Yakışmadı! Avcılar Akvaryum Dizayn Merkezi (adm)


DarkleÇevrim Dışı

Kayıt: 15/08/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 372
DarkleÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 11:44
Arkadaşlar herkese merhaba, hem kendi tecrübelerimi paylaşmak hem de alışveriş düşünen arkadaşlar için yol göstermesi açısından bu konuyu açtım.
Siteleri gerçekten oldukça profesyonel görünüyordu ve üşenmedim Avcılara gidip dükkanlarını gördüm ve aynı şeyi dükkan için söyleyemeyeceğim.
Yine de Ağustos 2015 ayında mobilyalı bir akvaryum aldım ve alırken de büyük amerikan türlerini beslediğimi ve su sıçramalarına karşı üst kapağın
ve buhar camın çok önemli olduğunu, bu yüzden de kapalı olması gerektiğini belirttim.
İmalat sürecinde dolabın içini yaparken elimde kalan malzemeler var onlardan olur mu bana masraf olacak dedi, tamam dedim sorun değil, sırf empati
kurduğum için, sonuçta dedim dolap içi ne de olsa.
Akvaryumun teslim edileceği gün aradı ve tek gelebileceğini belirtti, tamam dedim ben ve kapıcı da yardım ederiz, oysaki nakliye için ayrıca bir
para almıştı, sorun çıkarmadım.
Ama keşke çıkarsaydım!
Akvaryum geldiğinde üst kısmının yarısı açıktı hadi dedim yine idare edelim, şimdi bu saatten sonra akvaryumu geri mi götüreceğiz. Bir sorun
olursa sonradan düzeltiriz.
Aradan bir hafta geçti ve tam da beklediğim gibi oldu. Su sıçramaları sonucu artık akvaryum mobilyası da şişmeye başladı. Kendine ilettim ve aklına yeni
bir fikir geldiğini! ve buhar camını ona göre yapıp getireceğini söyledi.
Tahmin edersiniz ki getirmedi. Ben oysaki parasını zamanında verdim, hep iyi niyetle yaklaştım, meğer yanlış yapmışım.
Dün akvaryum mobilyasına baktığımda, tabana kadar akan sulardan alttan şişmenin arttığını, camlarda oluşan lekelerden akvaryumun görünmediğini fark ettim.
En son bugün de getirmezse şikayetimi yazacağımı söyledim ve anlayışa bakın; Beni tehdit mi ediyorsun, nereye yazarsan yaz ben korkmam gibi
bir mesaj yazmış. Anlayış farkı ortada..
Neyse bu saatten sonra getirme zaten istemiyorum, bir camcı veya akvaryumcu bulup bir şekilde yaptıracağım.
Ama böyle bir anlayışla ticaret yaptığı için de üzüldüm doğrusu, müşteri memnuniyeti maalesef yok.

Beğenenler: [T]160920,BabySoul[/T][T]176056,xREBELSx[/T][T]126254,maremert[/T][T]96338,kartalpençesi[/T][T]177917,aquarockdesign[/T][T]168511,adam24[/T][T]182335,Sansursuz[/T][T]186507,mperk[/T]
Teşekkür Edenler: [T]168511,adam24[/T][T]180106,Mcanerf[/T][T]182335,Sansursuz[/T][T]186507,mperk[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

celalabayÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/05/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 2828
celalabayÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 12:20
Çok güzel bir bilgilendirme olmuş. Sizin adınıza üzüldüm doğrusu :(

Böyle esnaflık mı olur! dedirten türden. Yazık...

Geçmiş olsun tekrardan.

Beğenenler: [T]168305,yas400[/T][T]21364,umitlee[/T][T]160920,BabySoul[/T][T]176056,xREBELSx[/T][T]175579,Sheyda 2723[/T][T]97410,S r K n[/T]
+1: [T]97410,S r K n[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DarkleÇevrim Dışı

Kayıt: 15/08/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 372
DarkleÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 13:55
Teşekkür ederim Celal Bey,
Bana verdiği cevaptan sonra zaten akvaryum dizayn merkezi ile ilgili bir beklentim yok, kendilerini müşteri ile olan ilişkileri noktasında oldukça yetersiz ve bu bağlamda da aynı platformda konuşamayacağımızı anladım.
İnternet sitelerine bakıldığında oldukça kaliteli iş yaptıklarını, kapasitelerinin çok yüksek olduğunu sanmıştım ama tam tersi bir durum söz konusu.
Buhar cam gibi basit bir konu bile, yapım aşamasında sorun oluşturmuş ki bir türlü sorunumu gidermediler, satış yaptığımız kişi mağdur olmuş, mobilya sırf bu yüzden şişme
yapmaya başlamış, ilgilenelim demediler. Aslında kendime de kızıyorum, daha profesyonel bir yere yaptırabilirdim.
Umarım bilgilendirme açısından forumdaki arkadaşlarımıza yardımı dokunur.

+1: [T]100202,sek_onder[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

HarunPÇevrim Dışı

Kayıt: 26/07/2015
İl: Manisa
Mesaj: 318
HarunPÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 14:01
Geçmiş olsun, okadar iyi niyetli yaklaşmanıza ve paranıza yazık olmuş[:kotu:]

Beğenenler: [T]21364,umitlee[/T][T]176056,xREBELSx[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZiyaretçiÇevrim Dışı

Ziyaretçi
Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
ZiyaretçiÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 14:18
İyi niyetli olmanız çok iyi bir şey sonuçta insanız ve halden anlarız birde sevdiğimiz birşey uğruna yapılmayacak birşey yok. Fakat söz konusu bir ürün almaksa verdiğimiz paranın karşılığı istediğimiz gibi bir ürün almak ve bir o kadarda iyi bir hizmet almak istiyoruz, doğal olarak bunun karşılığında para ödüyoruz buna isterseniz ego isterseniz kibir diyin ama bu konuda benim düşüncem budur. Verdiğinizin karşılığını hakkıyla almamız gerekiyor. Taşınacaksa veya kurulacaksa karşı taraf yapmalı elinizi dahi sürmemeniz gerekir bende yaptım öyle bir hata ama bundan sonra kılımı kıpırdatmam bunların hepsi acı deneyimler malesef ama kişiyi olgunlaştırır.

Beğenenler: [T]114836,Darkle[/T][T]21364,umitlee[/T][T]176056,xREBELSx[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mesutokÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 10/04/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 17941
mesutokÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 14:21
Tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsiniz, size belki fatura kesmedi belki çalışma yerinin ruhsatı bile yoktur. Bir kaç arkadaş müraacat etti bu kuruma zararlarını karşılattı. Kaymakamlıktan yahut internet üzerinden müracaat edilebiliyor googleden, tüketici hakem heyeti diye arattırıp bulabilirsiniz. Bir ücretide yok bildiğim kadar müracaat için.

Örnek bir şikayet linki Tüketici hakem heyeti sonuç:
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/ali_kustepesi-_flash_gelisme_-_sonuc_aciklandi_k759141_sn8.asp[/URL]

[EDIT]mesutok,2015-09-10 14:25:35[/EDIT]

Beğenenler: [T]176056,xREBELSx[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DarkleÇevrim Dışı

Kayıt: 15/08/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 372
DarkleÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 14:29
[QUOTE=Frttrk]İyi niyetli olmanız çok iyi bir şey sonuçta insanız ve halden anlarız birde sevdiğimiz birşey uğruna yapılmayacak birşey yok. Fakat söz konusu bir ürün almaksa verdiğimiz paranın karşılığı istediğimiz gibi bir ürün almak ve bir o kadarda iyi bir hizmet almak istiyoruz, doğal olarak bunun karşılığında para ödüyoruz buna isterseniz ego isterseniz kibir diyin ama bu konuda benim düşüncem budur. Verdiğinizin karşılığını hakkıyla almamız gerekiyor. Taşınacaksa veya kurulacaksa karşı taraf yapmalı elinizi dahi sürmemeniz gerekir bende yaptım öyle bir hata ama bundan sonra kılımı kıpırdatmam bunların hepsi acı deneyimler malesef ama kişiyi olgunlaştırır.[/QUOTE]

Maalesef öyle oldu, gönül isterdi ki karşılıklı anlayış içinde ve çözüm odaklı bir firma ile çalışmış olsaydım.
Buda bana ders oldu, bundan sonra daha dikkatli ve araştırmacı olup böyle sorunlarla karşılaşmamayı umuyorum. Gerçi bir daha ne zaman akvaryum
yaptırırım bilemiyorum.
Artık mobilyanın daha fazla şişmesini önlemek adına hemen bir cam kapak veya benzeri bir şey yaptırmalıyım, gün geçtikçe sıçrayan sulardan daha fazla şişme yapıyor.

[QUOTE=mesutok]Tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsiniz, size belki fatura kesmedi belki çalışma yerinin ruhsatı bile yoktur. Bir kaç arkadaş müraacat etti bu kuruma zararlarını karşılattı. Kaymakamlıktan yahut internet üzerinden müracaat edilebiliyor googleden, tüketici hakem heyeti diye arattırıp bulabilirsiniz. Bir ücretide yok bildiğim kadar müracaat için.

Örnek bir şikayet linki Tüketici hakem heyeti sonuç:
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/ali_kustepesi-_flash_gelisme_-_sonuc_aciklandi_k759141_sn8.asp[/URL]

[/QUOTE]


Evet aynen öyle fatura dahi kesemiyor, lakin banka dekontları elimde.
Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum, fikir verdiğiniz için teşekkür ederim.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mesutokÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 10/04/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 17941
mesutokÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 14:55
Başvur tabi yav senin hakkın, önce firmayı ara istersen sizi tüketici hakem heyetine şikayet ediyorum de, bakalım yine öyle rahat konuşacakmı, konuşursa ver şikayetini, eğer yumuşarsa yeni sıfır akvaryum versin onu alsın ve süre verin 2 gün içinde getirmezseniz, şikayetimi sunuyorum dersiniz.

https://giris.turkiye.gov.tr/Giris/gir?kurumId=673CjiG3yQ

Canlı satımıda yapıyorlarsa onların ruhsatıda yoktur onun içinde
"İl gıda tarım ve hayvancılık müdürlüğü hayvan sağlığı şubesi"
internette adresi mevcut aratın oraya şikayet edebilirsiniz akvrayumcuları petshopcularıda burası denetliyor. Canlı ilaçlarıda satamazlar veterinerlik anlaşmaları canlı satım anlaşmaları yoksa.
[EDIT]mesutok,2015-09-10 15:33:41[/EDIT]

Beğenenler: [T]114836,Darkle[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZiyaretçiÇevrim Dışı

Ziyaretçi
Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
ZiyaretçiÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2015 16:21
Soner bey,

Kanıtı sorun etmeyin öncelikle elinizde telefon tapeleri var, sonra banka dekontu var. Yapılması gereken işlemi yapmaktan çekinmeyin, üşenmeyin yapın eğer yapmazsanız bunlarının önüne geçilmez. Dünyanın parasını veriyorsunuz onları yaptırmak ve içine canlıları koymak için hadi onuda geçtim akvaryum patlasa evi su bascak evdeki mobilya giderler herşeyi düşünmelisiniz. Sonuçta yapılan iş bir satıştır ve satış sonrası hizmetide vermek zorundalar.

Beğenenler: [T]114836,Darkle[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KatastropheÇevrim Dışı

Kayıt: 29/05/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 164
KatastropheÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2015 13:11
Geçmiş olsun. Umarım yaptığı işi düzeltir.

Beğenenler: [T]114836,Darkle[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tunc BerkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2015
İl: Antalya
Mesaj: 14428
Tunc BerkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2015 13:16
Banka dekontu var ise en yakın vergi dairesine şikayet ediniz.Kesinlikle ceza yiyecektir fatura kesmediği için.[EDIT]Tunc Berk,2015-09-11 13:16:59[/EDIT]

Beğenenler: [T]114836,Darkle[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DarkleÇevrim Dışı

Kayıt: 15/08/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 372
DarkleÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2015 16:50
İşimi gücümü bıraktım, Şişli'de camcı arıyorum.
Halbuki olması gereken bu akvaryumun tam olarak yapılıp bana teslim edilmesiydi.
Zar zor bir camcıya istediğim şekilde buhar camını kestirdim. Akvaryumda köşebent olmadığı ve üst kısım cam olduğu için üzerine koydum. Tehlikesi elbette var,
umarım bundan sonra sorun yaşamam.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

NeferÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]11797,1[/B]
Kayıt: 02/09/2013
İl: Ankara
Mesaj: 3823
NeferÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Eylül 2015 17:01
Şahsen bende sizin gibi konuşmamaktan yana çok dert yandığım oldu. Güz dönemi veremediğim dersin devamını bahar döneminde verdim. Hoca ile konuşan herkes geçmiş, bir tek ben gidip konuşmadığım için tekrar almak durumunda kaldım. Bunun dışında hakkınızı mutlaka yetkili yerlerde arayın. Aman daha fazla bulaşmayalım diye çok geçiştiren oluyor böyle durumlarda. Tüketici haklarının ne kadar gelişmiş durumda olduğunu herkes bilebilse keşke. Hakikaten bu tip satıcılar sağlam mallarını satmadan önce bile bir kaç kez düşünür.

Beğenenler: [T]114836,Darkle[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AksuÇevrim Dışı

Kayıt: 09/04/2015
İl: Ankara
Mesaj: 174
AksuÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 24 Eylül 2015 01:03
Sizin adınıza çok üzüldüm. malesef ki sizin bizim gibi iyi niyetli hobiciler gözünü para bürümüş bazı esnaflri çok mutlu ediyoruz.
Belki bir daha hic akvaryum yaptirmayacak olsaniz da kendiniz gibi hobicileri korumak adina umarim sikayet eder ve belki hatalarinin cezasini cekmelerini saglarsiniz.Geçmiş olsun
Saygılar[EDIT]Aksu,2015-09-24 01:10:12[/EDIT]

Beğenenler: [T]114836,Darkle[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir