelmişti komple sistemi çökmüştü)...
[/QUOTE]
bişey olmaz abi anemon candır, sanırım müdahale zamanlaması ile alakalı bir durum var. Bende şu an 8-9 tane anemon var

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 17 Ocak 2020 11:41
[QUOTE=gokberkgonenc]
bişey olmaz abi anemon candır, sanırım müdahale zamanlaması ile alakalı bir durum var. Bende şu an 8-9 tane anemon var [/QUOTE]

Sen koleksiyon yapmışsın Gökberk maşallah[:nazar:] Benden uzak olsunlar :) Hele bir kurayım da basit bir sistem yapacağım inşallah[:)]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Baran KoçÇevrim Dışı

Kayıt: 09/05/2019
İl: Ankara
Mesaj: 106
Baran KoçÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2020 15:20
[QUOTE=sorceres]

Sen koleksiyon yapmışsın Gökberk maşallah[:nazar:] Benden uzak olsunlar :) Hele bir kurayım da basit bir sistem yapacağım inşallah[:)][/QUOTE]

Hocam benim kuracaģım tankdada anemon olacak 😂 palyoćoların onunla uyum içinde yaşaması muhteşm birşey dalga motoruna en uzak köşeye koyacağım akvaryum zehirlenmesin diye birde benim sevdiğim anemon çeşitinin adını bilmiyorum açıkcası 😂 yardımcı olurmusunuz bu uzun olanları seviyorum yani uzun ince birsürü ne denir ona bilemiyorum işde siz biloyorsanız yardımcı olurmusunuz hocam [:)]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2020 09:00
[QUOTE=Baran Koç]

Hocam benim kuracaģım tankdada anemon olacak 😂 palyoćoların onunla uyum içinde yaşaması muhteşm birşey dalga motoruna en uzak köşeye koyacağım akvaryum zehirlenmesin diye birde benim sevdiğim anemon çeşitinin adını bilmiyorum açıkcası 😂 yardımcı olurmusunuz bu uzun olanları seviyorum yani uzun ince birsürü ne denir ona bilemiyorum işde siz biloyorsanız yardımcı olurmusunuz hocam [:)][/QUOTE]

Zaten deniz akvaryumuna başlayan herkes palyaço-anemon ikilisini görerek heves ediyor.

Bahsettiğin anemon "Akdeniz Anemonu" olarak geçiyor, sanırım onu diyorsun. Bir de uzun ama uçları baloncuk gibi olanlar var onlar da bubble anemon.

Gökberk abindeki carpet anemon, bildiğim kadarıyla anemonlar içindeki en değerli tür.

Beğenenler: [T]15655,gokberkgonenc[/T]
Teşekkür Edenler: [T]15655,gokberkgonenc[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir