400 Litre Havuz


ConixÇevrim Dışı

Kayıt: 25/10/2024
İl: Izmir
Mesaj: 21
ConixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Saat 4 Dakika önce
Merhaba,

Aşağıdaki gibi bir havuz sipariş ettim. 400 litre kapasiteli. Kendisini nasıl ısıtabilirim? ısıtcıyı koyduğumda plastiği erir mi? İzmir de yaşıyorum ve içerisinde 15-20cm civarında japon bakmayı düşünüyorum. pimapen ile kapalı bir balkonda olacak. Yazın sıcak ancak kıştan emin değilim.

M[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251784/230620260854101.jpg[/IMG]


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

scorpion26Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]1039,1[/B] [B]2873,2[/B] [B]2549,3[/B]
Kayıt: 04/07/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1991
scorpion26Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Saat 30 Dakika önce
[QUOTE=Conix]Merhaba,

Aşağıdaki gibi bir havuz sipariş ettim. 400 litre kapasiteli. Kendisini nasıl ısıtabilirim? ısıtcıyı koyduğumda plastiği erir mi? İzmir de yaşıyorum ve içerisinde 15-20cm civarında japon bakmayı düşünüyorum. pimapen ile kapalı bir balkonda olacak. Yazın sıcak ancak kıştan emin değilim.

M[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251784/230620260854101.jpg[/IMG]

[/QUOTE]

İzmirde japon balığı için yaz kış ısıtıcı kullanmanıza gerek yok. Filtrasyonu çözün yeter. Kışın biraz güneş görmesi yeterli olacaktır fazlasıyla.

Beğenenler: [T]203055,mutlubaba[/T][T]213398,ternapi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

İnci KefaliÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/12/2024
İl: Ankara
Mesaj: 1257
İnci KefaliÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Saat 4 Dakika önce
Kapalı balkonda bir şey olmaz muhtemelen japona. Yazın sıcağından daha çok çekinmelisiniz diye düşünüyorum

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T]
+1: [T]81103,Kınayu[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ConixÇevrim Dışı

Kayıt: 25/10/2024
İl: Izmir
Mesaj: 21
ConixÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Saat 60 Dakika önce
[QUOTE=scorpion26]

İzmirde japon balığı için yaz kış ısıtıcı kullanmanıza gerek yok. Filtrasyonu çözün yeter. Kışın biraz güneş görmesi yeterli olacaktır fazlasıyla.[/QUOTE]

filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KınayuÇevrimiçi

Özel Üye
[B]14703,1[/B]
Kayıt: 02/10/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 21487
KınayuÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Saat 47 Dakika önce
[QUOTE=Conix]

filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?[/QUOTE]

Selamlar.
Balkonda olacağı için herhalde orda gider vardır . Haftada veya 10 günde bir dip çekimi yaparsınız herhalde yeni su ilave edilir . İmkanınız varsa bir Eheim 22-50 veya 22-60 çok güzel olacaktır [:iyi:]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

scorpion26Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]1039,1[/B] [B]2873,2[/B] [B]2549,3[/B]
Kayıt: 04/07/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1991
scorpion26Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Saat 39 Dakika önce
[QUOTE=Conix]

filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?[/QUOTE]

Sadece pipo ile idare edebileceğinizi sanmıyorum. Japonlar iştahlı canlılar. Atık yükü fazla olacaktır. 1 2 dalga motoru ile pislikleri bir noktaya yönlendirip ordan dış filtre ile temizlemek iyi olur diye düşünüyorum. Burda kendi yaratıcılığınıza bağlı olarak kendin yap sistemler ile hem yaratıcı hem işe yarayan çözümler de üretebilirsiniz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KınayuÇevrimiçi

Özel Üye
[B]14703,1[/B]
Kayıt: 02/10/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 21487
KınayuÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Saat 36 Dakika önce
Hatta köşeye veye uygun bir yerden buna benzer bir uygulama yaparsınız bu iş kalıcı olacaksa şelale havası sesi olur ne güzel Filtre temizlenmiş su veriş ağzın dan gelen suyu vererek .

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/230620261023531.jpg[/IMG]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir