hepsiburada.com dan şikayet


by_mustafaÇevrim Dışı

Kayıt: 05/07/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 359
by_mustafaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 22:09
[QUOTE=madstorm]4 temmuz saat 22:10 itibari ile vermiş olduğum sipariş, bugün kargoya verilmiş. Ben siparişi verirken taşınma dolayısıyla 6 temmuzdan sonra işlemlerin başlayacağı sitede yazıyordu bunu bilerek sipariş verdim. Ayrıca bundan dolayı 300 tlye 50 tl hediye çeki verdiler.
 
Ne yalan söyleyim ben memnunum .
[/QUOTE]

Şanslısın. Ben ayın 30 unda verdim bırakın kargoya vermeyi hala üretici firmadan bekleniyor diyor.
Tekrardan buluş yapıyorlar sanırım ürünleri...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KribensisÇevrim Dışı

[B]7672,2[/B]
Kayıt: 11/07/2008
İl: Ankara
Mesaj: 3530
KribensisÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 22:31
Kimbilir, belkide göstermiş olduğunuz tavır nedeniyle bilerek süreyi uzatıyorlardır. Nede olsa siparişten vazgeçseniz bile bir kişiyi kaybetmekle yüzbinlerce müşteri arasından sadece bir kişiyi kaybetmiş olacaklar.   Kribensis2011-07-09 22:32:00

- Ortalama gönderim süresi ürün gruplarına göre değişebilmektedir. Süper Hızlı Gönderi'deki ürünler gün içerisinde, genel olarak diğer ürünler ise ortalama 1 - 3 iş gününde kargoya verilebilmekte olup nadiren tedarik sürecine bağlı olarak kısa süreli gecikmeler yaşanabilir, bu durumda size e-mail ile bilgi verilir.
- Ayrıca bazı ürünler sipariş üzerine üretildiğinden teslim süresi daha uzun olabilir. Siparişlerde, erken gönderilebilecek ürünler için kısmi teslimat talep edebilirsiniz (kısmi gönderiler ücretsizdir).

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cansersenÇevrim Dışı

Kayıt: 22/03/2010
İl: Izmir
Mesaj: 37
cansersenÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 00:57
Orada çalışan ceket ve kravatlardan biri olsam ben sizi mahkemeye verirdim... Yanlış anlamayın gerçekten kendimi o çalışanlardan birinin yerine koyuyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cashhÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/11/2008
İl: Izmir
Mesaj: 240
cashhÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 03:04
Beyler kimse kimseye zorla bir şey satmıyor ürün kargoya verilmeden para iadesi ya da iptal isteyebilirsiniz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GaMeRÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 06/01/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 194
GaMeRÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 09:17
Böyle bir davranışı ben de doğru bulmuyorum fakat Hepsiburada'nın davranışı da bence çok yanlış.

Eğer bir taşınma varsa, sitenin anasayfasında en üstte yazılır; "biz taşınıyoruz, kusura bakmayın" diye. Müşteri böyle mağdur edilmez. Hadi biz daha önce de alışveriş yaptık, fakat siteden ilk defa alanlar olabilir, hizmetlerinin hep böyle olduğunu sanacaklar. Hiç profosyonelce bir davranış değil bu.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

by_mustafaÇevrim Dışı

Kayıt: 05/07/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 359
by_mustafaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 10:32
[QUOTE=GaMeR]Böyle bir davranışı ben de doğru bulmuyorum fakat Hepsiburada'nın davranışı da bence çok yanlış.

Eğer bir taşınma varsa, sitenin anasayfasında en üstte yazılır; "biz taşınıyoruz, kusura bakmayın" diye. Müşteri böyle mağdur edilmez. Hadi biz daha önce de alışveriş yaptık, fakat siteden ilk defa alanlar olabilir, hizmetlerinin hep böyle olduğunu sanacaklar. Hiç profosyonelce bir davranış değil bu.
[/QUOTE]

Teşekkür ederim.

Zaten Beni eleştirenler forumun özel yada ticari üyeleri :D  Yani esnaf abilerimiz :D  Esnaf abiler birazda kendinizi müşteri konumunda düşünün. Elbetteki o taşladığım pc başında çalışan kişinin suçu yok ama gidip sitenin sahibinemi mail atayım ?

Siz sorununuzu gidip direk Başbakanamı söylüyorsunuz ??

Madem adamlar taşınıyorlar ozaman siteyi ya kapatacaklar yada ürün teslimat sürelerini site üzerinden uzatacaklar.  Bunları yazarken eski www.canlibitki.com geldi aklıma :D  paraları toplarlardı sonra 45 gün bekle bekleyebilirsen. Ama sitede öyle bir ibare yoktu. Hepsiburada yavaş yavaş o konuma dönüyor sanırım. Paraları toparla müşteri beklerin mantığı...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KribensisÇevrim Dışı

[B]7672,2[/B]
Kayıt: 11/07/2008
İl: Ankara
Mesaj: 3530
KribensisÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 10:51
[QUOTE=by_mustafa] [QUOTE=GaMeR]Böyle bir davranışı ben de doğru bulmuyorum fakat Hepsiburada'nın davranışı da bence çok yanlış.

Eğer bir taşınma varsa, sitenin anasayfasında en üstte yazılır; "biz taşınıyoruz, kusura bakmayın" diye. Müşteri böyle mağdur edilmez. Hadi biz daha önce de alışveriş yaptık, fakat siteden ilk defa alanlar olabilir, hizmetlerinin hep böyle olduğunu sanacaklar. Hiç profosyonelce bir davranış değil bu.
[/QUOTE]

Teşekkür ederim.

Zaten Beni eleştirenler forumun özel yada ticari üyeleri :D  Yani esnaf abilerimiz :D  Esnaf abiler birazda kendinizi müşteri konumunda düşünün. Elbetteki o taşladığım pc başında çalışan kişinin suçu yok ama gidip sitenin sahibinemi mail atayım ?

Siz sorununuzu gidip direk Başbakanamı söylüyorsunuz ??

Madem adamlar taşınıyorlar ozaman siteyi ya kapatacaklar yada ürün teslimat sürelerini site üzerinden uzatacaklar.  Bunları yazarken eski www.canlibitki.com geldi aklıma :D  paraları toplarlardı sonra 45 gün bekle bekleyebilirsen. Ama sitede öyle bir ibare yoktu. Hepsiburada yavaş yavaş o konuma dönüyor sanırım. Paraları toparla müşteri beklerin mantığı...
[/QUOTE]

Size sağlıklı, huzur dolu bir yaşam diliyorum

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

by_mustafaÇevrim Dışı

Kayıt: 05/07/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 359
by_mustafaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 11:20
[QUOTE=Kribensis] [QUOTE=by_mustafa] [QUOTE=GaMeR]Böyle bir davranışı ben de doğru bulmuyorum fakat Hepsiburada'nın davranışı da bence çok yanlış.

Eğer bir taşınma varsa, sitenin anasayfasında en üstte yazılır; "biz taşınıyoruz, kusura bakmayın" diye. Müşteri böyle mağdur edilmez. Hadi biz daha önce de alışveriş yaptık, fakat siteden ilk defa alanlar olabilir, hizmetlerinin hep böyle olduğunu sanacaklar. Hiç profosyonelce bir davranış değil bu.
[/QUOTE]

Teşekkür ederim.

Zaten Beni eleştirenler forumun özel yada ticari üyeleri :D  Yani esnaf abilerimiz :D  Esnaf abiler birazda kendinizi müşteri konumunda düşünün. Elbetteki o taşladığım pc başında çalışan kişinin suçu yok ama gidip sitenin sahibinemi mail atayım ?

Siz sorununuzu gidip direk Başbakanamı söylüyorsunuz ??

Madem adamlar taşınıyorlar ozaman siteyi ya kapatacaklar yada ürün teslimat sürelerini site üzerinden uzatacaklar.  Bunları yazarken eski www.canlibitki.com geldi aklıma :D  paraları toplarlardı sonra 45 gün bekle bekleyebilirsen. Ama sitede öyle bir ibare yoktu. Hepsiburada yavaş yavaş o konuma dönüyor sanırım. Paraları toparla müşteri beklerin mantığı...
[/QUOTE]

Size sağlıklı, huzur dolu bir yaşam diliyorum [/QUOTE]

Yaptıgınız yorumlarla neredeyse adamları arayıp abi hata bende hiç önemli degil 3 yılda bekleriz hiç bir problem yok biz kimizki diyecek boyuta getirdiniz olayı...

Para veren biz bekleyen biz  suçlu olan yine biz...

Görende sizi hepsiburada.com un sahibi sanacak :D

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

*mehmetcan*Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/12/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 504
*mehmetcan*Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 11:49

 [QUOTE=Kribensis] Size sağlıklı, huzur dolu bir yaşam diliyorum [/QUOTE]

Aynen bende.
*mehmetcan*2011-07-10 11:51:35

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

by_mustafaÇevrim Dışı

Kayıt: 05/07/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 359
by_mustafaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 12:08
Az önce  hepsiburada.com dan mesaj geldi heralde dedim ürünlerimi gönderdiler :D  Nerdee  doğum günümü kutlamışlar hey allam ya :D

Yinede otomatik doğum günü tebriği için teşekkürler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

koray_aÇevrim Dışı

Kayıt: 13/03/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 227
koray_aÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 18:27
[QUOTE=by_mustafa] [QUOTE=GaMeR]Böyle bir davranışı ben de doğru bulmuyorum fakat Hepsiburada'nın davranışı da bence çok yanlış.

Eğer bir taşınma varsa, sitenin anasayfasında en üstte yazılır; "biz taşınıyoruz, kusura bakmayın" diye. Müşteri böyle mağdur edilmez. Hadi biz daha önce de alışveriş yaptık, fakat siteden ilk defa alanlar olabilir, hizmetlerinin hep böyle olduğunu sanacaklar. Hiç profosyonelce bir davranış değil bu.
[/QUOTE]

Teşekkür ederim.

Zaten Beni eleştirenler forumun özel yada ticari üyeleri :D  Yani esnaf abilerimiz :D  Esnaf abiler birazda kendinizi müşteri konumunda düşünün. Elbetteki o taşladığım pc başında çalışan kişinin suçu yok ama gidip sitenin sahibinemi mail atayım ?

Siz sorununuzu gidip direk Başbakanamı söylüyorsunuz ??

Madem adamlar taşınıyorlar ozaman siteyi ya kapatacaklar yada ürün teslimat sürelerini site üzerinden uzatacaklar.  Bunları yazarken eski www.canlibitki.com geldi aklıma :D  paraları toplarlardı sonra 45 gün bekle bekleyebilirsen. Ama sitede öyle bir ibare yoktu. Hepsiburada yavaş yavaş o konuma dönüyor sanırım. Paraları toparla müşteri beklerin mantığı...
[/QUOTE]
Yolun açık olsun güzel abicim size diyebilecek laf yok bizleride ticari üye yaptinya büyüksün:D

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DR.TROPHEUSÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/06/2011
İl: Diyarbakir
Mesaj: 673
DR.TROPHEUSÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 18:36
Sizin yaşadığınızın aynısını bende yaşadım.Çok daha hızlı ve ucuz siteler var onları tercih edin...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BUNALHANÇevrim Dışı

Kayıt: 03/05/2009
İl: Kayseri
Mesaj: 107
BUNALHANÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Temmuz 2011 23:37
Bu siteden daha önce elektronik bir ürün aldım, arızalanması üzerine onarıma gitti ve geldi. Ürün arızadan geldiğinde arızalıydı. Tekrar geri gönderdiğimde çok ilginç bir bilgi mesajı sitede beni bekliyordu " kayıp ürün". Mahkeme lafını duyunca ertesi gün sabah hesap numaramı almak üzere beni aradılar. O gün bu gündür sadece fiyatlarına bakım geri çıkıyorum. Araştıracak lursanız  siteyle ilgili çok fazla şikayet olduğunu muhakkak görürsünüz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Street ParrotÇevrim Dışı

Yönetici
[C]3,1,12491[/C] [C]2,2,12491[/C] [B]1414,3[/B]
Kayıt: 05/07/2006
İl: Adana
Mesaj: 4508
Street ParrotÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 15 Temmuz 2011 23:43
Kimse burada hepsiburada.com u savunmasın. Hem ayıplı mal satıyorlar hemde çok çok pişkinler.Güzellikle yada barışçı yollarla hiçte sorun çözer yanları da yok.
%40 indirimli!!! Cep telefonu aldım telefonun her yerinde KVK bandrolü vardı bozuk çıktı mesaj attım cep telefonun açıldıktan sonra iade almadıklarını yazdılar (buradaki durum ayıplı mal satmak, cep telefonu, fotoğraf makinesi, taşınabilir disk v.b. ürünlerle ilgili olarak kanundaki ifade ise sağlam ürünün iadesiyle ilgili) KVK'ya götürdüm garantisi anlaşmasını bozduklarını söylediler. Tekrar hepsiburada.com a mesaj attım telefonu İstanbul bir dükkanda garantinin geçerli olduğunu oraya göndermemi söylediler ben itiraz edince kendilerine göndermemi istediler bende gönderdim. 1 hafta sonra telefonu benim adıma servise gönderdiklerine dair mesaj attılar. yaklaşık bir ay sonra telefonun durumunu sorunca telefonu bana gönderdiler. Servisten şok edici bir cevap geldi Ürünün garanti süresinin dolmuş olduğu eğer tamir ettirmek istersem hesaplarına 90 TL yatırmamı ve dekontla birlikte telefonu göndermem gerektiğini belirttiler. Hepsiburadaya bu durumu sorduğumda kendilerini ilgilendirmediğini istersemde dava açabileceğimi ifade ettiller. Şu an davam devam ediyor. Bu arada dava açmadan sorunu çözmek için iyi niyetli ve çok nazik en az 40 tane mesaj da attım.
Şuan paramı almayı bekliyorum dava sonuçlandıktan sonra hemen üyeliğimi iptal ettireceğim.



Yazmayı unutmuşum bazıları akvaryum ürünleri olmak üzere 20 civarında ürün aldım. Sadece 2-3 tanesi zamanında gönderildi (ilk 3 gün içerisinde) ürün sağlam geldiği için aldırmadım. omardaing2011-07-15 23:46:30

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir