Sorceres Malawi* Minik Yunusum Yumurta Tuttu sf:40


sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2011 19:16
[QUOTE=deliorman2010]Son hali ile cok daha guzel olmus gule gule kullanin... yanliz ayni odada kaliyorsunuz galiba bir arasitirin derim o kadar yakindayatmaniz sagliginiz acisindan sorun olabilir. BU konuda daha uzman arkadaslar size cevap verecektir. Benimkisi sadece uyarmak..gule gule saglikli baliklar buyutmenizi dilerim
[/QUOTE]

Teşekkür ederim. Aynı odada kalmak ne kelime tam kafamı koyduğum yerin yanındalar :) Nem olarak çok bi etkisi olduğunu sanmıyorum çünkü plastik kapak üstünü tamamen kaplıyor, sadece kabloların çıkması için 2 delik mevcut. Buharlaşma kapakta su damlası şeklinde birikiyor dışarı doğru bir buharlaşma yok, su eksilmesi olmuyor ordan anladım. Başka bir zararı var mı bilemiyorum tabi bilen kişilerin yorumlarını almak isterim... 

saygılar..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

adige42Çevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 20/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 6776
adige42Çevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 07 Nisan 2011 13:00
Melih akvaryumun son hali çok güzel olmuş.Kayalarla daha güzel seyirlik bir hal almış.Ev taşıma işlerimden dolayı bakamamıştım ama görünce sevindim balıklaırnı güzel bir ortam sağlamışssın.Işıklandırma konusu tamamen senın zevkine kalmış bence hoş olmuş pembe ışıkta kayalar daha iyi görünmüş gibi geldi bana.Sağlıklı balıklar görüşmek üzere..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 07 Nisan 2011 15:24
[QUOTE=adige42]Melih akvaryumun son hali çok güzel olmuş.Kayalarla daha güzel seyirlik bir hal almış.Ev taşıma işlerimden dolayı bakamamıştım ama görünce sevindim balıklaırnı güzel bir ortam sağlamışssın.Işıklandırma konusu tamamen senın zevkine kalmış bence hoş olmuş pembe ışıkta kayalar daha iyi görünmüş gibi geldi bana.Sağlıklı balıklar görüşmek üzere..
[/QUOTE]

Teşekkür ederim Kadir abi yeni kayalar aldım şuan tuzlu suda beklemedeler. Yarın akşama yeni bir değişikliğe gitcem. Biliyorum çok fazla oynadım dekor ile balıklar açısından iyi birşey değil ama yavaş yavaş oturunca herşey kalacak o şekilde :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2011 11:51
Tüpçük çıkartan red top hongi min ağzı dolmuştur... Şuan arkamda çiftleşiyorlar bilginize... :))

Baskın erkeğim sonunda meyvesini aldı Su değişiminden sonra hızlı sonuç aldım bu kadar erken çiftleşeceklerini beklemiyordum doğrusu 5.5-6cm civarındalar. Sabah 36 litrelik bir su değişiminden 2 saat sonra çiftleşme oldu Resimleri ilerki zamanlarda çekmeyi düşünüyorum çünkü değişik cisimlerle akvaryuma yaklaşınca korkuyorlar yumurtalarını atmasına sebep olabilir zaten tecrubesiz bir anne adayı
sorceres2011-04-15 12:05:36

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

adige42Çevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 20/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 6776
adige42Çevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2011 23:31
Kardesım cok hızlı cıktın valla tebrık ederım senı akvaryumu daha yenı kurdun nasıl bır ortam sagladın kı balıklar ahemen cıftlesmısler

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2011 00:37
[QUOTE=adige42]Kardesım cok hızlı cıktın valla tebrık ederım senı akvaryumu daha yenı kurdun nasıl bır ortam sagladın kı balıklar ahemen cıftlesmısler [/QUOTE]

Teşekkür ederim Kadir abi:) Şuan akvaryumun dizaynında büyük kayalara yer verdim ve dip çekimi ile düzenli su değişimini ihmal etmedim. Erkek hongim zaten yeterince çılgın ve baskındı. Garibim çok koşturdu dişi peşinde. Meyvesini aldı sonunda :) Bi arkadaşımdan pixeli yüksek makina temin edip fotoğraf çekmeyi planlıyorum. Telefonla olmuyor

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 17 Nisan 2011 01:32

Telefonuma az da olsa alışıklar o yüzden telefonumla çektim idare edin artık :)

Akvaryumun reis'i yavruların babası Reis(arkadaşım adına Reis koydu ve sahiplendi :D)


6-6.5 cm olan genç dişim ilk kez yumurta alıyor bakalım sonu ne olacak


Anne adayına hala yan gözle bakan ve kovalayan Reis'e dikkatli bakın :) yan yan bakıyor yine :))








Akvaryum son durum.






Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

adige42Çevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 20/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 6776
adige42Çevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 17 Nisan 2011 23:48
Melih akvaryumun son halıde cok guzel olmus tebrıkler ellerıne saglık balıklarında cok saglıklı gorunuyorlar.benımde balıklar hasta hıc tadım yok acaba senınkı gıbı bır akvaryummu kursam ne yapsamReise bittim allah nazardan saklasın..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 18 Nisan 2011 00:29
[QUOTE=adige42]Melih akvaryumun son halıde cok guzel olmus tebrıkler ellerıne saglık balıklarında cok saglıklı gorunuyorlar.benımde balıklar hasta hıc tadım yok acaba senınkı gıbı bır akvaryummu kursam ne yapsamReise bittim allah nazardan saklasın.. [/QUOTE]

Amin kadir abi sağolasın. Reis'in selamı var sana Senin balıklara nazar değdi sanırım... Allah gecinden versin ama bu hastalıktan kurtulamazlarsa eğer malawi türüne geçmeni tavsiye ederim. Hastalıklara karşı dirençleri daha fazla.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 21 Nisan 2011 18:58


1 saat sonra otogarda olmam lazım Ankaraya gidiyorum 10 günlüğüne :) Gider ayak arkadaşın makinesiyle çekim yaptım paylaşayım dedim Suyun berraklığını görebilirsiniz Balıkları arkadaşıma emanet ettim hastalık olmazsa bir problem çıkmaz sanıyorum. Saygılar.. Forumu Ankaradan takip ediyor olacağım.















sorceres2011-04-21 19:00:10

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

wessemethÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 27/01/2010
İl: Izmir
Mesaj: 1280
wessemethÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 21 Nisan 2011 23:21
Kardeşim balıklar ve akvaryum çok güzel.Bence olabilecek en kötü ve en muhtemel şey dişinin yurmurtaları kusması olur.Başka birşey olmaz içini rahat tut sen.Bu sırada akvaryumunu özle işte sana yeter

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

adige42Çevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 20/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 6776
adige42Çevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 00:05
Melih balıkların çok sağlıklı görünüyorlar suyunda gerçekten çok berrak herşey yolunda inşallah sağ salim bir şekilde dönüşte balıklarına kavuşursun.Emrenın dediği gibi özle biraz akvaryumunu biraz.Arkadaşına söyle reise iyi baksın

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 00:20
[QUOTE=wessemeth]Kardeşim balıklar ve akvaryum çok güzel.Bence olabilecek en kötü ve en muhtemel şey dişinin yurmurtaları kusması olur.Başka birşey olmaz içini rahat tut sen.Bu sırada akvaryumunu özle işte sana yeter [/QUOTE]


Saol kardesim bu hongim yumurtasına sadık duruyor. Erkeğin kovalaması vurması filan yıldırmıyor yumurtalar ağzında hala. Ama dediğin gibi en muhtemel kötü senaryo da dişinin yumurtaları atması olacak. Bu arada senin balıklarıda iyice merak ettim türünün güzel örneklerinden anladığım kadarıyla :) Erkek gibi kafa yapan dişi yunuslar filan. Sen uygun bi zamanda fotoğrafları çekeceğini söyledin zaten beklemedeyiz :)


[QUOTE=adige42]Melih balıkların çok sağlıklı görünüyorlar suyunda gerçekten çok berrak herşey yolunda inşallah sağ salim bir şekilde dönüşte balıklarına kavuşursun.Emrenın dediği gibi özle biraz akvaryumunu biraz.Arkadaşına söyle reise iyi baksın
[/QUOTE]

Hehehe teşekkürler Kadir abi:) Akvaryumu özleyeceğim kesin ama Reis açısından gözüm arkada değil :)  Reisi benden çok seviyorlar valla :))

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

adige42Çevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 20/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 6776
adige42Çevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2011 23:07
Melih döndünmü yuvaya balıkların ne alemde

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir