hepsiburada.com dan şikayet


by_mustafaÇevrim Dışı

Kayıt: 05/07/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 359
by_mustafaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 01:34
Arkadaşlar sipariş verirken ürün kargolanma süresi 1-3 gün denilen ürünlere ve benim dialogları aynen kopyalıyorum:P


Ben :  Acaba çok merak ediyorum bu tedarik süreci nezaman sona erecek? Para alırken hiç tedarik süreci demiyorsunuz ama... Parayı direk çekip alıyorsunuz ama ürüne gelince tedarik sürecinde siz işi öğrenmişşiniz...

Hepsiburada.com Cevap:

Amacımız tüm müşterilerimize koşulsuz memnuniyet sağlayacak bir alışveriş sunmak olduğundan, hızla gelişen teknolojiye ayak uydurarak bu teknolojiyi işlerimize ve sizlere daha iyi hizmet verebilmek için kullanmak adına lojistik departmanımızda sistem değişikliğine gitmekteyiz.Bu nedenle siparişinizin kargolama aşaması ve sonrasında kısa süreli gecikmeler yaşanabilmektedir.Bu problemler kısa süre içersinde aşılarak sizlere daha iyi bir şekilde hizmet verebiliyor olacağız.Talebiniz dikkate alınmış olup işlemlerinizin hızlandırılması yönünde gerekli yönlendirme sağlanacaktır.Yaşanan gecikmeden ötürü siz değerli müşterimizden özür dileriz.

Saygılarımızla…

Ben:  Yok anlamadıgım stoğunuzda olmayan ürünü neden satıyorsunuz. Bugün 4. Cü gün ve hala tedarik sürecinde. Banim düşüncem cuma gününe kadar bu şekilde tedarik sürecinde kalacak. Her bahsede girerim :D Ürünü alırken 1-3 günde kargoya verilir diyor ama bugün 4. cünü eminin 6 7 günü bulacak. Benim düşüncem bu şekilde...

Hepsiburada.com Cevap:

Değerli müşterimiz,

 

Amacımız tüm müşterilerimize koşulsuz memnuniyet sağlayacak bir alışveriş sunmak olduğundan, hızla gelişen teknolojiye ayak uydurarak bu teknolojiyi işlerimize ve sizlere daha iyi hizmet verebilmek için kullanmak adına operasyon merkezi değişikliğine gitmekteyiz. Firmamız 1 Temmuz itibariyle daha modern bir tesise taşınmaktadır.

 

Taşınma sürecinde doğabilecek aksaklıkları minimuma indirecek tüm önlemleri alıyor, ürün teslimatında olabilecek gecikmeleri anlayışla karşılayacağınıza inanıyoruz. Temmuzun ilk haftasından tarihinden itibaren sistem kurulumlarımız gerçekleştiği anda ürün gönderimlerimiz başlayacaktır.

 

Tedarik sürecinde / çıkışa hazır durumda bulunan ürününüz/ürünleriniz belirtilen tarihten itibaren işlem sıralamasına göre en kısa süre içerisinde tamamlanarak kargo firmasına teslimatı sağlanacaktır.

 

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

 

Saygılarımızla.


Ben :  Açıkcası taşınmanız beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor. Banane nereye taşınıyorsanız taşının... Ben ürünümün gelip gelmedigine bakarım ve bugün 4. cü gün bitti ve hala ürünüm kargoya bile verilmedi. Ürün teslimatı 1--3 gün deyip tüm müşterileri kandırıyorsunuz sonrada insanları beklemeye zorluyorsunuz. Yaptıgınız dolandırıcılıktan başka bişiy değil. En azından belirtebilirsiniz 1---7 1----10 yazarsanız bizde ona göre sitemizi seçeriz. Ama siz 1--3 diyorsunuz paramızı veriyoruz ama hizmet kocaman bir sıfır. Benim beklememin cezasını kim ödeyecek? Beklediğimize deyecek bir hediyemi yollayacaksınız ?? Ama onuda yapmazsınız biliyorum. İnsanları kandırmaya devam edin...


Hepsiburada.com Cevap:

3 iş günlük temin süresi geçmiş olan ürününüzün bize ulaşması ile ilgili mağaza departmanımız gerekli işlemleri yapmaktadır. Aciliyetiniz ilgili mağaza departmanına bildirilmiş olup önceliğiniz göz önünde bulundurulacak ve mümkün olan en kısa sürede ürün gönderiminizin yapılması yönünde çalışılacaktır.

 

Siparişinizdeki ürünün  kısa süre içerisinde tedarik edilmesini  beklemekteyiz.

Yaşanan bu gecikmeden dolayı siz değerli müşterimizden bir kez daha özür dileriz.

Saygılarımızla...    


Ben:

Ya arkadaşlar ürünün parasını yatıralı 7 gün oldu hala üretici firmadan bekleniyor diyor sitede. Siz benimle dalgamı geçiyorsunuz. Nasıl bir alışveriş bu? Hani 1--3 iş günüydü... İnsanları neden dolandırıyorsunuz? Perşembe günüde eger kargoya verilmezse hakkınızda dava açıcam bunuda böyle bilin. Yaptıgınız dolandırıcılıktan başka bişiy değil.




Bakalım nasıl bir cevap gelicek sabırsızlıkla bekliyorum :DDDDDDDD







Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

koray_aÇevrim Dışı

Kayıt: 13/03/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 227
koray_aÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 01:47
Mustafa bey sakin olun sizin şanssızlığınız davayı kovalarım derseniz mutlaka kazanırsınız öyle bir imkanınız var vede zaman kaybı olarak görmezseniz üstüne gidin kredi kartı bilgilerinizden ödemenin yapıldığı ilgili firma ve tarih ortaya çıktıktan sonra davayı kazanmama gibi bir şansınız yok ama getirisi ne olur bilemem. Ben çok kez alış verişde bulundum 3 iş günü geçtiklerini görmedim. Çoğu siparişim 2.gününde elime ulaştı geçmiş olsun.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Onur YıldızÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/09/2008
İl: Izmir
Mesaj: 2425
Onur YıldızÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 02:05
Mustafa Bey uzatmak yerine bence para iadesi isteyin.
Bakalım ozaman da diyecekler mi  " hızla gelişen teknolojiye ayak uydurarak bu teknolojiyi işlerimize ve sizlere daha iyi hizmet verebilmek için kullanmak adına lojistik departmanımızda sistem değişikliğine gitmekteyiz " diye   Papağan gibi aynı şeyleri tekrarlayacaklar mı ? 
Onur Yıldız2011-07-07 02:06:24

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

stingy39Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/02/2011
İl: Tekirdag
Mesaj: 298
stingy39Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 02:38
Mustafa Bey, öncelikle geçmiş olsun işallah sorununuz çözülür. Benim şuana kadar Hepsi Burada sitesinde harhangibir sorunla karşılaşmadım. Kaç ürün aldıysam zamanında geldi. Stokta olmayan ürünü satma malesef her internette satış yapan firmalarda var. Hepsi Burada gibi büyük bir şirketin buna daha çok özen göstermesi gerek ama malesef olmuyor. En azından aldığınız üründe dalevere yapmadıklarını bilmek benim alışverişlerimde yüreğime su serpiyor, biliyorumki ürün gelicek ve temiz olucak. Saygılar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gvnlk82Çevrim Dışı

Kayıt: 14/01/2010
İl: Tekirdag
Mesaj: 402
gvnlk82Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 03:14
Mustafa Bey son aldığın ürünlerde aynı konu benimde başıma geldi atman marka hava moru ve ısıtıcı almaya kaltım motor 15 günde geldi zarzor ısıtıcıdan haber 1 aysonra geldi üretimden kaldırılmış diye başka bir ısıtıcı versek olurmu diye onu değiştirdim ısıtıcı geldi ama yaz geldi gerek kalmadı.Stoklarında olmayan ürünlerin tedarik süresi bay uzuyor geçte olsa geliyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gurkoooÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/04/2011
İl: Izmir
Mesaj: 958
gurkoooÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 04:00
Almayın almayın almayın bende onlar gibi tekrarlıyorum :)
İnternette alış verişe hayır :)


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

by_mustafaÇevrim Dışı

Kayıt: 05/07/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 359
by_mustafaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 06:25
Adamlarları dava edecegimden degil sadece karşılıklı atışması iyi oluyor :DD Ben sınırları zorluyorum vede onların verecekleri cevaplara gülüyorum :PPP  Son soruma bugün cevap gelir yine aynı şeyi tekrarlıcaklar :D  Bende tekrar soru soracagım (Acaba düşünüyorumda ceketinizi bıraksanız o dahamı iyi çalışır diye)  Karşılıklı soru cevap çok komik :D by_mustafa2011-07-07 06:25:46

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KribensisÇevrim Dışı

[B]7672,2[/B]
Kayıt: 11/07/2008
İl: Ankara
Mesaj: 3530
KribensisÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 09:26
Mustafa Bey; benim üzüldüğüm nokta orada çalışanlarında insan olduğunu unutarak karşılıklı yazışmalarda göstermiş olduğunuz üsluptur. Firmanın size karşı göstermiş olduğu üslup o kadar güzelki hayran olmamak mümkün değil. Hak aramak, üslup sertleştirmek veya dalga geçmek değildir. Kendinize yapılmasını istemediğini birşeyi başkasına yapmayınız. Konumuz direk bu olmamakla beraber asıl söylemek istediğimi söylemek isterim.
 
Hepsiburada.com online yıllık satış bazında Türkiyenin en büyük 10 web sitesinden biridir. Bunuda hakeden bir çalışma tempoları vardır. Hepsiburada.com'un petshop bölümünden alışveriş yapmaya alışık olanlar bilir ki hepsiburada.com'un petshop bölümü bir akvaryumcu gibi değildir. Bazı ürünler stoklarındadır. Olmayan ürünler tedarikçiden tedarik edilir. Bunuda alışveriş sitesinde dile getirirler. ''' Bazı ürünler 1-3 iş günü içerisinde, bazı ürünler ise çeşitli nedenlerden dolayı bir kaç gün gecikmeli olarak gönderilebilir ''' Ek olarak bazı pet ürünler için ''' Bu ürünü bana 1 saat için rezerve et ''' gibi bir imkanda sunarlar. O ürün azdır ve sizin bazı ürünlere karar vermeniz gerekmektedir. Buda size bir avantaj sağlar. Türkiyenin en büyük bankalarıyla anlaşmalı olmaları, vade farkı eklemeksizin 12 taksit yapmaları ise bir başka avantajdır. Hepsiburada.com pet bölümünün en kötü özelliği ise bazı ürünlerin piyasaya göre yüksek fiyatlı olmasıdır. Pet kendilerine en az para kazandıran bölüm olduğu için o bölüme çok fazla yüklenmiyorlar.
 
Bu durumları bilerek kısa bir süre önce alışveriş yaptım. Siparişim, sipariş verdiğim günden tam 8 gün sonra geldi ama sorun etmedim. Çünkü böyle olabileceğini biliyordum ve çok acil olan şeyler sipariş etmedim.
 
            Sipariş Tarihi : 20.06.2011     
 
Teslim Tarihi ve Saati :28.06.2011 - 11:50
 
Kullanıcıların verdiğim bilgileri okuyarak alışveriş yapmalarında fayda vardır.
 
Saygılar, sevgiler.
Kribensis2011-07-08 15:15:45

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

rastlantısalÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/04/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 4979
rastlantısalÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 09:37
[QUOTE=Kribensis] Mustafa Bey; benim üzüldüğüm nokta orada çalışanlarında insan olduğunu unutarak karşılıklı yazışmalarda göstermiş olduğunuz üsluptur. Firmanın size karşı göstermiş olduğu üslup o kadar güzelki hayran olmamak mümkün değil. Hak aramak, üslup sertleştirmek veya dalga geçmek değildir. Kendinize yapılmasını istemediğini birşeyi başkasına yapmayınız. Konumuz direk bu olmamakla beraber asıl söylemek istediğimi söylemek isterim.
 
Hepsiburada.com online yıllık satış bazında Türkiyenin en büyük 10 web sitesinden biridir. Bunuda hakeden bir çalışma tempoları vardır. Hepsiburada.com'un petshop bölümünden alışveriş yapmaya alışık olanlar bilir ki hepsiburada.com'un petshop bölümü bir akvaryumcu gibi değildir. Bazı ürünler stoklarındadır. Olmayan ürünler tedarikçiden tedarik edilir. Bunuda alışveriş sitesinde dile getirirler. ''' Bazı ürünler 1-3 iş günü içerisinde, bazı ürünler ise çeşitli nedenlerden dolayı bir kaç gün gecikmeli olarak gönderilebilir ''' Ek olarak bazı pet ürünler için ''' Bu ürünü bana 1 saat için rezerve et ''' gibi bir imkanda sunarlar. O ürün azdır ve sizin bazı ürünlere karar vermeniz gerekmektedir. Buda size bir avantaj sağlar. Türkiyenin en büyük bankalarıyla anlaşmalı olmaları, vade farkı eklemeksizin 12 taksit yapmaları ise bir başka avantajdır. Hepsiburada.com pet bölümünün en kötü özelliği ise bazı ürünlerin piyasaya göre yüksek fiyatlı olmasıdır. Pet kendilerine en az para kazandıran bölüm olduğu için o bölüme çok fazla yüklenmiyorlar.
 
Bu durumları bilerek kısa bir süre önce alışveriş yaptım. Siparişim, sipariş verdiğim günden tam 8 gün sonra geldi ama sorun etmedim. Çünkü böyle olabileceğini biliyordum ve çok acil olan şeyler sipariş etmedim.
 
            Sipariş Tarihi : 20.06.2011     
 
Teslim Tarihi ve Saati :28.06.2011 - 11:50
 
Kullanıcıların verdiğim bilgileri okuyarak alışveriş yapmalarında fayda vardır.
 
Saygılar, sevgiler.
[/QUOTE]

Yazınısı okudum. Bir kaç sektörde kaça alıp kaça sattıklarını bildiğimden düşündüğünüzün aksine pet grubu hepsiburada için oldukça karlı bir bölümdür. Pet bölümü tüm esnaf için oldukça karlıdır hatta.
Bu aksamalar sadece pette değil hemen hemen tüm bölümlerinde oluyor.  Firmanın genel olarak kaypak bir yaklaşımı var. Mustafa Bey'in üslubu aslında hafif bile kalmış.
Yer değiştirmek, stoksuz çalışmak, tedarikçinin geciktirmesi vs vs vs bunların hiçbiri müşteriyi ilgilendiren ve mazeret olarak sunulacak şeyler değil bilakis ticari bir firma için oldukça ayıp şeylerdir. 1-3 gün deniliyorsa 1-3 günde gönderilebilmelidir. 4. günde e hadi oldu napalım denirde 7. güne -ki 2 haftadan fazla bekleyenleride biliyorum- artık isyan edilir. Yani savunmuşsunuz ama nedenini de anlamadım.
Mustafa bey firmanın vaat ettiği şeyi istemiş fazlasını değil.
Saygılarımla.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hannibal55Çevrim Dışı

Kayıt: 09/12/2010
İl: Samsun
Mesaj: 101
hannibal55Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 09:39
Hepsiburada son zamanlarda iş yoğunluğundan epey zorlanıyor. Eskiden beri defalarca alışveriş yapmış biri olarak sizin yaşadığınız şeyleri bende yaşadım. Ürün kargoya verildi bilgisi geldiği halde 3 gün boyunca kargomu arayıp en sonunda kargoya verilmediğini öğrendim. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu ilettim ve aynı gün kargomu çıkardılar. Bence çok yoğunlar ve bu sorunlar buradan kaynaklanıyor. Öyle ki sorun yaşadığım dönemde kargo şirketinde paketimi ararken hepsiburadadan 1 günde 1600 kargo geldiğini gördüm. Samsun'da böyleyse İstanbul, Ankara, İzmir gibi şehirleri siz düşünün. Ama tabiki bu mazeret olamaz. Benim söylemek istediğim kötü niyetli değiller. Sorun yaşabilirsiniz ama çözümsüz kalacağını zannetmiyorum. Saygılar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GaMeRÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 06/01/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 194
GaMeRÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 10:02
Hepsiburada benim ilk olarak kullandığım online alışveriş sitesidir ve 1998 yılından beri orayı kullanmaktayım.

Ne yazık ki stok bilgileri hep bir muamma olmuştur. Eğer büyük bir ürün alacaksanız (tv gibi) arayıp stok kontrolü isteyebilirsiniz. Diğer ürünlerde maalesef temin süreci olabiliyor. Ve bunların %20sinde stokta var görülebiliyor.

Ama iyi yönleri de yok değil. 2 ay önce 2-3 liralık 4 çizim defteri almıştım. Temin sürecine girmişti, ve 1'i temin edilir edilmez kargoya verildi. Diğer 3ü de ertesi gün kargoya verildi. Ve benden ekstra ücret talep edilmedi, kazandıkları parayı hatta fazlasını kargoya verdiler.

Sonuç olarak bu tip şeyler sadece bizde değil yurtdışında da yaşanıyor. Almanya-İngiltere ve birkaç diğer ülkede hizmet veren https://www.reptilica.co.uk/ beni tam 4 ay oyaladı; sonra da siparişimi iptal edip paramı iade etti. Rezillik bu aslında..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Gkhn40Çevrim Dışı

Kayıt: 21/05/2011
İl: Kirsehir
Mesaj: 185
Gkhn40Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 10:08
Şöyle birşey Söyleyim Sadece en başını okudum gerisini okuyamadım  Hepsiburadanın Hiç bir zaman elinde stok olmaz onlar telefon açar firmaya onlar kargoya verir yani depodan çıkartıp götürüp kargolamıyorlar o yüzden aldığınız ürün ne bilmiyorum ama demekki firmanın elinde olmayan bir ürün almışınız firmalar genelde elinde stok tükendiği zaman haber vermiyor Ben neler aldım neler hepsi buradadan hiç bir sıkıntı çekmedim plazma,klima,cep telefonu,laptop, fax makinası, yazıcılar, ev tel hiç birinde sorun yaşamadım ztn 3 gün kargolama süreci vardır yani tedarik süreci kaliteli işler yapıyor hepsiburada.com o yüzden onların suçunun olduğunu sanmıyorum Saygılar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SalemÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 13/12/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 1217
SalemÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 12:18
Online alışverişin avantajları olduğu gibi dezavantajları da var tabi ki. Fakat taşınma gibi olağanüstü haller müşterilere bu şekilde yansıtılmamalı. Anladığım kadarı ile Mustafa bey biraz kendince taşlama yapmak istiyor. Hukuki bir sürece gitmeyeceğini belirtmiş.
Bu tavır müşteri kaybından başka birşeye sebep olmaz. Artık haberleşmenin böylesine geliştiği bir dönemde bir olumsuz yorumun bile ne kadar değeri olduğunu biliyoruz.

Anlamadığım konulardan birisi Alper bey'in tavrı. Mustafa bey'in tavrındaki sertleşme gayet doğal. Hepsiburada yeni açılmış test aşamasında bir oluşum değil. Önünde iki farklı kargo firmasının kendisine çalıştığı büyük bir kuruluş. Dolayısı ile müşteri memnuniyeti daha ön planda olmalı.
Günde gönderdikleri binlerce siparişte tabi ki aksaklık olabilir ama bunun cevabı da her maile neredeyse aynı cevabı yollamak olmamalı. Kar marjı konusunda da Ümit bey'e katılıyorum. Ki düşük olsaydı bile bu o ürün grubuna yönelen insanları 2. sınıf müşteri yapmaz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

by_mustafaÇevrim Dışı

Kayıt: 05/07/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 359
by_mustafaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 12:24
Buda Son soruma gelen cevap :DDD


Ben:

Ya arkadaşlar ürünün parasını yatıralı 7 gün oldu hala üretici firmadan bekleniyor diyor sitede. Siz benimle dalgamı geçiyorsunuz. Nasıl bir alışveriş bu? Hani 1--3 iş günüydü... İnsanları neden dolandırıyorsunuz? Perşembe günüde eger kargoya verilmezse hakkınızda dava açıcam bunuda böyle bilin. Yaptıgınız dolandırıcılıktan başka bişiy değil.

Hepsiburada.com : Şirketimizin taşınma işlemleri nedeni ile 30/06/2011 tarihi itibariyle işlem yapılmamış olup temin çalışmaları 06/07/2011  itibariyle başlamış durumdadır.

Saygılarımla


Görüyorsunuz adamları taşlamasam daha işleme sokacakları yok :D  30 unda parasını almışlar ayın 6 sında anca işleme sokmuşlar siparişi :D  Yuhh artık :DDD

by_mustafa2011-07-07 12:25:33

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir