Tetratec 1200


KribensisÇevrim Dışı

[B]7672,2[/B]
Kayıt: 11/07/2008
İl: Ankara
Mesaj: 3530
KribensisÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 24 Haziran 2012 11:11
Su taşması kesinlikle normal ve kabul edilebilir bir durum değil. Bir kaç gün önce kömürü çıkarttım, kapattım. Yine yanlardan su aktı. Artık buna alışacağız. Astro, Atman, Fluval, LifeTech gibi bir çok marka kullandım, bunu ilk kez görüyorum. 

Sepet sayısı, büyüklüğü ve malzeme kalitesine istinaden suyun durumu gerçekten iyi. Bu konuda cihazın hakkını veriyorum ancak, ürünü çalıştıralı daha bir ay olmamasına rağmen malesef debisi hortumdan dolayı inanılmaz düştü. Hortum doğru durmuyor, bükülüyor.

Bir daha almam gerekirse ÇAT diye almam, düşünürüm.
Kribensis2012-07-01 23:20:11

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Uğur ÖZDEMİRÇevrim Dışı

Kayıt: 21/12/2008
İl: Zonguldak
Mesaj: 31
Uğur ÖZDEMİRÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Temmuz 2012 10:43

Merhaba.

Hortum boylarını kısaltarak filtrenizi tekrar kurun. Böylelikle bükülmeleri engellemiş olursunuz.

vuslat2012-07-11 10:49:54

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KribensisÇevrim Dışı

[B]7672,2[/B]
Kayıt: 11/07/2008
İl: Ankara
Mesaj: 3530
KribensisÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2012 08:33
Hortumlarla oynayarak debiyi arttırdım. Filtre gerçekten iyi temizliyor. Hakkını veriyorum. Ancak gerek kapaktan gelen su gerekse bu hortumun bükülme olayı hoş olmadı. Temizlikten yana sıkıntı yok. Çok iyi.

Herkese göstermiş olduğu ilgi için teşekkürler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

RedrubinsÇevrim Dışı

Kayıt: 02/11/2008
İl: Ankara
Mesaj: 24
RedrubinsÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2012 02:56
Tatile gidecez inşalah biz yokken sızdırma olmaz. yoksa balıklar duman olur. yazık olur.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 19 Temmuz 2012 13:22
Merhaba,
 
Forumun çeşitli konularında da belirttiğimiz gibi bu konular için bir yetkili servisimiz bulunmaktadır. 0 216 346 3467 numaralı telefondan servisimizle irtibata geçebilirsiniz.
 
Ürünlerin parçaları ile ilgili kararı maalesef biz vermiyoruz. Bu konuda size sadece Tetra'nın bu ürünleri satışa sunmadan önce her koşulda denediğini gerekli AR-GE'nin yapılmasından sonra satışının sağlandığını söyleyebilirim. Fakat her zaman yaptığımız gibi bu önerilerinizi de Tetra'nınilgili birimlerine ileteceğimizden kuşkunuz olmasın.
 
Saygılarımızla.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

herseyparamıÇevrim Dışı

Kayıt: 10/03/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 109
herseyparamıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Ağustos 2012 12:12
[QUOTE=Murat.YILMAZ] [QUOTE=xkaanx] [QUOTE=Murat.YILMAZ]Merhabalar Anadolupet yetkilisi,

Ben max 1 ay önce 2 adet üretimhanemde deneme amaçlı ex1200 new serisi diş fitre aldım. memnun kalırsam 2 tane daha almayı düşünüyordum. benim sorunum yeni model ex1200 lerin temiz ve kirli su boyularının şeffaf olması.Sanırım bu şeffaflıktan ötürüki borularda yosunlanma benzeri tabakalaşmalar sonucu borunun iç yüzeyinde pislik oluşumları var. Bu oluşumlar temiz su borusunda dahil görünüyorlar hatta temizlemesinde sorun mu var tam olarak emin olamıyorum fakat temiz su borusunda balığın dışkıları bile görünüyor. Bu filtreleri kullanmış olduğum akvaryumlar 200 - 300lt arası değişiyor ve filtre sıralanışı fabrika çıkışındaki ve kutusunun arka yüzündeki dibi doğru sıralamadır.
[/QUOTE]

Peçete ya da bir parça bez alın, hortumu zorlayarak hortuma sokun. Hortumu musluğun ağzına dayayın bezin olduğu taraftan. sıkıca tutun önce hafifçe sonra biraz daha tazyikli bir şekilde suyu açın. Bez çıkana kadar aksın su. Yetmezse biraz daha kalın  bir bezle tekrar deneyin. Ve artık 0 km hortumlarınız var :)
[/QUOTE]

Kaan kardeşim söyleyeceklerimi yanlış anlama fakat ben hortumu nasıl temizlerim diye sormadım.

Şimdiye kadar filtre hortumları genelde yeşil olurdu, bunların beyaz olmasından kaynaklanan bil sorun bu ve firma yetkilileri  bu duruma nasıl bir çözüm getirecekler bunu soruyorum
[/QUOTE]Firma napacak boruyu değiştirip yeşil borumu üretecek. Bu kadar problem oluyorsa sizin için ben siyah para bantı ile boruları sardım yosunlanma falan yok pislik falanda görmüyorum. Yanlız ilk günden beri filtrenin pompası takılı durumda sorun edipte servis falan uğraşmadım 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Murat.YILMAZÇevrim Dışı

Kayıt: 06/02/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 229
Murat.YILMAZÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Ağustos 2012 13:40
[QUOTE=herseyparamı] [QUOTE=Murat.YILMAZ] [QUOTE=xkaanx] [QUOTE=Murat.YILMAZ]Merhabalar Anadolupet yetkilisi,

Ben max 1 ay önce 2 adet üretimhanemde deneme amaçlı ex1200 new serisi diş fitre aldım. memnun kalırsam 2 tane daha almayı düşünüyordum. benim sorunum yeni model ex1200 lerin temiz ve kirli su boyularının şeffaf olması.Sanırım bu şeffaflıktan ötürüki borularda yosunlanma benzeri tabakalaşmalar sonucu borunun iç yüzeyinde pislik oluşumları var. Bu oluşumlar temiz su borusunda dahil görünüyorlar hatta temizlemesinde sorun mu var tam olarak emin olamıyorum fakat temiz su borusunda balığın dışkıları bile görünüyor. Bu filtreleri kullanmış olduğum akvaryumlar 200 - 300lt arası değişiyor ve filtre sıralanışı fabrika çıkışındaki ve kutusunun arka yüzündeki dibi doğru sıralamadır.
[/QUOTE]

Peçete ya da bir parça bez alın, hortumu zorlayarak hortuma sokun. Hortumu musluğun ağzına dayayın bezin olduğu taraftan. sıkıca tutun önce hafifçe sonra biraz daha tazyikli bir şekilde suyu açın. Bez çıkana kadar aksın su. Yetmezse biraz daha kalın  bir bezle tekrar deneyin. Ve artık 0 km hortumlarınız var :)
[/QUOTE]

Kaan kardeşim söyleyeceklerimi yanlış anlama fakat ben hortumu nasıl temizlerim diye sormadım.

Şimdiye kadar filtre hortumları genelde yeşil olurdu, bunların beyaz olmasından kaynaklanan bil sorun bu ve firma yetkilileri  bu duruma nasıl bir çözüm getirecekler bunu soruyorum
[/QUOTE]Firma napacak boruyu değiştirip yeşil borumu üretecek. Bu kadar problem oluyorsa sizin için ben siyah para bantı ile boruları sardım yosunlanma falan yok pislik falanda görmüyorum. Yanlız ilk günden beri filtrenin pompası takılı durumda sorun edipte servis falan uğraşmadım [/QUOTE]

Merhabalar,

Sonuçta ben bu ürüne para vermişim ve almışım. gerekirse evet firma hurtumun yerine kendisi yeni bir hortum göndermekle yükümlüdür. her firma sattığı ürünün arkasında durmalı ve her kullanıcının hakları vardır. bu üreticiden kaynaklı bir sorunsa ( ki öyle ) bunu yapmak zorundadur. tüketici hakları diye birşey var bu ülkede. Ve gelen şikayetler sonucunda firma aynı serinin bir sonrakinde yaptığı hataları telafi etmek için farklı şeyler yapabilirler ki bu ex 1200 new serisi yani eski seriye göre su sızdırma olayını halletmek için üretilen seri. siz kendinizce siyah elektrik bandı ile sorununuzu halletmiş olabilirsiniz. sonuçta bu sorun var olan birşey temiz su şıkışında bile dışkı vb. ürünler filtreden çıkıyor ise ve boruda tutunabiliyorsa ve boruda yosunlanma ve pislikler görünüyorsa bu filtrede sorun hakikaten var demektir. siz bant çekerek sadece sorunu görmezden gelmişsiniz.

İyi günler

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KribensisÇevrim Dışı

[B]7672,2[/B]
Kayıt: 11/07/2008
İl: Ankara
Mesaj: 3530
KribensisÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Ağustos 2012 16:54
Hortumlarda ki aşırı kir tutma benimde dikkatimi çekti.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

herseyparamıÇevrim Dışı

Kayıt: 10/03/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 109
herseyparamıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Ağustos 2012 18:00
Firma bu ürün için patent alırken  hortum rengi ve geri kalan tüm özelliklerini belirtmiştir. Bu sebeble üretilen bir malın hortum rengine bahane bulupta bunun hortumunu al bana yeşilini gönder gibi bir hak taleb edemeyiz etsekte yasal birşekilde geçerliliği olacağını sanmıyorum en azından mantığa ters böyle bir durum varsa hortumları değiştirtirseniz bizimde haberimiz holsun. Hortum ilk aldığınızda kırık gelir,delik gelir su kaçırır he ok ozaman değiştirmek zorundalar ama siz fabrika standartlarında şeffaf üretilen bir hortumu kafanıza göre bir renkle değiştirmek isterseniz ben buna gülerim Para bandı yerine nalburdanda yeşil hortum alıp değişebilirsiniz. Toplamı 5 tl yi geçmez.herseyparamı2012-08-04 18:02:31

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2012 09:29
[QUOTE=Murat.YILMAZ] [QUOTE=herseyparamı] [QUOTE=Murat.YILMAZ] [QUOTE=xkaanx] [QUOTE=Murat.YILMAZ]Merhabalar Anadolupet yetkilisi,

Ben max 1 ay önce 2 adet üretimhanemde deneme amaçlı ex1200 new serisi diş fitre aldım. memnun kalırsam 2 tane daha almayı düşünüyordum. benim sorunum yeni model ex1200 lerin temiz ve kirli su boyularının şeffaf olması.Sanırım bu şeffaflıktan ötürüki borularda yosunlanma benzeri tabakalaşmalar sonucu borunun iç yüzeyinde pislik oluşumları var. Bu oluşumlar temiz su borusunda dahil görünüyorlar hatta temizlemesinde sorun mu var tam olarak emin olamıyorum fakat temiz su borusunda balığın dışkıları bile görünüyor. Bu filtreleri kullanmış olduğum akvaryumlar 200 - 300lt arası değişiyor ve filtre sıralanışı fabrika çıkışındaki ve kutusunun arka yüzündeki dibi doğru sıralamadır.
[/QUOTE]

Peçete ya da bir parça bez alın, hortumu zorlayarak hortuma sokun. Hortumu musluğun ağzına dayayın bezin olduğu taraftan. sıkıca tutun önce hafifçe sonra biraz daha tazyikli bir şekilde suyu açın. Bez çıkana kadar aksın su. Yetmezse biraz daha kalın  bir bezle tekrar deneyin. Ve artık 0 km hortumlarınız var :)
[/QUOTE]

Kaan kardeşim söyleyeceklerimi yanlış anlama fakat ben hortumu nasıl temizlerim diye sormadım.

Şimdiye kadar filtre hortumları genelde yeşil olurdu, bunların beyaz olmasından kaynaklanan bil sorun bu ve firma yetkilileri  bu duruma nasıl bir çözüm getirecekler bunu soruyorum
[/QUOTE]Firma napacak boruyu değiştirip yeşil borumu üretecek. Bu kadar problem oluyorsa sizin için ben siyah para bantı ile boruları sardım yosunlanma falan yok pislik falanda görmüyorum. Yanlız ilk günden beri filtrenin pompası takılı durumda sorun edipte servis falan uğraşmadım [/QUOTE]

Merhabalar,

Sonuçta ben bu ürüne para vermişim ve almışım. gerekirse evet firma hurtumun yerine kendisi yeni bir hortum göndermekle yükümlüdür. her firma sattığı ürünün arkasında durmalı ve her kullanıcının hakları vardır. bu üreticiden kaynaklı bir sorunsa ( ki öyle ) bunu yapmak zorundadur. tüketici hakları diye birşey var bu ülkede. Ve gelen şikayetler sonucunda firma aynı serinin bir sonrakinde yaptığı hataları telafi etmek için farklı şeyler yapabilirler ki bu ex 1200 new serisi yani eski seriye göre su sızdırma olayını halletmek için üretilen seri. siz kendinizce siyah elektrik bandı ile sorununuzu halletmiş olabilirsiniz. sonuçta bu sorun var olan birşey temiz su şıkışında bile dışkı vb. ürünler filtreden çıkıyor ise ve boruda tutunabiliyorsa ve boruda yosunlanma ve pislikler görünüyorsa bu filtrede sorun hakikaten var demektir. siz bant çekerek sadece sorunu görmezden gelmişsiniz.

İyi günler
[/QUOTE]
Merhaba,
 
Tetra hortumları zaten hep şeffaf - kahverengi renkteydi. Yeşil hortum kullanan Eheim başta olmak üzere birçok marka var doğru fakat bu ille hortmlar yeşil olacak anlamına gelmiyor. Fakat yeşil hortumların içerisinde tortu birikimi olmadığını düşünüyorsanız denemenizi öneririm. Çünkü bu hortumlar da belli bir süre temizlenmezlerse tortu tutmaya başlayacaklardır ki bu sebeple - mesela Eheim- orjinal ürün gamında hortum temizlemek için fırça bulundurur.
Size, her sette verilen orjinal hortum yerine farklı bir hortum verildiyse hakkınızı bizce de arayın, fakat ürünün size eksiksiz ve orjinal parçaları ile teslim edilmiş olması durumunda bu sorumluluk ortadan kalkar. Hortum da periyodik olarak temizlenmesi gereken ekipmanlar arasındadır.
 
Tetra new serisi ile yeni bir musluk sistemine geçti. Bu tarz değişiklikler de her sektörde olur, AR-GE departmanları bu yüzden vardır.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Murat.YILMAZÇevrim Dışı

Kayıt: 06/02/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 229
Murat.YILMAZÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Ağustos 2012 15:55
[QUOTE=Anadolu Pet] 
Merhaba,
 
Tetra hortumları zaten hep şeffaf - kahverengi renkteydi. Yeşil hortum kullanan Eheim başta olmak üzere birçok marka var doğru fakat bu ille hortmlar yeşil olacak anlamına gelmiyor. Fakat yeşil hortumların içerisinde tortu birikimi olmadığını düşünüyorsanız denemenizi öneririm. Çünkü bu hortumlar da belli bir süre temizlenmezlerse tortu tutmaya başlayacaklardır ki bu sebeple - mesela Eheim- orjinal ürün gamında hortum temizlemek için fırça bulundurur.
Size, her sette verilen orjinal hortum yerine farklı bir hortum verildiyse hakkınızı bizce de arayın, fakat ürünün size eksiksiz ve orjinal parçaları ile teslim edilmiş olması durumunda bu sorumluluk ortadan kalkar. Hortum da periyodik olarak temizlenmesi gereken ekipmanlar arasındadır.
 
Tetra new serisi ile yeni bir musluk sistemine geçti. Bu tarz değişiklikler de her sektörde olur, AR-GE departmanları bu yüzden vardır.
[/QUOTE]

Daha önceden tetra hiç kullanmadığım için orjinalinde hotrum renginin şeffaf olduğunu aldığım zaman gördüm ve aldığımda da satıcıya şefaf oldğundan ileride sorun yaratacağını belirtmiştim. 
Yinede aldım. fakat şuan alanada tavsiye etmem, tamam debisi iyi olabilir fakat temiz su çıkışından aşağıdaki resimlerde de göreceğiniz gibi balıkların dışkısını akvaryuma geri salmaması gerekiyor.
Bu arada filtreyi temizleyeli 1 ay oldu ve bugün tekrar temizlemek için söktüğümde çektiğim fotolardır.




Resimlerde de göründüğü gibi sondan bir önceki fotoda dışkılar net bir şekilde görünüyor ve şunada dikkatinizi çekerim filtreye giren pis su hortumu temiz suya göre daha temiz durumda. 

Bir daha alır mısınız? diye sorarsanız kesinlikle almam., Tetra bu konuda biraz daha çalışması gerekiyor. heleki hortum konusunda ve sızdırma konuunda daha çok yol katetmeli.

Murat.YILMAZ2012-08-12 15:56:12

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

herseyparamıÇevrim Dışı

Kayıt: 10/03/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 109
herseyparamıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Ağustos 2012 16:23
Bende böyle bir sorun yok bu fiyata ne alternatifi nede kalite olarak rakibi keisnlikle yok.Su sızdırma sorunu 2 yıl önceki serideydi. Kulaktan dolma bilgilerle alacak olanlarında içine kurt düşürmeyin yeni üretimlerde musluk takımı değiştirildi kesinlikle su akıtma gibi bir durum yok. Hortum konusuna gelince aynı durumu eheım 2226 da yaşıyorum onun olduğu oda aydınlık sebebi bu olabilir.. Rengiyle pekte alakalı bir durum değil yani.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Murat.YILMAZÇevrim Dışı

Kayıt: 06/02/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 229
Murat.YILMAZÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Ağustos 2012 16:49
[QUOTE=herseyparamı]Bende böyle bir sorun yok bu fiyata ne alternatifi nede kalite olarak rakibi keisnlikle yok.Su sızdırma sorunu 2 yıl önceki serideydi. Kulaktan dolma bilgilerle alacak olanlarında içine kurt düşürmeyin yeni üretimlerde musluk takımı değiştirildi kesinlikle su akıtma gibi bir durum yok. Hortum konusuna gelince aynı durumu eheım 2226 da yaşıyorum onun olduğu oda aydınlık sebebi bu olabilir.. Rengiyle pekte alakalı bir durum değil yani.[/QUOTE]

Merhabalar,

Resimler herşeyi gösterdiğini düşünüyorum. Ayrıca bu kirlenmenin neden temiz su borusunda olduğunu da düşünüyorum ama kesinlikle filtrelemede sorun oduğunu düşünüyorum ki resimlerde de görünüyor direk dışkılar boruya yapışmış durumdalar ve pis su borusunda değil de temiz su borusunda.

Rengiyle çok alakası var buda ışığın geçirgenliğiyle alakalı bir durum. şeffaf veya açık renkler ışığı kolaylıkla geçirirler ışıkğın geçtiği buru içerisinde de bir sıvının olması bu boru içinde yosunlanmasını nedenidir.

Fiyat olarak ekonomik olabilir fakat sorunları olan bir üründür.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2012 08:57
Merhaba,
 
Fotoğraf çektiğiniz ortamdaki ışık miktarı hortumlardaki yosun birikiminin nedeni olabilir fakat filtrenin temiz su çıkışından dışkı gelmesi ihtimali olan birşey değil. Büyük ihtimalle fiziksel filtrasyon için filtre içinde kullandığınız materyalde yada dizilimde bir sorun var.
 
İyi günler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir