Bolu'daki Akvaryumseverler...


acemibalıkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/10/2008
İl: Bolu
Mesaj: 2623
acemibalıkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 15:24
Buluşmayı ayarlayan arkadaşlar Boludaki akvaryumcularıda bu buluşmadan birkaçgün önce haberdar ederlerse iyi olur kanısındayım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 15:28
[QUOTE=acemibalık]Buluşmayı ayarlayan arkadaşlar Boludaki akvaryumcularıda bu buluşmadan birkaçgün önce haberdar ederlerse iyi olur kanısındayım. [/QUOTE]

Gerek yok abi hepsi birbirine rakip. Hem belki akvaryumcuları çekiştiririz fena mı olur ;)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

muti22Çevrim Dışı

Kayıt: 14/04/2011
İl: Edirne
Mesaj: 3
muti22Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2011 10:47

S. A. Bende boluda okuyorum ve elımde bıtane 50*40*50 seklınde akvaryum var bugunde bıtande buyuk alıp ıcınde chıld cınsı beslıcem ve boludakı balık beslıyenlerle bulusup bılgı almak ısterım bende bu hobı ıkı ay oncesınde basladı we sımdı bunu ılerletmek ıcın buyuk akvaryum alıcam melih sende ogrencı oldugunu soylemısın hangı bolumde okuyosun tanısalım senle muhabet ederız arada herkese slmlarınız. .



S. A. Bende boluda okuyorum ve elımde bıtane 50*40*50 seklınde akvaryum var bugunde bıtande buyuk alıp ıcınde chıld cınsı beslıcem ve boludakı balık beslıyenlerle bulusup bılgı almak ısterım bende bu hobı ıkı ay oncesınde basladı we sımdı bunu ılerletmek ıcın buyuk akvaryum alıcam melih sende ogrencı oldugunu soylemısın hangı bolumde okuyosun tanısalım senle muhabet ederız arada herkese slmlarınız. .


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2011 17:13
[QUOTE=muti22]

S. A. Bende boluda okuyorum ve elımde bıtane 50*40*50 seklınde akvaryum var bugunde bıtande buyuk alıp ıcınde chıld cınsı beslıcem ve boludakı balık beslıyenlerle bulusup bılgı almak ısterım bende bu hobı ıkı ay oncesınde basladı we sımdı bunu ılerletmek ıcın buyuk akvaryum alıcam melih sende ogrencı oldugunu soylemısın hangı bolumde okuyosun tanısalım senle muhabet ederız arada herkese slmlarınız. .[/QUOTE]


Tanışmaktan memnuniyet duyarım Mustafa. İktisat bölümünde okuyorum. 3.senem olsada bu dönem 2.sınıfı komple alttan alıyorum. Akvaryum ebatların çok iyi (100x60x50) hemen hemen her tür cichlid i besleyebilirsin. Anladığım bildiğim konulardada seve seve yardım ederim.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

muti22Çevrim Dışı

Kayıt: 14/04/2011
İl: Edirne
Mesaj: 3
muti22Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2011 22:02
Eyw bende işletme dördüncü sınıfım boyutta degısıklık oldu 80*40*60 oldu melih bende yeni basladım sayılır ama baya meraklıyım mıgrosun orada oturuyotum bı ara beklerım bnde herturlu yardıma seve seve varım melıh.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2011 22:11
[QUOTE=muti22]Eyw bende işletme dördüncü sınıfım boyutta degısıklık oldu 80*40*60 oldu melih bende yeni basladım sayılır ama baya meraklıyım mıgrosun orada oturuyotum bı ara beklerım bnde herturlu yardıma seve seve varım melıh. [/QUOTE]

Akvaryumun hayırlı olsun diyelim ozaman :) Bu sene okulun bitiyor sanırım keşke küçük akvaryumunla idare edip okulunu bitirdiğin zaman evinde büyük ebatlarda bir akvaryum kursaydın. Artık almışsın ama yapacak bir şey yok:) İyisimi mevcut akvaryum ile yapacaklarına karar vermeye başla ve bir araştırma çek. Sormak istediğin şeyleri sorabilirsin bildiğim kadarını dilim döndüğünce anlatırım. Yakın bi zamanda buluşma olabilir konunun takipçisi olmaya devam et. Salı günü ertelenmiş bir sınavım var. Sonrasında da bir hafta kafa tatili yapmaya gitcem. Geldiğimde akvaryumuna bir el atarız :) Tabi yeni başladığın için böyle diyorum. Yoksa ne münasebet efenim herkez kendi akvaryumunu kendi zevkine göre dizayn eder

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

muti22Çevrim Dışı

Kayıt: 14/04/2011
İl: Edirne
Mesaj: 3
muti22Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Nisan 2011 10:30
Yok Melih bitmiyor bir sene daha uzadı artık bir yıl daha buradayim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 19 Nisan 2011 20:43

SEDAŞ Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. Bolu İşletme Bakım Başmühendisliği tarafından, işletme, bakım, onarım ve tesis çalışmaları nedeniyle enerji kesintisi uygulanacaktır.

21-04-2011 Çarşamba  22-04-2011 Perşembe günü 09:00-17:00 saatleri arası Bolu Şehir merkezi, Borazanlar Mahallesi, Demir Sokak, Tuğba Sokak, Mutluer Sokak, Atakan Sokak, Karmaşık Sokak, Bozkurt Sokak, Akşemsettin Sokak, Fevzibey Caddesi, Gönül Sokak, Gonca Sokak, Gül Sokak, Yalçınkent, Bizim Evler, Tabağ Sitesi, Hürriyet Caddesinin bir kısmı ve civarı enerjisiz kalacaktır.

20-04-2011 Çarşamba 09:00 – 11:00 saatleri arası Sofuali Mah., İmam Hatip Lisesi, Hisarözü, Gürcüler Çayırı Mevkii, Erpiliç, Safranbelen, Sait Alpaslan, Örencik Kabakulakaltı, Köy Hizmetleri ve Civarı, Çamlıca, Meles, Gölözü, Kozcağız Köyü ve Mahalleleri, Anadolu Üniv. Bozcaarmut, Arıkçayırı Köyü ve Mahallesi, Dere Mahalle, Akçaalan, Yeşilyazı, Örencik Merkez, Umut Deresi , Çubuk Köyü, Ptt, Merkez Tarım Kredi Koop. ve Civardaki Tüm Özel Müşteriler, 20/04/2011 Çarşamba 09:00 -13:00 saatleri arası Esenkaya, Kilözü, Munduşlar, Yenice Şıhlar, Krakaya, Dolayüz, Akbaşlar, Ormanpınar, Gelinözü, Karşıköy, Çavuşlar, Çiftliği ve civarı, 21/04/2011 Perşembe günü 09:00-13:00 saatleri arası Karşıköy, Esenkaya, Kilözü, Dolayüz, Yenice Şıhlar ve civarı enerjisiz kalacaktır.

Kaynak:

http://www.bolugundem.com/shownews.php?opt=haber&id=44721


Benim ikamet ettiğim hürriyet caddesinde de elektrikler gidecekmiş.Eğer sizinde oturduğunuz bölgeler yukarıda yazılı ise önlemlerinizi almanızı tavsiye ediyorum. Cenk kardeşim bana emaneten pilli hava motoru vermişti ve gerektiği zaman kullanabileceğimi söylemişti. İşe yarayacağı gün geldi :)

sorceres2011-04-19 20:47:30

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZiyaretçiÇevrim Dışı

Ziyaretçi
Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
ZiyaretçiÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2011 15:50
Herkeze selamlar...Daha önceki tarihlerde demiştim Bolu adliyesine başyacağım diye...Başlayalı 7-8 gün oldu ama anca ev eşyası ayarladım, net bağlattım derken foruma girebildim. İsmimi belirtmemişim ama herhangi bir çekinceden değil, yanlış anlaşılmasın. İsmim İlker. Umarım 8-9 kişi çıkarırız Bolu'dan...Bİr tane ana caddede gördüm akvaryumcu, oda bir şeye benzemiyor açıkcası...Ama içeri girip incelemedim. Bİr buluşma gibi bir şey ayarlanırsa sevinirim, ama en başta belirteyim, sadece merkezde buluşabilirim.Gölcük felan bilmiyorum ben....Yanlış anlaşılmasın...Saygılar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 01:33
Bolu'ya hoş geldin İlker abi

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

İsmail YILDIRIMÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2011
İl: Bolu
Mesaj: 423
İsmail YILDIRIMÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 16:36
Merhaba adliyeci (İlker); bende Bolu Adliye'de çalışıyorum, senin geleceğini duymuştum ancak bir türlü tanışmak nasip olmamıştı, İnşallah en kısa zamanda tanışırız ve yüz yüze görüşürüz, (Bolu Sulh Ceza İsmail)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZiyaretçiÇevrim Dışı

Ziyaretçi
Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
ZiyaretçiÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2011 22:27
Hoşbulduk Melih :) Umarım en kısa zamanda tanışırız....İsmail senle zaten tanışcaz :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Konca81Çevrim Dışı

Kayıt: 01/07/2011
İl: Düzce
Mesaj: 38
Konca81Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Temmuz 2011 12:31

Düzceden selamlar. bu forumu yaklaşık 15 gündür inceliyorum. Fakat ne Düzceden nede Boludan pek akvaryum sever bu hobiye gönül veren birileri yok sanırım. Yada kendi halinde sadece akvaryumcunun dedikleri ile yetinen arkadaşlar. Benimde çevremde birkaçtane düzceli akvaryum sever var. Eğer buluşma ayarlanabilirse belki bizde Düzceden katılabilir fikir alışverişinde bulunabiliriz.

 
Ayrıca bir arkadaş düzcede 1 tane akvaryumcu gördüğünü söylemiş ama 4 tane var. Fakat hepside biraz pahalı. Özellikle akvaryum ve malzemeleri konusunda.
 
Herkese sağlıklı ve bol yavrulu balıklar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZiyaretçiÇevrim Dışı

Ziyaretçi
Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
ZiyaretçiÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 15 Temmuz 2011 21:46
Evet havalar iyice soğumadan bir tanışsak güzel olur diye düşünüyorum bende....Bende buraya yeni taşındığım için daha çevreyi fazla bilmiyorum...2 tane akvaryumcu gördüm ama burada da Düzcedeki gibi pahalı...İzmirde 4 adet akvaryumum vardı, 1 tanesi hariç diğerlerini eşe dosta verdim.Burada çok yakında bir tane kuracağım. Boyutu konusunda kararsız kaldım, iç filtre ve dış filtreyi İzmir'den kargoyla yollatcam gibi...Büyük şehirin gözünü seveyim, bir dünya akvaryumcu var ve o yüzdende rekabet var..Burası avuç içi kadar yer :( 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir