İstanbul Bayrampaşa'dan Sipariş Verecekler! Önemli


Kemal KİREZCİÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 03/11/2012
İl: Izmir
Mesaj: 1006
Kemal KİREZCİÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2013 11:46
Şikayetin Nedeni: Kargom Kayıp

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Yurtiçi Kargo Muhattap Yok

Olayın Detayları:
20.12.2013 Cuma günü İstanbul Bayrampaşa'da bir arkadaştan bitki aldım. Sağolsun kargoyu aynı gün teslim etti. Kargo aynı gün şubeden çıktı, Surdışı Transfer Merkezi'ne gitti ve orada kayıp oldu. Müşteri temsilcilerinden aldığım cevap sürekli biz size döneceğiz oluyor. 

sikayetvar.com üzerinden şikayetimi yazınca geri dönüş sağladılar.

15 iş günü kargonun süresi olduğunu, 15 iş günü sonunda gelmediği taktirde, benim alacağım şubeye tutanak doldurabileceğimi ve ondan sonra bu tutanak ile birlikte hasar tanzim komisyonuna gireceğini öğrendim. Zararımın giderilip giderilmeyeceğini bile bilmiyorum ki, zaten bitkilerim gelemedikten sonra tasarımım istediğim gibi olmayacak, ben o bitkilerin parasını alsam ne olacak...

Surdışı Transfer Merkezi ile ilgili birçok şikayet var nette. Size tavsiyem Bayrampaşa tarafından ürün alacaksanız başka kargo firmalarından ürününüzü teslim alın...
Kemal KİREZCİ2013-12-26 11:47:52

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MertSoyumertÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 14/11/2012
İl: Ankara
Mesaj: 2771
MertSoyumertÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2013 14:42
15 iş günü dediği arada  pazar günü, yılbaşı resmi tatil sayılıyor mu bilmiyorum ama 15+3 gün yani 18 gün ediyor, eğer 17. günde bitkiler gelirse ne halde olacaklar acaba? Biz getirdik deyip çirkeflik yapmazlar umarım. Manevi kaybınız da cabası zaten. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal KİREZCİÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 03/11/2012
İl: Izmir
Mesaj: 1006
Kemal KİREZCİÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2013 15:13
İş günü dediklerine tatil günleri girmiyor maalesef Mert Bey. 

20 Aralıkta kargoya verilen bir ürünün, 15 iş günü sonra demeleri 6 Ocak yapar. Manevi kaybın yanında bir bitki için gayet iyi de para verdim aslında. Hem maddi kayıp, hemde manevi kayıp oluyor maalesef...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kazım_öcaldıÇevrim Dışı

Özel Üye
[C]2,1,51106[/C] [C]2,2,51106[/C]
Kayıt: 14/06/2008
İl: Adana
Mesaj: 1887
kazım_öcaldıÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2013 18:04
Kardeş geçmiş olsun valla yurtiçi kargo bir de acaip pahalı zaten.Sorumsuzluk da cabası...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZaferixÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 21/10/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 1038
ZaferixÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2013 21:31
Kargo gelirse, getirenin yanında aç. Bitkileri alamayacağını söyle ve teslim alma bence. Bu olay gönderici ve taşıyıcı arasındaki sorun. Senin sorunun değil.Zaferix2013-12-26 21:31:47

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal KİREZCİÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 03/11/2012
İl: Izmir
Mesaj: 1006
Kemal KİREZCİÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2013 22:19
Sağolasın abi valla, sorma. Bugün akşam aradılar tekrar, teslim alacağım şubeye  dilekçe ile başvuru yapmamı söylediler. Bende ödeme yaptığım dekontu da ilişkilendirip zararımı tanzim etmelerini isteyeceğim. Müşteri temsilcisi eğer bu kargo 6 günde şubeden çıkmadıysa zaten kayıptır, siz başvurunuzu yapın dedi. Bakalım ne olacak sonuç.

Ama işin ilginç yanı, Surdışı Transfer Merkezi ile ilgili nette çok fazla şikayet var... 

[QUOTE=kazım_öcaldı]Kardeş geçmiş olsun valla yurtiçi kargo bir de acaip pahalı zaten.Sorumsuzluk da cabası...[/QUOTE]

Gelirse tutanağı kesinlikle tuttururum zaten. Göndericinin ürünü teslim ettiği şubeden çıktı kargo. Transfer merkezinde kayıp oldu. O yapması gerekeni yaptı, onun için ona da mal etmek istemiyorum. Kargonun sorumsuzluğu tamamen.

[QUOTE=Zaferix]Kargo gelirse, getirenin yanında aç. Bitkileri alamayacağını söyle ve teslim alma bence. Bu olay gönderici ve taşıyıcı arasındaki sorun. Senin sorunun değil.[/QUOTE]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

blue nightÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/08/2011
İl: Ankara
Mesaj: 1149
blue nightÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2014 20:38
Yurtiçi kargodan binlerce kişi memnun kalmıştır. Her gün binlerce ürün ilgililere güvenli ve hızla ulaştırılmaktadır.
 
 
Dipnot: Böyle bir yorum ilgili firmayı aklıyorsa yorumun arkasındayım. Sıkıntı sizdedir.
 
 
Akvaryem şikayet başlığında aynı türden yorum yaparken ne kadar haklı iseniz bende o kadar haklıyım.
 
 
 
Gerçek yorumum; Geçmiş olsun diyorum hiç bir firma kusursuz değildir. Kusursuz insan olmadığı gibi.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal KİREZCİÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 03/11/2012
İl: Izmir
Mesaj: 1006
Kemal KİREZCİÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2014 10:52
Ne yapalım yani Nihat Bey, konularımızı takip edip, birbirimize muhalefet mi olalım?
Bendeki sıkıntı nedir acaba? Bu bölümü bira açar mısınız? Konunun gidişatını bu "Sıkıntı sizdedir" cümlenize göre şekillendirmek istiyorum. Yanlış bir cevap vermek istemem yoksa...

Konumu okuduysanız, Firma şiparişimi vermedi, paramı iade etti gibi saçma sapan bir konu değil, firma kargomu kaybetti dir. Okuyamadınız sanırım. Ortada mağduriyet vardır.

Ben hala Yurtiçi Kargo kullanıyorum, kullanacağım da. Yurtiçi Kargo kaliteli bir firmadır, ama Surdışı Şubesi kalitesiz bir şubedir. Hakkında da bir çok şikayet vardır. Araştırma yapabiliyorsanız eğer incelemenizi öneririm. Yurtiçi kargo ile görüşmelerimizde de, Şurdışı Şubede yeni bir yapılanma olduğunu, ondan dolayı o şubede zaman zaman bu tür sıkıntılar olduğunu kabul etmiştir zaten.

Konuyu birkaç güne güncelleyecektim zaten. Yurtiçi kargo ile yaptığım görüşmeler sonucu, kendilerine bir dilekçe verdim. Ekinde bitkiyi aldığım arkadaş ile yaptığım görüşmeler, internetteki ilanı ve bankaya onun hesabına yatırdığım paranın dekontunu sundum.

Yurtiçi Kargo ürünün kayıp olduğunu kabul etti, Hasar Tanzim Komisyonuna dosyamı sundular. Kaliteli bir firma olduklarını gösterdiler yine de. Komisyon toplantısnın ardından ücretini ödeyecekler.

Kaliteli bir firmaya kaliteli demekten kesinlikle sakınmıyorum. Bu şikayet konusunu açtığım gibi para iademi aldığım zaman altına büyük puntolarla iadesinin yapıldığını yazıp, konunun yönetim tarafından kilitlenmesini isteyeceğim zaten. 

Gerçek cevabım; Teşekkür ederim. Ürünün kaybolması, ürünün beklentinin altında gelmesi, ürünün gelmemesi bunlar hep risktir. Bu riski göze alarak alışveriş yapıyoruz. Göze almazsak hiçbirşey alamayız zaten. Bu kadar riski göze almak bile bence kişinin kendi kusurudur. 




Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

blue nightÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/08/2011
İl: Ankara
Mesaj: 1149
blue nightÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Ocak 2014 13:30
Kemal Bey özel olarak konu takip etmek gibi huyum yok tamamen tesadüf. Yazıp yazmama konusunda bile tereddüt etmiştim. Ancak mağduriyetimizi dile getirdiğimizde birçok arkadaşımız resmen suçlayıcı açıklamalarda bulunmuştu. vs.. vs..
Aynı konumda bahsi geçen firmanın da hatası olmuştu. Adamların ayağına ben gittim ürünü buldum aldım. Sistemde yok deyip gönderiyorlardı yeni gelenlere bakın demesem. Firmanın ürünü kaybetmesi veya geç teslim etmesi birbirinden elbette farklı şeylerdir ancak mağduriyet doğurması yönünden çokda büyük fark yoktur.
Bahsi geçen kargodan ömür boyu ürün yollamayacağız/malzeme almayacağız diyemiyoruz elbette kullanmak zorunda olduğumuz durumlar ortaya çıkıyor.
 
Sizin mağduriyetinizi giderdiler ise ne mutlu. Olması gerekende yapılmış. Umarım hiç kimse hiçbir firmadan dolayı mağduriyet yaşamaz. (Adı saygıyla anılan firmalar dahil olmak üzere)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erkanocakÇevrim Dışı

[B]10457,1[/B]
Kayıt: 12/06/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 243
erkanocakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2014 09:31
Konunun üzerinden zaman geçmiş ama ben de aras kargo ile benzer bir problem yaşadım.
Benden bitki sipariş eden Denizlide bir arkadaşa gönderdiğim kargo kayboldu.
Şubeler aralarında anlaşamamış ve 5 gün kadar kargo bulunamadı.
Alan arkadaş mağdur olmasın diye aynı bitkileri bedelsiz tekrar gönderdim.
5-6 gün sonra kargo ulaştı ama zaten bitkilerin çoğunun formu bozulmuş.
 
Butür olaylar yaşanıyor malesef, çoğunlukla insan hatası.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mesutokÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 10/04/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 17993
mesutokÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2014 10:01
Sık sık o şubelerden böyle kayıplar oluyorsa o şubelerin  genel müdürlüklerince aslında sıkı bir gözetlemeye alınmalı herşey olabilir.mesutok2014-06-11 10:10:25

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir