Sorceres Malawi* Minik Yunusum Yumurta Tuttu sf:40


wessemethÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 27/01/2010
İl: Izmir
Mesaj: 1280
wessemethÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2011 23:11
Valla kardeşim şu vizeler bir geçsin koycam fotoğrafları inşallah.Tez, vize, makale falan derken kafayı yemiş durumdayım.Dişilerden şüphe etmiştim.Baktım ventlerine dişi gibi ama daha tam anlamadığımdan götürdüm balıkları Birand'a sağolsun baktı bir güzel ve dişiliklerini tastikledi

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2011 23:11
[QUOTE=adige42]Melih döndünmü yuvaya balıkların ne alemde [/QUOTE]

Yok abi daha Ankara dayım :) 1 hafta daha buradayım Balıkların durumunu öğreniyorum hepsi turp gibiymiş :)


[QUOTE=wessemeth]Valla kardeşim şu vizeler bir geçsin koycam fotoğrafları inşallah.Tez, vize, makale falan derken kafayı yemiş durumdayım.Dişilerden şüphe etmiştim.Baktım ventlerine dişi gibi ama daha tam anlamadığımdan götürdüm balıkları Birand'a sağolsun baktı bir güzel ve dişiliklerini tastikledi [/QUOTE]

Balıklarının dişi olduğunun garantileşmesine sevindim :) Benim Ankaradaki yakın arkadaşım da yunus besliyormuş sayısız yavru aldım dedi :) Kafalı yunusları var 3erkek 4 dişi besliyor sarı prenses kolonisiyle beraber:) Bileydim bunların yavrularını götürürdüm boluya :) En azından anaçları tanıdık :D

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 29 Nisan 2011 13:56
Arkadaşlar Ankara /Kızılay da Dainichi ve NLS nin yemlerini aradım fakat hiç bir petshop da yoktu. Hatta birisine Dainichi var mı dedim o da "Çin aslanı var " dedi . Afalladım önce sonra yok balık yemi dedim . Dajana diye bir yem vardı biçok yerde rastlamışım fakat kullanmamıştım. 20gr dajana cichlid'i 10tl ye aldım. Bu yem hakkında bilgisi olan var mı yada kullanan?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tugixÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 21/09/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 1002
tugixÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 29 Nisan 2011 13:58
İnternetten güvenli siteler aracılığıyla temin edebillirsiniz yemi.Ben kullanıyorum Dainichi ve çok memnunum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 29 Nisan 2011 14:09
Kapıdan nakit ödeme olarak satış yapan bildiğiniz bir site varsa söylerseniz sevinirim. Kredi kartı kullanmadığım için netten alışveriş yapamıyorum. Sırf yem için kredi kartı çıkartmayı düşünüyorum...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

deliorman2010Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/03/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 257
deliorman2010Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 22:51
Melih yavrular geldimi bir haber var mi? saliklilardir insallah..dainichi bulursak sana istanbuldan gonderelim

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

wessemethÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 27/01/2010
İl: Izmir
Mesaj: 1280
wessemethÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 23:00
Valla kardeşim havale ile çalışan siteler olması lazım.Bende netten yem almıyorum aslında.Nette tanışıp elden alıyorum.Buarada nls yemi mutlaka menüye ekle.Hayatımda gördüğüm en güzel 2 yemden 1i desem yeridir.İçinde yok yok.Protein oranıda bence gayet güzel.Çok yüksek değil.Yağlanma riski daha az  oluyor.Birde dainchi ultima krill aklında bulunsun.Buda renklenme konusunda yardımcı ve içinde yine güzel şeyler var

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 23:44
[QUOTE=deliorman2010]Melih yavrular geldimi bir haber var mi? saliklilardir insallah..dainichi bulursak sana istanbuldan gonderelim [/QUOTE]

Zafer abi kalbin temizmiş daha yeni kusturmak için uğraşıyordum :) Dişi çok küçük olduğu için ağzını açmakta zorlandım sadece 1 tanesini kusturabildim o da yarım cm den  biraz daha büyüktü kapkara bir şey :) bir kaç denemede bulundum ama olmadı dişiyi çok hırpalamamak için hazırda bulunan yavru akvaryumuna koydum yavru ile. Yavruyu göremiyorum çünkü siyah hagen kum var dipte :) Ben beyaz şeffaf bir yavru bekliyordum açıkcası :) Yada dişi tekrar ağzına almış olabilir. Gözlemleme yapacağım artık


[QUOTE=wessemeth]Valla kardeşim havale ile çalışan siteler olması lazım.Bende netten yem almıyorum aslında.Nette tanışıp elden alıyorum.Buarada nls yemi mutlaka menüye ekle.Hayatımda gördüğüm en güzel 2 yemden 1i desem yeridir.İçinde yok yok.Protein oranıda bence gayet güzel.Çok yüksek değil.Yağlanma riski daha az  oluyor.Birde dainchi ultima krill aklında bulunsun.Buda renklenme konusunda yardımcı ve içinde yine güzel şeyler var [/QUOTE]

Tavsiyen için teşekkürler kardeşim. Bakalım menüyü geliştirdim biraz ama nls ve dainichi eksik onlarda zamanla olur artık :)






Biraz daha uğraştan sonra 6 balık kusturabildim dişi çok yıprandı saldım eski akvaryuma. İnşallah bir şey olmaz anneye. Yavru akvaryumuna 5litreden yavruluk yaptım çünkü siyah kumda kayboluyorlar ve filtreye çorap geçiremedim kadın çorabı yok :D. Yarın beyaz silis kum alırım yada ana akvaryumdan biraz mercan kırığı aktarırım.





sorceres2011-05-04 00:54:38

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

deliorman2010Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/03/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 257
deliorman2010Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 06:57
Melih sen daha iyi bilirdin ama, ilk yavru alisiydiysa kusturmasaydin keske.. neyse saglikli guzel yavrular buyutursun insallah..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MechonerÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 14/01/2010
İl: Tekirdag
Mesaj: 1907
MechonerÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 07:56
Yavru akvaryumuna kum koymanızı önermem.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 09:31
[QUOTE=deliorman2010]Melih sen daha iyi bilirdin ama, ilk yavru alisiydiysa kusturmasaydin keske.. neyse saglikli guzel yavrular buyutursun insallah.. [/QUOTE]

Zafer abi kusturmayı düşünmüyordum ama dişiyi çok çelimsiz gördüm ve karnında içe doğru bir çöküklük vardı. 19 günlük tecrübenin dişiye yeteceğini düşündüm :) Kustururkende zorlandım çünkü 6cmlik bir balık. Kustuğu zamanda sadece 1 tane bırakıyordu. 6 tane aldıktan sonra daha fazla hırpalamak istemedim ve ana tanka attım. Tahminim 2-3 tane daha yavru vardı. Şimdi baktım ağzı boştu ve iştahla yem yedi. Rahatladım doğrusu :)


[QUOTE=hayvansever1234]Yavru akvaryumuna kum koymanızı önermem. [/QUOTE]

Önerin için teşekkürler Ömer. Ya boş bırakcam tabanı ya da silis kum koycam.


Ömer silis kum bulamadım. Senin dediğine çıktı tabanda hiçbir şey yok şu anda yavrular orada.
sorceres2011-05-04 13:31:57

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

adige42Çevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 20/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 6776
adige42Çevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 17:47
Melih hayırlı olsun yavrular.Bu ne hız kardesım daha dun kurun tankı hemen yavrular fılanAllah nazardan saklasın takipteyimm..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sorceresÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,108164[/C] [C]2,2,108164[/C] [B]13373,3[/B]
Kayıt: 05/03/2011
İl: Ankara
Mesaj: 3902
sorceresÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 21:37
[QUOTE=adige42]Melih hayırlı olsun yavrular.Bu ne hız kardesım daha dun kurun tankı hemen yavrular fılanAllah nazardan saklasın takipteyimm.. [/QUOTE]

Teşekkür ederim kadir abi. Amin :)








Şu an akvaryumun sağ üst köşesi 6cm kadar silikon attı(yırtılmış). Su sızdırırken gördüm. Üstüne 4-5litre kadar su dolduruyordum sanırım basınç yaptı. Korkmaya başladım diğer taraflardan da atarsa diye. Suyu 15cm filan aşşa çektim. Şu an kara kara düşünmekteyim...





Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CenKÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 18/11/2005
İl: Karabük
Mesaj: 1765
CenKÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2011 22:33
Melih sana telefonda da dediğim gibi diğer yerlerden de atma olabilir balıkları ufak akvaryuma koy,büyük akvaryumun suyunu boşalt hemen silikon çek vakit kaybetmeden.Evde uygun silikon varsa tabi :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir