Ceyhun's


Sheyda27Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 30/06/2015
İl: Gaziantep
Mesaj: 7899
Sheyda27Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:06
[QUOTE=Emre Zaim]

Şeyda, zemin kumun beyaz renkte olduğu için, Sen ışığı açtığında, zemin rengine uyum sağlamak için Senin hanımefendi, rengini açıyor. Ortama uyum sağlıyor. Hatta Seninki, ortamlara akıyor resmen. [^_^][/QUOTE]
Ortam kızı diyosun yani[:D]
Ama allah icin guzel kiz erkek gosterisine sahip sizlere bile acaba dedirtiyo o kadar havali[8)]

Beğenenler: [T]197989,ceyh[/T][T]213398,ternapi[/T][T]210265,UmitYilmaz[/T][T]71002,Emre Zaim[/T]
+1: [T]213398,ternapi[/T][T]71002,Emre Zaim[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ceyhÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/06/2017
İl: Istanbul
Mesaj: 8634
ceyhÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:09
[QUOTE=Sheyda27]
Ortam kızı diyosun yani[:D]
Ama allah icin guzel kiz erkek gosterisine sahip sizlere bile acaba dedirtiyo o kadar havali[8)]
[/QUOTE]

Bir betta tankı kurmama çeyrek kaldı, ha gayret arkadaşlar. [^_^]

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T][T]210265,UmitYilmaz[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

çulsuzÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 24/03/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 1577
çulsuzÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:13
[QUOTE=Sheyda27]
Efenim bekleriz gastronomi sehrine bol bol yiyip yemek turizmine katki saglarsiniz ha ama dondugunuzde de aldiginiz kalorileri dengelemek icin de vurursunuz otun dibine[:lol:]
Antepli olmayan arkadaslar antepte olup da formunu nasil koruyorsun diye soruyo tabiki de tetra pro algea ile[:)))]



[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/230620191938151.jpg[/IMG]
Bahisler acilsin hanimlar beyler bu betta erkek mi disi mi oy ver [:D][/QUOTE]

Ben de erkek diyecektim ama karnının şişliği ve rengi dişilik alameti.

Bu arada benim de yarım anteplidir haa yoorum. [:lol:]

Beğenenler: [T]197989,ceyh[/T][T]175579,Sheyda27[/T][T]213398,ternapi[/T][T]210265,UmitYilmaz[/T][T]71002,Emre Zaim[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Sheyda27Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 30/06/2015
İl: Gaziantep
Mesaj: 7899
Sheyda27Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:13
[QUOTE=ceyh]

Bir betta tankı kurmama çeyrek kaldı, ha gayret arkadaşlar. [^_^][/QUOTE]
Bence kurmalisin ceyhun acaba bu sansli betta suan neler yapiyor merak ediyorum[:)]
Karakteristik bir balik sakin ama magrur,atak ama temkinli... kisacasi zeki cevik ve ahlakli[:)))]

[QUOTE=çulsuz]

Ben de erkek diyecektim ama karnının şişliği ve rengi dişilik alameti.

Bu arada benim de yarım anteplidir haa yoorum. [:lol:][/QUOTE]
Owww gercekten mi antepli olanlar gun gectikce artiyordu bi adim one cikin o zaman da sayimizi bilek yoorum[:lol:]

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T][T]210265,UmitYilmaz[/T][T]71002,Emre Zaim[/T][T]81103,Kınayu[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ceyhÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/06/2017
İl: Istanbul
Mesaj: 8634
ceyhÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:16
[QUOTE=Sheyda27]
Bence kurmalisin ceyhun acaba bu sansli betta suan neler yapiyor merak ediyorum[:)]
Karakteristik bir balik sakin ama magrur,atak ama temkinli... kisacasi zeki cevik ve ahlakli[:)))]


Owww gercekten mi antepli olanlar gun gectikce artiyordu bi adim one cikin o zaman da sayimizi bilek yoorum[:lol:][/QUOTE]

Tam da kurucu önderimizin öngördüğü gibi yani. [:)]

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T][T]210265,UmitYilmaz[/T][T]71002,Emre Zaim[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Sheyda27Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 30/06/2015
İl: Gaziantep
Mesaj: 7899
Sheyda27Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:17
[QUOTE=ceyh]

Tam da kurucu önderimizin öngördüğü gibi yani. [:)][/QUOTE]
Kesinlikle ruhu şaad olsun[:3]

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T][T]210265,UmitYilmaz[/T][T]197989,ceyh[/T][T]71002,Emre Zaim[/T]
+1: [T]71002,Emre Zaim[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ternapiÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 22/02/2019
İl: Istanbul
Mesaj: 2681
ternapiÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:18
[QUOTE=ceyh]

Bir betta tankı kurmama çeyrek kaldı, ha gayret arkadaşlar. [^_^][/QUOTE]

Aaaa sen hala tereddüt mü ediyosun?

Çemçük ağzımızla kınıyoruz seni [:cik:][:)))]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/230620192017421.jpg[/IMG]

Beğenenler: [T]210265,UmitYilmaz[/T][T]175579,Sheyda27[/T][T]214205,Aqua Discovery[/T][T]71002,Emre Zaim[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Aqua DiscoveryÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/03/2019
İl: Bursa
Mesaj: 867
Aqua DiscoveryÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:20

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/230620191938151.jpg[/IMG]
Bahisler acilsin hanimlar beyler bu betta erkek mi disi mi oy ver [:D][/QUOTE]

Benim dişi bettam öldü 3 gün önce valla görünce duygulandım bu Betta başka biseymis zor unutuluyor

Beğenenler: [T]197989,ceyh[/T][T]175579,Sheyda27[/T][T]213398,ternapi[/T]
+1: [T]71002,Emre Zaim[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ceyhÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/06/2017
İl: Istanbul
Mesaj: 8634
ceyhÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:20
[QUOTE=ternapi]

Aaaa sen hala tereddüt mü ediyosun?

Çemçük ağzımızla kınıyoruz seni [:cik:][:)))]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/230620192017421.jpg[/IMG][/QUOTE]

Hakkaten kınayan bakış yakalamışsın[:lol:], çemçük ne demek bu arada?

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Sheyda27Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 30/06/2015
İl: Gaziantep
Mesaj: 7899
Sheyda27Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:21
[QUOTE=ternapi]

Aaaa sen hala tereddüt mü ediyosun?

Çemçük ağzımızla kınıyoruz seni [:cik:][:)))]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/230620192017421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yasemin mustakbel damadima o tarz kelimeler kullanmazsan sevinirim[:cik:]
Zira kizima gosterdim fotosunu nasipse olur dedi[:$]

[QUOTE=Aqua Discovery]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175579/230620191938151.jpg[/IMG]
Bahisler acilsin hanimlar beyler bu betta erkek mi disi mi oy ver [:D][/QUOTE]

Benim dişi bettam öldü 3 gün önce valla görünce duygulandım bu Betta başka biseymis zor unutuluyor [/QUOTE]
Üzücü gercekten insan duygusal bag kuruyor emek veriyor[:(]

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T]
+1: [T]197989,ceyh[/T][T]213398,ternapi[/T][T]71002,Emre Zaim[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ceyhÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/06/2017
İl: Istanbul
Mesaj: 8634
ceyhÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:23
[QUOTE=Sheyda27]
Yasemin mustakbel damadima o tarz kelimeler kullanmazsan sevinirim[:cik:]
Zira kizima gosterdim fotosunu nasipse olur dedi[:$][/QUOTE]

Kız belli ki gönüllü, nasipse olur doğası gereği naz, valla benim de kızım olsa bu delikanlıya verirdim doğrusu.

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T][T]71002,Emre Zaim[/T]
+1: [T]175579,Sheyda27[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Sheyda27Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 30/06/2015
İl: Gaziantep
Mesaj: 7899
Sheyda27Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:25
Sari kizmizi yavrular cikar belki benim gibi ultraslan[^_^]

[QUOTE=ceyh]

Kız belli ki gönüllü, nasipse olur doğası gereği naz, valla benim de kızım olsa bu delikanlıya verirdim doğrusu.[/QUOTE]

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

UmitYilmazÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 30/10/2018
İl: Samsun
Mesaj: 872
UmitYilmazÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:28
[QUOTE=Sheyda27]Sari kizmizi yavrular cikar belki benim gibi ultraslan[^_^]

[/QUOTE]
Bir bjkli olarak...
Bu evlililik gerçekleşemez. Onlar yıllar önce birbirlerini kayıp etmiş kardeşler. Nikah düşmez[:D]

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ceyhÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/06/2017
İl: Istanbul
Mesaj: 8634
ceyhÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2019 20:31
[QUOTE=UmitYilmaz]
Bir bjkli olarak...
Bu evlililik gerçekleşemez. Onlar yıllar önce birbirlerini kayıp etmiş kardeşler. Nikah düşmez[:D] [/QUOTE]

[:lol:][:lol:][:lol:] Bir fb li olarak diyorum ki iki gönül bir olunca samanlık seyran olur, külliyen yalan farkındayım ama nasıl olsa bu birliktelik hayat boyu olmayacak. [:)))]

Beğenenler: [T]210265,UmitYilmaz[/T][T]213398,ternapi[/T][T]175579,Sheyda27[/T][T]71002,Emre Zaim[/T]
Teşekkür Edenler: [T]210265,UmitYilmaz[/T]
+1: [T]175579,Sheyda27[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir